Kreator
Ik luister nu sinds een paar dagen de nummers "Riot Of Violence", "Impossible Brutality", "Phobia" en GODVERDOMME wat een band!
Kan iemand me nog wat andere nummers aanraden?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Oblivion
- Contacteer:
The pestilenceElessar schreef:Ik luister nu sinds een paar dagen de nummers "Riot Of Violence", "Impossible Brutality", "Phobia" en GODVERDOMME wat een band!
Carrion
Flag of Hate
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
-
Ja tuurlijk, de echte fans willen alleen maar de Kreator horen die er ouderwets op los trasht, en geen gothic/heavy metal speelt! En terecht trouwens. Maar ik kan Endorama wel waarderen. D'r staan een stel goede songs op.Meltdown schreef:Schijnt toch behoorlijke rommel te zijn, volgens de meeste fans.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Pleasure to Kill is dan ook wel dé heerschplaat, maar Endless Pain, Extreme Aggressions, Coma of Souls en terrible certainty heerschen ook de pannen v/h dak.
Endorama is niet oerslecht, maar geen Kreator, daarom vinden de meeste fans, waaronder ik, het gewoon niet zo'n goede plaat.
Endorama is niet oerslecht, maar geen Kreator, daarom vinden de meeste fans, waaronder ik, het gewoon niet zo'n goede plaat.
"Maya subjects you..."
-
Ik heb het zelfde. Ik kan er wel naar luisteren, maar ik denk dat het beter had overgekomen als er geen Kreator, maar een andere Naam op de cd had gestaan. Het wijkt teveel van de Kreator stijl af.Rene schreef:[..]
Ja tuurlijk, de echte fans willen alleen maar de Kreator horen die er ouderwets op los trasht, en geen gothic/heavy metal speelt! En terecht trouwens. Maar ik kan Endorama wel waarderen. D'r staan een stel goede songs op.
Andere naam erboven was misschien wel beter geweest. Maar ja, dan gaan de fans weer schreeuwen om de naam Kreator. Maar ze zaten toen in een fase waarin ze persé andere muziek wilden maken om zogenaamd vooruitgang te boeken. Maar goed, tegenwoordig zijn de cd's weer zoals ze horen.WhiplashWimpie schreef:[..]
Ik heb het zelfde. Ik kan er wel naar luisteren, maar ik denk dat het beter had overgekomen als er geen Kreator, maar een andere Naam op de cd had gestaan. Het wijkt teveel van de Kreator stijl af.
Misschien kan Mille een projectje opstarten en Endorama-achtige muziek maken. Want nogmaals, het klonk zeker niet verkeert.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Hehe, best hoor. Ik doelde eigenlijk op je "trash".Rene schreef:[..]
Ja tuurlijk, de echte fans willen alleen maar de Kreator horen die er ouderwets op los trasht, en geen gothic/heavy metal speelt! En terecht trouwens. Maar ik kan Endorama wel waarderen. D'r staan een stel goede songs op.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- arnibes
- Contacteer:
Je haalt de woorden uit mijn mond.Stillborn schreef:Pleasure to Kill is dan ook wel dé heerschplaat, maar Endless Pain, Extreme Aggressions, Coma of Souls en terrible certainty heerschen ook de pannen v/h dak.
Pleasure to kill
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
-
Inderdaad. Maar hoe gaaf ik hem ook vind, als ik zin heb om Kreator te luisteren draai ik eerder een van de eerste 5 cd's.Jeroen schreef:Geweldige band uiteraard, toch wel mijn favoriet op thrash metal gebied.
Pas geleden de collectie even aangevuld met Enemy of God en dat is toch ook wel weer een zeer gave plaat.
Vergeet de nummers op Flag of Hate niet.Stillborn schreef:Pleasure to Kill is dan ook wel dé heerschplaat, maar Endless Pain, Extreme Aggressions, Coma of Souls en terrible certainty heerschen ook de pannen v/h dak.
En de man zal heersen.
- ruben somewhere online
-
- Ktulu
- Contacteer:
Waarschijnlijk gooi ik nou de knuppel in het hoenderhok...
Maar ik snap niet wat iedereen zo geweldig vind aan Pleasure to kill. Ik vind zelf Extreme aggression en Coma of souls vele malen beter. Er ontbreekt iets op die plaat voor mij, wat zeer zeker wel aanwezig is op die andere twee.
Kijk, de plaat is zeker niet slecht, maar die andere twee hebben toch veel pakkendere, beter gecomponeerde songs?
Maar ik snap niet wat iedereen zo geweldig vind aan Pleasure to kill. Ik vind zelf Extreme aggression en Coma of souls vele malen beter. Er ontbreekt iets op die plaat voor mij, wat zeer zeker wel aanwezig is op die andere twee.
Kijk, de plaat is zeker niet slecht, maar die andere twee hebben toch veel pakkendere, beter gecomponeerde songs?
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
- arnibes
- Contacteer:
meningen.....Ktulu schreef:Waarschijnlijk gooi ik nou de knuppel in het hoenderhok...
Ik vind pleasure to kill keihard rossen.
- Sandr
- Contacteer:
op het moment heb ik alleen pleasure to kill, dus ik kan er niet al te veel over zeggen. maar pleasure to kill is echt zo'n lekkere rauwe beukplaat, al moet ik wel zeggen dat op het laatst de aandacht wel iets verslapt, misschien moet ik extreme aggression dan ook maar eens beluisterenKtulu schreef:Waarschijnlijk gooi ik nou de knuppel in het hoenderhok...
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- Ktulu
- Contacteer:
Zeker doen! Die plaat varieert altijd met Coma of souls wat betreft mijn beste Kreator plaat.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[/quote]
[/quote]
-
- ruben somewhere online
Dat heb ik met het laatste nummer 'Under the Guillotine', heel goed nummer, maar stukken trager dan zijn voorganger, de super rosser 'Command of the Blade'.Sandr schreef:moet ik wel zeggen dat op het laatst de aandacht wel iets verslapt, misschien moet ik extreme aggression dan ook maar eens beluisteren
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
Voor z'n tijd was Pleasure To Kill een van de 'bruutste' thrash platen die er was. Die rauwheid qua gitaarwerk en de drums zo op de voorgrond heeft lang niet elke thrash band kunnen behalen. Muzikaal gezien is Extreme Agression wel interessanter, maar laat het een beetje afweten qua 'power' in de muziek wat enigzins door het drumwerk komt.Ktulu schreef:Waarschijnlijk gooi ik nou de knuppel in het hoenderhok...
-
- Contacteer:
- arnibes
- Contacteer:
Ja tering wat heerscht command of the blade. Maar ik vind under the guillotine ook zeker niet slecht maar hij ontgaat me meestal omdat command of the blade nog te veel overheerstruben somewhere online schreef:[..]
Dat heb ik met het laatste nummer 'Under the Guillotine', heel goed nummer, maar stukken trager dan zijn voorganger, de super rosser 'Command of the Blade'.
- Oblivion
- Contacteer:
Eigelijk zeg je gewoon t zelfde als hem.arnibes schreef:[..]
Ja tering wat heerscht command of the blade. Maar ik vind under the guillotine ook zeker niet slecht maar hij ontgaat me meestal omdat command of the blade nog te veel overheerst
"Poep, Zweet en Tranen"
- ruben somewhere online
-