15th Anniversary SUMMER BREEZE

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
MetalTuupLimburg
Contacteer:

Re: 15th Anniversary SUMMER BREEZE

Bericht door MetalTuupLimburg » di aug 14, 2012 8:17 pm

metalbus schreef:
Johan schreef:Kaartje binnen en dan blijkt een vriend niet meer te kunnen vanwege een sterfgeval :( .

Nou, eens kijken hoe we hier nog kunnen gaan komen. Misschien toch zelf rijden. Niet bepaald handig met 2 man.
Misschien Metalbus een optie eventueel hebben we nog plaats!
Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk was :roll:

Snap niet wat er niet handig is met 2 man Johan... Maar goed, nu zijn we weer met z'n drieën.

Johan

Bericht door Johan » wo aug 15, 2012 2:28 pm

Probleem opgelost inderdaad. Jammer dat Tankard, Rage en Municipal Waste gemist worden, maar daar is weinig aan te doen..

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma aug 20, 2012 8:17 pm

Toch nog kunnen gaan gelukkig. Het blijft een fijn, goed georganiseerd festival. De line-up was misschien net iets minder dan afgelopen jaren, maar toch een groot aantal goede bands gezien waarvan Iced Earth, Katatonia en Dark Tranquillity de uitschieters waren. Een meerwaarde aan Summer Breeze vind ik dat men ook bands boekt die (vrijwel) nergens anders te zien zijn, zoals Ahab (zeer de moeite waard om voor tot 4 uur ’s nachts wakker te blijven), Naglfar, Månegarm, Vallenfyre (wel veel meer van verwacht), Shining en Alcest.

gloomy88

Bericht door gloomy88 » ma aug 20, 2012 8:35 pm

Ik was er last minute ook bij:) Was weer een mooi festival inderdaad. Heb minder bands gezien dan gepland omdat ik teveel op de camping bleef hangen. Goed georganiseerd ja op 1 groot minpunt na. Het feit dat je voor een normaal toilet 1 euro moet betalen. Srry hoor maar dat vind ik overdreven duur! En het gebrek aan waterpunten op het festivalterrein.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Johan

Bericht door Johan » do aug 23, 2012 2:54 pm

Leuk feestje!

Ondanks een line-up waarvan ik zelf niet al te veel bands per se hoefde te zien, heb ik me prima vermaakt! Het was flink Summer met gelukkig ook wel een verfrissende Breeze ;).

Hoogtepunten waren absoluut Iced Earth, Katatonia & Paradise Lost. Mystic Prophecy en het deel van Dark Tranquillity dat ik zag waren ook erg lekker.

Ik vond de organisatie prima. Lekker met de auto op de camping, geen gezeur over bbq'en, bandjes meteen krijgen na een korte auto-controle, schappelijke prijzen voor eten en drinken. En natuurlijk voor het kaartje op zich, al heeft dat natuurlijk ook wel met de line-up van relatief veel middenklassers en kleine bands te maken. Ook het aanbod van drinkwater op de camping was prima. Zelfs de dixies waren best te doen hier.

Minpunt: erg slecht geluid bij veel bands op de Main en Pain stages.

Plaats reactie