Unanimated

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma apr 06, 2009 8:09 pm

Hmm ik ben wel benieuwd. De beschrijving klinkt wel interessant.

MadTinus

Bericht door MadTinus » wo apr 08, 2009 11:38 pm

Hmm, in het begin was ik niet zo enthousiast over het nieuwe album, maar het begint te groeien en ik krijg de indruk dat het nog wel verder gaat groeien.. Goed album.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 21, 2009 10:24 pm

Ik ben echt he-le-maal weg van In the light of darkness. Ik ben altijd al fan geweest van dit soort melodieuse death/black. Albums als Vittra, Lunar strain, The Gallery en natuurlijk Storm of the lights bane behoren al jaren tot mijn favorieten.

Maar deze stijl is al een aantal jaren zo dood als een pier. De meeste bands maken tegenwoordig een totaal andere stijl of bestaan niet meer. En de nieuwe aanwas is zeer gering en van een zeer laag niveau.

Maar ineens is daar Unanimated die even haarfijn uitlegt hoe het moet. Gitzwarte, kwaadaardige death/black met sublieme melodieen. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Het moet echt heel raar lopen als dit album niet in mijn top 10 van 2009 komt te staan.

Oh, en even voor de duidelijkheid, dit album blaast de nieuwe Necrophobic totaal weg als je het mij vraagt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » zo jun 21, 2009 10:48 pm

Amen to all that.

Enige wat ik eraan wil toevoegen is dat wanneer Dissection dit had uitgebracht ipv Reinkaos was ik een heel blij man geweest.
לֹא אעבוד

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jun 22, 2009 12:44 am

AmnesJAn schreef:Amen to all that.

Enige wat ik eraan wil toevoegen is dat wanneer Dissection dit had uitgebracht ipv Reinkaos was ik een heel blij man geweest.
Dat was ook exact mijn gedachte toen ik het album voor het eerste hoorde.

MadTinus

Bericht door MadTinus » ma jun 22, 2009 10:43 am

XnegativeX schreef:Ik ben echt he-le-maal weg van In the light of darkness. Ik ben altijd al fan geweest van dit soort melodieuse death/black. Albums als Vittra, Lunar strain, The Gallery en natuurlijk Storm of the lights bane behoren al jaren tot mijn favorieten.

Maar deze stijl is al een aantal jaren zo dood als een pier. De meeste bands maken tegenwoordig een totaal andere stijl of bestaan niet meer. En de nieuwe aanwas is zeer gering en van een zeer laag niveau.

Maar ineens is daar Unanimated die even haarfijn uitlegt hoe het moet. Gitzwarte, kwaadaardige death/black met sublieme melodieen. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Het moet echt heel raar lopen als dit album niet in mijn top 10 van 2009 komt te staan.

Oh, en even voor de duidelijkheid, dit album blaast de nieuwe Necrophobic totaal weg als je het mij vraagt.
Op dat laatste stukje na ben ik het wel met je eens, die nieuwe Necrophobic is toch ook serieus vet, zelfs nog wel iets beter dan Unanimated vind ik, maar het ontloopt elkaar niet veel.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Plaats reactie