Nederlands trots
lees eens goed,dat mens genaamd Iria gaat iemand uitlachen om zijn persoonlijke nederlandse band,maar ze schrijft zelf niet eens haar favoriete band,vind je dat nie beetje zielig? misschien schaamt ze zich ervoor bijvoorbeeld.....nightwing schreef:[..]
hoe bedoel je? bedoel je dat er geen goede bands in Nederland zijn?
zoals Funeral Winds, Cirith Gorgor, Fluisterwoud, Bestial Summoning, Perditor, Sauron, Tartaros, Warlust, Lugubre, Martyr, Salicious Gods, Imbolc, Heidenland, Galgeras, Striid, Dimensional Psychosis, Heretic en ook Onheil (want die neie plaat gaat heersen!)natassja schreef:[..]
zoals?
Edit: did I mention Necrofeast ?
bij deze dan...
Laatst gewijzigd door Poggwyd op vr apr 25, 2003 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoegaarden or die!
zow ken er niks van naja fluisterwoud maar goed zal eens tjekkenPoggwyd schreef:[..]
zoals Funeral Winds, Cirith Gorgor, Fluisterwoud, Bestial Summoning, Perditor, Sauron, Tartaros, Warlust, Lugubre, Martyr, Salicious Gods, Imbolc, Heidenland, Galgeras, Striid, Dimensional Psychosis, Heretic en ook Onheil (want die neie plaat gaat heersen!)
- DaKonium
ken ongeveer de helft van de genoemde bands, deels van een live optreden, deels van (jaja, ga er maar op in) gedownloade mp3's. heb volgens mij van geen enkele nederlandse black metalband een echte cd liggen. schelden maar 
for te record: gaat niet om wat gedownloade samples, maar wel zeker om hele albums, dus ik kan er best een goede mening over vormen.

for te record: gaat niet om wat gedownloade samples, maar wel zeker om hele albums, dus ik kan er best een goede mening over vormen.
Sterf!
koop die cd's dan gewoon, downloaden is gayDaKonium schreef:ken ongeveer de helft van de genoemde bands, deels van een live optreden, deels van (jaja, ga er maar op in) gedownloade mp3's. heb volgens mij van geen enkele nederlandse black metalband een echte cd liggen. schelden maar
Heus.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair