Wacken 2009, 20th anniversary
- metallicattim
- Contacteer:
- metallicattim
- Contacteer:
iemand een linkje hiervan?Aradia schreef:Ik zit net ff filmpje te kijken van de circle pit bij machien head...damn das best scary als je daar tussen stond zo groot.
Flynn stond wel echt te genieten volgens mij.
Ik stond ergens achter de geluidstoren in het begin, waar ook constant gepit werd. Vanaf daar gingen mensen crowdsurfend naar voren, maar donderden door de vele pits telkens naar beneden. maar verder was er geen doorkomen aan.
Toen bij die gigantische circlepit stond ik binnen 5 seconden ineens op de 3e rij. hehehe, ik kon dus zo doorlopen. Dat was wel relaxed.
circle pits zien er alleen maar lomp uit, maar stellen echt geen reet voor. Beetje rondjes rennen, terwijl je amper iemand raakt.
De MH set was erg gaaf.
In flames vind ik al jaren teleurstellend en dit jaar heb ik er dan ook bewust niets van gezien. Van wat ik er bij de tent van hoorde, heb ik er ook weinig van gemist (wederom vooral het nieuwe werk, dus vanaf reroute. En daar ben ik behoorlijk op uitgeluisterd).
Grootste gemiste kans: Amon Amarth. Die speelden (weer) van 2.00 tot 3.00 uur. Dat heb ik niet getrokken. Ik wilde even een powernap doen, maar toen de wekker ging ben ik omgedraaid, net als de rest van ons. Maar toen ik toch even wakker werd (het ging behoorlijk hard), vond ik het toch ontzettend gaaf klinken en baalde ik dat ik was blijven liggen (en het had geen zin meer om alsnog erheen te gaan).
In Flames was net als de voorgaande keer *aankondiging*, rakatakatak herrie die net zo abrupt begint als eindigt, *aankondiging*.Joris schreef:Aradia schreef: In flames vind ik al jaren teleurstellend en dit jaar heb ik er dan ook bewust niets van gezien. Van wat ik er bij de tent van hoorde, heb ik er ook weinig van gemist (wederom vooral het nieuwe werk, dus vanaf reroute. En daar ben ik behoorlijk op uitgeluisterd).
Grootste gemiste kans: Amon Amarth. Die speelden (weer) van 2.00 tot 3.00 uur. Dat heb ik niet getrokken. Ik wilde even een powernap doen, maar toen de wekker ging ben ik omgedraaid, net als de rest van ons. Maar toen ik toch even wakker werd (het ging behoorlijk hard), vond ik het toch ontzettend gaaf klinken en baalde ik dat ik was blijven liggen (en het had geen zin meer om alsnog erheen te gaan).
En Amon Amarth was zelfs op dat tijdstip ziekelijk druk. Samen met In Flames en Volbeat toch de best bezochte bands van dit jaar.
mijn vriendin is tijdens volbeat nog van der stokje gegaan. We stonden redelijk vooraan. Ik vond het wel meevallen qua drukte, aangezien je nog best plek had om wat te bewegen. Wel kwam er elke 10 seconden een crowdsurfer voorbij. Opeens stond mijn vriendin te hyperventileren en raakte ze wat in paniek. Daardoor heb ik d'r naar de EHBO moeten slepen, waar ze vervolgens bijna de rest van de volbeat-set gelegen heeft. Ik heb helaas dus de halve set gemist. En omdat machine head hier direct na speelde, kon ik dus ook daar niet echt vooraan gaan staan. Beetje jammer. Vorige keer in de bierhal heb ik ook net voor MH met haar bij de EHBO gezeten (door de enkel gegaan), waardoor ik eerste nummers en een staanplaats gemist heb.
Het brengt toch een risico met zich mee, als je je vriendin mee neemt naar een concert/festival.
Het brengt toch een risico met zich mee, als je je vriendin mee neemt naar een concert/festival.
-
Zo, kaarten voor Wacken 2010 zijn binnen. Ik ben er nog nooit geweest en ik wil ook niet, maar ik moet
. Nou ja, dan moet het maar.
Een hele fucking week op de camping met irritante, vervelende, zogenaamd stoere/leuke straalbezopen lui, het idee alleen al doet me verlangen naar 8 augustus 2010.
Sorry voor het generaliseren, maar wie bewijst me het tegendeel aub een keer?

Een hele fucking week op de camping met irritante, vervelende, zogenaamd stoere/leuke straalbezopen lui, het idee alleen al doet me verlangen naar 8 augustus 2010.
- metallicattim
- Contacteer:
Doe iedereen die naar WOA2010 gaat een lol en blijf lekker thuis zitten, sjeez....Satyr schreef:Zo, kaarten voor Wacken 2010 zijn binnen. Ik ben er nog nooit geweest en ik wil ook niet, maar ik moet. Nou ja, dan moet het maar.
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy