Altijd.Gr. Dracula schreef:[..]
Heb je honger?
Nu krijg ik zeker Beheaded geïnjecteerd.
Nou, het enige dat ik je op `t ogenblik kan injecteren is Radio RijnmondPlaag schreef:[..]
Altijd.
Nu krijg ik zeker Beheaded geïnjecteerd.
Moet ik je verschuldigd blijven gezien ik hem ook nog niet helemaal goedGr. Dracula schreef:[..]
Hey, vertel eens iets meer! Hier heb ik een tijdje terug al eens om gevraagd.
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Vile. En men heeft ons iets heel moois beloofd. Ik heb ondertussen wel de site geplunderd waar 2 nummertjes op staan maar ik wil nou ook eens weten hoe het cd in `t geheel is, en ten opzichte van Depopulate...
Dus, steek van wal!
Nou, ik ben heel benieuwd. Ik zit zelf ook al een tijdje achter de nieuwe Vile aan maar tot dusver zonder baanbrekend resultaat. Maar als deze weer richting "Stench Of The..." gaat ben ik de laatste die gaat miepen.vertigo schreef:[..]
Moet ik je verschuldigd blijven gezien ik hem ook nog niet helemaal goed
heb geluisterd maar heb wel het idee dat ie meer lijkt op Stench of the
deceasec welke ik overigens ook beter vind dan Depopulate.
Ach, er zijn gewoon cd's die blindelings aangeschaft gaan worden. Dit is er één van. Het vorige werk rost hier nog dagelijks genadeloos uit de speakers, en de cover van het nieuwe album (zie hieronder) is al zo bruut dat ik em sowieso wil hebben.Gr. Dracula schreef:[..]
Hey, vertel eens iets meer! Hier heb ik een tijdje terug al eens om gevraagd.
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Vile. En men heeft ons iets heel moois beloofd. Ik heb ondertussen wel de site geplunderd waar 2 nummertjes op staan maar ik wil nou ook eens weten hoe het cd in `t geheel is, en ten opzichte van Depopulate...
Dus, steek van wal!
Grapje, hoop ik.Necrophagist schreef:[..]
en de cover van het nieuwe album (zie hieronder) is al zo bruut dat ik em sowieso wil hebben.
Ja, nieuwe Mangled is zeker een tikkie sneller dan "Most Painfull Ways." De grindinvloeden zitten `m overigens wel meer in de vocalen en het totaalgeluid ( is niet zo massief meer maar meer gestroomlijnd) maar het tempo is ook zeker met de veranderingen meegedaan.XnegativeX schreef:Las ik nou net dat Mangled tegenwoordig grind invloeden heeft?
Mag ik aannemen dat ze daardoor een stuk sneller zijn gaan spelen?
Toch maar eens uitchecken dan.
Want op hun vorige album vond ik het constante mid-tempo spel nog wel eens saai worden.
Ja, dan snap ik.Necrophagist schreef:[..]
Dat was dus heel m'n punt.
Hm ik vond wat vreemdsoortige paddestoelen. Ze roken echter zo muf dat ik niet denk dat ik ze kan traden voor een cd.Gr. Dracula schreef:[..]
Ja, dan snap ik.
En tóch ga ik `m niet blind kopen. Of ik moet opeens een zak met geld in m`n fietstas vinden.
Gisteren was het een zak aardappelen dus het gaat al de goede kant op.
Vile zul je daar niet vinden want die is even uit logeren.Plaag schreef:En ondertussen zal ik de kast van de Graaf plunderen en zaken als Vile draaien, om mee te kunnen lullen.
Devilyn?XnegativeX schreef: Wanneer komt Devilyn weer eens met wat nieuws uit?
Ook nooit een speciaal bandje geweest maar op hun laatste album werden ze ineens ernstig vet. En daarna nooit meer wat van gehoord.
Gr. Dracula schreef:[..]
Vile zul je daar niet vinden want die is even uit logeren.
Maar mocht je het echt niet kunnen houden staan er wat mps`s op de computer.
In `t bla-folder.
Depopulate, als ik mij niet vergis.
Je hebt mazzel dat ik `m vanochtend niet in m`n discman heb gepropt. Daar zat ik namelijk ernstig over te denken.Plaag schreef:[..]
Een band als Avulsed maakt dat ik even geen zin heb in andere DM.
Gr. Dracula schreef:[..]
Je hebt mazzel dat ik `m vanochtend niet in m`n discman heb gepropt. Daar zat ik namelijk ernstig over te denken.
Nu is het Hour of Penance geworden.
Technische death metal uit Polen. Beetje in het straatje van Hate eternal.Gr. Dracula schreef:[..]
Devilyn?
Mij onbekend. Doe es meer vertellen!
Op de Poolse toer, jij?XnegativeX schreef:[..]
Technische death metal uit Polen. Beetje in het straatje van Hate eternal.
http://www.devilyn.metalkings.com
Niks gedag zeggen. Promo inleveren en bier halen, jij!arnibes schreef:Ik weet nog steeds niet of ik erbij kan zijn bij anvulsed. Ik zal het proberen.
En anders kom ik even plaag gedag zeggen.
Ik luister nu naar vornagar. Zij hebben hun laatste album op het internet gezet.
Dus.... http://www.vornagar.com/music.html
Ja. Soms zou ik echt willen dat je ma een miskraam had gehad.fetuskiller schreef:21:30 is toch half 10
Dan red hij het dus niet...
Van 2004 dan.Fusion schreef:Had ik al in dit topic gemeld dat ik "Fractured" van Capharnaum één van de beste death-metal albums van 2005 vind, nee, hèt beste death-metal album van 2005!
Welk een godvergeten toeval!Gr. Dracula schreef:[..]
Van 2004 dan.
Ja, ik weet het. Ik ben een mierenneuker.
Maar ik deel je mening grotendeels. Het is niet het beste album van, maar het is zeer zeker een plaat om rekening mee te houden. Lekker fris, technisch, pakkend en wervelend.
Af en toe zeer lekker om even op te zetten.
Godver, waarom moet ik het nu weer een hele dag met de radio stellen.
Nou, ik vind die strot eigenlijk wel bij de muziek passen, eigenlijk. Ik prefereer ook een putrochel of pizzaresten maar dit sluit op 1 of andere manier wel aan op de muziek die de band maakt.Plaag schreef:[..]
En wat ben ik het toch met de Graaf eens: leuk om af en toe op te zetten, maar niet meer dan dat. De muziek is oké, maar dan gaat de muil open. Ik heb liever een gore strot, dan dit opgefokte geschreeuw.
Dat verklaart alles.Gr. Dracula schreef:[..]
Nou, ik vind die strot eigenlijk wel bij de muziek passen, eigenlijk. Ik prefereer ook een putrochel of pizzaresten maar dit sluit op 1 of andere manier wel aan op de muziek die de band maakt.
De vocalist van Capharnaum zingt overigens ook bij Trivium. Dat verklaart natuurlijk ook wel het eea.
Ik kan me nu al nauwelijks voorstellen dat ie kut is.Gr. Dracula schreef:Godverdomme!
Inmiddels luister ik vol overgave naar de nieuwe Vile. En ontdanks het tijdstip bollen mijn ruiten naar buiten. De tering, even dikke pech voor de omgeving.
Want "the New Age Of Chaos" doet een gruwelijk goedgemikte gooi naar de plaat van het jaar. Jawel.
Vriendjes en vriendinnetjes, koop de nieuwe Vile of bezwijk aan waterpokken. Een ieder zichzelf respecterende deathmetalziel die deze plaat links laat liggen is rattenvoer. Dit is het ultieme hoogtepunt van deze band. De beloftes zijn ingelost, de verwachtingen waargemaakt.
"The New Age Of Chaos" is een onstuitbaar rossende, brute maar ook een zeer gevarieerde plaat geworden. Monotoonheid is uit den boze, de band haalt het onderste uit de kan op deze blinker en reken maar dat het vruchten afwerpt. Maar holy God, wat molesteert Vile ondertussen een beenderbende. Fucking hel, ik ben hier helemaal vol van.
Ja, even een cent apart leggen.
Je hebt er weer eens geen reet van begrepen.Hieronimus schreef:[..]
Augury - Concealed!
Jonge, ik flip, stuiter ende tol.Plaag schreef:[..]
Ik kan me nu al nauwelijks voorstellen dat ie kut is.
Als je zo tekeer gaat..
Rip die cd even snel en verzend.
Nee, jij verwoordde het niet goed.Gr. Dracula schreef:Je hebt er weer eens geen reet van begrepen.
Het ging niet om de beste DM-plaat van 2004 maar om het feit dat de laatste Capharnaum in 2004 uitkwam en niet in 2005.
Maargoed, die Augury is ook leuk ja.
Ja, daar had ik ook nog heen gewild maar er speelde ook iets gaafs in Baroeg, kan ik me herinneren, en dat is voor mij zowaar om de hoek.Heer-Snader schreef:En ze beukten geweldig in metropool begin dit jaar.