04/12: Arnhem Metal Meeting
- Violent God
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
- MindlessMayo
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- MindlessMayo
- fetuskiller
- Contacteer:
- fuelforhatred
- MindlessMayo
wij van CODEX4 zijn iig aanwezig, waarschijnlijk niet iedereen zijn kopje thee, maar check catalogues op http://www.codex4.org/catalogDragahl schreef:weet iemand misschien precies welke stands er op de metaalmerchandisemarkt staan?
schijnt uitgebreid te zijn, en uiteraard geld voor apart gelegd..
http://www.codex4.org/catalog Online metal|hardcore|grind shop/zine
-
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Jullie gaan natuurlijk wel de nieuwe Isis meenemen toch?codex4 schreef:[..]
wij van CODEX4 zijn iig aanwezig, waarschijnlijk niet iedereen zijn kopje thee, maar check catalogues op http://www.codex4.org/catalog
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Hieronimus
- Hieronimus
Wie gaat er dan ook helemaal vooraan staan? Word je ten eerste plat geduwd door al die andere kansloze kneuzen die perse vooraan willen staan, en ten tweede moet je dan anderhalf uur + anderhalf uur van te voren je bier missen, want even op en neer naar de bar is er niet bij.nightwing schreef:ja en bij de bands erna ook. heb 1 keer niet goed gegeten bij een concert. was toen bij Metallica, ik wou me plek vooraan in het midden niet kwijt. er waren 49999 wachten achter me om op die plek te staan hehe. dat beviel me niet goed dat ik te weinig had gekaand.
Mooie kutbeslissing is dat.
Hoegaarden or die!
nou ik stond de vorige keer strak tegen het dak van het Gelredome met me hoofd. nu wou ik het wel eens van zo dichtbij meemaken. het blijft toch me favoriete band, daar heb ik het wel voor over. moet ook niet vaker gebeuren hahaPoggwyd schreef:[..]
Wie gaat er dan ook helemaal vooraan staan? Word je ten eerste plat geduwd door al die andere kansloze kneuzen die perse vooraan willen staan, en ten tweede moet je dan anderhalf uur + anderhalf uur van te voren je bier missen, want even op en neer naar de bar is er niet bij.
Mooie kutbeslissing is dat.
www.last.fm/user/robenroll
Rascul, jij was er toen ook bij in Arnhem met Desaster, die gasten thrashte jouw grindcorelongetjes kompleet aan slachtafval, en nu ga jij tijdens zulk positief moorddadig thrashmetalgeweld je eten verorberen terwijl je ook een redelijk kans loopt je leven op fantastische wijze te beëindigen in een Duits oorlogstaferaal voor het podium? Onge'fucking'looflijk.Rascul schreef:Desaster, Impaled Nazarene, Unleashed... Genoeg om een broodje bij naar binnen te kwekken.
Inderdaad, dan is het naar de bar rennen geblazen, om je een coma te zuipen om die ellende niet aan te hoeven horen.Hieronimus schreef:Als Primordial speelt, vergeet je die honger wel.
Ik ken de hele band eigenlijk niet, maar als jij het gaaf vind moet het wel kut zijn.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy