11 oktober: Exodus, Nuclear Assault, Agent steel...
Re: 11 oktober: Exodus, Nuclear Assault, Agent steel...
ik kom je om vier uur afhalen okshagratha schreef:[..]
ja,ik ben er ook bij in hof ter loo morgen.
- Soulcollector
- Contacteer:
ik had tenminste een goede reden. zat in de kroegpier_hier schreef:niekmans, je bent onbereikbaar... als je dit leest, wil je dan een extra matrasje aan t voeteneind leggen?
voor de rest van t volk dat gaat.. tot zo
ben ik ff blij dat het in eindhoven is. die pier moet iets van 2/3 uur reizen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- Soulcollector
- Contacteer:
zozo, dat was een vette avond. beste bands vond ik Agent Steel, Nuclear Assault en Exodus. die oude gasten weten zeker nog wel wat beuken is. Exodus stond wel ontzettend hard, vooral bij de solo's was dat te horen.
nu zijn mijn armen helemaal beurs, maar het was het waard
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
hehe ben erg benieuwd, straks word het lekker, ff nog bellen voor vervoerSoulcollector schreef:zozo, dat was een vette avond. beste bands vond ik Agent Steel, Nuclear Assault en Exodus. die oude gasten weten zeker nog wel wat beuken is. Exodus stond wel ontzettend hard, vooral bij de solo's was dat te horen.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Contacteer:
zo is het maar net!Soulcollector schreef:zozo, dat was een vette avond. beste bands vond ik Agent Steel, Nuclear Assault en Exodus. die oude gasten weten zeker nog wel wat beuken is. Exodus stond wel ontzettend hard, vooral bij de solo's was dat te horen.
zeer geslaagde avond, allemaal goede bands. God Dethroned beviel mij het best. Alleen lang moeten wachten naderhand op het station, maar goed, het was het waard.
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- sodomy and lust
Gaaf avondje! De chaos was in ieder geval compleet!
Prospect is waardeloos, even als CC...
Agent Steel kende ik amper, maar beviel me heel goed, ga er zeker wat van aanschaffen...
Daarna kwam God Dethroned.. Vond ik niet zo veel aan, dus ben bier gaan drinken.
Toen Nuclear Assault!! Een erg vermakelijke band, maar vond ze in de 013 afgelopen keer wel beter spelen!
En toen het hoogtepunt: Exodus! Toffe band, zonder twijfel! Lekker energiek vooral.
BONDED BY BLOOD!
Daarna even een drinkpauze ingelast, om daarna Occult te gaan kijken.
Speelden erg strak en zag er netjes uit.
Toen kwam Grave. Geweldige band wederom, en het was zeker de moeite waard om daar te gaan kijken.
Tot er iemand naar mij toe kwam en vertelde dat onze maat er was uitgegooid, en dus moesten we met hem mee naar huis, arg!
Ik had Mortician namelijk wel eventjes willen zien...
Maargoed, het was erg leuk!
Prospect is waardeloos, even als CC...
Agent Steel kende ik amper, maar beviel me heel goed, ga er zeker wat van aanschaffen...
Daarna kwam God Dethroned.. Vond ik niet zo veel aan, dus ben bier gaan drinken.
Toen Nuclear Assault!! Een erg vermakelijke band, maar vond ze in de 013 afgelopen keer wel beter spelen!
En toen het hoogtepunt: Exodus! Toffe band, zonder twijfel! Lekker energiek vooral.
BONDED BY BLOOD!
Daarna even een drinkpauze ingelast, om daarna Occult te gaan kijken.
Speelden erg strak en zag er netjes uit.
Toen kwam Grave. Geweldige band wederom, en het was zeker de moeite waard om daar te gaan kijken.
Tot er iemand naar mij toe kwam en vertelde dat onze maat er was uitgegooid, en dus moesten we met hem mee naar huis, arg!
Ik had Mortician namelijk wel eventjes willen zien...
Maargoed, het was erg leuk!
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Forseti's Justice
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ach ik heb me geamuseerd, lennert heeft me een biertje gegeven, dus alles is ok
agent steel mocht best langer spelen, exodus vergat 'fabulous disaster' te spelen verdomme, mortician is erg slecht en dom, god dethroned speelde 'evil dead' weer,
die eerste band mocht er ook wel wezen, alles bij alles, was het wel 25 euro waard
agent steel mocht best langer spelen, exodus vergat 'fabulous disaster' te spelen verdomme, mortician is erg slecht en dom, god dethroned speelde 'evil dead' weer,
die eerste band mocht er ook wel wezen, alles bij alles, was het wel 25 euro waard
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Mortician is de sufste band die ik ooit gezien een schande dta dat op hetzelfde podium stond als Nuclear Assault en Exodus!
In Antwerpen was het een groot feest, met name Exodus was GE WEL DIG!
Nuclear Assault was voor hun doen bijzonder strak en ook Agent Steel was geweldig...de rest was matig maar had ook niet anders verwacht.
OKOK..Grave was goed te pruimen en ook Occult was leuk, maar de rest mmwwaaahhh...
In Antwerpen was het een groot feest, met name Exodus was GE WEL DIG!
Nuclear Assault was voor hun doen bijzonder strak en ook Agent Steel was geweldig...de rest was matig maar had ook niet anders verwacht.
OKOK..Grave was goed te pruimen en ook Occult was leuk, maar de rest mmwwaaahhh...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ja, eigenlijk vond ik Prospect ook een lekkere strakke band... maar powermetal op zo'n concert... neuh, dat was te begrijpen dat het niet aansloeg. Agent steel was fantastisch, callenish circle speelde SCHANDALIG kort, maar wel goed. Occult was wel aardig, Mortician zuigt. Grave was ok, God dethroned fantastisch, Nuclear Assault goed en Exodus subliem! Yeah, en een mooie agent steel trui erbijKristof schreef:ach ik heb me geamuseerd, lennert heeft me een biertje gegeven, dus alles is ok

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Soulcollector
- Contacteer:
ik heb me kapot gelachen tijdens Mortician,God dethroned vond ik zeker de moeite,agent steel is niet echt mijn muziek smaak maar vond het wel aardig,Nuclear assault was erg vermakelijk,In de pit zag ik kristof nog een aantal maal voorbij vliegen (hihihihihihi),kon het niet laten daar wat fotos van te nemen.Exodus was helemaal geweldig,ik had ze nog nooit live gezien en wist dus niet wat ik er van kon verwachten.Was wel een leuk avondje uit.
- Heer Petomaan
- pier_hier
- Contacteer:
agent steel exodus en nuclear assault waren uiteraard super.. callenish circle niet echt op gelet door dat mijn aandacht bij bier lag op dat moment, de eerste band hoorde ik spelen, maar stond ergens buiten te ouwehoeren, god detroned speelde zeer in orde, occult ook.. maar grave.... wat een geweldig staaltje death metal.. echt super
mortician was echt een ramp... terwijl ik ze de laatste keer in rdam zeer goed te verteren vond.. nu echt podiumpersentatie 0,0, en geluid... ja t blijft mortician.. maar dat was zelfs bagger voor hun doen.... en ik heb geen introotjes of niks gehoord, terwijl dat toch bij de nummers hoort in mijn ogen
mortician was echt een ramp... terwijl ik ze de laatste keer in rdam zeer goed te verteren vond.. nu echt podiumpersentatie 0,0, en geluid... ja t blijft mortician.. maar dat was zelfs bagger voor hun doen.... en ik heb geen introotjes of niks gehoord, terwijl dat toch bij de nummers hoort in mijn ogen
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- sodomy and lust
- Forseti's Justice
- Soulcollector
- Contacteer: