OEH! Can I help inserting?Lennert schreef:De eerste vuvuzelablazer die ik tegenkom krijgt de mogelijkheid dat ding anaal uit te testen bij zichzelf, serieus.
Roadgrill 2010
Re: Roadgrill 2010
"Toil without song is like a weary journey without an End."
http://www.last.fm/user/WandererSpirit
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik houd desbetreffende persoon voor je in een houtgreep, he'll be all yours.
@Hester: faal jij morgen of ben je aanwezig?
@Hester: faal jij morgen of ben je aanwezig?

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Geloof dat ze faalt, iig bladzijde terug nog wel en heb vd rest ook niks van der gehoord ofo dus denk niet dat ze er is.
Duitsland - Uruguaymetalboefje schreef:Nee, finale is op zondag Hes... Ik zie jouw zaterdag Aradia... we gaan zeker een biertje drinken.... dat Manimal is trouwens best een toffe band....

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Voor ik ga uitleggen hoe gezellig het was: is het nog bekend of Evergrey door is gegaan? Na drie kwartier regen hielden we het toch maar voor gezien, zeiknat aangekomen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- metalboefje
- Contacteer:
Geen idee.... Wij zijn ook voor Evergrey weggegaan...Regen is leuk, maar het bleef aan de gang.... Voorderest zeker gezellig.... bier was goed... eten was ook goed....
Heeding the Call, one and for all, never surrender, With glory we fall!!! - heavy metal -
Als het goed is zouden ze in de loods achte het terrein gaan spelen maar het opzetten duurde ons iets te lang en iedereen begon het koud te krijgen dus we zijn lekker richting huis gegaan.
Was gezellig, eten was ook lekker. Jammer vd regen maarja het was voorspeld. Heb nog wat foto's gemaakt, zal ze morgen ff posten.
Was gezellig, eten was ook lekker. Jammer vd regen maarja het was voorspeld. Heb nog wat foto's gemaakt, zal ze morgen ff posten.
Evergrey heeft inderdaad nog in die loods gespeeld
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mmm, benieuwd voor hoeveel man dat uiteindelijk nog geweest is.
Nou ja, alles bij elkaar een erg leuke dag gehad. In het begin wat warm met het gemis aan beschutting, maar alle bands deden het naar behoren, zelfs openingsact Rorschach die misschien beter op een darkwave/gothic avond in de Baroeg hadden kunnen staan. Spijtig dat Manimal uitviel zonder dat iemand het publiek daar iets over vertelde, dat was wel 1 van de bands die ik graag had willen zien.
Barbeque was lekker, het bier smaakte goed en de ijscoman was een welkome afwisseling in de middag. Leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen (Metalboefje), voor het eerst officieel kennis te maken met lieftallige dames (Aradia) en non-mf'ers weer eens te zien (die mij nota bene herkende aan het feit dat ik een Chuck Norris shirt droeg
)
Op naar de volgende editie, al hoop ik dan op wat meer publiek. Vorig jaar was het ongeveer 500 man, ik schat nu toch een stuk minder, iets rond de 300?
Nou ja, alles bij elkaar een erg leuke dag gehad. In het begin wat warm met het gemis aan beschutting, maar alle bands deden het naar behoren, zelfs openingsact Rorschach die misschien beter op een darkwave/gothic avond in de Baroeg hadden kunnen staan. Spijtig dat Manimal uitviel zonder dat iemand het publiek daar iets over vertelde, dat was wel 1 van de bands die ik graag had willen zien.
Barbeque was lekker, het bier smaakte goed en de ijscoman was een welkome afwisseling in de middag. Leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen (Metalboefje), voor het eerst officieel kennis te maken met lieftallige dames (Aradia) en non-mf'ers weer eens te zien (die mij nota bene herkende aan het feit dat ik een Chuck Norris shirt droeg

Op naar de volgende editie, al hoop ik dan op wat meer publiek. Vorig jaar was het ongeveer 500 man, ik schat nu toch een stuk minder, iets rond de 300?
Hoe was Avenger eigenlijk?
- innuendo
- Lult over cdtjes
Best gaaf. De gemiddelde leeftijd van de leden lag volgens mij ver onder de leeftijd van de band zelf, maar ze waren erg enthousiast. Laatste nummers zijn letterlijk weggespoeld, maar dat hadden ze op leuke en vooral creatieve wijze opgelost.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
Voor de bikkels die bleven wachten gaf Evergrey een gaaf optreden weg in de hangar.
Innunendo(naar wie ik nog zwaaide,maar me negeerde) en Lennert gezien.
Verder best gezellig weer.Vooral de afterparty...Dit jaar beter en lekkerder bier van de tap!!

Innunendo(naar wie ik nog zwaaide,maar me negeerde) en Lennert gezien.

Verder best gezellig weer.Vooral de afterparty...Dit jaar beter en lekkerder bier van de tap!!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Hoeveel man was er uiteindelijk nog bij Evergrey over? Het overgrote merendeel was volgens mij direct na Avenger of onder de enige partytent gedoken, of naar huis gegaan 

Chuck Norris belde Metalfan.nl zojuist op. Hij wil zijn t-shirt terug.Lennert schreef:Na drie kwartier regen hielden we het toch maar voor gezien, zeiknat aangekomen.
Een echte Chuck Norris-fan vlucht niet voor een paar regendruppels!
:' )NotYourBitch schreef:Innunendo(naar wie ik nog zwaaide,maar me negeerde)
WAT EEN CHARMEUR!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Oh, maar het voor gezien houden en het zeiknat aankomen moet je los van elkaar zien. Ik verveelde me en er waren niet genoeg mensen op het festival over om te roundhousen, dus moest ik mijn heil elders zoekenGilbert schreef:Chuck Norris belde Metalfan.nl zojuist op. Hij wil zijn t-shirt terug.Lennert schreef:Na drie kwartier regen hielden we het toch maar voor gezien, zeiknat aangekomen.
Een echte Chuck Norris-fan vlucht niet voor een paar regendruppels!

-
Ja echt.heb er nog nachtmerries van...Elessar schreef::' )NotYourBitch schreef:Innunendo(naar wie ik nog zwaaide,maar me negeerde)
WAT EEN CHARMEUR!
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik heb je wel gezien, maar ik heb je niet zien zwaaien. Ben nooit te beroerd om terug te zwaaien.

http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- innuendo
- Lult over cdtjes
Btw, ik vond de organisatie dit jaar vrij matig. Geen woord over Manimal (ik moest het horen van Martyr) over hoe en wat. Hetzelfde geldt voor dat optreden van Evergrey. We hebben nog een redelijke tijd staan wachten en ik vind het prima dat het binnen afgewerkt is, maar waarom dan het publiek samengedrongen onder een partytent laten staan, ipv binnen. Bovendien hadden veel mensen het op prijs gesteld als ze na Avenger op de hoogte waren gebracht.
Verder heb ik me prima vermaakt. Martyr was erg gaaf! Sobek een leuke verrassing en Avenger speelde met veel plezier.
De review volgt nog.
Verder heb ik me prima vermaakt. Martyr was erg gaaf! Sobek een leuke verrassing en Avenger speelde met veel plezier.
De review volgt nog.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Elessar schreef:
Ja lach maar jonge! Maar komen opdagen ho maar.
-
Idd.En waar was Daak?innuendo schreef:Elessar schreef:
Ja lach maar jonge! Maar komen opdagen ho maar.
Avondje eerder naar Bospop, leek me wat relaxer dan 's morgens dat eind rijden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
As promised, de foto's. Heeft ff geduurd maargoed.
Roadkill

Martyr

Sobek

Rorschach

En Lennert natuurlijk

Bij evergrey was ik helaas al weg, duurde me ff iets te lang en bij avenger stortregende het dus daar helaas ook geen foto's van. Cirrha niva vond ik weinig aan, eigenlijk geen reden om geen foto's te nemen...maarja 't was warm, 't was saai, what can i say.
Roadkill

Martyr

Sobek

Rorschach

En Lennert natuurlijk

Bij evergrey was ik helaas al weg, duurde me ff iets te lang en bij avenger stortregende het dus daar helaas ook geen foto's van. Cirrha niva vond ik weinig aan, eigenlijk geen reden om geen foto's te nemen...maarja 't was warm, 't was saai, what can i say.