No Mercy festival 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Hecatomb

Bericht door Hecatomb » di apr 18, 2006 2:39 pm

Nondemieters wat was Mayhem hilarisch. Daar komt zelfs Necro tijdelijk z'n MFkist voor uit. (don't worry, ben zo weer dood) Heb niet meer zo gelachen sinds Dark Funeral op xmass '04, that's for sure. Na twee nummers naar Norther gevlucht, die ineens verbazingwekkend goed klonken :P

Legion of the Damned was een uiterst aangename verassing, had nog nooit van deze band gehoord. Gave poep.

Pro-Pain was absoluut aangenaam. Helaas "Implode" niet gehoord, maar gelukkig wel "Left for Dead"

Kataklysm was beter dan verwacht. Had de nieuwe plaat nog niet beluisterd, maar de nummers ervan klonken GOED!!! Vette shizzle.

1349. Tja. Leuk voor de blekkies dat er nog een blekband staat die wél serieus is te nemen, maar meer ook niet.

Cannibal Corpse. Nekpijn all the way. Godverdomme, perfect geluid, perfect gespeeld, perfect gezongen, echt ronduit geniaal. Playlist had iets beter gekund, maar what the hell. Geniaal was het toch wel. Leuk ook dat de andere bands nog ff herrie kwamen trappen tijdens Hammer Smashed Face.

Zo, en nu vind ik MF weer een tyfusforum en duik ik m'n kist weer in. Adieu!
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » di apr 18, 2006 2:44 pm

Fvck j0u.
Vigilance is, the order of the day.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » di apr 18, 2006 2:45 pm

Zijn er nog meer foto's gemaakt?

@Heidewolf. Jammer dat sommige zo donker zijn.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 2:58 pm

Voor concerten heb ik maar een kutcamera ja
Heerlijk Helder Taalloeder

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » di apr 18, 2006 3:45 pm

Ik ben helemaal gebroken bij 1349. Dat was HET hoogtepunt van de avond. voor het eerst sinds jaren weer eens goed gepit. Nou ja, ik werd heen en weer gesmeten meer hehe. Ajattara gemist. kutzooi. Mayhem was bruut evenals belphegor en Grimfist was ook wel verrassend goed, niet verwacht. Kataklysm een duim en CC weinig van gemerkt. Ik lag ergens voor pampus.

Goeie avond.
Gelegenheids Satanist

Disturbed Angel

Bericht door Disturbed Angel » di apr 18, 2006 4:00 pm

Ik vond het echt wel een vet feest!!
Lekker de hele tijd in de pit gestaan! Zwak van de dames dat er nie meer waren... Ben bont en blauw zoals het hoort!!
BOMBIN THE WORLD FOR PEACE, IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY!!

Björn

Bericht door Björn » di apr 18, 2006 4:05 pm

1349 vond ik geen flikker aan. Die nieuwe plaat klonk op cd beter. Komt misschien ook omdat Frost niet achter zijn kit zat. Ene Tony nog wat verving hem hoorde ik. Ik hoorde wel een aantal verklotingen mjamjam. Daarbij stond 1 gitaar te zacht of nou ja bijna uit. Ik heb ze beter gezien.

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » di apr 18, 2006 4:06 pm

Disturbed Angel schreef:Ik vond het echt wel een vet feest!!
Lekker de hele tijd in de pit gestaan! Zwak van de dames dat er nie meer waren... Ben bont en blauw zoals het hoort!!
Zeggeuh.. je zou mn armen en benen es moeten zien, 'bont en blauw zoals t hoort' joah! 8)
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » di apr 18, 2006 4:08 pm

Een pit is voor punkers. :P

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 4:11 pm

Elke keer stoor ik me weer aan die pitters. Flikker op als ik naar een concert wil kijken! Als je kinderachtig wilt doen, doe dat ergens achternaan, niet vooraan. Als ze dan op de grond vallen en ik ze niet overeind wil helpen kijken ze me boos aan, achterlijke randdebielen.

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » di apr 18, 2006 4:12 pm

Heidewolf schreef:Elke keer stoor ik me weer aan die pitters. Flikker op als ik naar een concert wil kijken! Als je kinderachtig wilt doen, doe dat ergens achternaan, niet vooraan. Als ze dan op de grond vallen en ik ze niet overeind wil helpen kijken ze me boos aan, achterlijke randdebielen.
Stel je niet zo aan. Als je 'rustig' een concert wil kijken, koop je maar een dvd.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Amibor

Bericht door Amibor » di apr 18, 2006 4:14 pm

Vroeger stond ik nog wel eens in de pit, tegenwoordig ben ik er veel te lui voor. Ik heb er op zich geen problemen mee, maar zorg wel dat je een goede band hebt om op te pitten. Anders is het irritant.
Ik hoor overigens ook steeds vaker dat mensen tijdens concerten worden aangesproken over hun headbanggedrag. Dat is helemaal vreemd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 4:14 pm

Ik stel me niet aan. Pitters storen me gewoon. Als ze niet tegen me aan zouden beuken, vond ik het best, maar ze bueken wel tegen me aan. Ik kan die pitters dan wel terug beuken, maar dat vinden ze niet erg.

Ze zijn gewoon irritant.

Ernst

Bericht door Ernst » di apr 18, 2006 4:16 pm

Heidewolf schreef:Elke keer stoor ik me weer aan die pitters. Flikker op als ik naar een concert wil kijken! Als je kinderachtig wilt doen, doe dat ergens achternaan, niet vooraan. Als ze dan op de grond vallen en ik ze niet overeind wil helpen kijken ze me boos aan, achterlijke randdebielen.
Godzijdank doe jij niet aan pitten nee. En val je ook niet op mensen. Een goede pit hoort erbij, zeker bij thrash. Poser.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 4:20 pm

Rattlehead schreef:[..]

Godzijdank doe jij niet aan pitten nee. En val je ook niet op mensen. Een goede pit hoort erbij, zeker bij thrash. Poser.
Nou ben ik op eens poser? Ik zal jou eens flink beuken als ik je tegen kom.
Pitter mag er dan wel bij horen, maar ze moeten niet tegen mij aan beuken. Dat stoort mij het hele concert lang.

Gisteren stonden er in de zaal ook nog van die emo pitters, die zijn helemaal rond, alleen maar een beetje in het wilt rondslaan.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » di apr 18, 2006 4:23 pm

Heidewolf schreef:[..]

Nou ben ik op eens poser? Ik zal jou eens flink beuken als ik je tegen kom.
Pitter mag er dan wel bij horen, maar ze moeten niet tegen mij aan beuken. Dat stoort mij het hele concert lang.

Gisteren stonden er in de zaal ook nog van die emo pitters, die zijn helemaal rond, alleen maar een beetje in het wilt rondslaan.
Helemaal rond?Maar echt, daar hebben ze van die trappen voor, voor huilende mietjes. En een balkon.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst

Bericht door Ernst » di apr 18, 2006 4:23 pm

:lol: Je doet maar, flapdrol. Je begrijpt er geloof ik niet zo veel van he.

Edit: @ Heidewolf.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 4:27 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Helemaal rond?Maar echt, daar hebben ze van die trappen voor, voor huilende mietjes. En een balkon.
Wow, mij op een spelfout pakken, alsof dat zo moeilijk is. En nou ben ik een huilend mietje? Ik blijf vooraan staan en die gast terugbeuken. Dat maakt mij geen mietje. