Ik ben nog een kind ja, nog een jaar dan ben ik volwassen!nightwing schreef:[..]
nee hoor maar ik heb nu wel 2 kienders die happen
Callenish Circle + INRI + Flesh Made Sin @ Hedon in Zwolle !
- metal-willem
-
- metal-willem
- MindlessMayo
- XnegativeX
- Contacteer:
- MindlessMayo
Kans dat het uitverkocht raakt, denk het niet er kunnen 500 mensen in die zaal! Je kunt eventueel gewoon reserveren, kan geloof ik nog tot een paar dagen van te voren of zelfs nog op de dag zelf.XnegativeX schreef:Zijn er nog kaarten? Is er uberhaupt kans dat het uitverkocht raakt?
Ik moet namelijk even weten hoelang ik nog heb om kaarten te reserveren.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- metal-willem
XnegativeX schreef:Zijn er nog kaarten? Is er uberhaupt kans dat het uitverkocht raakt?
Ik moet namelijk even weten hoelang ik nog heb om kaarten te reserveren.
Er is een voorverkoop en volgens mij kun je ook reserveren.
Check: www.hedon-zwolle.nl
Verder kunnen in Hedon redelijk wat mensen (ruim 500) dus uitverkocht zal het niet zo snel raken.
!!! THE SIGN IS ON !!!
Van de Hedon-site...
Van de Hedon-site:
[ZA] 24 Jan.'04
METALFESTIVAL met CALLENISH CIRCLE / I.N.R.I. / FLESH MADE SIN
ZAAL OPEN: 21:00
AANVANG: 21:30
€ 8,00
De Tilburgse band FLESH MADE SIN Sin werd opgericht in 1999. De vier bandleden hebben van jongs af aan een brandende liefde voor thrash, met name uit de late jaren '80. Deze bikkelharde muziekstijl wordt op passende wijze voorzien van teksten die handelen over (serie-)moord, dood en verderf. Thrash is back!
De jongens van I.N.R.I. zijn al vanaf 1994 actief in de metal scene. Eerst nog onder de naam Stigmatheist, die in 1998 de CD ‘It All Ends Today' uitbrengt via het Deense ‘Voices of Wonder' label. Na de nodige veranderingen in de line-up besluit de band het muzikale roer om te gooien. Met hun ‘Do or Die' attitude verschijnt de band begin 2001 weer op de planken, nu onder de naam I.N.R.I. Op basis van een in eind 2000 uitgebrachte promo-cd doet I.N.R.I. enkele goed ontvangen optredens met o.a. Morbid Angel, Darkane, Hypnosia en Krisiun. Naar aanleiding van deze concerten komt I.N.R.I in contact met het Coldbloodindustries label. Begin 2002 neemt de band hun debuut cd ‘Hyper Bastard Breed' op in de welbekende studio Franky's Recording Kitchen (God Dethroned, Altar, Severe Torture).
Brutal blasts, grunts, killer riffs gecombineerd met catchy songwriting zijn de belangrijkste kernpunten om I.N.R.I's stijl te omschrijven. Beïnvloed door bands zoals The Crown, God Dethroned en Malevolant Creation.
CALLENISH CIRCLE begon in 1992 als death metal coverband. Vanaf 1994 werd het serieus. Ze gingen eigen materiaal schrijven en in 1995 kwam hun eerste demo uit, "Lovelorn". Deze demo werd in de underground metal scene over de hele wereld positief ontvangen. De jaren die volgden waren niet makkelijk. Na de demo stonden de platenmaatschappijen in de rij, maar door verschillende tegenslagen bleef een grote doorbraak uit. Er kwamen verschillende CD's uit bij verschillende maatschappijen, maar geen enkele leidde tot echt succes. Na 10 jaar hard werken was er eindelijk licht aan het eind van de tunnel. Ze kregen een contract bij het grote Amerikaanse Metal Blade Records en de eerste CD bij deze maatschappij, "Flesh_Power_Dominion" kwam uit in 2002. Dit betekende de definitieve doorbraak van Callenish Circle: een tour door heel Europa zorgde voor een verpletterende indruk bij de metalfans. De band bleef zich ontwikkelen en het materiaal voor de nieuwe CD was nog extremer, maar behield toch de unieke sound en sfeer. De nieuwe CD (uitgekomen in mei 2003) "My Passion // Your Pain" was nog krachtiger en intenser dan zijn voorganger en weer een groot succes in heel Europa. Het massieve geluid zorgt er voor dat Callenish Circle zeer krachtig overkomt. Daarnaast legt de band een flinke dosis melodie in zijn gitaarpartijen. De band die al ruim 10 jaar aan de weg timmert is klaar voor de toekomst.
"Expect a furious, ass-kicking en deadly cocktail of Death/Thrash on LSD!"
[ZA] 24 Jan.'04
METALFESTIVAL met CALLENISH CIRCLE / I.N.R.I. / FLESH MADE SIN
ZAAL OPEN: 21:00
AANVANG: 21:30
€ 8,00
De Tilburgse band FLESH MADE SIN Sin werd opgericht in 1999. De vier bandleden hebben van jongs af aan een brandende liefde voor thrash, met name uit de late jaren '80. Deze bikkelharde muziekstijl wordt op passende wijze voorzien van teksten die handelen over (serie-)moord, dood en verderf. Thrash is back!
De jongens van I.N.R.I. zijn al vanaf 1994 actief in de metal scene. Eerst nog onder de naam Stigmatheist, die in 1998 de CD ‘It All Ends Today' uitbrengt via het Deense ‘Voices of Wonder' label. Na de nodige veranderingen in de line-up besluit de band het muzikale roer om te gooien. Met hun ‘Do or Die' attitude verschijnt de band begin 2001 weer op de planken, nu onder de naam I.N.R.I. Op basis van een in eind 2000 uitgebrachte promo-cd doet I.N.R.I. enkele goed ontvangen optredens met o.a. Morbid Angel, Darkane, Hypnosia en Krisiun. Naar aanleiding van deze concerten komt I.N.R.I in contact met het Coldbloodindustries label. Begin 2002 neemt de band hun debuut cd ‘Hyper Bastard Breed' op in de welbekende studio Franky's Recording Kitchen (God Dethroned, Altar, Severe Torture).
Brutal blasts, grunts, killer riffs gecombineerd met catchy songwriting zijn de belangrijkste kernpunten om I.N.R.I's stijl te omschrijven. Beïnvloed door bands zoals The Crown, God Dethroned en Malevolant Creation.
CALLENISH CIRCLE begon in 1992 als death metal coverband. Vanaf 1994 werd het serieus. Ze gingen eigen materiaal schrijven en in 1995 kwam hun eerste demo uit, "Lovelorn". Deze demo werd in de underground metal scene over de hele wereld positief ontvangen. De jaren die volgden waren niet makkelijk. Na de demo stonden de platenmaatschappijen in de rij, maar door verschillende tegenslagen bleef een grote doorbraak uit. Er kwamen verschillende CD's uit bij verschillende maatschappijen, maar geen enkele leidde tot echt succes. Na 10 jaar hard werken was er eindelijk licht aan het eind van de tunnel. Ze kregen een contract bij het grote Amerikaanse Metal Blade Records en de eerste CD bij deze maatschappij, "Flesh_Power_Dominion" kwam uit in 2002. Dit betekende de definitieve doorbraak van Callenish Circle: een tour door heel Europa zorgde voor een verpletterende indruk bij de metalfans. De band bleef zich ontwikkelen en het materiaal voor de nieuwe CD was nog extremer, maar behield toch de unieke sound en sfeer. De nieuwe CD (uitgekomen in mei 2003) "My Passion // Your Pain" was nog krachtiger en intenser dan zijn voorganger en weer een groot succes in heel Europa. Het massieve geluid zorgt er voor dat Callenish Circle zeer krachtig overkomt. Daarnaast legt de band een flinke dosis melodie in zijn gitaarpartijen. De band die al ruim 10 jaar aan de weg timmert is klaar voor de toekomst.
"Expect a furious, ass-kicking en deadly cocktail of Death/Thrash on LSD!"
!!! THE SIGN IS ON !!!
- MindlessMayo
AAAARGHHH! Anders lees je even ofzo!Hoolie99 schreef:[..]
Er is een voorverkoop en volgens mij kun je ook reserveren.
Check: www.hedon-zwolle.nl
Verder kunnen in Hedon redelijk wat mensen (ruim 500) dus uitverkocht zal het niet zo snel raken.

- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
Jaja dat weet ik, is een oude naam enzo en hij kan geloof ik de echte ouderwetse punk nog wel een beetje waarderen. Hij heet nu trouwens JezusJan (hij lijkt daar schijnbaar op hehehe). Oja is mn vriedje inderdaad..nightwing schreef:aha oke, schitterende naam
Ontopic maar weer..
Komen er nog meer mensen??

- MindlessMayo
Tijdschema...
Tijdschema:
Zaal open : 21.00
Flesh Made Sin : 21.30 - 22.00
I.N.R.I. : 22.15 - 23.00
Callenish Circle : 23.15 - 00.30
Zaal open : 21.00
Flesh Made Sin : 21.30 - 22.00
I.N.R.I. : 22.15 - 23.00
Callenish Circle : 23.15 - 00.30
!!! THE SIGN IS ON !!!
- MindlessMayo
- metal-willem
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- metal-willem
- MindlessMayo
Gothic Dome?metal-willem schreef:Er komt toch ook een gothicdome ofzo in zwolle?
Dat bestaat alweer een tijdje hoor, binnenkort de eerste dj editie kortom zonder band dus! Wordt altijd weinig bezocht tot nu toe..
- MindlessMayo
- MindlessMayo
Het gaat gewoon Heerschen, veel bekenden zullen er zijn en de bandjes zijn echt super! Tuurlijk ben ik dan enthousiast en tuurlijk heb ik hier veel zin in, beetje jammer dat ik wel moet werken zondag.nightwing schreef:haha je kijkt er echt na uit heh, nou tot morgen dan maar