Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Narrative
Bericht
door Narrative » za mei 11, 2013 11:40 pm
Iduna schreef:tijden in Drachten:
15:00 open
15:30 - 16:00 Fallujah
16:15 - 16:45 Havok
17:00 - 17:40 Sinister
18:00 - 18:40 Cephalic Carnage
19:00 - 20:00 Suffocation
Gaaf! Ben er zeker bij.
Alleen Havok zegt me niks, de rest is interessant!
-
Cranial
Bericht
door Cranial » zo mei 12, 2013 1:34 am
havoc is vet, vette thrash

Tullepetoanum Metallius
-
yowannuzz
Bericht
door yowannuzz » ma mei 20, 2013 6:12 pm
Morgen !! Wordt mooi feestje !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
MetalJan
Bericht
door MetalJan » ma mei 20, 2013 7:58 pm
Ja, zin in!
-
MK
Bericht
door MK » ma mei 20, 2013 8:16 pm
Tijdschema voor morgenavond:
18.30-18.55 Buried
19.15-19.45 Fallujah
20.00-20.30 Havok
20.50-21.30 Cephalic Carnage
22.00-23.00 Suffocation
It is my job as a human being to let my ignorance take control
-
Dimas
-
Contacteer:
Bericht
door Dimas » di mei 21, 2013 9:50 am
Nog maar eens even het nieuwe album van Suffocation aangeslingerd en dan vanavond eens even de Baroeg in puin heerschen.
-
AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Bericht
door AmnesJAn » di mei 21, 2013 10:12 am
Dit gaat niet uitverkopen neem ik aan?
לֹא אעבוד
-
Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
-
Contacteer:
Bericht
door Tuska » di mei 21, 2013 10:43 am
Straks even op m'n bankrekening kijken om te zien of ik ook ga :'). Begint vroeg zeg.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
-
Seventh King of Edom
Bericht
door Seventh King of Edom » di mei 21, 2013 11:57 am
AmnesJAn schreef:Dit gaat niet uitverkopen neem ik aan?
Nope, het blijft brute death metal op een dinsdag.
-
yowannuzz
Bericht
door yowannuzz » wo mei 22, 2013 12:22 am
Was een mooi avondje !!
Ik kwam binnen bij Fallujah, en dat was een fijne binnenkomer.
De band wist hun technische bak lawaai live goed te vertalen, en das voorwaar een prestatie.
Havok was voor mij de grote onbekende deze avond, maar bleek live een meer dan solide thrash-band. Originaliteit nul, overtuiging tien.
Dus mijn haartjes gingen voor het eerst los deze avond. Thuis zal ik het niet snel opzetten maar live was het zeker de moeite waard.
Daarna de beurt aan een band die op eigen kracht ook de Baroeg vol zou moeten kunnen trekken in een perfecte wereld, Cephalic Carnage.
Met een strakke set wisten ze veel indruk te maken. De songkeuze was niet verrassend, de uitvoering was als altijd perfectomundo.
Leuke verrassing was het gastoptreden van Simone (ooit Cerebral Bore).
Suffocation is één van de beste death-metal-bands ooit, ook live.
De vraag was of ze met Henk van Dying Fetus die status konden herbevestigen .
Het antwoord is ja, heel erg ja. Suffocation was ook vanavond gewoon weer een pletwals met een set waarin de nadruk lag op de oude krakers en de nieuwe schijf.
Gelukkig maar, na het afsluitende Infecting the crypts ging ik met een grote grijns huiswaarts.
Frank mag tevreden zijn. Ik ben het in ieder geval wel.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
MK
Bericht
door MK » wo mei 22, 2013 8:40 am
Helemaal mee eens, was een topavondje. En er waren meer mensen dan ik had verwacht, het valt dus toch wel mee met de negatievelingen die Suffo perse met Frank willen zien. Overigens wil ik nog even speciaal Buried aanhalen, want die gasten zetten toch ook een veelbelovend optreden neer. Ik kijk met enthousiasme uit naar meer werk van dit gezelschap. Ook leuk om te zien dat Simone nog steeds actief is in het metalwereldje, ben benieuwd bij welke band zij uiteindelijk terecht gaat komen!
It is my job as a human being to let my ignorance take control
-
Dimas
-
Contacteer:
Bericht
door Dimas » wo mei 22, 2013 11:26 am
Binnengekomen vlak voordat Havok begon. Ik kon me herinneren dat hun eerste album vermakelijk was. Een van de betere nieuwe thrash-bandjes.
Goed optreden, enthousiast en strak. Ze deden me hier en daar Death Angel denken.
Cephalic Carnage zou ik niet thuis opzetten, maar zo live is het een vermakelijke bak herrie. Wel weer gezien dat paardenmaskers alles beter maken.
Suffocation roste gewoon alle pannen van het dak, Frank erbij of niet. Mooie balans tussen oud (Catatonia, Mass Obliteration, Liege of Inveracity, Infecting the Crypts, Funeral Inception, Pierced from Within, Thrones of Blood) en nieuw werk (As Grace Decends, Purgatorial Punishment, Rapture of Revocation). Ik had zelf ook best graag Cycles of Suffering willen horen want dat is als opener van het laatste album al een lekker beukmonster. De band speelde strak, het geluid was goed en John deed het prima als vocalist. Met Frank erbij is het nog net een tandje beter maar ook zonder staat de band als een huis.
-
Merciless_Death
Bericht
door Merciless_Death » wo mei 22, 2013 5:04 pm
Ook ik kwam net op tijd voor Havok binnen. Strakke show, inderdaad niet bijster origineel, maar het klonk allemaal prima. Zeker toen de drummer de dubbele gaspedalen intrapte, klonk het heel gaaf!
Cephalic Carnage: lekkere bak met herrie, leuk om eens gezien te hebben. De eerder genoemde paardenmaskers en gastbijdrage waren leuke toevoegingen.
Suffocation: onwijs strak gespeeld, goed geluid, leuke setlist.
Al met al een prima avond!
-
AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Bericht
door AmnesJAn » wo mei 22, 2013 7:29 pm
Mooi feestje. Bij Havok binnengekomen, niet origineel, maar enthousiast en overtuigend gebracht. Cephalic Carnage vond ik wel vermakelijk en inderdaad een paardenmasker is de betere podiumaankleding. Suffocation rostte zoals verwacht weer alles vakkundig in puin. Natuurlijk miste in Frank er wel bij, maar John Gallagher deed een meer dan verdienstelijke job.
לֹא אעבוד
-
MetalJan
Bericht
door MetalJan » wo mei 22, 2013 9:18 pm
Gisteren dus geweest en was een leuk avondje.
Ik kwam binnen bij Fallujah en die speelden wel aardig. Echt heel boeiend vond ik het dan ook weer niet.
Navolgende band was Havok. Lekkere 'jongehonden' thrash en de zaal ging goed los! Men deed me nog het meeste aan (oude) Exodus denken. Ja, met dit bandje heb ik me wel vermaakt!
Cephalic Carnage was ook wel lekker bezig. Op CD kan ik er niet echt naar luisteren, maar live beukt het goed! Ook zangeres Simone (ex-Cerebral Bore) zingt nog een deuntje mee. Dat de band ook niet vies is van wat humor, bewijzen ze met een nummer over blackmetal. Met maskers en al! Prima optreden!
Ook afsluiter Suffocation zet wederom een goed optreden neer. De setlist is erg goed te noemen! Ook John Gallagher was prima op dreef. Een prima frontman! Alhoewel ik toch liever Frank erbij had gezien, voor een keertje is het ook wel interresant om iemand anders te zien zingen.
-
Seventh King of Edom
Bericht
door Seventh King of Edom » zo mei 26, 2013 11:29 am
Beetje late review, want de dag na Suffocation ging ik gelijk door naar Extremefest in Duitsland
Buried - Klonk goed
Fallujah - Verraste me wel, ik had niet verwacht dat prog death metal zo gaaf kon zijn. Misschien tijd om me meer in het genre te verdiepen
Havok - Niet mijn ding
Cephalic Carnage - Goed!
Suffocation - Een tank die je omver blaast! Wat een show! De band van de avond! Ze hebben laten zien waarom ze koning der Death Metal zijn! Dat Suffocation vaker in de Baroeg mag optreden!
De sfeer was goed, het was aardig druk en veel bekenden gezien zoals AmnesJan en meer.