Guns n' Roses
-
Ben er ook groot mee geworden, de show in de Kuip in '92 was super, mede door de support van Faith no more en Soundgarden...man man man wat een tijden. En wat een vet shirt was mijn Get in the ring motherfucker tour '91 shirt.
ik weet nog hoe ik flipte toen ik de bside "shadow of your love" hoorde, dat was behoorlijk hard en snel voor GNR termen.
verder sleepte ik elke bootleg binnen in die tijd, hoe slecht ook, en was ik totaal gek van Coma, Estranged, Back off bitch, Reckless life, One in a million, You could be mine en Get in the ring.
Beste nummer is nog altijd Think about you vind ik.
Jammer dat Axl nu een circusact van GNR heeft gemaakt, maar ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat de band in originele lineup weer bij elkaar komt, althans met Sorum dan ipv Adler.
ik weet nog hoe ik flipte toen ik de bside "shadow of your love" hoorde, dat was behoorlijk hard en snel voor GNR termen.
verder sleepte ik elke bootleg binnen in die tijd, hoe slecht ook, en was ik totaal gek van Coma, Estranged, Back off bitch, Reckless life, One in a million, You could be mine en Get in the ring.
Beste nummer is nog altijd Think about you vind ik.
Jammer dat Axl nu een circusact van GNR heeft gemaakt, maar ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat de band in originele lineup weer bij elkaar komt, althans met Sorum dan ipv Adler.
"Any trouble boy?" "No old man. Thought I was having trouble with my adding, it's all right now."
Het boeit me weinig meer. Ik vond dat ze een gave band waren, in die oude line ups, ze hebben toffe songs gemaakt. Maar ik mag die Axl gewoon niet.Il_M0nc0 schreef:Ja dat horen we al 10 jaar ... maar dat is Axl met muzikanten (ipv GNR) die op de electronica tour gaat......
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
heb je hem onlangs nog gesproken dan?xeper schreef:[..]
Het boeit me weinig meer. Ik vond dat ze een gave band waren, in die oude line ups, ze hebben toffe songs gemaakt. Maar ik mag die Axl gewoon niet.

"Any trouble boy?" "No old man. Thought I was having trouble with my adding, it's all right now."
Ik zie hem regelmatig als ik uit ga. Maar even serieus, hij heeft wat concerten last minute gecancelled enzo, dat soort dingen hoorde ik. En die ruzie met die Living Colour was ook gay, Living Colour was en is veel gaver.Il_M0nc0 schreef:[..]
heb je hem onlangs nog gesproken dan?
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Het is en blijft een gezeik met die nieuwe cd. Toch heb ik er nog steeds wel hoop op dat het best een aardig plaat is als hij eenmaal uit is. Ik geloof dat Axl toch niet de slechste muzikanten om zich heen verzamelt heeft de afgelopen jaren. Ozzy Osbourne had het er zelfs nog over dat Buckhead misschien bij zijn band zou komen.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- yesferro
- Contacteer:
dacht ik ook, maar was niet zeker over het la guns gedeelte.Ik heb dat gnr live album even niet bij me, maar op een van de vele foto's in het boekje kun je het zien.MegaDood schreef:[..]
Nope volgens mij is GNR vernoemd naar LA guns en Hollywood roses.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Ik weet het niet. Als je al jaren aan een cd bezig bent, dan kan dat toch niet ten goede zijn van de plaat. Bijv. de spontaniteit is één van de dingen die AFD zo goed maakte. Nou, de spontaniteit zal bij Chinese Democracy wel totaal weg zijn.Djaser schreef:Het is en blijft een gezeik met die nieuwe cd. Toch heb ik er nog steeds wel hoop op dat het best een aardig plaat is als hij eenmaal uit is.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
ja, die is eruit gemixtRene schreef:[..]
Ik weet het niet. Als je al jaren aan een cd bezig bent, dan kan dat toch niet ten goede zijn van de plaat. Bijv. de spontaniteit is één van de dingen die AFD zo goed maakte. Nou, de spontaniteit zal bij Chinese Democracy wel totaal weg zijn.
Juist !!xeper schreef:[..]
Ik zie hem regelmatig als ik uit ga. Maar even serieus, hij heeft wat concerten last minute gecancelled enzo, dat soort dingen hoorde ik. En die ruzie met die Living Colour was ook gay, Living Colour was en is veel gaver.
Living Colour zijn oude helden,een van de bands waar het voor mij allemaal mee is begonnen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- The Horseman
Djaser schreef:Het is en blijft een gezeik met die nieuwe cd. Toch heb ik er nog steeds wel hoop op dat het best een aardig plaat is als hij eenmaal uit is. Ik geloof dat Axl toch niet de slechste muzikanten om zich heen verzamelt heeft de afgelopen jaren. Ozzy Osbourne had het er zelfs nog over dat Buckhead misschien bij zijn band zou komen.
Ozzy heeft Zakk Wylde toch nog steeds als gitarist ?
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- The Horseman
Het was in de eerste instantie niet de bedoeling dat Zakk op Down To Earth zou spelen, maar op het laatste moment gebeurde dat toch. Het is gewoon zo dat Ozzy af en toe ook wel eens iemand anders wil proberen. Maar Zakk staat altijd beschikbaar.The Horseman schreef:[..]
meen je dat ?
Hoe komt dat dan weer ?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- The Horseman
Om via via toch weer bij Guns n Roses uit te komen, Zakk heeft in het verleden ook eens wat nummers geschreven met Axl Rose. Hij was toen kandidaat om de nieuwe gitarist te worden. Door veel gezeik met advocaten enzo had Zakk er gauw genoeg van.
- The Horseman
- The Horseman
Live muzikaal prima, alleen de stem van Axl was nogal storend, hij had ook last van stemproblemen dus daar kon het aangelegen hebben.yowannuzz schreef:Maar AFD is inderdaad een vreselijk heersende cd,daarna zijn ze toch wat te veel verzopen in pompeus gedreutel zoals het onwaarschijnlijk overgewaardeerde November rain.
Destijds live vond ik het ook wel de moeite waard.
En ja November Rain is overgewaardeerd
Estranged is gaver

- Sturmblast
The Horseman schreef:[..]
Live muzikaal prima, alleen de stem van Axl was nogal storend, hij had ook last van stemproblemen dus daar kon het aangelegen hebben.
En ja November Rain is overgewaardeerd
Estranged is gaver
idd is Estranged gaver.
hetzelfde geld voor patience, One In A Million ragt dat nummer weer hard omver.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
- The Horseman
het nummer waar zoveel ophef over was maar inderdaad... prachtig nummer dat ze al dronken,stoned en high hebben opgenomenSturmblast schreef:[..]
One In A Million ragt dat nummer weer hard omver.
- Sturmblast
The Horseman schreef:[..]
het nummer waar zoveel ophef over was maar inderdaad... prachtig nummer dat ze al dronken,stoned en high hebben opgenomen
Mee bler nummer extra ordinair.
Net als Rocket Queen.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
- The Horseman
Sturmblast schreef:[..]
Mee bler nummer extra ordinair.
Net als Rocket Queen.
Rocket Queen is een van de allerbeste
Die solo op het einde is kippenvel verantwoord
- Sturmblast
zo, weer 3 jaar verder, en China is nog altijd geen democratie.
Maar wel gratis bucht als het dit jaar nog gaat gebeuren:
Maar wel gratis bucht als het dit jaar nog gaat gebeuren:
Tired of a world in which Americans idolize wannabe singers and musicals about high schoolers pass as rock 'n roll music, Dr Pepper is encouraging (OK, begging) Axl Rose to finally release his 17-year-in-the-making belabored masterpiece, "Chinese Democracy", in 2008.
In an unprecedented show of solidarity with Axl, everyone in America, except former GN'R guitarists Slash and Buckethead, will receive a free can of Dr Pepper if the album ships some time — anytime! — in 2008. Dr Pepper supports Axl, and fully understands that sometimes you have to make it through the jungle before you get it right.
"It took a little patience to perfect Dr Pepper's special mix of 23 ingredients, which our fans have come to know and love," said Jaxie Alt, director of marketing for Dr Pepper. "So we completely understand and empathize with Axl's quest for perfection — for something more than the average album. We know once it's released, people will refer to it as "Dr Pepper for the ears" because it will be such a refreshing blend of rich, bold sounds — an instant classic."
Show your support for Axl and get on the nightrain of encouragement at this location.
Commented Axl Rose in a statement: "We are surprised and very happy to have the support of Dr. Pepper with our album, 'Chinese Democracy', as for us this came totally out of the blue. If there is any involvement with this promotion by our record company or others, we are unaware of such at this time. And as some of Buckethead's performances are on our album, I'll share my Dr Pepper with him."
Dr. Pepper is lekker. Dus die actie mogen ze van mij ook wel in Nederland houden. Een gratis blikje Dr. Pepper zou de zure nasmaak van het eindeloos uitstellen van het album een beetje verzachten. Al is het natuurlijk zeeeeeeeer twijfelachtig dat Chinese Democracy dit jaar wel uitkomt. Ik reken er absoluut niet op.
Wat dachten jullie hiervan?
Axl zelf heeft erop gereageerd
Axl leeft! En hij is grappig!
Hopelijk zegt ie tussen de regels door dat ChiDem inderdaad in 2008 verschijnt, aangezien hij wel een Dr. Pepper met Buckethead gaat drinken!
EDIT: crap, dat stond ook al in die vorige post. Toch cool.
Axl zelf heeft erop gereageerd

Axl schreef:Axl responds to Dr Pepper via GunsNRoses.com:
We are surprised and very happy to have the support of Dr Pepper with our album "Chinese Democracy," as for us, this came totally out of the blue. If there is any involvement with this promotion by our record company or others, we are unaware of such at this time. And as some of Buckethead's performances are on our album, I'll share my Dr Pepper with him.
Axl Rose
Source: GunsNRoses.com

Axl leeft! En hij is grappig!
Hopelijk zegt ie tussen de regels door dat ChiDem inderdaad in 2008 verschijnt, aangezien hij wel een Dr. Pepper met Buckethead gaat drinken!
EDIT: crap, dat stond ook al in die vorige post. Toch cool.
- Rebellion666
Hehe hij zit met al zijn miljoenen al anderhalf decennium te lachen op zijn grote landgoed en cocktails te drinken. Om het half jaar belt hij een magazine en zegt, ja de cd komt binnen een half jaar uit en vervolgens maakt hij een nieuwe cocktail en gaat verder met lachen. Goed bekeken.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
tsja het is hun eerste album na use your illusion 1&2 (91), daarna verscheen nog een coveralbum the spaghetti incident in 93. Sindsdien is er niets noemenswaardigs verschenen. Een single voor Interview with a vampire (sympathy for the devil) in 95 en een bijdrage aan de soundtrack voor end of days (99 meende ik), Oh my god (wat een knaller!! is dacht ik het laatste wat er is verschenen.
Midden jaren negentig is iedereen vertrokken. Izzy al in 92 ofzo en duff in 98 meende ik, de rest is in de jaren daartussen ook vertrokken of ontslagen (Sorum), alleen toetsenist Dizzy Reed is nog van de partij, maar die zal wel geen hobby's hebben. Leuk weetje, ook Zakk Wylde en Brian May hebben op een blauwe zondag bij GNR gezeten. En Moby fungeerde twee jaar lang als producer.
Er zijn wel wat dingen gelekt van het 'nieuwe' album en ook wat liveopnames. O.a. The Blues, Silk Worms, Chinese Democracy (een nummer, geen album) en Madagascar. Je kan ze wel vinden op een downloadprogramma denk ik. Best aardig maar niet wereldschokkend.
Midden jaren negentig is iedereen vertrokken. Izzy al in 92 ofzo en duff in 98 meende ik, de rest is in de jaren daartussen ook vertrokken of ontslagen (Sorum), alleen toetsenist Dizzy Reed is nog van de partij, maar die zal wel geen hobby's hebben. Leuk weetje, ook Zakk Wylde en Brian May hebben op een blauwe zondag bij GNR gezeten. En Moby fungeerde twee jaar lang als producer.
Er zijn wel wat dingen gelekt van het 'nieuwe' album en ook wat liveopnames. O.a. The Blues, Silk Worms, Chinese Democracy (een nummer, geen album) en Madagascar. Je kan ze wel vinden op een downloadprogramma denk ik. Best aardig maar niet wereldschokkend.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vind 'Madagascar' werkelijk een topnummer. Heb een mp3 van Rock In Rio van dit nummer. Axl gaat in het begin even in de fout, maar elke keer weer kippenvel. Ook de citaten die er in worden gebruikt zijn geweldig.
Zakk Wylde en Brian May hebben niet echt bij de band gezeten. Wylde was een optie als vervanger van Slash en May heeft schijnbaar een bijdrage geleverd voor CD.
Zakk Wylde en Brian May hebben niet echt bij de band gezeten. Wylde was een optie als vervanger van Slash en May heeft schijnbaar een bijdrage geleverd voor CD.
Is dat die met de samples die eerder in Civil War werden gebruikt?Flaw schreef:Ik vind 'Madagascar' werkelijk een topnummer. Heb een mp3 van Rock In Rio van dit nummer. Axl gaat in het begin even in de fout, maar elke keer weer kippenvel. Ook de citaten die er in worden gebruikt zijn geweldig.