No Mercy festival 2006
Cannibal Corpse was zoals verwacht heel erg gaaf, alleen miste ik een paar nummers (zoals A Skull Full Of Maggots en Pounded Into Dust), maar verder erg degelijk gewoon. Had alleen het idee dat de band zelf het allemaal niet zo boeiend vond.
Legion Of The Damned was ook heel erg vet, kijk er naar uit om ze nog een keer te zien binnenkort.
Mayhem was een beetje een belachelijk vertoning, met die vorige zanger (ben zn naam even kwijt) was het al kut, dus ik dacht dat het nu wel beter zou zijn met Atilla. Enige wat een kleinbeetje leuk was was dat we nu Funeral Fog en Freezing Moon met de originele zanger te horen kregen.
Kataklysm was vermakelijk, meer niet. Zelfde bij Prostitute Disfigurement.
Ajatarra kon ermee door, Grimfist en Belphegor waren oersaai.
Legion Of The Damned was ook heel erg vet, kijk er naar uit om ze nog een keer te zien binnenkort.
Mayhem was een beetje een belachelijk vertoning, met die vorige zanger (ben zn naam even kwijt) was het al kut, dus ik dacht dat het nu wel beter zou zijn met Atilla. Enige wat een kleinbeetje leuk was was dat we nu Funeral Fog en Freezing Moon met de originele zanger te horen kregen.
Kataklysm was vermakelijk, meer niet. Zelfde bij Prostitute Disfigurement.
Ajatarra kon ermee door, Grimfist en Belphegor waren oersaai.
Mystica: niet gezien.
Prostitute Disfigurement: niet gezien.
Grimfist: niet gezien.
Psycroptic: niet gezien.
Norther: niet gezien.
Belphegor: paar nummers van gezien. Was wel ok.
1346: eerste paar nummer van gekeken. Was wel goed.
Ajatarra: niet gezien.
Sinister: een lekker optreden.
Legion Of The Damned: leuke band al denk ik dat ze in een kleinere zaal beter tot hun recht komen.
Pro-Pain: niet mijn ding maar toch wel een leuk optreden.
Mayhem: dacht dat het met Atilla beter zou zijn dan met Maniac maar dat was niet het geval. Nog steeds slecht live.
Kataklysm: paar nummers van gezien. niet mijn ding.
Cannibal Corpse: een echte fan zal ik nooit worden. Een voor mij paar bekende nummer gespeeld (allen Barnes periode). Was wel een leuk optreden.
Ja het was een leuke dag in Tilburg
Prostitute Disfigurement: niet gezien.
Grimfist: niet gezien.
Psycroptic: niet gezien.
Norther: niet gezien.
Belphegor: paar nummers van gezien. Was wel ok.
1346: eerste paar nummer van gekeken. Was wel goed.
Ajatarra: niet gezien.
Sinister: een lekker optreden.
Legion Of The Damned: leuke band al denk ik dat ze in een kleinere zaal beter tot hun recht komen.
Pro-Pain: niet mijn ding maar toch wel een leuk optreden.
Mayhem: dacht dat het met Atilla beter zou zijn dan met Maniac maar dat was niet het geval. Nog steeds slecht live.
Kataklysm: paar nummers van gezien. niet mijn ding.
Cannibal Corpse: een echte fan zal ik nooit worden. Een voor mij paar bekende nummer gespeeld (allen Barnes periode). Was wel een leuk optreden.
Ja het was een leuke dag in Tilburg
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Hehe, iddtreurmars schreef:Je hebt de helft niet gezien en de rest vond je niet echt jouw ding, had je niet beter in de kroeg kunnen gaan socializen?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Ajattarra Leuke achtergrondmuziek, niets meer niets minder.
Toen maar 2 uur in het cafe zitten drinken en socializen want wat er toen allemaal speelde kon me gestolen worden.
Legion of the Damned Klonk goed. Zeker voor de grote zaal op dat tijdstip... Ik hoorde vantevoren trouwens dat de bassist ermee gekapt is, en zag de gitarist van Mangled/Inhume invallen. Deed het goed, ik mistte alleen die vette distortion over de bass.
Pro-Pain Erg gaaf. Goed geluid. Maar je mist toch net dat beetje extra wat ze hebben als ze hoofdband zijn in een kleinere zaal. Een erg gave snellere versie van Make War, Not Love.
Mayhem Bagger! Maak er verder geen woorden aan vuil, dat is het niet waard.
Belphegor 3 nummers van gezien, maar het wist me niet te pakken zoals op cd.
Kataklysm Goed geluid, podiumpresentatie en gave muziek. Hier ga ik maar eens meer van checken. Was ze eigenlijk uit het oog verloren na een van die oudere cd's met The Awakener en Rays of ra erop. En vroeg me in het begin ook af of ze wel tot hun recht zouden komen zo hoog op de bill... Maar ze maakten dat meer dan waar.
1349 Net als in Arnhem eerder dit jaar, in een woord fantastisch! Voor mij persoonlijk echt de band van de dag. Mayhem kan met pensioen...
