Baroeg Open Air 2015: 19 september
Re: Baroeg Open Air 2015: 19 september
Vader was erg gaaf, wist niet dat ze deze toernee alleen heel oud materiaal zouden spelen. Venom Inc. moest zowel qua muziek als performance hun meerdere herkennen in de Venom-versie van Cronos en was naar mijn mening niet zo headlinerwaardig als Bolt Thrower vorig jaar. Verder gewoon weer een leuk feestje!
Waren de rijen voor de muntjesverkoop dit jaar wel normaal? Dat sloeg vorig jaar namelijk nergens op. Voor de rest heb ik goede herinneringen aan BOA '12, '13 en '14. Dit jaar even overgeslagen, maar volgend jaar haak ik graag weer in.
Die waren niet van noemenswaardige omvang, maar ik was er wel pas rond een uur of vier.
nu waren er naast een normale kassa voor de muntjes, ook nog muntautomaten. Zo naast de kassa, maar ook om de hoek naast de bar. Dus van rijen was amper nog sprake.
Ja, was geweldig.
Ik vond Venom inc. wel vele malen toffer dan Cronos-band.
Ook Vader en Raketkanon waren dik in orde.
En ook de sfeer en het bier waren bovengemiddeld genietbaar.
Mooi dat iets als dit kan blijven bestaan zonder entreegelden.
Ik vond Venom inc. wel vele malen toffer dan Cronos-band.
Ook Vader en Raketkanon waren dik in orde.
En ook de sfeer en het bier waren bovengemiddeld genietbaar.
Mooi dat iets als dit kan blijven bestaan zonder entreegelden.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik heb me ook prima vermaakt. Zowel bij de bands als in de biergarten, haha.
Er is veel gezegd over Venom inc. maar potdomme toch wel het gaafste dat ik ooit op BOA heb gezien!
Allemaal even normaal doen tegen djent
Heb je de Venom van Cronos ook al eens gezien? Die vond ik eerder dit jaar op Fortarock toch een stuk overtuigender (authentieker zogezegd) overkomen. Uiteraard was het leuk om menig klassieker te horen, maar de vonk sloeg bij mij niet over.
Ik doe het niet graag, maar ik moet hier toch een tekstje van Cranial op facebook aanhalen.
Hij zei aldaar dat Venom inc. dat smerige, rauwe randje had dat Cronos en co ontbeerden.
Ik moet hem daar volledig gelijk in geven.
Venom op Fortarock was flauwekul en vergane glorie, Venom inc. was vies, smerig en het rammelde, en dat hoort zo bij deze band.
Dat jij dat nou niet snapt is best jammer.
Hij zei aldaar dat Venom inc. dat smerige, rauwe randje had dat Cronos en co ontbeerden.
Ik moet hem daar volledig gelijk in geven.
Venom op Fortarock was flauwekul en vergane glorie, Venom inc. was vies, smerig en het rammelde, en dat hoort zo bij deze band.
Dat jij dat nou niet snapt is best jammer.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Dat het vergane glorie en een parodie op zichzelf en het metalgenre in het algemeen was, vond ik juist wel een deel van de charme.
En ook muzikaal vond ik de versie van Cronos veel authentieker/'rammelender' in het gehoor liggen.

ik vond Venom op Fortarock niet al te sterk, maar op ROCK Hard en Alcatraz juist een heel stuk beter dan Venom Inc op BOA.
Venom met Cronos heb ik al een poos niet meer live gezien. Maar het optreden van Venom inc is net wat hierboven gezegd wordt: vies, smerig en rauw. Deed me wel wat denken aan die oude live-shows op VHS.
Allemaal even normaal doen tegen djent