Het grote Judas Priest topic
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
ja? dus?CoenV schreef:Zegt de man die het zelf nodig vind zulke topics te maken.
wat probeer je hier mee duidelijk te maken?
Nee, jij!!
-
-
Volgens mij is er slechts één bekrompen figuur dat Ram It Down totaal niet waardeert, ik vind het een gaaf album met twee kutnummers.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
ik heb me de afgelopen dagen weer 's op Judas Priest gestort (niet letterlijk, al zou Rob dat vast niet erg vinden).
Het resultaat: veel luistergenot en 2 reviews.
Metalogy boxset
Electric Eye dvd
Het resultaat: veel luistergenot en 2 reviews.
Metalogy boxset
Electric Eye dvd
Ha, ziet er gaaf uit, moet die dvd in elk geval maar kopen, als Live In London een 70 krijg, die al ubergaaf is, en deze een 80, moet ik het hebben.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
Ik vind Jugulator en Painkiller de beste platen, ondertussen, Painkiller is compleet geniaal, maar van Jugulator nummers als Blood Stained en Burn In Hell, echt gaaf.
Ook het nummer Hell Is Home vind ik meesterlijk.
Ook het nummer Hell Is Home vind ik meesterlijk.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Weet iemand in welk dorp de opnamen plaats vonden van de videoclip voor het nummer 'Johnny B Goode' uit 1988?
Namelijk nodig voor een prijsvraag, kan het zelf niet vinden, misschien staat het op een dvd ofzo die ik niet heb.
Namelijk nodig voor een prijsvraag, kan het zelf niet vinden, misschien staat het op een dvd ofzo die ik niet heb.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
!!!
ahh, Priest is geweldig. toen ik in groep 7/8 van de basisschool het 'Painkiller' album voor het eerst hoordde... damn zeg...
dat was een jaartje nadat 'ie uitkwam.. en nog steeds geniaal natuurlyk. andere albums die ik super vind zijn British Steel (uiteraard), Ram It Down (waarom niet? hehe.. 't is 1 grote ode aan heavy metal/hard rock) beide originele LPs gekocht laatst
, Sad Wings.. Vengeance.. de meeste heersen zekers wel
van de albums met Ripper Owens luister ik het live album (live meltdown) redelijk vaak, en 'k vind Ripper het dan ook best wel goed doen.
Jugulator vond ik eerder echt niets aan, maar heb 'm nu geleend van Negative (ja ja, je krijgt 'm binnenkort wel weer..
) en ik moet zeggen dat ik 'm best wel gaaf vind ineens! maar goed, Halford hoort gewoon by Priest
kan dus ook echt niet wachten ze eindelyk te mogen zien strax op arrow classic..

dat was een jaartje nadat 'ie uitkwam.. en nog steeds geniaal natuurlyk. andere albums die ik super vind zijn British Steel (uiteraard), Ram It Down (waarom niet? hehe.. 't is 1 grote ode aan heavy metal/hard rock) beide originele LPs gekocht laatst

van de albums met Ripper Owens luister ik het live album (live meltdown) redelijk vaak, en 'k vind Ripper het dan ook best wel goed doen.
Jugulator vond ik eerder echt niets aan, maar heb 'm nu geleend van Negative (ja ja, je krijgt 'm binnenkort wel weer..

kan dus ook echt niet wachten ze eindelyk te mogen zien strax op arrow classic..

Laatst gewijzigd door xnightcrawlerx op do mei 27, 2004 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
sweet graveyard here we come
- Lone Starr
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
Judas Priest schopt kont.
En goed ook.
Heb nu: Screaming For Vengeance, British Steel, Turbo(onee, verkocht, moet ik een remaster van hebben), Priest...Live, Ram It Down, Painkiller en sad wings of destiny. Ben beetje bezig om cd's te kopen.
Electric Eye dvd zal ook wel komen. Binnenkort.
En goed ook.
Heb nu: Screaming For Vengeance, British Steel, Turbo(onee, verkocht, moet ik een remaster van hebben), Priest...Live, Ram It Down, Painkiller en sad wings of destiny. Ben beetje bezig om cd's te kopen.
Electric Eye dvd zal ook wel komen. Binnenkort.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
hehe priest heerscht.. Ik prefereer zowel het oude (70's) als het "nieuwe" spul zoals screaming for vengeance. Van de "2000 priest" moet ik absoluut niks hebben hehe, maar misschien dat ze nu halford weer terug is een leuk plaatje gaan produceren. (Painkiller II??)
Favo album blijft stained class hier!! stand back for exciter!
Favo album blijft stained class hier!! stand back for exciter!
Ageless as time, change is revealed.
Sad wings of destiny is nog altijd nummer 1, gevolgd door Sin after Sin. De twee priest albums met een vrij duistere sfeer, maar ook heel afwisselende platen. Wat ik jammer vind is dat Priest vanaf "Killing Machine" weinig nummers als "Victim of Changes" of "Sinner" meer geschreven heeft.
You're only living on borrowed time from your fate.
JUgulator heeft m.i. niet veel met de Priest sound te maken, alleen catherdral Spires en Bullet Train komen een beetje in de buurt teven de beste nummers van ed plaat, geef mij Painkiller maar!
Halford heeft veel meer emotie en gevoel in zijn stem en niet zo'n irritant knauwerig US accent, nee Ripper mag een goede zanger zijn hij is niet de juiste man voor priest!
Halford heeft veel meer emotie en gevoel in zijn stem en niet zo'n irritant knauwerig US accent, nee Ripper mag een goede zanger zijn hij is niet de juiste man voor priest!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De Roxy in Amsterdam toch?CoenV schreef:Weet iemand in welk dorp de opnamen plaats vonden van de videoclip voor het nummer 'Johnny B Goode' uit 1988?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Kankerzooi, de release van Priest's nieuwe album is nu alweer verzet. Eerst was het 31 december, toen 4 januari, nu is het in Europe 31 januari geworden, en in Amerika een dag later.
Verdomme. Verder ook nog niks geen informatie over het album.
En ook gaan ze een video er bij op nemen, dat is wel kut, als ze die op de Box laten zien lopen al die teringalto's binnenkort met Judas Priest shirts.
En ook gaan ze een video er bij op nemen, dat is wel kut, als ze die op de Box laten zien lopen al die teringalto's binnenkort met Judas Priest shirts.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Heb een hele tijd terug veel oude heavy metal cd's gekregen van mijn halfzus en nadat ze eerst stof lagen te verzamelen heb ik toch maar eens naar geluisterd.
En tering, wat heb ik veel gemist, ik heb meteen nog maar een aantal andere cd's aangeschaft.
Nu ik gelukkig weer weet hoe geniaal dat oude spul is, is dit zeker een van mijn favoriete genres geworden.
En wat betreft Judas Priest:
Ik heb een tijdje terug Painkiller gekocht omdat ik nog maar weinig kende van Priest. Wat een ongelofelijk heersch-album, Painkiller en Leather rebel zijn mijn favoriete nummers.
De andere albums moet ik ook maar aanschaffen, gelukkig kan je die dingen voor een redelijke prijs aanschaffen bij de plaatselijke FRS.
En tering, wat heb ik veel gemist, ik heb meteen nog maar een aantal andere cd's aangeschaft.
Nu ik gelukkig weer weet hoe geniaal dat oude spul is, is dit zeker een van mijn favoriete genres geworden.
En wat betreft Judas Priest:
Ik heb een tijdje terug Painkiller gekocht omdat ik nog maar weinig kende van Priest. Wat een ongelofelijk heersch-album, Painkiller en Leather rebel zijn mijn favoriete nummers.
De andere albums moet ik ook maar aanschaffen, gelukkig kan je die dingen voor een redelijke prijs aanschaffen bij de plaatselijke FRS.
Painkiller vond ik ooit het allergaafste Priest album, alle songs knalde, het was hard, snel en geniaal. En heavy metal.
Ondertussen vind ik Painkiller een van de mindere albums, ik heb hem zo belachelijk vaak geluisterd, ik ben hem een beetje zat geworden. Nu vind ik Painkiller een van de mindere Priest cd's, hehe. Maar nog steeds gaaf natuurlijk.
Als je wat Priest zo wilt kopen, en je hebt geen principiele bezwaren tegen remasters, dan kan je bij Large een speciale box kopen, met daarin de eerste 4 album voor drie tientjes, dat is inclusief box. De eerste 4 remasters zijn het dus, want Rocka Rolla en Sad Wings Of Destiny, daarvan liggen de rechten bij een ander label en die ziten niet bij die remastercollectie. Daarnaast kan je bijna alle albums bij bol.com bestellen voor, naar ik dacht, 7-8 euro per stuk.
Dat is allemaal toch goedkoper dan bij de FRS.
Ondertussen vind ik Painkiller een van de mindere albums, ik heb hem zo belachelijk vaak geluisterd, ik ben hem een beetje zat geworden. Nu vind ik Painkiller een van de mindere Priest cd's, hehe. Maar nog steeds gaaf natuurlijk.
Als je wat Priest zo wilt kopen, en je hebt geen principiele bezwaren tegen remasters, dan kan je bij Large een speciale box kopen, met daarin de eerste 4 album voor drie tientjes, dat is inclusief box. De eerste 4 remasters zijn het dus, want Rocka Rolla en Sad Wings Of Destiny, daarvan liggen de rechten bij een ander label en die ziten niet bij die remastercollectie. Daarnaast kan je bijna alle albums bij bol.com bestellen voor, naar ik dacht, 7-8 euro per stuk.
Dat is allemaal toch goedkoper dan bij de FRS.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Dat zal wel meevallen want ik denk niet dat Rob Halford stoer gevonden word. Hoe dan ook, ik denk dat Priest wel wat nieuwe fans kan gebruiken.CoenV schreef:En ook gaan ze een video er bij op nemen, dat is wel kut, als ze die op de Box laten zien lopen al die teringalto's binnenkort met Judas Priest shirts.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Priest kan wel wat jongere fans gebruiken denk ik, al is Judas Priest nooit helemaal onderbelicht geweest. Tenminste, iedereen kent de naam en waarschijnlijk ook wel een paar songtitels.Djaser schreef:
Dat zal wel meevallen want ik denk niet dat Rob Halford stoer gevonden word. Hoe dan ook, ik denk dat Priest wel wat nieuwe fans kan gebruiken.
En Rob Halford stoer gevonden, ach, misschien niet omdat hij echt homo is, maar qua imago ziet ie er nog een heel stuk minder nichterig uit dan menig nichtenrock bandje vol amuzikale doodgesminkte nichten die hun gitaar mangelen door er met de vlakke hand op te meppen en dat muziek te noemen en het nog weten te verkopen door middel van matige opgeilende of rebelse kankerclips.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- MindlessMayo
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
hehe, de Breaking the law-clip is vet! de Living after midnight-clip is pas erg.. 
ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe... hy zou weer typisch JP zyn.
ik denk zelf een beetje in de styl van het 'screaming for vengeance' album
nog meer mensen die de Rocka rolla LP ook vet vinden? ik vind 'm super iig.

