Patches
en wat deed je dan nie allemaal in die rebelse periode? punkconcerten bezoeken? punkkleding dragen? hanekam?Laus schreef:ik heb wel een oud vest... nu de patches. te beginnen met de backpatch nog. heb er al een aantal liggen.
op me rugzak nog uit mn rebelse periode wat dingen van Deftones, Exploited en Bad Religion.
aah joh die van mij die zijn er allemaal met de hadn opgezetPoggwyd schreef:Willen we even niet zo'n flauwe grappen maken over Samson... gave band!
Kut naaimachine is kapot hier... ik heb dus geen zin om alles weer met de hand erop te knallen.... moeten zo'n 10 patches verzet/bijgezet worden...
godverdomme kutzooi
www.last.fm/user/robenroll
Whaha ...
Ik heb mijn hele jas met de hand gedaan, en ik moet zeggen het viel me alles mee ...
OK, een boel wondjes en een paar keer van die teeringknoopjes. Maar alles is redelijk gelukt.
Maar na een wilde avond is het wel zo dat alles fucking los zit .. whaha
Ik heb mijn hele jas met de hand gedaan, en ik moet zeggen het viel me alles mee ...
OK, een boel wondjes en een paar keer van die teeringknoopjes. Maar alles is redelijk gelukt.
Maar na een wilde avond is het wel zo dat alles fucking los zit .. whaha
You're only living on borrowed time from your fate.
- sodomy and lust
-
- Contacteer:
Mijn tas is best gevarieerd:
Iced Earth, After Forever, Manowar, Dimmu Borgir, HammerFall, Metallica, Dark Tranquillity, Nightwish, Sodom, Immortal, Children of Bodom, Tool, Iron Maiden, Slayer, enz enz
Maar ook: Queen, Neil Diamond, Scorpions, Dropkick Murphys, Heideroosjes, Nickelback, Meat Loaf, Toto, Bad Religion, Avril Lavigne (jaja) en nog een paar die eigenlijk helemaal niet op zo'n metaltas ertussen passen.
Iced Earth, After Forever, Manowar, Dimmu Borgir, HammerFall, Metallica, Dark Tranquillity, Nightwish, Sodom, Immortal, Children of Bodom, Tool, Iron Maiden, Slayer, enz enz
Maar ook: Queen, Neil Diamond, Scorpions, Dropkick Murphys, Heideroosjes, Nickelback, Meat Loaf, Toto, Bad Religion, Avril Lavigne (jaja) en nog een paar die eigenlijk helemaal niet op zo'n metaltas ertussen passen.
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op ma jun 02, 2003 10:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- BlizzardBeast
-
- Contacteer:
- BlizzardBeast
http://store.artistdirect.com/store/art ... %2C00.htmlPoggwyd schreef:[..]
zo een moet ik dus nog net hebben....
wie weet waar ze die krengen verkopen ?
ja, ze bestaan wel...
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- SilentSinner
-
- DaKonium
www.goddes-of-desire.infoSilentSinner schreef:[..]
die hadden alst goe is ook een site
geweldige stand

nog iemand recentelijk in de black widow geweest?
zo ja, hebben ze alweer thor hammers binnen?
Sterf!