Oke dan, ik bel dan nog wel over hoe laat enzo. Dr gaat ook een gast vanuit Delft mee, maar daar spreek ik binnenkort nog wel wat mee af.CoenV schreef:[..]
Mij best, wat wel kut is, is dat je OV niet geldig is die dag.
Kings of Metal festival, Goudvishal Arnhem
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- defenderofsteel
- MindlessMayo
- MindlessMayo
nightwing schreef:van wie hier komen weet ik zo ongeveer ook niet hoe iedereen er uit ziet.
je weet toch wel wie ik ben toch? ik zal er misschien zijn, ligt eraan wat de rest gaat doen en waar ik zin in heb
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- MindlessMayo
-
- Contacteer:
ik kan het niet meer dan met je eens zijn.MindlessMayo schreef:[..]
*kwijl
wat ik ook heel mooi vind is zo'n strak Gsus shirtje, in een schreeuwende of juiste pastelachtige kleur , die net een maat te klein is zodat je Spieren goed te zien zijn +aders afknellen. en dan met zo'n leuke knalgele capri broek en gympies eronder..oh kwijl ten ende, pure kvlt!!! (L)
Oh en On topic : tis gvd weer Ver weg.. maar wel leuker dan wat er dan ook hier georganiseerd wordt..*twijfels!
- MindlessMayo
Ohjaaaa geel.. ah wat geil!banisher schreef:[..]
ik kan het niet meer dan met je eens zijn.
wat ik ook heel mooi vind is zo'n strak Gsus shirtje, in een schreeuwende of juiste pastelachtige kleur , die net een maat te klein is zodat je Spieren goed te zien zijn +aders afknellen. en dan met zo'n leuke knalgele capri broek en gympies eronder..oh kwijl ten ende, pure kvlt!!! (L)

van zm:
Line-Up:
14.40 - 15.10: Death By Dawn
15.30 - 16.00: Heidevolk
16.20 - 17.00: Disabuse
17.20 - 18:00: Occult
18.20 - 19.10: Tankard
19.30 - 20.30: Goddess Of Desire
En het is sowieso buiten.
15.30 - 16.00: Heidevolk
16.20 - 17.00: Disabuse
17.20 - 18:00: Occult
18.20 - 19.10: Tankard
19.30 - 20.30: Goddess Of Desire
En het is sowieso buiten.

www.last.fm/user/robenroll
-
-
-
-
- MindlessMayo
Jajaja.. en ik had je ergens pils aangeboden als je mij zou zien en dan zie je me wel en durf je me niet aan te spreken..nightwing schreef:trouwens, voor de mensen die komen:
willen jullie me wel even pils geven als jullie me zien!
Mensen die gaan, veel plezier!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
gaaf feestje, ik was weer kansloos zat op het einde.
Heidevolk heerschte
Disabuse vond ik geheel onverwacht modder vet
Tankard was geniaal
Goddess of Desire was meesterlijk.
Occult en Death by Dawn vond ik ook wel gaaf
heerschend hail to england shirt van manowar aangeschaft
dit mogen ze van mij volgend jaar weer doen.
Heidevolk heerschte
Disabuse vond ik geheel onverwacht modder vet
Tankard was geniaal
Goddess of Desire was meesterlijk.
Occult en Death by Dawn vond ik ook wel gaaf
heerschend hail to england shirt van manowar aangeschaft
dit mogen ze van mij volgend jaar weer doen.
Nee, jij!!
Poeier aan zijn been? Was dat Frank?
Death by Dawn was dus gewoon gaaf, Martin is een spontane kerel en heeft superstrot.
Bij Heidevolk ben ik gaan zuipen, wat een kutband godverdomme.
Disabuse vond ik echt een kutband ondanks ik het nummer 'Dagaz' al kende en best wel leuk vond... Ze mochten veelste lang spelen, ik had liever nog wat langer Death By Dawn gezien (al hebben ze volgens mijn niet zoveel materiaal, ze hadden alsnog wat Pestilence/Asphyx kunnen spelen hahahah!)
Tankard was gewoon geniaal, haha! Echt cult, ben benieuwd hoe die live-cd klinkt! EMPTY TANKARD!!!
Goddess of Desire was wel gaaf, boven de verwachtingen. Had tot 3 keer het idee dat dat wijf mijn haar in de fik had geblazen, maar het viel mee.
Nog een mooie rode bult er aan overgehouden en ik kan mijn arm niet meer strekken... Achja..
Mensen die ik gezien heb van dit feurum zijn volges mij Gods Puke, KoenV, Demorpheus, Zonnekruis en cyanide ofzo?
Ik kon op het station mijn spoor niet vinden, bleek die geeneens te bestaan haha... Echt chaos!
Death by Dawn was dus gewoon gaaf, Martin is een spontane kerel en heeft superstrot.
Bij Heidevolk ben ik gaan zuipen, wat een kutband godverdomme.
Disabuse vond ik echt een kutband ondanks ik het nummer 'Dagaz' al kende en best wel leuk vond... Ze mochten veelste lang spelen, ik had liever nog wat langer Death By Dawn gezien (al hebben ze volgens mijn niet zoveel materiaal, ze hadden alsnog wat Pestilence/Asphyx kunnen spelen hahahah!)
Tankard was gewoon geniaal, haha! Echt cult, ben benieuwd hoe die live-cd klinkt! EMPTY TANKARD!!!
Goddess of Desire was wel gaaf, boven de verwachtingen. Had tot 3 keer het idee dat dat wijf mijn haar in de fik had geblazen, maar het viel mee.
Nog een mooie rode bult er aan overgehouden en ik kan mijn arm niet meer strekken... Achja..
Mensen die ik gezien heb van dit feurum zijn volges mij Gods Puke, KoenV, Demorpheus, Zonnekruis en cyanide ofzo?
Ik kon op het station mijn spoor niet vinden, bleek die geeneens te bestaan haha... Echt chaos!
Ja, met dat vuurspuwen kreeg je de olie over je heen, ik was trouwens sowieso fucking ranzig van dat kutbier, iemand vond mijn haar te kort denk ik en gooide om het groeiproces te bevorderen maar een compleet biertje over me heen.
De enige matige band vond ik Disabuse, die speelden inderdaad veelste lang, al klonk het niet bar slecht. Heidevolk was juist erg gaaf, die instrumentale gedeelte's beuken ook keihard.
Tankard, geniaal is het juiste woord denk ik, wat een sfeer, lekker lang gespeeld, enthousiaste gasten, de zanger wist zijn bierbuik zowaar een functie te geven.
Goddes Of Desire was ook buitengewoon gaaf, aangezien ik blackmetal verwachte, en nu allemaal maar puike songs te horen kreeg, en veel heavymetalcovers.
Occult en Death By Dawn waren 'gewoon' gaaf, Occult speelde een beetje op de automatische piloot, de bassist en drummer tenminste, en die bassist van Death By Dawn was ook een beetje een apart figuur, kwam een beetje traag, duf en vervreemd over.
De enige matige band vond ik Disabuse, die speelden inderdaad veelste lang, al klonk het niet bar slecht. Heidevolk was juist erg gaaf, die instrumentale gedeelte's beuken ook keihard.
Tankard, geniaal is het juiste woord denk ik, wat een sfeer, lekker lang gespeeld, enthousiaste gasten, de zanger wist zijn bierbuik zowaar een functie te geven.
Goddes Of Desire was ook buitengewoon gaaf, aangezien ik blackmetal verwachte, en nu allemaal maar puike songs te horen kreeg, en veel heavymetalcovers.
Occult en Death By Dawn waren 'gewoon' gaaf, Occult speelde een beetje op de automatische piloot, de bassist en drummer tenminste, en die bassist van Death By Dawn was ook een beetje een apart figuur, kwam een beetje traag, duf en vervreemd over.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Ik wist tot gistermiddag niet eens dat we naar dit festivalletje zouden gaan 
Mja, was wel gaaf!
Trouwens, Richard, waar koop je dat haargroeimiddel van je? Vind dit dus echt niet eerlijk he

Mja, was wel gaaf!

Trouwens, Richard, waar koop je dat haargroeimiddel van je? Vind dit dus echt niet eerlijk he

KFFR, old-school metal!
- MindlessMayo