Cannibal Corpse Nog een paar nummers van gezien na 1349. Klonk weer vet, als altijd maar zoals hier eerder opgemerkt waren ze een beetje opgebrand (fysiek). Net als ik zelf trouwens, ik had er gewoon de kracht niet meer voor (hehe). Dus toen maar gegaan. Nog wat bekenden tegengekomen die er overigens veel erger aan toe waren als mij, damn die waren echt kankerzat. Dan bleef ik wel thuis in de kroeg, hehe.
Toen maar 2 uur in het cafe zitten drinken en socializen want wat er toen allemaal speelde kon me gestolen worden.
Legion of the Damned Klonk goed. Zeker voor de grote zaal op dat tijdstip... Ik hoorde vantevoren trouwens dat de bassist ermee gekapt is, en zag de gitarist van Mangled/Inhume invallen. Deed het goed, ik mistte alleen die vette distortion over de bass.
Pro-Pain Erg gaaf. Goed geluid. Maar je mist toch net dat beetje extra wat ze hebben als ze hoofdband zijn in een kleinere zaal. Een erg gave snellere versie van Make War, Not Love.
Mayhem Bagger! Maak er verder geen woorden aan vuil, dat is het niet waard.
Belphegor 3 nummers van gezien, maar het wist me niet te pakken zoals op cd.
Kataklysm Goed geluid, podiumpresentatie en gave muziek. Hier ga ik maar eens meer van checken. Was ze eigenlijk uit het oog verloren na een van die oudere cd's met The Awakener en Rays of ra erop. En vroeg me in het begin ook af of ze wel tot hun recht zouden komen zo hoog op de bill... Maar ze maakten dat meer dan waar.
1349 Net als in Arnhem eerder dit jaar, in een woord fantastisch! Voor mij persoonlijk echt de band van de dag. Mayhem kan met pensioen...
Cannibal Corpse Nog een paar nummers van gezien na 1349. Klonk weer vet, als altijd maar zoals hier eerder opgemerkt waren ze een beetje opgebrand (fysiek). Net als ik zelf trouwens, ik had er gewoon de kracht niet meer voor (hehe). Dus toen maar gegaan. Nog wat bekenden tegengekomen die er overigens veel erger aan toe waren als mij, damn die waren echt kankerzat. Dan bleef ik wel thuis in de kroeg, hehe.
don't mistake lack of talent for genius
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ajattara: heel even gezien, wat ik gezien heb is niet mijn ding.
Prostitute: de band begon helaas wel met een kutgeluid. Het optreden was verder wel leuk, hoewel ik Prosti beter heb gezien.
Sinister: laatste paar nummers gezien en ik vond het weinig soeps. De grote zaal is te groot voor deze band< of de band te klein voor de grote zaal. In mijn ogen stond Sinister er vrij elitair en misplaatst bij en kon de band geen terror ontketenen die je van een deathmetalband in zo`n zaal verwacht. Het geluid was goed, de presentatie mager en zelfs ietswat vertraagd.
Psycroptic: voor mij de grote teleurstelling. De laatste cd van dit viertal is zeer O.K., hun liveshow was echter totaal niet boeiend. De muziek miste volume ( en uiteraard was het geluid in de kleine zaal weer eens niet optimaal) en de vocalen waren te wispelturig, iets wat je op de laatste cd juist niet hoort. Jammer.
Daarrdoor Legion Of The Damned gemist. Achteraf gezien best spijtig.
Pro Pain: altijd een beste live-band. Ik zou hier geen cd`s van hoeven maar zo on stage vind ik de band altijd zeer energiek, wat ze ook op het publiek weten over te brengen.
Mayhem: een regelrechte aanfluiting. Wat een crap. Echt, om te huilen.
Belphegor: Holy shit, dat was gaaf. Toen begon het echte werk en heb ik mij kostenlijk vermaakt. Zeer fijn optreden, alleen jammer dat ze Diabolical Possession, Fukk The Blood Of Christ en Necrodaemon Terrorsathan niet gespeeld hebben.
Cannibal Corpse: Ook gaaf, zoals altijd wel. Maar nu graag weer eens een keertje in Baroeg ofzo.
Al met al was het een opperbeste dag.
Prostitute: de band begon helaas wel met een kutgeluid. Het optreden was verder wel leuk, hoewel ik Prosti beter heb gezien.
Sinister: laatste paar nummers gezien en ik vond het weinig soeps. De grote zaal is te groot voor deze band< of de band te klein voor de grote zaal. In mijn ogen stond Sinister er vrij elitair en misplaatst bij en kon de band geen terror ontketenen die je van een deathmetalband in zo`n zaal verwacht. Het geluid was goed, de presentatie mager en zelfs ietswat vertraagd.
Psycroptic: voor mij de grote teleurstelling. De laatste cd van dit viertal is zeer O.K., hun liveshow was echter totaal niet boeiend. De muziek miste volume ( en uiteraard was het geluid in de kleine zaal weer eens niet optimaal) en de vocalen waren te wispelturig, iets wat je op de laatste cd juist niet hoort. Jammer.
Daarrdoor Legion Of The Damned gemist. Achteraf gezien best spijtig.
Pro Pain: altijd een beste live-band. Ik zou hier geen cd`s van hoeven maar zo on stage vind ik de band altijd zeer energiek, wat ze ook op het publiek weten over te brengen.
Mayhem: een regelrechte aanfluiting. Wat een crap. Echt, om te huilen.
Belphegor: Holy shit, dat was gaaf. Toen begon het echte werk en heb ik mij kostenlijk vermaakt. Zeer fijn optreden, alleen jammer dat ze Diabolical Possession, Fukk The Blood Of Christ en Necrodaemon Terrorsathan niet gespeeld hebben.
Cannibal Corpse: Ook gaaf, zoals altijd wel. Maar nu graag weer eens een keertje in Baroeg ofzo.
Al met al was het een opperbeste dag.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Ik ga al jaren niet meer voor de bands naar no mercy of xmass maar voor de gezelligheid. Af en toe een beetje naar band kijken en voor de rest lekker ouwehoeren met vrienden en drankje erbij.treurmars schreef:Je hebt de helft niet gezien en de rest vond je niet echt jouw ding, had je niet beter in de kroeg kunnen gaan socializen?
Heavy Metal! Just my way
De bands waren niet over het algemeen kut. Bovendien, wat interesseert het jou nou eigenlijk? De enige band die jou boeide was Mayhem. Nou, DIE was pas kut. Pro Pain was een leuk tussendoorfeestje en Belphegor was behoorlijk goed. Zo ook Cannibal Corpse.nuberus schreef:Over het algemeen vond iedereen de bands redelijk kut dus....dat iedereen het dan toch leuk vond uiteindelijk heeft te maken met het wederzien van verloren liefdes en kennissen?
Kop dicht, Thorko
Als ik de verslagen alhier lees ontkom ik niet aan de indruk dat het gros der bands een slechte indruk hebben achtergelaten. Een band of twee á drie daargelaten. Idd, alleen Mayhem zou ik weleens een keer live willen zien, maar gezien de altijd negatieve berichten over hun performance laat ik dat idee maar varen. Wat ik zo gek vind is dat het voor de meesten dan toch een leuke dag is geweest. Ik vraag me dan af waar dat vandaan komt....dat moet dan toch het socialize stuk geweest zijn. Persoonlijk zou ik goed de smoor erin hebben als er van de lange lijst bands er zo weinig kunnen overtuigen.Plaag schreef:[..]
De bands waren niet over het algemeen kut. Bovendien, wat interesseert het jou nou eigenlijk? De enige band die jou boeide was Mayhem. Nou, DIE was pas kut. Pro Pain was een leuk tussendoorfeestje en Belphegor was behoorlijk goed. Zo ook Cannibal Corpse.
Maar goed, de lijst bands bekoort me ook niet, daarom ging ik ook niet.
En de man zal heersen.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Natuurlijk is het geen socializen wat zoiets aangenaam kan maken. Het is bijvoorbeeld een puik potje schaken wat het em doet. Bordspelen maken een dag zoveel interessanter. Met de grootste kutmuziek heb je dan nog een leuke dag.nuberus schreef:Ik vraag me dan af waar dat vandaan komt....dat moet dan toch het socialize stuk geweest zijn. Persoonlijk zou ik goed de smoor erin hebben als er van de lange lijst bands er zo weinig kunnen overtuigen.
Maar goed, de lijst bands bekoort me ook niet, daarom ging ik ook niet.
Nee natuurlijk komt dat door ouwehoeren met anderen en daarbij wat drinken uit een plastic beker. Ik zelf vind de bill belangrijker.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Dat snap ik en dat zeg ik, alleen zie ik dat antwoord nu voor het eerst.Soulcollector schreef:[..]
Nee natuurlijk komt dat door ouwehoeren met anderen en daarbij wat drinken uit een plastic beker. Ik zelf vind de bill belangrijker.
Laatst gewijzigd door nuberus op di apr 18, 2006 11:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
En de man zal heersen.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Tja, niet alles was inderdaad even goed als dat ik had verwacht. Psycroptic viel tegen en Legion Of The Damned heb ik niet kunnen zien omdat Psycroptic en Grimfist van speeltijdstip waren gewisseld.
Dat is dan jammer, maargoed, de stemming werd er niet minder om.
Belphegor, Cannibal Corpse en Prosti en ja, eigenlijk ook Pro Pain waren het kaartje en de reis gewoon waard, dus ik heb verder niet het idee dat ik voor niets gelapt heb.
En uiteraard waren verrassende, prettige en nuttige ontmoetingen en fijn gezelschap leuk meegenomen.
Het is voor mij een gezonde combinatie van beide, die voor de meest relaxte uren zorgt, op zo`n No Mercy.
Dat is dan jammer, maargoed, de stemming werd er niet minder om.
Belphegor, Cannibal Corpse en Prosti en ja, eigenlijk ook Pro Pain waren het kaartje en de reis gewoon waard, dus ik heb verder niet het idee dat ik voor niets gelapt heb.
En uiteraard waren verrassende, prettige en nuttige ontmoetingen en fijn gezelschap leuk meegenomen.
Het is voor mij een gezonde combinatie van beide, die voor de meest relaxte uren zorgt, op zo`n No Mercy.
Perhaps you should try the morgue
- Tony Montana
Ajatarra
Kende ik van tevoren helemaal niet, maar klonk erg goed. Wat minder zwaar dan de bands die de rest van de avond speelde, waardoor het een goede openaar was.
Sinister
Kan ik me op de een of andere manier niet zo heel goed meer herinneren, maar wel helemaal gezien. Zal wel ok geweest zijn.
Psycroptic
Ook nog nooit van gehoord van tevoren. Speelden een lekker potje metal, maar meer ook niet.
Legion of the Damned
Kende ik ook niet en heb ik de laatste twee nummertjes van meegepikt na Psycroptic, waardoor ik weer baalde dat ik niet het het hele optreden was gaan kijken. Speelden erg strak.
Pro-Pain
Ouderwets goed rossen. Ze hadden er duidelijk zin in en wisten de zaal ook echt enthausiast te krijgen. Ook leuk dat ze na hun optreden gewoon door de 013 gingen rondlopen. Altijd leuk!
Mayhem
Alleen het eerste nummer van gezien, waarna ik gewoon echt niet kon blijven om de rest te zien. Wat een pure bagger en bovendien stond het geluid belachelijk slecht afgesteld.
Norther
Kende ik alleen van naam en bleek de zanger/gitarist van Ensiferum in de band te hebben. Ik de muziek ook duidelijke invloeden te merken. Dat mannetje vindt zichzelf alleen zo belachelijk gaaf en geil, heel erg vervelend. Maargoed, hij zal na de show wel weer tien vrouwen uitgewoond hebben, net als bij de AMM. Lekkere muziek, maar iets te weinig afwisseling.
Kataklysm
Erg goed optreden. Deden goed hun best voor het publiek en rosten gewoon lekker hard.
Cannibal Corpse
Samen met Kataklysm de (verwachtte) hoogtepunten van de avond. Lekker losgaan. Alleen jammer dat ze zo afstandelijk zijn van het publiek. Ik vind het toch altijd wel leuk als het ook lijkt alsof ze er zelf zin in hebben. Bij laatste nummer iedereen van Legion of the Damned en Grimfist enzo weer op het podium. Goede afsluiter.
Broodje Doner bij de plaatselijke Turk
Heerlijk!
Kende ik van tevoren helemaal niet, maar klonk erg goed. Wat minder zwaar dan de bands die de rest van de avond speelde, waardoor het een goede openaar was.
Sinister
Kan ik me op de een of andere manier niet zo heel goed meer herinneren, maar wel helemaal gezien. Zal wel ok geweest zijn.
Psycroptic
Ook nog nooit van gehoord van tevoren. Speelden een lekker potje metal, maar meer ook niet.
Legion of the Damned
Kende ik ook niet en heb ik de laatste twee nummertjes van meegepikt na Psycroptic, waardoor ik weer baalde dat ik niet het het hele optreden was gaan kijken. Speelden erg strak.
Pro-Pain
Ouderwets goed rossen. Ze hadden er duidelijk zin in en wisten de zaal ook echt enthausiast te krijgen. Ook leuk dat ze na hun optreden gewoon door de 013 gingen rondlopen. Altijd leuk!
Mayhem
Alleen het eerste nummer van gezien, waarna ik gewoon echt niet kon blijven om de rest te zien. Wat een pure bagger en bovendien stond het geluid belachelijk slecht afgesteld.
Norther
Kende ik alleen van naam en bleek de zanger/gitarist van Ensiferum in de band te hebben. Ik de muziek ook duidelijke invloeden te merken. Dat mannetje vindt zichzelf alleen zo belachelijk gaaf en geil, heel erg vervelend. Maargoed, hij zal na de show wel weer tien vrouwen uitgewoond hebben, net als bij de AMM. Lekkere muziek, maar iets te weinig afwisseling.
Kataklysm
Erg goed optreden. Deden goed hun best voor het publiek en rosten gewoon lekker hard.
Cannibal Corpse
Samen met Kataklysm de (verwachtte) hoogtepunten van de avond. Lekker losgaan. Alleen jammer dat ze zo afstandelijk zijn van het publiek. Ik vind het toch altijd wel leuk als het ook lijkt alsof ze er zelf zin in hebben. Bij laatste nummer iedereen van Legion of the Damned en Grimfist enzo weer op het podium. Goede afsluiter.
Broodje Doner bij de plaatselijke Turk
Heerlijk!
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
Nog een keer: de bands waren niet ruk. Bovendien moet je er toch echt zelf bij geweest zijn om er behoorlijk over mee te praten, over de sfeer, de mensen, Belphegor, Cannibal Corpse, noem maar op. Maar wat jij doet is vanaf jouw chagrijnige reet een beetje zitten mokken over wat anderen als leuk hebben ervaren. Voortaan ga je er maar gewoon heen en laat je blekkie masker dan in godsnaam thuis.nuberus schreef:[..]
Tuurlijk wel, maar zeg dan gewoon dat de bands ruk waren en dat de rest de dag goedmaakte.
Dus: je mag je best wat meer openstellen voor zaken die anders zijn dan op al je true black vinyl en je mag ook best zeggen dat je het stiekem jammer vond dat je er niet bij was, ondanks een paar mindere bands.
Kop dicht, Thorko
- Bestial Lust
- Contacteer:
Daar ben ik t helemaal mee eens. Legion of the Damned heb ik ook nog wat nummers van meegekregen, kende t niet, maar het roste goed. Pro pain is niet echt mijn muziek maar de sfeer was fantastisch. Heb helaas geen kans gezien om avond te eten, maar ik had wel genoeg aan t bier.Tony Montana schreef: Kataklysm
Cannibal Corpse
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
Ben niet zo bekend met stofzu.. ehm black metal, maareh, wat voor band is dit? Is dat die band die zich vernoemde naar t jaartal dat 3 jaar later de pest uitbreekt?puist schreef:1346: eerste paar nummer van gekeken. Was wel goed.

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- EmptySkies
- Contacteer:
Mystica: niet gezien
Prostitute Disfigurement: best gaaf
Grimfist: niet gezien
Psycroptic: even gezien, niet echt super.
Norther: niet gezien
Belphegor: niet gezien
Ajatarra: best oke, beetje eentonig helaas.
Sinister: viel me erg mee, klonk best gaaf
Legion Of The Damned: verschrikkelijk gaaf, erg strak, snel en vooral hard.
Pro-Pain: niet mijn ding, maar ze gaven een goede show weg.
Mayhem: tegenvaller van de dag. echt baggervocalen, die Atilla. en extreeeem domme korpspeent.
Kataklysm: Verschrikkelijk rossend. echt heel strak, energiek en goed met het publiek bezig ook. gave nummers, af en toe beetje langzaam. en het viel me op dat de drummer een drumcomputer heeft, erg zonde...
Cannibal Corpse: mja, rossend natuurlijk. alleen erg glad in de pit, verdomme, 2 keer op mn bek gegaan.
Prostitute Disfigurement: best gaaf
Grimfist: niet gezien
Psycroptic: even gezien, niet echt super.
Norther: niet gezien
Belphegor: niet gezien
Ajatarra: best oke, beetje eentonig helaas.
Sinister: viel me erg mee, klonk best gaaf
Legion Of The Damned: verschrikkelijk gaaf, erg strak, snel en vooral hard.
Pro-Pain: niet mijn ding, maar ze gaven een goede show weg.
Mayhem: tegenvaller van de dag. echt baggervocalen, die Atilla. en extreeeem domme korpspeent.
Kataklysm: Verschrikkelijk rossend. echt heel strak, energiek en goed met het publiek bezig ook. gave nummers, af en toe beetje langzaam. en het viel me op dat de drummer een drumcomputer heeft, erg zonde...
Cannibal Corpse: mja, rossend natuurlijk. alleen erg glad in de pit, verdomme, 2 keer op mn bek gegaan.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
Ajatarra
Cdtje van en moet zeggen dat ze het live zeer goed deden.
Hadden denk ik meer tot hun recht gekomen in de kleine zaal.
Sinister
Helft van gezien was wel vet, niet subliem maar goed ik ging ook niet echt voor de band.
Psycroptic
Beste lekkere herrie maar kreeg honger en me maag is een stuk belangrijker dan hun waren. Grappig dat nergens stond dat ze geruild hadden met grimfist
Legion of the Damned
Na het broodje halen hier heen gegaan, vond het zeer vet klonk alleen af en toe beroerd door het geluid.
Grimfist
Geweldige band, zanger was zeker goed bezig met het plubliek en zette een leuke show neer, gelud vond ik hier eindelijk goed te pruimen
Mayhem
Atilla was met oordoppen in niet te horen, zeer vaag gitaar geluid, wazige show, dubbel bass die je eerst niet hoorde. In 1 woord: bagger.
Kataklysm
Eindelijk een band die echt goed beukte en waar de energie ook echt van af knalde.
In de grote zaal waren hun de eerste met een goed geluid naar mijn menig.
Cannibal Corpse
Geweldigie show, beukte aan alle kanten, klonk zeer lekker.
Voor mij de beste van de avond.
Webster was alleen in een iets minder bui zo te horen
No mercy is best een geslaagde dag/avond geworden. bands waren niet ten alletijden top maar dat mocht de pret niet drukken.
Enige waar ik me na een tijd dood ergerde waren de dronkenlappen die niet overeind bleven in de pit.
Bij Kataklysm was het al helemaal erg, daar lagen ze echt om de 20 seconden weer op de vloer met nog een bergje andere mensen er op.
Cdtje van en moet zeggen dat ze het live zeer goed deden.
Hadden denk ik meer tot hun recht gekomen in de kleine zaal.
Sinister
Helft van gezien was wel vet, niet subliem maar goed ik ging ook niet echt voor de band.
Psycroptic
Beste lekkere herrie maar kreeg honger en me maag is een stuk belangrijker dan hun waren. Grappig dat nergens stond dat ze geruild hadden met grimfist
Legion of the Damned
Na het broodje halen hier heen gegaan, vond het zeer vet klonk alleen af en toe beroerd door het geluid.
Grimfist
Geweldige band, zanger was zeker goed bezig met het plubliek en zette een leuke show neer, gelud vond ik hier eindelijk goed te pruimen

Mayhem
Atilla was met oordoppen in niet te horen, zeer vaag gitaar geluid, wazige show, dubbel bass die je eerst niet hoorde. In 1 woord: bagger.
Kataklysm
Eindelijk een band die echt goed beukte en waar de energie ook echt van af knalde.
In de grote zaal waren hun de eerste met een goed geluid naar mijn menig.
Cannibal Corpse
Geweldigie show, beukte aan alle kanten, klonk zeer lekker.
Voor mij de beste van de avond.
Webster was alleen in een iets minder bui zo te horen

No mercy is best een geslaagde dag/avond geworden. bands waren niet ten alletijden top maar dat mocht de pret niet drukken.
Enige waar ik me na een tijd dood ergerde waren de dronkenlappen die niet overeind bleven in de pit.
Bij Kataklysm was het al helemaal erg, daar lagen ze echt om de 20 seconden weer op de vloer met nog een bergje andere mensen er op.
Do something useful commit suicide
- Geheim_502
Ik vond bij Mayhem die solo ten tijde van het liedje Freezing Moon ook zo vaag. Het klonk electronis. Verder heb ik ze wel eens beter gezien en op dit moment vind ik de kwaliteiten van Atilla nou niet bepaald beter dan die van Maniac. (over Dead kan ik natuurlijk niks zeggen maar dat spreekt voor zich). Sterker nog, dat gebrabbel tussen de nummers door ging mij een beetje irriteren.
Cannibal Corpse vond ik wel gaaf. En ik had ook niet het idee dat zij er geen zin meer in hadden. Wel ben ik er voor om Cannibal Corpse weer een keertje in de Baroeg te zien. Dan is het nog gaver.
De matige respons bij Sinister had er waarschijnlijk ook mee te maken dat ze vroeg op de dag waren geplaatst.
Verder vond ik de sfeer tijdens No Mercy 2006 goed en tussen de optredes door met veel bekenden gepraat. Wat ik echter miste was een goede Thrash Metal band.
Cannibal Corpse vond ik wel gaaf. En ik had ook niet het idee dat zij er geen zin meer in hadden. Wel ben ik er voor om Cannibal Corpse weer een keertje in de Baroeg te zien. Dan is het nog gaver.
De matige respons bij Sinister had er waarschijnlijk ook mee te maken dat ze vroeg op de dag waren geplaatst.
Verder vond ik de sfeer tijdens No Mercy 2006 goed en tussen de optredes door met veel bekenden gepraat. Wat ik echter miste was een goede Thrash Metal band.
FACTA NON VERBA
Ik blijf bij die X-mass en No mercy feestjes erg sterk het idee krijgen dat het er meer om gaat dat mensen slap ouwehoeren en naderhand kunnen zeggen, 'ik was er! HEERSCHHH' dan dat je daadwerkelijk om verrassende of goede bands gaat, want de prijs/kwaliteit verhouding is vrijwel altijd kut.
En nee, ik had niets om jaloers op te zijn dat ik er niet ben geweest.
Het is gewoon een kutband. Laatst in de staddijk gezien en dat was ook slaapverwekkend. Heb deze keer dus ook niet de moeite genomen om de laatste stuiptrekkingen van Aad als zanger te bewonderen.Geheim_502 schreef: De matige respons bij Sinister had er waarschijnlijk ook mee te maken dat ze vroeg op de dag waren geplaatst.
Laatst gewijzigd door NvE op di apr 18, 2006 1:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
don't mistake lack of talent for genius
Jij snapt bijzonder weinig van mijn vraag, dus ga je ergens anders aan ergeren.Plaag schreef:[..]
Nog een keer: de bands waren niet ruk. Bovendien moet je er toch echt zelf bij geweest zijn om er behoorlijk over mee te praten, over de sfeer, de mensen, Belphegor, Cannibal Corpse, noem maar op. Maar wat jij doet is vanaf jouw chagrijnige reet een beetje zitten mokken over wat anderen als leuk hebben ervaren. Voortaan ga je er maar gewoon heen en laat je blekkie masker dan in godsnaam thuis.
Dus: je mag je best wat meer openstellen voor zaken die anders zijn dan op al je true black vinyl en je mag ook best zeggen dat je het stiekem jammer vond dat je er niet bij was, ondanks een paar mindere bands.
Nog een keer, als de lineup kut is, is ie kut. Is de sfeer goed, dan is de sfeer goed. Zoals gr.dr. al zegt is dat een prima balans voor een goede dag. Ik was er niet bij dus vroeg ik me na de eerste overwegende slechte berichten over de bands af of de sfeer goed was, welnu dat was ie dus en dat maakt zo'n dag blijkbaar weer goed.
Echt, met zo'n lineup kom ik niet, ga ik wel dan wordt ik pas chagrijnig. Je weet wel beter, want ik ga er al jaren niet meer heen. Jij ook niet tot gister.
En de man zal heersen.
- Geheim_502
Tsja...de line up van No Mercy was inderdaad erg standaard. En Thrash Metal band zou daarom ook niet hebben misstaan. Maar als je van extreme Metal houd dan is het wel leuk om daar heen te gaan. Er kwamen nou eenmaal bands die in mijn Metalen straatje liggen.Rattlehead schreef:
FACTA NON VERBA
- Bestial Lust
- Contacteer:
Idd strontirritant, ze stonden nog niet of ze vielen alweer om. Vooral zo'n klein kaal ventje in een bloes, die hoefde niet eens een duuw te krijgen of hij ging al op zn bek, erg storend.Slurp schreef: Bij Kataklysm was het al helemaal erg, daar lagen ze echt om de 20 seconden weer op de vloer met nog een bergje andere mensen er op.
Daarnaast waren de pits van Kataklysm en CC dermate glad (of juist tering plakkerig) dat staande blijven erg lastig werd.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
Een paar in je leven meemaken is als metalhead zeker aan te bevelen, maar de ene editie lijkt altijd te veel op de andere. Weinig fantasievolle lineups maken dat ik niet meer kom. Overigens heb je gelijk.Rattlehead schreef:Ik blijf bij die X-mass en No mercy feestjes erg sterk het idee krijgen dat het er meer om gaat dat mensen slap ouwehoeren en naderhand kunnen zeggen, 'ik was er! HEERSCHHH' dan dat je daadwerkelijk om verrassende of goede bands gaat, want de prijs/kwaliteit verhouding is vrijwel altijd kut.
En de man zal heersen.
- Soulcollector
- Contacteer:
Ze vielen vast allemaal voor jou, of op je zelfs.Bestial Lust schreef:Idd strontirritant, ze stonden nog niet of ze vielen alweer om. Vooral zo'n klein kaal ventje in een bloes, die hoefde niet eens een duuw te krijgen of hij ging al op zn bek, erg storend.
Daarnaast waren de pits van Kataklysm en CC dermate glad (of juist tering plakkerig) dat staande blijven erg lastig werd.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- Geheim_502
Dat het glad was had er geloof ik mee te maken dat er van achteren steeds bier naar voren werd gegooid. En van kleine kale mannetjes heb ik geen last gehad. Gewoon lekker uit mijn dak gegaan op CC en niet op anderen gelet.Bestial Lust schreef:[..]
Idd strontirritant, ze stonden nog niet of ze vielen alweer om. Vooral zo'n klein kaal ventje in een bloes, die hoefde niet eens een duuw te krijgen of hij ging al op zn bek, erg storend.
FACTA NON VERBA
- arnibes
- Contacteer:
Sinister vond ik wel grappig om te aanschouwen, maar het miste wel wat.
Legion Of The Damned was wel goed bezig. Heb me er heel goed vermaakt.
Pro-Pain was live lekker bezig, alleen wat was die pit klote. Daarnaast ook staan genieten.
Mayhem was om te janken. Na 3 nummers bij Norther even gekeken die wel grappig waren, en toch nog stiekem weer bij Mayhem staan kijken die weinig beter speelden dan aan het begin. Die zanger is echt kut.
Belphegor 1 nummer van gezien, had er niet zoveel zin in. Dus naar Kataklysm gegaan. Dat deed m'n humeur veel goed, ik had het alleen wel erg warm.
1349 was leuk om te zien, maar jammer van de dronken idioten daar en vrij snel weer weggegaan. En nog 2 nummertjes van CC meegepakt om vervolgens naar huis te gaan.
Legion Of The Damned was wel goed bezig. Heb me er heel goed vermaakt.
Pro-Pain was live lekker bezig, alleen wat was die pit klote. Daarnaast ook staan genieten.
Mayhem was om te janken. Na 3 nummers bij Norther even gekeken die wel grappig waren, en toch nog stiekem weer bij Mayhem staan kijken die weinig beter speelden dan aan het begin. Die zanger is echt kut.
Belphegor 1 nummer van gezien, had er niet zoveel zin in. Dus naar Kataklysm gegaan. Dat deed m'n humeur veel goed, ik had het alleen wel erg warm.
1349 was leuk om te zien, maar jammer van de dronken idioten daar en vrij snel weer weggegaan. En nog 2 nummertjes van CC meegepakt om vervolgens naar huis te gaan.
Laatst gewijzigd door arnibes op di apr 18, 2006 1:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Legion of the Damned was mijn absolute favoriet!
Verder vond ik Cannibal Corpse ook echt geweldig.
Kataklysm vond ik wel okee, ze hadden wel een aantal gave nummers.
Pro-Pain ging opzich wel maar het is gewoon niet echt mijn smaak dus ik begon die muziek al snel saai en vervelend te vinden.
En Mayhem vond ik echt slecht!!!
Maargoed verder was het erg gezellig en daar gaat het om!

Verder vond ik Cannibal Corpse ook echt geweldig.
Kataklysm vond ik wel okee, ze hadden wel een aantal gave nummers.
Pro-Pain ging opzich wel maar het is gewoon niet echt mijn smaak dus ik begon die muziek al snel saai en vervelend te vinden.
En Mayhem vond ik echt slecht!!!
Maargoed verder was het erg gezellig en daar gaat het om!

http://www.last.fm/user/Natasja-84
- sugar daddy
Hoogtepunt van de dag was Legion of the damned. Je zag aan ze dat ze er veel zin in hadden, en ze speelden hun nummers ook nog eens lekker strak.
Wat het hoogtepunt had moeten worden werdt het net niet. Cannibal Corpse speelden hun nummers wel lekker strak maar net als door meerdere mensen eerder al is opgemerkt, ze hadden er niet veel zin in. Tussen de nummers in trokken ze zich allemaal wat achter op het podium terug met de rug naar het publiek toe, en toen werden er ook nog eens een flesje naar george gegooid, waardoor hij een beetje boos werd.
Maar de nieuwe nummers van Kill waren live net zo gaaf als op het album. Op het laatst was het helemaal feest met Hammer smashed face en stripped, raped and strangled.
Prostitute disfigurement gaf een zeer gave en brute show weg. Het geluid was erg goed. Zeker voor een brute deathmetal band. Een mooie mix van oudere en nieuwe nummers.
1349 heb ik 2 à 3 nummers van gezien. Het podium was wat klein voor de meneren, maar het was heel gaaf. Ik kon niet zien dat Frost niet achter de drums zat, maar de vervanger deed het dan erg goed. Het was jammer dat ik ze niet af kon zien, maar ik kwam uiteindelijk toch voor cannibal corpse.
Van Kataklysm kende ik niks en ik had ze wat saai verwacht, dit viel me dan 100% mee. Goed optreden.
Mayhem: Hilarisch slecht.
Belphegor, Grimfist en Pro-pain waren saai.
Norther was beter dan Mayhem meer ook niet.
Daarnaast was het erg gezellig.
Wat het hoogtepunt had moeten worden werdt het net niet. Cannibal Corpse speelden hun nummers wel lekker strak maar net als door meerdere mensen eerder al is opgemerkt, ze hadden er niet veel zin in. Tussen de nummers in trokken ze zich allemaal wat achter op het podium terug met de rug naar het publiek toe, en toen werden er ook nog eens een flesje naar george gegooid, waardoor hij een beetje boos werd.

Prostitute disfigurement gaf een zeer gave en brute show weg. Het geluid was erg goed. Zeker voor een brute deathmetal band. Een mooie mix van oudere en nieuwe nummers.
1349 heb ik 2 à 3 nummers van gezien. Het podium was wat klein voor de meneren, maar het was heel gaaf. Ik kon niet zien dat Frost niet achter de drums zat, maar de vervanger deed het dan erg goed. Het was jammer dat ik ze niet af kon zien, maar ik kwam uiteindelijk toch voor cannibal corpse.
Van Kataklysm kende ik niks en ik had ze wat saai verwacht, dit viel me dan 100% mee. Goed optreden.
Mayhem: Hilarisch slecht.
Belphegor, Grimfist en Pro-pain waren saai.
Norther was beter dan Mayhem meer ook niet.
Daarnaast was het erg gezellig.
Wat een gelul zeg. Mayhem was de band van de dag. Er mankeerde niks aan. Op een paar opstartprobleempjes na. Attilla vocaliseerde uitmuntend. Ik vind die kerel uniek. Er is niemand die zo sfeer kan maken met z'n stem zonder distortion oid als hij. Geweldig.
Wat was er nou kut aan Mayhem?
Grimfist was goed. Erg goed. Maar ik had er meer van verwacht. Ze speelde, logischerwijs natuurlijk, (edit) veel van het laatste album. Ik vind dat album nou net erg tegenvallen. Dus het repertoire viel me wat tegen. Verder vond ik dat de zanger zich overdreven gedroeg. Je kan enthousiast je ding doen, tuurlijk, maar hij had echt een overkill aan "HE, HE, HE's". Dergelijk rockster gedrag staat de band niet.
Grimfist was goed. Erg goed. Maar ik had er meer van verwacht. Ze speelde, logischerwijs natuurlijk, (edit) veel van het laatste album. Ik vind dat album nou net erg tegenvallen. Dus het repertoire viel me wat tegen. Verder vond ik dat de zanger zich overdreven gedroeg. Je kan enthousiast je ding doen, tuurlijk, maar hij had echt een overkill aan "HE, HE, HE's". Dergelijk rockster gedrag staat de band niet.
- sugar daddy
De zang, het ene moment knalden m'n oren bijna van m'n kop door het snerpende geluid, en het andere moment leek het net of hij achteruit wilde zingen. Uniek is hij wel ja.Björn schreef:Wat een gelul zeg. Mayhem was de band van de dag. Er mankeerde niks aan. Op een paar opstartprobleempjes na. Attilla vocaliseerde uitmuntend. Ik vind die kerel uniek. Er is niemand die zo sfeer kan maken met z'n stem zonder distortion oid als hij. Geweldig.

Had je negerzaad in je oren ofzo? Wat was er niet kut aan mayhem, een paar enigsinds herkenbare nummers maken al die fouten niet goed.Björn schreef:Wat een gelul zeg. Mayhem was de band van de dag. Er mankeerde niks aan. Op een paar opstartprobleempjes na. Attilla vocaliseerde uitmuntend. Ik vind die kerel uniek. Er is niemand die zo sfeer kan maken met z'n stem zonder distortion oid als hij. Geweldig.
- Tony Montana
Dat zeg ik; de voorbereidingen waren niet echt je van het. Het klonk wat oversturig. Maar zover ik een instrument begrijp en het samenspel begrijp heb ik geen fouten gehoord. Het was strak.Sander schreef:[..]
Had je negerzaad in je oren ofzo? Wat was er niet kut aan mayhem, een paar enigsinds herkenbare nummers maken al die fouten niet goed.
Het had volgens mij meer te maken met de geluidsman (of vrouw), ik herkende funeral fog niet eensBjörn schreef:[..]
Dat zeg ik; de voorbereidingen waren niet echt je van het. Het klonk wat oversturig. Maar zover ik een instrument begrijp en het samenspel begrijp heb ik geen fouten gehoord. Het was strak.

[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]