SoD, 20 feb, Arnheim
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Maar verpesten bandshirts die act dan?Demorpheus schreef:naja, wie weet
we hebben nog altijd zoiets als een stageact enzo
Kijk, of doe het allemaal, of doe het allemaal niet.
Bijvoorbeeld een iemand met spikes (wij ook overigens) dat ziet er zo, ja, eenzaam uit, doe het allemaal, of allemaal niet.
Maargoed, dit is mijn business niet, geef alleen mijn point of view.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Precies, of ga in een een lelijke oude stoel zitten en maak er een dikke troon van met een omgekeerd kruis bovenop. Het kan allemaal.Demorpheus schreef:tja, natassja is natuurlijk jaloers dat wij dat nog wel kunnen.
uiteraard zullen wij dat bij onze nieuwe foto's dit niet meer doen
dan wordt het bos met laagje sneeuw er digitaal achter gezet
En ja, dat Natassja nou in zo'n boomloos gehucht woont is kut voor haar.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Da's een stukje professionaliteit kerel... sommige bands maken misschien geen onderlinge afspraken... wij wel... voor structuur...Svenson schreef:[..]
Maar verpesten bandshirts die act dan?
Kijk, of doe het allemaal, of doe het allemaal niet.
Bijvoorbeeld een iemand met spikes (wij ook overigens) dat ziet er zo, ja, eenzaam uit, doe het allemaal, of allemaal niet.
Maargoed, dit is mijn business niet, geef alleen mijn point of view.
Destijds was een compleet zwart geklede lineup prachtig... nu t ruiger is geworden vervaagt die regel.... maar nog steeds schrijven we performance, om een stukje kwaliteit te kunnen leveren... een eenheid...
Ik begrijp het ook wel, maar wat is het verschil tussen zwart shit met logootje & zwart shirt zonder logootje. Ik bedoel, dat maakt vrij weinig uit? Maargoed, een dresscode ligt mij dan ook niet.sephtis schreef:[..]
Da's een stukje professionaliteit kerel... sommige bands maken misschien geen onderlinge afspraken... wij wel... voor structuur...
Destijds was een compleet zwart geklede lineup prachtig... nu t ruiger is geworden vervaagt die regel.... maar nog steeds schrijven we performance, om een stukje kwaliteit te kunnen leveren... een eenheid...
Maar tuurlijk, als jullie dat destijds noodzakelijk vonden voor jullie performance kan ik dat alleen maar toejuichen.
- Orion Treet
- Contacteer:
Inderdaad, hoe laat begint het gebeuren ongeveer? Het is nog zomaar een teringend reizen.Gods Puke schreef:Ik vraag me af of dit de moeite waard is voor zo'n eind reizen...
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Soulcollector
- Contacteer:
Als een of andere kankertrein het niet nodig vond om op zijn zijkant te gaan liggen, godverdomme. Hele avond kansloos geweest. Zoals altijd.Gods Puke schreef:ik ben dr rond half 10 denk ik...samen met CoenV
tot vanavond
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Jaaa, t was zeker een geslaagde avond!
Weer even lekker blasphemische kreten door de zaal gebazuind!
Jammer dat er altijd van die losers zijn die 't leuk vinden om de zanger van slechtvalk een hengst voor z'n muil te verkopen...tijdens een performance.
Kinderachtig gedoe. Ik moet ook geen fuck van dat hele christendom hebben, maar t zal me een rotzorg zijn, wat zij denken; mij vallen ze d'r niet mee lastig, wij kunnen lekker optreden, krijgen flink cash, een hoop bier + promotie en de muziek klinkt nog lekker ook...
Nah die mafkees is iig flink gemolesteerd vernam ik; en hij zal d'r nog wel meer van merken heb ik begrepen.
Verder, we hebben lekker gespeeld, arnhem kent een leuk publiek, dusss we komen daar zeker nog 's!
Weer even lekker blasphemische kreten door de zaal gebazuind!
Jammer dat er altijd van die losers zijn die 't leuk vinden om de zanger van slechtvalk een hengst voor z'n muil te verkopen...tijdens een performance.
Kinderachtig gedoe. Ik moet ook geen fuck van dat hele christendom hebben, maar t zal me een rotzorg zijn, wat zij denken; mij vallen ze d'r niet mee lastig, wij kunnen lekker optreden, krijgen flink cash, een hoop bier + promotie en de muziek klinkt nog lekker ook...
Nah die mafkees is iig flink gemolesteerd vernam ik; en hij zal d'r nog wel meer van merken heb ik begrepen.
Verder, we hebben lekker gespeeld, arnhem kent een leuk publiek, dusss we komen daar zeker nog 's!