Bloodbath

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
vertigo

Bericht door vertigo » do apr 01, 2004 1:58 am

Soulcollector schreef:die is zeker goed, maar is die niet gebruik voor deze cd. die is van 2002, terwijl de DFM in 2003 gereleased is
:oops: 8)
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...

[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » do apr 01, 2004 10:37 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Ik kwijl niet! Peter Tatgren zit prima op z`n Hypocrisy-troon, daar moet hij ook maar blijven zitten. Ik vind zowel Hypocrisy als Bloodbath ruige bands, juist omdat ze zo verschillend zijn. Ik zou het jammer vinden als de nieuwe Bloodbath te veel "Hypocrisy" zal klinken.

We wachten af!
Die nieuwe cd zal heus niet als Hypocrisy klinken, de vorige klonk toch ook niet als Opeth?! :)

Swano schrijft nogsteeds het grootste gedeelte van de muziek en regelt ook heen de boel, dus dat zit wel goed.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do apr 01, 2004 11:45 pm

Jaymz schreef:[..]

Die nieuwe cd zal heus niet als Hypocrisy klinken, de vorige klonk toch ook niet als Opeth?! :)

Swano schrijft nogsteeds het grootste gedeelte van de muziek en regelt ook heen de boel, dus dat zit wel goed.
Hypocrisy wordt voor een groot gedeelte gekarakteriseerd door het stemgeluid van Peter T. Net zoals een band als Type O Negative het van Steele z`n strot moet hebben. Zelfs als je Slow Deep and Hard naast October Rust legt.

Opeth wordt voor het grootste gedeelte gekarakteriseerd door het geluid, de composities en de gehele formule met de stem als mooie aanvulling. Logischerwijze drukte "het stemgeluid van Opeth" een minder grote stempel op Bloodbath dan "het stemgeluid van Hypocrisy" zal doen. !!!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Plaats reactie