sweet graveyard here we come
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
wat dacht je van painkiller, wat een irritante epilepsie aanval is datTokus schreef:[..]
*kuch*breaking*kuch*the*kuch*law*kuch*
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- The Horseman
Wat nu bij Iron Maiden al het geval isCoenV schreef:Kankerzooi, de release van Priest's nieuwe album is nu alweer verzet. Eerst was het 31 december, toen 4 januari, nu is het in Europe 31 januari geworden, en in Amerika een dag later.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- ruben somewhere online
Muzikaal kan het makkelijk meten met hun klassiekers, maar alleen qua teksten is het idd één van de minste Priest albums.CoenV schreef:Painkiller vond ik ooit het allergaafste Priest album, alle songs knalde, het was hard, snel en geniaal. En heavy metal.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
Rob Halford speelt een rolletje in Spun (als flikker zelfs), maar Iron Maiden heeft het qua soundtracks veel beter geregeld, in zou geen film weten waar een Judas Priest nummertje in gedraait wordt, Iron Maiden nummers zijn wel degelijk te vinden in diverse films.xeper schreef:
ja inderdaad, maar dan zullen ze toch eerst in tony hawk moeten, daardoor is maiden ook wel een stuk populairder geworden.
Nu begin ik toch wel benieuwd te worden naar het nieuwe album, alleen maar een kutsample, over een maand of 2,5 moet dat album klaar zijn.
Fuck, als ze die releasedatum maar niet nog verder optrekken.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Lone Starr
you've got another thing comin'!xnightcrawlerx schreef:hehe, de Breaking the law-clip is vet! de Living after midnight-clip is pas erg..
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
Dat zou behoorlijk idioot zijn zeker omdat het album al bijna af scheen te zijn. Maarja cover art en een track list is wel nodig.CoenV schreef:[..]
Nu begin ik toch wel benieuwd te worden naar het nieuwe album, alleen maar een kutsample, over een maand of 2,5 moet dat album klaar zijn.
Fuck, als ze die releasedatum maar niet nog verder optrekken.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Geen idee, waar heb je dat vandaan? judaspriest.com is nogal karig met de informatie.Djaser schreef:
Dat zou behoorlijk idioot zijn zeker omdat het album al bijna af scheen te zijn. Maarja cover art en een track list is wel nodig.
Dan hoor ik toch liever 'Whiskey woman don't you know that you are drivin' me insaaaaaaaaaaaaaaaane'nightwing schreef:UNITED UNITED UNITED WE STAND, UNITED WE NEVER SHALL FALL.
gaaf nummer toch!
Pas nog op zo'n uberbrakke bootleg opgenomen vanuit het publiek, dan hoor je iedereen supervals meeblèren, dat is pas gaaf.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy