Favo genre
Dat is godverdomme wel het toppunt!!CoenV schreef:[..]
Het is ook niet de bedoeling dat iemand daar op stemt.
Zet er dan direct boven: 'enkel voor stompzinnige losers'
Namelijk niet iedereen hier luistert naar heavy metal, hou daar dan tenminste rekening mee als je een poll maakt!
Beter een half spreekwoord.
Hap.Ingwar schreef:[..]
Dat is godverdomme wel het toppunt!!
Zet er dan direct boven: 'enkel voor stompzinnige losers'
Namelijk niet iedereen hier luistert naar heavy metal, hou daar dan tenminste rekening mee als je een poll maakt!
Boeiend, hij was gewoon zo zat als een mongool.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Thrashmetal: Absoluut geweldig, bands als Dark Angel, Testament en Forbidden gaan er altijd wel in.
Heavymetal: Niet aan mij besteed.
Blackmetal: Ik hou wel van melodieuze en vooral sfeervolle blackmetal, gruizige zooi moet ik niet.
Doommetal: Kan ik heel goed hebben, van oerdoom als Candlemass tot funeral doom als Shape of Despair.
Folk/Vikingmetal: Vind ik behoorlijk gaaf, bands als Thyrfing, Enslaved en Hollenthon vind ik erg leuk.
Nu-metal: Doet mij weinig, maar ik moet toegeven dat er af en toe leuke dingen tussen zitten.
Gothicmetal: Vind ik eigenlijk zowat het meest saaie genre.
Deathmetal: TOP!! Vooral de oude garde vind ik super. Death, Massacre, Obituary, enz.
Powermetal: Sommige bands kunnen mij wel redelijk bekoren, bv. Blind Guardian.
Progressivemetal: De wat hardere bands in het genre vind ik gaaf (bv. Atheist), maar van "showbands" met alleen maar muziekanten die willen laten zien wat ze kunnen moet ik niks hebben. Queensryche vind ik ook erg goed trouwens.
Industrialmetal: Verder dan Fear Factory kom ik hier niet echt in. Lijkt mij ook een erg beperkt genre.
Blackmetal: Ik hou wel van melodieuze en vooral sfeervolle blackmetal, gruizige zooi moet ik niet.
Doommetal: Kan ik heel goed hebben, van oerdoom als Candlemass tot funeral doom als Shape of Despair.
Folk/Vikingmetal: Vind ik behoorlijk gaaf, bands als Thyrfing, Enslaved en Hollenthon vind ik erg leuk.
Nu-metal: Doet mij weinig, maar ik moet toegeven dat er af en toe leuke dingen tussen zitten.
Deathmetal: TOP!! Vooral de oude garde vind ik super. Death, Massacre, Obituary, enz.
Progressivemetal: De wat hardere bands in het genre vind ik gaaf (bv. Atheist), maar van "showbands" met alleen maar muziekanten die willen laten zien wat ze kunnen moet ik niks hebben. Queensryche vind ik ook erg goed trouwens.
Industrialmetal: Verder dan Fear Factory kom ik hier niet echt in. Lijkt mij ook een erg beperkt genre.
Laatst gewijzigd door Sander op za jul 17, 2004 1:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- XnegativeX
- Contacteer:
Grappig dat ik dit topic zie staan want ik geloof dat er een paar mensen zijn die denken dat ik alleen naar death metal luister.
Mijn favoriete genres zijn: Death metal, black metal, prog rock/metal en punk/hardcore.
Verder luister ik eigenlijk naar alles wat je nog meer in die lijst hebt staan. En ook nog naar wat rustigere rock bands als Pink floyd, Radiohead, Saybia, Elliot etc.
Mijn favoriete genres zijn: Death metal, black metal, prog rock/metal en punk/hardcore.
Verder luister ik eigenlijk naar alles wat je nog meer in die lijst hebt staan. En ook nog naar wat rustigere rock bands als Pink floyd, Radiohead, Saybia, Elliot etc.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Waarom niet?Sander schreef:Thrashmetal: Absoluut geweldig, bands als Dark Angel, Testament en Forbidden gaan er altijd wel in.
Re: Favo genre
Bepaal jij dat?CoenV schreef:Thrashmetal! Gaaf!
Heavymetal! Zo mogelijk nog gaver!
Blackmetal: inferieur gerammel van elkaar uitmoordende zwakzinnigen.
Doommetal: slaapverwekkend gezanik
Folk/Vikingmetal: true gezooi, niks aan, alleen de ideologie is geinig
Nu-metal: voor het laagbegaafde gedeelte van de bevolking
Gothicmetal: voor het volk met zelfmoordneigingen
Deathmetal: minder intelligent toch wel gaaf vooral beukend metaal
Powermetal: voor de jongens met de ballen klem
Progressivemetal: Voor de priegel en frutselfreaks
Industrialmetal: voor de wannabegothics
Heavy metal: voor 'stoere gasten' met teveel aan testosteron bij wie de stembanden gesmolten zijn
Black metal: 1. varg vikernes is niet de enige black metalmuzikant;
2. het feit dat jij black metal niet eens in de poll zet,
bewijst wel wie er hier zwakzinnig is.
Nu-metal: voor de 'coole skaters', echter helemaal niet zo leeghoofdig als heavy metal
Gothic metal: enerzijds voor de echte gothics, anderzijds voor degenen die graag aan de hele wereld tonen hoe gothic ze toch zijn
Deathmetal: voor mensen met een in elk geval hoger IQ dan dat van jou
Powermetal: goed voor het Eurovisie Songfestival
VOLGENS MIJ
- Oblivion
- Contacteer:
Ingwar zeikt Coenv af
Ingwar woont in het vaticaan (volgens eigen zeggen)
CoenV heeft een exhorder plaatje in zijn sig
een album van exhorder heet "slaughter in the vatican"
hoe ironisch.
Ingwar woont in het vaticaan (volgens eigen zeggen)
CoenV heeft een exhorder plaatje in zijn sig
een album van exhorder heet "slaughter in the vatican"
hoe ironisch.
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
Thrash Metal: De bands die ik ken rossen, het zijn er niet veel, maar bands als Kreator en Tankard kunnen mij zeker bekoren!
Heavy Metal: Kankergaaf, King Diamond, Mercyful Fate en Judas Priest heersen de ballen uit je broek!
Blackmetal: Vrijwel alle Black Metal kan ik wel waarderen, maar dat was wel duidelijk.
Doom Metal: Neerlandsch trots Officium Triste is vrijwel het enige wat ik ken in dit genre, en verkeerd klinkt het niet.
Folk/Viking Metal: Buiten Thrash de beste muziek om bier op te drinken!
Nu-metal: Nee, ik hou niet van de zang, en de cliché riffs, etc.
Gothic Metal: Bands als Tristania zijn zeker mooi, voor als je die teringherrie eens zat bent.
Death Metal: Komt op mij vaak over als tamelijk hersenloos. Sommige bands als Morbid Angel en Bloodredthrone vind ik wel gaaf, maar van de rest moet ik niets hebben.
Power Metal: Nightwish vind ik wel leuk, de rest vind klinkt maar gay.
Progressive Metal: Vrijwel niet bekend mee.
Industrial Metal: Als Rammstein daaronder valt rost het!
Heavy Metal: Kankergaaf, King Diamond, Mercyful Fate en Judas Priest heersen de ballen uit je broek!
Blackmetal: Vrijwel alle Black Metal kan ik wel waarderen, maar dat was wel duidelijk.
Doom Metal: Neerlandsch trots Officium Triste is vrijwel het enige wat ik ken in dit genre, en verkeerd klinkt het niet.
Folk/Viking Metal: Buiten Thrash de beste muziek om bier op te drinken!
Nu-metal: Nee, ik hou niet van de zang, en de cliché riffs, etc.
Gothic Metal: Bands als Tristania zijn zeker mooi, voor als je die teringherrie eens zat bent.
Death Metal: Komt op mij vaak over als tamelijk hersenloos. Sommige bands als Morbid Angel en Bloodredthrone vind ik wel gaaf, maar van de rest moet ik niets hebben.
Power Metal: Nightwish vind ik wel leuk, de rest vind klinkt maar gay.
Progressive Metal: Vrijwel niet bekend mee.
Industrial Metal: Als Rammstein daaronder valt rost het!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Nog zo'n blek mettol slet op mf.Ingwar schreef:[..]
Bepaal jij dat?
Heavy metal: voor 'stoere gasten' met teveel aan testosteron bij wie de stembanden gesmolten zijn
Black metal: 1. varg vikernes is niet de enige black metalmuzikant;
2. het feit dat jij black metal niet eens in de poll zet,
bewijst wel wie er hier zwakzinnig is.
Nu-metal: voor de 'coole skaters', echter helemaal niet zo leeghoofdig als heavy metal
Gothic metal: enerzijds voor de echte gothics, anderzijds voor degenen die graag aan de hele wereld tonen hoe gothic ze toch zijn
Deathmetal: voor mensen met een in elk geval hoger IQ dan dat van jou
Powermetal: goed voor het Eurovisie Songfestival
VOLGENS MIJ
De zoveelste.Dominion schreef:[..]
Nog zo'n blek mettol slet op mf.

Als je vrouwelijk bent en naar black metal luistert ben je een slet?Dominion schreef:[..]
Nog zo'n blek mettol slet op mf.
Dat vind ik nou een uitspraak die getuigt van ruimdenkendheid en verstand.
Je verwoord je enigsinds lomp, maar toch moet ik je helemaal gelijk geven.Dominion schreef:in de zin van:nog zo'n domme hoer die alleen maar eenvoudige teringzooi luistert en voor de rest de ballen weet van metal.
Opdonderen!

Laatst gewijzigd door Sander op za jul 17, 2004 1:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hehe.Ingwar schreef:[..]
Als je vrouwelijk bent en naar black metal luistert ben je een slet?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Ten eerste weet ik 100 % zeker dat mjin IQ een stuk hoger ligt dan het jouwe, ten tweede heb je waarschijnlijk lang niet zoveel tegen mannelijke black metalfans als tegen vrouwelijke, en ten derde: als je me hier weg wilt zul je me moeten bannen, maar aangezien je enerzijds geen moderator bent en anderzijds totaal geen reden hebt om iemand op een metalforum te bevooroordelen omdat hij/zij naar black metal luistert, zul je je toch maar moeten inhouden.Dominion schreef:in de zin van:nog zo'n domme hoer die alleen maar eenvoudige teringzooi luistert en voor de rest de ballen weet van metal.
Opdonderen!
- Daisycutter
dit vind ik nou een uitspraak voor mensen die op cu2 neerzetten dat ze zigzelluf zeijn enzohwIngwar schreef:[..]
Als je vrouwelijk bent en naar black metal luistert ben je een slet?
Sir Cliff Richard Front!
Je moet niet zo happen. Dominion is gewoon aan het rellen.Ingwar schreef:[..]
Ten eerste weet ik 100 % zeker dat mjin IQ een stuk hoger ligt dan het jouwe, ten tweede heb je waarschijnlijk lang niet zoveel tegen mannelijke black metalfans als tegen vrouwelijke, en ten derde: als je me hier weg wilt zul je me moeten bannen, maar aangezien je enerzijds geen moderator bent en anderzijds totaal geen reden hebt om iemand op een metalforum te bevooroordelen omdat hij/zij naar black metal luistert, zul je je toch maar moeten inhouden.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
-
- Daisycutter
-
- Contacteer:
OK, als we zo gaan beginnen:
Thrash Metal: Het gaafste wat er is! Geen onzinnig gezeik en pauperig gedrag, maar gewoon rossen! Iced Earth (geen pure thrash natuurlijk), Testament, Anthrax, Sodom, Destruction, Metallica... voorbeelden zat
Heavy Metal: Is gewoon de basis, verplichte kost. Vooral oude bands als Manowar, Iron Maiden, Black Sabbath en Judas Priest.
Blackmetal: Vooral de melodischere bands (Dimmu Borgir, Dissection, Ancient Rites, Absu en Naglfar) heerschen enorm. Stofzuigerproductie is meestal niet echt aan mij besteed, evenals dat overdreven 'evil' gedoe
Gothic Metal: Bands als After Forever, Nightwish (als dat geen power metal is), Tristania en Edenbridge hebben behoorlijk wat variatie in hun muziek, wat het zowel een interessant als veel afgekraakt genre maakt
Death Metal: Zolang er structuur en als 't ff kan nog wat melodie inzit kan het erg gaaf zijn (Arch Enemy, Morbid Angel, Bolt Thrower, Vader, Benediction, Carcass). Waar gestructureerd rossen overgaat in josti-band taferelen houdt 't voor mij op
Göteborg Metal: Bands als Dark Tranquillity en Soilwork zijn zo goed in het combineren van elementen uit verschillende stromingen, dat ze blijven boeien. In Flames begint me helaas steeds meer tegen te vallen
Power Metal: 3/4 jaar geleden vond ik bands als HammerFall en Nocturnal Rites nog ongelooflijk gaaf. Helaas zijn er inmiddels duizenden bands in dat genre die precies hetzelfde klinken en elkaar in gayheid en cliché-teksten proberen te overtreffen, dat het hele genre me nogal is gaan vervelen
Progressive Metal: Er zijn wel een aantal bands (Evergrey, Dream Theater, Symphony X) die erg gave muziek maken, maar als't teveel gepingel wordt haak ik meestal af (ligt eraan of ik ervoor in de stemming ben)
Folk/Viking Metal: Finntroll en Thyrfing heerschen, en er zijn nog wel een paar bands die goeje melige muziek maken, maar ook dit kan nogal gaan vervelen bij een 'overdosis'
Power-Black Metal Tja ik geloof niet dat er inmiddels een zinnige naam is voor de 'bodometal'. De muziek van Children of Bodom, Skyfire en Kalmah is op zich best te pruimen, maar na een uur ofzo kan dat overdreven gepingel behoorlijk gaan vervelen
Doom Metal: Pure doom metal vind ik meestal nogal saai, maar gecombineerd met death metal is 't best goed te pruimen. Denk aan Amorphis, Paradise Lost, Moonspell, Sentenced, Mighty D, Runemagick...
Industrial Metal: Rammstein vond ik eerst nog wel grappig, maar die tijd heb ik wel gehad geloof ik. Veel bands in dit genre (zoveel ken ik er niet eens) staan bol van de distortion en daar vind ik dus echt geen hol aan. Ministry, NIN... nee, niks voor mij
Randgevallen:
Hardrock Oude bands als Van Halen, Scorpions en Whitesnake hebben me aangezet om metal te gaan luisteren en blijven gaaf, maar veel tegenwoordige hardrock-bands zijn zo fout en cliché dat 't om te kotsen is
Heavy Rock Een aantal 'moderne' rockbands maken muziek zo'n goeje muziek dat het een behoorlijke belediging zou zijn om die onder Nu-metal te plaatsen. Daarmee doel ik dan voornamelijk op Nickelback en Tool
Nu-metal: Over 't algemeen ongelooflijke bagger, maar Flaw, Disturbed, SOAD en Staind ontstijgen 't gespuis
Crossover:Cro-Mags, DRI en Suicidal Tendencies waren vroeger best leuk, maar ik geloof dat dat genre tegenwoordig nogal uitgestorven is
Metalcore: Er zijn best een aantal bands die rossende muziek maken (Merauder, Born from Pain), maar bij veel bands gaat die gaafheid verloren door enorm irritante stemmen
Grindcore:Een paar bands zijn wel grappig, zolang ze zichzelf niet al te serieus nemen. Helaas zijn de meeste grindcore-bands beter in het verzinnen van absurde bandnamen en teksten (die toch geen mens kan verstaan) dan in 't maken van goede nummers
Thrash Metal: Het gaafste wat er is! Geen onzinnig gezeik en pauperig gedrag, maar gewoon rossen! Iced Earth (geen pure thrash natuurlijk), Testament, Anthrax, Sodom, Destruction, Metallica... voorbeelden zat
Heavy Metal: Is gewoon de basis, verplichte kost. Vooral oude bands als Manowar, Iron Maiden, Black Sabbath en Judas Priest.
Blackmetal: Vooral de melodischere bands (Dimmu Borgir, Dissection, Ancient Rites, Absu en Naglfar) heerschen enorm. Stofzuigerproductie is meestal niet echt aan mij besteed, evenals dat overdreven 'evil' gedoe
Gothic Metal: Bands als After Forever, Nightwish (als dat geen power metal is), Tristania en Edenbridge hebben behoorlijk wat variatie in hun muziek, wat het zowel een interessant als veel afgekraakt genre maakt
Death Metal: Zolang er structuur en als 't ff kan nog wat melodie inzit kan het erg gaaf zijn (Arch Enemy, Morbid Angel, Bolt Thrower, Vader, Benediction, Carcass). Waar gestructureerd rossen overgaat in josti-band taferelen houdt 't voor mij op
Göteborg Metal: Bands als Dark Tranquillity en Soilwork zijn zo goed in het combineren van elementen uit verschillende stromingen, dat ze blijven boeien. In Flames begint me helaas steeds meer tegen te vallen
Power Metal: 3/4 jaar geleden vond ik bands als HammerFall en Nocturnal Rites nog ongelooflijk gaaf. Helaas zijn er inmiddels duizenden bands in dat genre die precies hetzelfde klinken en elkaar in gayheid en cliché-teksten proberen te overtreffen, dat het hele genre me nogal is gaan vervelen
Progressive Metal: Er zijn wel een aantal bands (Evergrey, Dream Theater, Symphony X) die erg gave muziek maken, maar als't teveel gepingel wordt haak ik meestal af (ligt eraan of ik ervoor in de stemming ben)
Folk/Viking Metal: Finntroll en Thyrfing heerschen, en er zijn nog wel een paar bands die goeje melige muziek maken, maar ook dit kan nogal gaan vervelen bij een 'overdosis'
Power-Black Metal Tja ik geloof niet dat er inmiddels een zinnige naam is voor de 'bodometal'. De muziek van Children of Bodom, Skyfire en Kalmah is op zich best te pruimen, maar na een uur ofzo kan dat overdreven gepingel behoorlijk gaan vervelen
Doom Metal: Pure doom metal vind ik meestal nogal saai, maar gecombineerd met death metal is 't best goed te pruimen. Denk aan Amorphis, Paradise Lost, Moonspell, Sentenced, Mighty D, Runemagick...
Industrial Metal: Rammstein vond ik eerst nog wel grappig, maar die tijd heb ik wel gehad geloof ik. Veel bands in dit genre (zoveel ken ik er niet eens) staan bol van de distortion en daar vind ik dus echt geen hol aan. Ministry, NIN... nee, niks voor mij
Randgevallen:
Hardrock Oude bands als Van Halen, Scorpions en Whitesnake hebben me aangezet om metal te gaan luisteren en blijven gaaf, maar veel tegenwoordige hardrock-bands zijn zo fout en cliché dat 't om te kotsen is
Heavy Rock Een aantal 'moderne' rockbands maken muziek zo'n goeje muziek dat het een behoorlijke belediging zou zijn om die onder Nu-metal te plaatsen. Daarmee doel ik dan voornamelijk op Nickelback en Tool
Nu-metal: Over 't algemeen ongelooflijke bagger, maar Flaw, Disturbed, SOAD en Staind ontstijgen 't gespuis
Crossover:Cro-Mags, DRI en Suicidal Tendencies waren vroeger best leuk, maar ik geloof dat dat genre tegenwoordig nogal uitgestorven is
Metalcore: Er zijn best een aantal bands die rossende muziek maken (Merauder, Born from Pain), maar bij veel bands gaat die gaafheid verloren door enorm irritante stemmen
Grindcore:Een paar bands zijn wel grappig, zolang ze zichzelf niet al te serieus nemen. Helaas zijn de meeste grindcore-bands beter in het verzinnen van absurde bandnamen en teksten (die toch geen mens kan verstaan) dan in 't maken van goede nummers
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op za jul 17, 2004 3:39 pm, 7 keer totaal gewijzigd.
-
MetalTuupLimburg schreef:OK, als we zo gaan beginnen:
Death Metal: Zolang er structuur en als 't ff kan nog wat melodie inzit kan het erg gaaf zijn (Arch Enemy, Morbid Angel, Bolt Thrower, Vader, Benediction, Carcass). Waar gestructureerd rossen overgaat in josti-band taferelen houdt 't voor mij op.

Je moeder
- Hieronimus
Ik luister bijna alle bovenstaande genres, beetje moeilijk om een favoriet te kiezen, ligt aan het moment. En waar is Black Metal? 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
-
- Contacteer:
- Hieronimus
MetalTuupLimburg schreef:Dan trekken blekkies zich er vast niks van aan

Juist wel! Want ze zijn tegen hem en het Christendom. (Hoewel Satanisme voortvloeit uit het Christendom, maarja... Daar moet je Varg Vikernes maar over spreken

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Je weet waarschijnlijk niks beters meer te zeggen. Kijk, dat is dus waarom ik niet in mijn profiel zet waar ik echt woon, ik weet namelijk dat bepaalde types dat gebruiken om je mee aan te vallen als ze geen argumenten meer hebben, en je hebt nauwelijks gezegd waar je woont, of het is al van dat. Dat van het Vaticaan vind ik zelf flauw, maar ik ben ook niet trots op het land waar ik woon ofzo, in tegenstelling tot jou.Dominion schreef:[..]
