Ik vind er geen zak aan om ze nog es te zien in hun mindere jaren.
Houd de oude shows liever in m'n hoofd ....

Paar uitzonderingen daargelaten overigens!
AC/DC is live bijv.nog steeds onverslaanbaar!
Ik ben alleen de zaterdag gegaan. Ik zal een verslag doen van het festival, dus dan leesje wel wat ik er van vond. Maar het was in ieder geval een hele goede show, maar in de setlist zaten helaas geen verassingen.Kristof schreef:[..]
ben je al terug???
en hoe was het rene?
setlist?
show?
Je bedoeld Steve Vai en Joe Satriani mag ik hopen!Fusion schreef:En hoe waren Steve Vai en Robert Fripp?!?!?!
ja, maar er 10000 van die pollsFemaze schreef:[..]
Ik las dat hun gitarist tot 1 van de 100 beste metalgitaristen ooit is verkozen.
Ik heb Queensryche toch maar laten schieten. In eerste instantie wilde ik ze gaan kijken, ondanks dat ze tijdens de G3 speelden. Ik had echter een plaats weten te bemachtigen vrij vooraan bij de G3 en ik had geen zin om die op te geven.Kristof schreef:hoorde net van iemand die geweest is, dat ze queensryche idd gewoon volledig operation mindcrime speelde en klaar!!!!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Vond ik het beste van de zaterdag maar jah ik was er met mijnThe_Horseman schreef:Hoe waren The Scorpions ?
Natuurlijk niet! Maar Vai is natuurlijk de master. En als ik dan moet kiezen tussen Fripp en Satripappie, vind ik Fripp verreweg de meest interessante. Ik bedoel, heb Satri ook n paar keer gezien, en t is te gek, maar op n gegeven moment ken j t wel weer ofzo...Kristof schreef:[..]
ja, hoop dat ze het op graspop herhalen!!
en je somt vai en tripp op..haat je onze satch misschien?
Nou mr. Fripp was bepaald slaapverwekkend zondag. Beetje jammer aangezien hij "best aardig" kan spelen.Fusion schreef:[..]
Natuurlijk niet! Maar Vai is natuurlijk de master. En als ik dan moet kiezen tussen Fripp en Satripappie, vind ik Fripp verreweg de meest interessante. Ik bedoel, heb Satri ook n paar keer gezien, en t is te gek, maar op n gegeven moment ken j t wel weer ofzo...
Ligt het nou aan mij, of is die onderste gitaar van een ander merk als de middelste??vertigo schreef:[..]
Vond ik het beste van de zaterdag maar jah ik was er met mijn
pa omdat hij mijn kaartje had betaald. Geweldige show en
veel nieuwe nummers. Maar nou ken ik die niet echt want ik
woon al jaren niet meer thuis en krijg dus ook nooit The Scorpions
meer te horen hehe...
Hier word ik dan weer geil van!
Bij Symphony X zou kunnen bij een cd kraam ook, ik weet niet wie jij bent dus zou het niet weten.Demonaz schreef:[..]
voglens mij heb ik je nog gezien.. bij Symphony X en ergens bij een cd kraampje ofzo..
het was heel gezellig, alleen jammer van het weer zaterdag. maja.. niks aan te doen.
Zeker even gechecked. Die kerel is alleen al geweldig zonder dat ie zijndisastercasper schreef:Heeft niemand dan Alice Cooper gezien? Wil wel weten hoe het was