Emperor
- Hieronimus
Prometheus werd ook inderdaad een beetje lauw ontvangen, geheel ten onrechte want die cd kun je eenvoudigweg niet in een weekje helemaal door hebben
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Ik zou graag willen dat je alsnog even goed gaat beargumenteren waarom Emperor nou zo gaaf is.Robgoroth schreef:[..]
Stel niet van die infantiele vragen alvorens je zelf beargumenteerd hebt, waarom jij Emperor wel gaaf vindt.
Dan niet 'het zit zo goed in elkaar, is zo strak gespeeld', etc.
Dat slaat natuurlijk nergens op.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- zwarte krijser
- Hieronimus
Dat wordt een lang lijstje...Robgoroth schreef:Ik zou graag willen dat je alsnog even goed gaat beargumenteren waarom Emperor nou zo gaaf is.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Wel, de techniek die de band gebruikt om de muziek te spelen is ongelofelijk, een melodielijn ontdekken een jaar nadat je de cd kocht is ongelofelijk. De sfeer die het ademt is duister, hard maar toch episch. Trouwens, ik vind de nummerstijl fantastisch, alleen:Robgoroth schreef:[..]
Ik zou graag willen dat je alsnog even goed gaat beargumenteren waarom Emperor nou zo gaaf is.
- Mayhem - Grand Declaration Of War
- Satyricon - Rebel Extravaganza
kunnen hiermee vergeleken worden.
De vocalen zowel screams als zang zijn fantastisch in contrast met de muziek.
De bevlogenheid van de oudere cd's zijn nog altijd te horen in hun laatste werk.
Meer krijg ik er gewoon niet uit, het is moeilijk om te beschrijven wat ik vind het zo goed.
Laatst gewijzigd door iscariah op do jun 03, 2004 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Soulcollector
- Contacteer:
dan post je tenminste weer es wat nuttigsHieronimus schreef:[..]
Dat wordt een lang lijstje...
Laatst gewijzigd door Soulcollector op do jun 03, 2004 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- the true Thorko
Dat is al een stuk beter ja.iscariah schreef:[..]
Wel, de techniek die de band gebruikt om de muziek te spelen is ongelofelijk, een melodielijn ontdekken een jaar nadat je de cd kocht is ongelofelijk. De sfeer die het ademt is duister, hard maar toch episch. Trouwens, ik vind de nummerstijl fantastisch, alleen:
- Mayhem - Grand Declaration Of War
- Satyricon - Rebel Extravaganza
kunnen hiermee vergeleken worden.
De vocalen zowel screams als zang zijn fantastisch in contrast met de muziek.
De bevlogenheid van de oudere cd's zijn nog altijd te horen in hun laatste werk.
Meer krijg ik er gewoon niet uit, het is moeilijk om te beschrijven wat ik vind het zo goed.
In mijn opinie is Emperor wat chaotisch, en ja, ik heb er wel degelijk genoeg aandacht aan geschonken.
De vocalen vind ik echter verre van bijzonder, maar ik ben dan ook sowieso geen fan van dergelijke zang.
Misschien moet ik het allemaal nog één keer doorspitten, waarna ik mijn zoveelste definitieve oordeel vel.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Hieronimus
Inderdaad, leek ik maar wat meer op jouSoulcollector schreef:dan post je tenminste weer es wat nuttigs

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Als ik naar iets nieuws luister, of iets dat ik wil gaan reviewen, dan luister ik altijd heel aandachtig.iscariah schreef:Ik vind dat Prometheus moeilijk te snappen is als je gewoon hem effe opzet, je moet echt al je aandacht naar die cd zetten voor echt de hele essentie ervan te horen.
Dat vind ik hetzelfde met hun andere cd's.
Zo ook naar Emperor, meerdere malen (in mijn momentele opinie te vaak) zelfs.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Ktulu
- Contacteer:
Moet je daar drie pagina's voor vollullen om daar achter te komen?iscariah schreef:[..]
We hebben gewoon een andere smaak.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- Hieronimus
Nou, vermoeiend hoor.Robgoroth schreef:Jeroen, je bent een mongool.
Echt.
Echt.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Dit zou al eerder moeten gezegd worden, zodat we niet zoveel moesten zeiken.Robgoroth schreef:[..]
Zo kun je het misschien wel het beste definiëren ja.
Ik zal het zondag nog even allemaal goed doorspitten, die meuk, dan vel ik wederom een oordeel.
Ik hoop dat je wat van de genialiteit kunt horen die ik erin hoor.
Je loopt alleen maar over Emperor te mekkeren, over hoe gaaf het wel niet is, en dat iedereen maar lid moet worden van dat gaye front etc.Hieronimus schreef:[..]
Nou, vermoeiend hoor.
Echt.
Echter heb ik nog nooit één zinnig argument uit jouw mond horen komen, betreffende Emperor's muziek.
Dan kom je inderdaad over als mongool, als je zo'n onwijs grote fan pretendeert te zijn.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Sjongejonge, wat een kansloos topic weer.
Om het even on-topic te houden, ik vind dat Emperor heerscht.
Verder zijn mijn vooroordelen tovv bepaalde mensen hierweer eens bevestigd, wat een infantiele lui lopen hier rond zeg, te belachelijk voor woorden.
Moet ik de voorgaande zin nog gaan beargumenteren of denken jullie dat de juiste mensen zich toch wel aangesproken voelen?
Om het even on-topic te houden, ik vind dat Emperor heerscht.
Verder zijn mijn vooroordelen tovv bepaalde mensen hierweer eens bevestigd, wat een infantiele lui lopen hier rond zeg, te belachelijk voor woorden.
Moet ik de voorgaande zin nog gaan beargumenteren of denken jullie dat de juiste mensen zich toch wel aangesproken voelen?
sabaton is mijn favoriete epic metal band
maar als je de cd wel door hebt, heb je meteen door dat de band dusdanig van het black metal pad af is. Of je dat leuk vindt is uiteraard subjectief, maar de ommezwaai staat mij iig niet aan omdat het weinig meer met Emperor van doen heeft. Ihsahn heeft dat album dan ook bijna zelf gecomponeerd, op wat aangeleverde drum -en rythmgitaartracks na. Dit was op IX Equilibrium al de tendens. Zijn neiging naar dat dramatische en theatrale kwam steeds meer tot uiting.Hieronimus schreef:Prometheus werd ook inderdaad een beetje lauw ontvangen, geheel ten onrechte want die cd kun je eenvoudigweg niet in een weekje helemaal door hebben
En de man zal heersen.
- Hieronimus
Klopt, echt typisch Ihsahn die plaat, net als de albums van Peccatum. Maar ik vind 't gaaf, punt uitnuberus schreef:maar als je de cd wel door hebt, heb je meteen door dat de band dusdanig van het black metal pad af is. Of je dat leuk vindt is uiteraard subjectief, maar de ommezwaai staat mij iig niet aan omdat het weinig meer met Emperor van doen heeft. Ihsahn heeft dat album dan ook bijna zelf gecomponeerd, op wat aangeleverde drum -en rythmgitaartracks na. Dit was op IX Equilibrium al de tendens. Zijn neiging naar dat dramatische en theatrale kwam steeds meer tot uiting.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Hehe, In the Nightside Eclipse schalt nu door de boxen.nuberus schreef:[..]
ik ook niet eigenlijk. Mmm, Wrath of the Tyrant maar weer ns opzetten
Wat vind je van de nieuwste PEccatum dan?Hieronimus schreef:[..]
Klopt, echt typisch Ihsahn die plaat, net als de albums van Peccatum. Maar ik vind 't gaaf, punt uit
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Hieronimus
Smaak blijft smaak, niet over twisten en alle dergelijke spreekwoorden idd
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Maar dat is ook weer smaak, sommige mensen vinden het gewoon niks. En anderen vinden het geniaal 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Bijzonder interessant, leuke en aparte invloedenSvenson schreef:Wat vind je van de nieuwste PEccatum dan?
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Daar kan idd niemand omheen, hoewel sommigen het toch zullen ontkennen
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Contacteer:
- TELEPETHERION
- Contacteer: