Inderdaad erg kort jaDimas schreef:Zo, dat is een korte set...
Nachtmystium + Dark Fortress + 2, 29 april Baroeg
Re: Nachtmystium + Dark Fortress + 2, 29 april Baroeg
-
- Contacteer:
60 minuten is de speeltijd excl. eventuele toegiften.
ZIn in. Even een middagje heerschen voordat ik naar mijn vriendin ga in Israël.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- cataclysm child
Gisteren in de Biebob geweest.
Nachtmystium heerste behoorlijk hard, vooral de laatste 5 nummers was het echt top. De andere bands... mja. Wraithcult viel nog mee, maar Verdelet en Dark Fortress waren behoorlijk slecht/lachwekkend.
Nachtmystium heerste behoorlijk hard, vooral de laatste 5 nummers was het echt top. De andere bands... mja. Wraithcult viel nog mee, maar Verdelet en Dark Fortress waren behoorlijk slecht/lachwekkend.
Faustian Spirit of the Earth
- Goreaholic
Siked voor straks 

Snorting The Lines Of Cremated Remains
Nachtmystium was inderdaad de band van de avond. Goed optreden.cataclysm child schreef:Gisteren in de Biebob geweest.
Dark Fortress heb ik ook al eens veel beter gezien, maar ik vond het nog wel een redelijk optreden hoor, Verdelet was inderdaad met momenten gewoon ronduit slecht (vooral in het begin), zaten wel een paar leuke stukken in, maar daar was alles mee gezegd.
Al bij al toch een prima avondje gehad.
- fetuskiller
- Contacteer:
Leeuwarden was ook erg vet vrijdag. Nachtmystium knalde van begin tot eind en dat nieuwe nummer smaakte naar heel veel meer! Dark Fortress vond ik ook heel erg goed. Het geluid was prima, en de band oogde professioneel. Alleen jammer van de totaal misplaatste solo's en de kinderlijke aankondigingen van de zanger, die Nederlands bleek te zijn. Verdelet was een lachertje. Er werden steevast in elk nummer fouten gemaakt en een zanger die de teksten meeleest van een papiertje neem ik niet serieus. Wraithcult was aardig, maar ook niet meer dan dat.