Into The Grave 2015

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gungnir

Re: Into The Grave 2015

Bericht door Gungnir » di aug 11, 2015 7:12 pm

Afterparty was trouwens (net als vorig jaar) kut. Bij inkomst verplicht opnieuw munten kopen (ook 2,50), in één van de zalen de bandjes waarbij ongeveer 30 man de bands daadwerkelijk konden zien. Ze speelden namelijk in een zaal zonder podium, waardoor ze halverwege een trap moesten spelen, net als vorig jaar. Belabberd zicht, totaal ongeschikte club/discotheek om zoiets te houden. Jammer dat Romein dicht is, was een veel betere plek geweest.

Ook lekker wat ouwehoeren was er niet bij, want in de andere zalen werd het geluid zo hard gezet dat je elkaar niet kon verstaan (al zal dat misschien ook zijn geweest om de bands te overstemmen). Zijn snel weer weggegaan.

Mollusk
Lult over cdtjes

Bericht door Mollusk » di aug 11, 2015 7:29 pm

Toch maar eens luisteren dat Sabaton, kan ik ook eens meepraten.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

raymondK

Bericht door raymondK » wo aug 12, 2015 10:03 am

Was weer een geslaagde dag! Hoogtepunten waren voor mij Obituary, Sepultura en Cannibal Corpse. Verder zeer genoten van Betraying the Martyrs en Avatar. Audrey Horne gehoord vanaf de bankjes en dat klonk ook goed, vooral het gitaarspel viel daarbij op. Maar eens checken op cd die band. Ensiferum heb ik weinig van mee gekregen, was etenstijd dus. Sabaton 2 nummers gehoord en is niet zo mijn ding, dus toen zijn we maar weg gegaan, de knollen waren ook aardig op tegen die tijd na een dag vol met de kop in de zon en aardig wat biertjes.

Verder was het ook aardig druk, maar was het nog net te doen. Alleen naar het toilet gaan net na het einde van een band was wat lastiger. De kaartjes voor volgend jaar zijn in ieder geval al weer binnen.

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » wo aug 12, 2015 2:23 pm

Grappig, ik lees overal dat het 'te druk' zou zijn geweest... ik kon mezelf toch gewoon goed verplaatsen over het terrein. Ook bier halen (wat we regelmatig deden :wink:) en daarna weer richting podium lopen met 4 bier was geen enkel probleem. Zo agressief ben ik nou toch ook weer niet. :lol:
KFFR, old-school metal!

MetalJan

Bericht door MetalJan » wo aug 12, 2015 7:50 pm

Lekker voorgedrongen zeker? ;-)

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » do aug 13, 2015 9:29 am

Ja man, al die stoere metalheads die netjes in de rij gaan staan... :roll:

Nee viel best mee. Natuurlijk ga ik niet netjes in de rij staan als dat niet nodig is, maar voordringen wil ik het toch niet noemen. :wink:
KFFR, old-school metal!

MetalJan

Bericht door MetalJan » do aug 13, 2015 7:52 pm

Mwah, soms laat ik iemand wel voor die er langer staat. Maar er zijn ook gasten die zich daar niks van aantrekken en dus bestellen, als je er zelf al langer staat.

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » vr aug 14, 2015 3:09 pm

Lennert schreef: Cannibal Corpse was aan niemand van ons besteed, veel herrie maar weinig wol zal ik maar zeggen. Geen probleem, dat siert de band ergens ook, maar interessant vond ik het gewoon niet.
Hoewel ik uiteraard snap dat het allesvernietigende metalgeweld van Cannibal Corpse op oningewijden zo overkomt en direct toegeef dat Cannibal Corpse niet de meest interessante deathmetalband is, vind ik wel dat je de band wat te kort doet met deze omschrijving. In de 'herrie' zit namelijk heel veel muzikaal vakmanschap en vernuft (let bijvoorbeeld eens op Alex Webster, wat een ontzettend zieke bassist is dat toch!) en pakkend en groovend songmateriaal verborgen. Voor mij iig de band bij uitstek die de schoonheid van death metal belichaamt! Maar goed, ik ben dan ook groot fan. :P

Overigens goed om te lezen dat het weer geslaagd was. Zelf was ik vorig weekend op Brutal Assault in Tsjechië, alwaar Sepultura en Cannibal Corpse ook vette optredens weggaven!

Strife

Bericht door Strife » di aug 18, 2015 12:12 am

Het duurde even, maar hier is het verslag: http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=866

Plaats reactie