The Crown R.I.P
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
-
Arrogant? Natuurlijk, met valse bescheidenheid is nog nooit iemand ver gekomen.
Kansloos? Neu, kansloos is na tegenvallende cd verkopen de handdoek naar 13 jaar in de ring gooien onderbouwd een rits aan jankargumenten. 13 jaar lang doen waar iedere muzikant alleen maar van kan dromen en dan nokken omdat de rekeningen zich io de deurmat opstapelen.
Hoe doen andere bands dat dan?
Dat is kansloos.
Kansloos? Neu, kansloos is na tegenvallende cd verkopen de handdoek naar 13 jaar in de ring gooien onderbouwd een rits aan jankargumenten. 13 jaar lang doen waar iedere muzikant alleen maar van kan dromen en dan nokken omdat de rekeningen zich io de deurmat opstapelen.
Hoe doen andere bands dat dan?
Dat is kansloos.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
-
Nee natuurlijk niet, maar zolang we glashard het tegendeel blijven beweren neemt iedereen dat klakkeloos aan.
[b]Dako schreef[/b]
- Frituurmaster
- Contacteer:
-
Noem eens iets concreets dan? Dat ik arrogant doe zonder dat het er duimendik bovenop ligt, zonder dat het sarcasme er aan alle kanten doorheen sluipt?Zit op zich wat in, al vind ik je arrogante houding ietwat overdreven....
[b]Dako schreef[/b]
- Yokozuna
- Contacteer:
Er zijn zoveeel Nederlandse deathmetal bandjes die denken dat ze al zoveel voorstellen, echt stom.Heer Petomaan schreef:[..]Met kansloosheid doelde ik op het hoge arrogantie gehalte
Je zei dat The Crown nieteens hun versterkers aan konden zetten. Dat bedoel ik met arrogant, die kerels spelen technisch echt wel een pitje hoger dan jullie. Jij beweert het tegendeel en dat is gewoon bullshit.Dat is kansloos.
Hun drummer blastbeat tenminste altijd in de maat en op Crowned in Terror staan gitaarsolo's waar jullie technisch en muzikaal (kwa pakkendheid en spanningsopbouw) nog een puntje aan kunnen zuigen (de oude albums van The Crown vind ik niet meer dan matig). Je hebt er blijkbaar geen weet van en bent er blind voor door je eigen arrogantie, arrogantie die ik wel zie bij meerdere nederlandse deathmetal frontmannen. Erg typisch, blijkbaar denken ze dat hun band groter/bekender is, dan in werkelijkheid. Ik herinner me die acties nog wel om de mannen van jou band te "mogen" ontmoeten. Dat is slechts een voorbeeld van misplaatste hoogmoed.
Dat jij niet open staat voor de wat melodieuzere deathmetal van The Crown moet je zelf weten, maar dat jullie The Crown live de pan uit heersen IS gewoon onzin.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
Waarom zou je iets vragen als je het zelf veel te leuk vind om antwoord te geven?TMDC Wordfuhrer schreef:Noem eens iets concreets dan? Dat ik arrogant doe zonder dat het er duimendik bovenop ligt, zonder dat het sarcasme er aan alle kanten doorheen sluipt?Zit op zich wat in, al vind ik je arrogante houding ietwat overdreven....
-
- Contacteer:
dat is idd grote bullshit... meen me nog wel te herinneren dat The Crown een retevet optreden gaf, heel de zaal uit z'n plaat... Monolith kan ik me geeneens meer herinneren, hoevee stonden er daadwerkelijk te kijken... 2,3....??Yokozuna schreef:[..]
Dat jij niet open staat voor de wat melodieuzere deathmetal van The Crown moet je zelf weten, maar dat jullie The Crown live de pan uit heersen IS gewoon onzin.
Horns raised and filled...!
-
Ik maak daar ook geen grap. Je wilt niet weten hoevaak ik de gitaren voor de heren heb moeten aansluiten omdat ze geen geluid hadden. Zat er een of ander kabeletje weer niet goed, was de batterij van hun zender leeg of stak er een plug uit de effectloop.Je zei dat The Crown nieteens hun versterkers aan konden zetten. Dat bedoel ik met arrogant, die kerels spelen technisch echt wel een pitje hoger dan jullie. Jij beweert het tegendeel en dat is gewoon bullshit.
Dat heeft niets met arrogantie te maken, dat is een constatering van feiten. Andere mensen die ie ook mee zijn geweest op die tours en zelf ook al jarenlang in een band speelden waren keer op keer verbijsterd door hun onkunde en desinteresse in de apparatuur. En dat na 13 jaar.
Of mag ik dit niet zeggen?
Ik neem aan dat je al 34 shows hebt gezien? Janne is een goede drummer, maar net name in de bassdrums is hij live erg zwak. Ik kan dit zeggen omdat ik ze avond na avond heb gezien. Zo heeft iedere drummer live zijn gebreken. Overigens had hij bekkens mee op de laatste tour die bijna finaal in doormidden waren geslagen. Erg professioneel.Hun drummer blastbeat tenminste altijd in de maat
Wie drumt er niet in de maat dan?
en op Crowned in Terror staan gitaarsolo's waar jullie technisch en muzikaal (kwa pakkendheid en spanningsopbouw) nog een puntje aan kunnen zuigen (de oude albums van The Crown vind ik niet meer dan matig).
Correct, hun benadering is ook heel anders. Ze spelen melodieën die terugslaan op de riffs. Wij niet, wij doen de Slayer benadering. Gieren met die bende.
Waarom? Omdat we geen mooie melodieën kunnen spelen en omdat we dat gieren gaver vinden.
Haha , het feit dat je meent dat ik/TMDC blind is door onze eigen arrogantie zegt wel weer dat je er helemaal niets van hebt begrepen. Een goede tip, ga eens een shitload aan interviews lezen op onze site. Misschien dat je het dan snapt.Je hebt er blijkbaar geen weet van en bent er blind voor door je eigen arrogantie, arrogantie die ik wel zie bij meerdere nederlandse deathmetal frontmannen. Erg typisch, blijkbaar denken ze dat hun band groter/bekender is, dan in werkelijkheid.
Haha ja, men vond het een walgelijke actie en sprak er schande van. Is het nooit in je opgekomen dat we dat express deden? Om reacties uit te lokken? Je dacht dat wij er vanuit gingen dat er serieus mensen waren die een "ontmoeting"met ons zouden willen???Ik herinner me die acties nog wel om de mannen van jou band te "mogen" ontmoeten. Dat is slechts een voorbeeld van misplaatste hoogmoed.
Vertel me alsjebliefd dat je een grapje maakt.
Dat is afhankelijk van waar je zelf van houdt, iets met appels en peren.Dat jij niet open staat voor de wat melodieuzere deathmetal van The Crown moet je zelf weten, maar dat jullie The Crown live de pan uit heersen IS gewoon onzin.
Ik vroeg dus om een voorbeeld waar het niet duimendik bovenop lag. Je gaat weer mooi de boot in door een klaagzang aan te heffen over die "ontmoeting".
jammer
[b]Dako schreef[/b]
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb Katafalk altijd het "kleine broertje" van The Crown gevonden.
Op Storm of the horde kwamen ze gevaarlijk dicht bij, wat The Crown op Hell is here presteerd, komen. Diezelfde toomeloze agressie en toch herkenbare, sterke songs.
Dus als Katafalk op hun volgende album gewoon door is gegroeid dan zouden ze een mooie troonopvolger kunnen zijn.
Op Storm of the horde kwamen ze gevaarlijk dicht bij, wat The Crown op Hell is here presteerd, komen. Diezelfde toomeloze agressie en toch herkenbare, sterke songs.
Dus als Katafalk op hun volgende album gewoon door is gegroeid dan zouden ze een mooie troonopvolger kunnen zijn.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
Vlak InrI ook niet uit, die hebben ook genoeg Skandinavische invloeden.
Daar horen items als"een ontmoeting regelen"etc, waar Yokozuna over viel ook bij. Dat mensen dat serieus gaan nemen zegtmeer over die mensen zelf dan over ons. De muziek staat op de eerste plaats, maar als we er door dit soort acties een boel lol omheen kunnen beleven zullen we dat zeker niet laten.
Wees gerust, we zijn druk bezig met nieuwe nummers en binnenkort zal ik weer het een en ander posten.
The Crown zijn en blijven jankerige kneuzen, hoe goed ze ook kunnen spelen. Mensen die de heren niet van dichtbij mee hebben gemaakt moeten zich er niet mee bemoeien.
We hebben een grote bek met TMDC, maar we vertellen geen leugens.
Laat dat duidelijk zijn.
Note: Natuurlijk lul ik me overal uit. Ik ben niet voor niets Wordfuhrer.
Ik neem geen kritiek serieus die nergens op gebasseerd is. We zijn zelf erg tevreden over wat we doen en gaan daar fijn mee door. Daarnaast hebben we destijds in onze bio al aangekondigd dat we een toaal andere manier van promoten gaan toepassen dan tot nu toe gebruikelijk was.Je weet het allemaal mooi te brengen, maar toch heb ik het gevoel dat je deze kritiek niet echt serieus neemt!
Daar horen items als"een ontmoeting regelen"etc, waar Yokozuna over viel ook bij. Dat mensen dat serieus gaan nemen zegtmeer over die mensen zelf dan over ons. De muziek staat op de eerste plaats, maar als we er door dit soort acties een boel lol omheen kunnen beleven zullen we dat zeker niet laten.
Wees gerust, we zijn druk bezig met nieuwe nummers en binnenkort zal ik weer het een en ander posten.
The Crown zijn en blijven jankerige kneuzen, hoe goed ze ook kunnen spelen. Mensen die de heren niet van dichtbij mee hebben gemaakt moeten zich er niet mee bemoeien.
Laat dat duidelijk zijn.
[b]Dako schreef[/b]
- XnegativeX
- Contacteer:
- Heer Petomaan
TMDC Wordfuhrer schreef:Vlak InrI ook niet uit, die hebben ook genoeg Skandinavische invloeden.
Ik neem geen kritiek serieus die nergens op gebasseerd is. We zijn zelf erg tevreden over wat we doen en gaan daar fijn mee door. Daarnaast hebben we destijds in onze bio al aangekondigd dat we een toaal andere manier van promoten gaan toepassen dan tot nu toe gebruikelijk was.Je weet het allemaal mooi te brengen, maar toch heb ik het gevoel dat je deze kritiek niet echt serieus neemt!
Laat dat duidelijk zijn.

- Yokozuna
- Contacteer:
Nahja, hij komt in ieder geval toch wel verstandig over. Ik kom hier niet zovaak onderbouwde posts tegen op metalfan dus mijn respect voor TMDC en de frontman is weer gestegen.Cooma schreef:Geef toe, hij weet zich er vaak mooi uit te lullen
Maaruh, ookal was die meeting een grap, het is wel een vraag om aandacht, en daar geilen jullie wel erg op heb ik het idee

mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
juist door zulk soort reacties gaan mensen het over je hebben en blijft de naam hangen
in de wereld van de muziek moet je naam voor jezelf maken omdat je anders niet boven de massa uit komt, je moet je zelf in de spotlight zetten. Je kan niet op je achterste blijven zitten en net doen als de rest, dan zal je nooit opgemerkt worden.
gewoon grote bek op zetten en uit je nek lullen, jezelf net zo lang onder de neus van anderen schuiven totdat je ze naam weten, en het hoeft niet eens positief te zijn, zolang ze je naam maar weten, negatieve publiciteit is ook publiciteit. Je krijgt meer naam en mensen worden nieuwschierig, gaan naar je concerten, kopen je cd's.
arrogantie (of iig veel zelfverzekerdheid, wat dan door anderen vaak als arrogantie wordt gezien) is noodzakelijk, anders neemt niemand je serieus. Als je kan laten zien dat jij je werk (en dat is muziek) serieus neemt nemen ze jou serieus. Als je kan laten zien dat je meer hebt dan idealen alleen maar ook een financiele en een markt gerichte kijk hebt dan telt dat mee.
idealisme alleen is leuk voor een hobby bandje, maar in de serieuse wereld van de muziek wordt daar niet naar gekeken, het draait immers om eigenbelang en geld. Daar krijg je brood mee op de tafel.
in de wereld van de muziek moet je naam voor jezelf maken omdat je anders niet boven de massa uit komt, je moet je zelf in de spotlight zetten. Je kan niet op je achterste blijven zitten en net doen als de rest, dan zal je nooit opgemerkt worden.
gewoon grote bek op zetten en uit je nek lullen, jezelf net zo lang onder de neus van anderen schuiven totdat je ze naam weten, en het hoeft niet eens positief te zijn, zolang ze je naam maar weten, negatieve publiciteit is ook publiciteit. Je krijgt meer naam en mensen worden nieuwschierig, gaan naar je concerten, kopen je cd's.
arrogantie (of iig veel zelfverzekerdheid, wat dan door anderen vaak als arrogantie wordt gezien) is noodzakelijk, anders neemt niemand je serieus. Als je kan laten zien dat jij je werk (en dat is muziek) serieus neemt nemen ze jou serieus. Als je kan laten zien dat je meer hebt dan idealen alleen maar ook een financiele en een markt gerichte kijk hebt dan telt dat mee.
idealisme alleen is leuk voor een hobby bandje, maar in de serieuse wereld van de muziek wordt daar niet naar gekeken, het draait immers om eigenbelang en geld. Daar krijg je brood mee op de tafel.
Nee, jij!!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- XnegativeX
- Contacteer:
-
We gaan morgen twee nieuwe nummers opnemen, maar ik denk dat ik de hele dag voor CNN hang.
Ik mag breken als de Hollanders geen raket op hun kop krijgen in Irak. Dan mogen ze eerst de tweede kamer bellen of ze mogen terugschieten.
De nieuwe Type O heerst.
Ik mag breken als de Hollanders geen raket op hun kop krijgen in Irak. Dan mogen ze eerst de tweede kamer bellen of ze mogen terugschieten.
De nieuwe Type O heerst.
[b]Dako schreef[/b]