Dumbo?
Pff, flikker op met je belgische slang.
- metal-willem
Niks beters meer te zeggen?Ingwar schreef:[..]
Je weet waarschijnlijk niks beters meer te zeggen. Kijk, dat is dus waarom ik niet in mijn profiel zet waar ik echt woon, ik weet namelijk dat bepaalde types dat gebruiken om je mee aan te vallen als ze geen argumenten meer hebben, en je hebt nauwelijks gezegd waar je woont, of het is al van dat. Dat van het Vaticaan vind ik zelf flauw, maar ik ben ook niet trots op het land waar ik woon ofzo, in tegenstelling tot jou.
Weet je, ik zal het even uitleggen:
ik heb zat beters te zeggen, maar ik probeer jou zo hard mogelijk te laten happen.
Ik moet zeggen, lukt aardig, ik amuseer me kostelijk hier.
Natuurlijk heb ik helemaal niks persoonlijks tegen je verder.
-
1. Folk/Vikingmetal: Blijft voor mij de absolute nummer 1, geen enkel genre kan mij beter bekoren dan het epische gehalte en gave, originele folk melodieen.
2. Blackmetal: Veel goede muziek en veel origineel (ook veel onorigineel spul)
3. Thrashmetal: Een van de genres die mij steeds beter weet te bekoren.
4. Heavymetal: Veel gave muziek, zeker een van mijn favoriete genres.
5. (oude) Death metal: Vooral de oude bands van het deathmetal genre vind ik erg gaaf, zoals Bolt thrower, morbid angel, carcass, etc.
6. Powermetal: Geweldige muziek, lekker episch en erg melodieus.
7. Industrial metal: Ik vind Rammstein nog steeds erg gaaf, mits dat onder dit genre valt, verder vind ik Fear Factory en dergelijke wel redelijke bands.
8. (nieuwe) Death metal: Veel slechte bands, hoewel er af en toe nog goede bands tussen zitten zoals Vader.
9. Prog metal: Probleem met dit genre is dat veel juist niet progressieve bands zichzelf progressief noemen, ik ken maar weinig bands die mij weten te bekoren.
10. Gothic metal: Luister er vrijwel nooit naar, omdat het genre me niet echt trekt. Er zijn daarentegen wel bands uit dit genre die redelijke muziek maken.,
11. Doom-metal: Werkelijk een van de saaiste genres die ik ken, het kan aan mij liggen, maar ik vind het maar traag, en sloom gejengel.
12. Nu-metal: Ik hield er vroeger nog wel van, maar als je meer bands leert kennen lijkt het allemaal toch wel verschrikkelijk op elkaar. Na een paar nummers word het saai en had ik het wel weer gehad.
2. Blackmetal: Veel goede muziek en veel origineel (ook veel onorigineel spul)
3. Thrashmetal: Een van de genres die mij steeds beter weet te bekoren.
4. Heavymetal: Veel gave muziek, zeker een van mijn favoriete genres.
5. (oude) Death metal: Vooral de oude bands van het deathmetal genre vind ik erg gaaf, zoals Bolt thrower, morbid angel, carcass, etc.
6. Powermetal: Geweldige muziek, lekker episch en erg melodieus.
7. Industrial metal: Ik vind Rammstein nog steeds erg gaaf, mits dat onder dit genre valt, verder vind ik Fear Factory en dergelijke wel redelijke bands.
8. (nieuwe) Death metal: Veel slechte bands, hoewel er af en toe nog goede bands tussen zitten zoals Vader.
9. Prog metal: Probleem met dit genre is dat veel juist niet progressieve bands zichzelf progressief noemen, ik ken maar weinig bands die mij weten te bekoren.
10. Gothic metal: Luister er vrijwel nooit naar, omdat het genre me niet echt trekt. Er zijn daarentegen wel bands uit dit genre die redelijke muziek maken.,
11. Doom-metal: Werkelijk een van de saaiste genres die ik ken, het kan aan mij liggen, maar ik vind het maar traag, en sloom gejengel.
12. Nu-metal: Ik hield er vroeger nog wel van, maar als je meer bands leert kennen lijkt het allemaal toch wel verschrikkelijk op elkaar. Na een paar nummers word het saai en had ik het wel weer gehad.
Laatst gewijzigd door Fenris op za jul 17, 2004 3:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.