Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Latebloomer
Bericht
door Latebloomer » do jan 12, 2012 3:01 pm
Siego schreef:Latebloomer schreef:Siego schreef:Zag er nasty uit ja, een flinke jaap en onder het bloed. Maar allemaal goed afgelopen.
Dader zit in de cel en had ook al een flink strafblad.
nu snap ik ook waarom hij de hele avond dat vreselijke mutsje op hield...
je hebt het niet echt op 'm heh
jawel hoor, je moet het zien als opbouwende kritiek

... als Herder weer in de buurt komt, koop ik meteen een kaartje.
-
Siego
Bericht
door Siego » do jan 12, 2012 3:15 pm
is cool.
-
Sorcha
- Lult over cdtjes
Bericht
door Sorcha » do jan 12, 2012 4:11 pm
AmnesJAn schreef:Die reacties waren natuurlijk wel te voorspellen. Aan de andere kant verbaast het me ook wel een beetje dat ze aan een dergelijk media offensief bezig zijn, aangezien ze bijvoorbeeld in de cd's geen bandfoto's zetten, omdat de individuele leden niet van belang zijn volgens hun.
Over media offensief gesproken.. ik sla een Nijmeegs studentenblaadje open en drie keer raden wie daarin staat. En voor de liefhebber een link naar de digitale versie:
http://www.ans-online.nl/interview/seli ... tuele-rock
-
Draconian
- Lult over cdtjes
Bericht
door Draconian » vr jan 13, 2012 3:36 pm
Ik vind het toch altijd wel frappant dat al die black metallers en occult rock figuren die zo zweren bij chaos hun muziek in zulke 'anti-chaotische' elementen als songstructuren, ritmes en nummers met kop en staart verpakken en zich niet gewoon op noise gaan uitleven. Als er één genre is waarbij alle beperkingen in termen van instrumenten, structuren en ritmes radicaal overboord worden gegooid, is het dat genre wel.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
-
ketter
Bericht
door ketter » vr jan 13, 2012 5:47 pm
Mja. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een boek schrijven zonder je je laat 'beperken' door letters, woorden, grammatica, zinsstructuur, taal, opeenvolgende pagina's enzovoorts. Een boek schrijven zonder een boek te schrijven, zeg maar. Ik beschouw noise dan ook niet als een muziekgenre, maar dat is mijn nederige mening.

-
Lennert
- Lult over cdtjes
-
Contacteer:
Bericht
door Lennert » za jan 14, 2012 11:17 am
Sorcha schreef:AmnesJAn schreef:Die reacties waren natuurlijk wel te voorspellen. Aan de andere kant verbaast het me ook wel een beetje dat ze aan een dergelijk media offensief bezig zijn, aangezien ze bijvoorbeeld in de cd's geen bandfoto's zetten, omdat de individuele leden niet van belang zijn volgens hun.
Over media offensief gesproken.. ik sla een Nijmeegs studentenblaadje open en drie keer raden wie daarin staat. En voor de liefhebber een link naar de digitale versie:
http://www.ans-online.nl/interview/seli ... tuele-rock
Sorry, maar als ik dit soort interviews lees (dat BNN stuk ga ik niet eens kijken, ik haat BNN), vind ik het niet vreemd dat er wat raar opgekeken wordt. Ik wist helemaal niet dat de band/dit persoon zo serieus waren en hoop echt nog steeds dat dit puur een act is om de band interessant te maken.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.
-
Draconian
- Lult over cdtjes
Bericht
door Draconian » za jan 14, 2012 1:17 pm
Bart schreef:Mja. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een boek schrijven zonder je je laat 'beperken' door letters, woorden, grammatica, zinsstructuur, taal, opeenvolgende pagina's enzovoorts. Een boek schrijven zonder een boek te schrijven, zeg maar. Ik beschouw noise dan ook niet als een muziekgenre, maar dat is mijn nederige mening.

Natuurlijk is het geen muziekgenre, aangezien ieder muziekgenre door bovengenoemde zaken wordt beperkt. Dat is just de clou

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world