Nieuwe Vader!!!!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » za sep 20, 2003 8:01 pm

Als er ook nog eens een nieuw album komt mag je niet klagen.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » di sep 23, 2003 5:24 pm

Shape Shifting heb ik al gehoord, erg vet en weer lekker deathmetal zoals het hoort!

Er staat alleen een nummer op de m-cd wat al op het complete album Revelations (2002) stond. Beetje stom op dat op de volgende cd te zetten (When Darkness calls). Ookal is het een m-cd.
heb wat gedownload. klinkt idd een stuk beter/sneller
De laatste 2 Litany en Revelations zijn gewoon erg goed, komt mede door de productie. Zo stoer, echt deathmetal zoals het hoort :) Vooral het begin van Vader - Wings, geweldig bruut nummer trouwens, vooral door de productie, die bassdrums klinken zo superzwaar.

Revelations is wat afwisselender, en toch ook zeker gewoon goed, de paar nummers die ik gehoord heb van Blood klinken ook gewoon gaaf.

Ik ben trouwens ook blij dat Vader geen saaie standaard gruntvocals heeft, maar wat meer kleuring erin. Das samen met de brute productie maken de laatste 2 platen gewoon super. Vooral Litany, dat blijft mijn favoriet.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo sep 24, 2003 9:27 am

Vader op wacken 2003 na middernacht ergens was een van de beste optredens die ik ooit zag

wat was dat lekker hard zeg
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

nermal

Bericht door nermal » wo sep 24, 2003 9:58 am

Litany blijft ook mijn favoriet. Super produktie! Revelations was ook erg goed en Blood is ook goed te pruimen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de volgende volledige cd die volgend jaar verschijnt. Ik heb ze ook meerdere malen live gezien (wie niet overigens) en dat blijft toch ook altijd een groot feest.

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » wo sep 24, 2003 12:17 pm

ik hoef er niks meer over te zeggen.
Gelegenheids Satanist

Plaats reactie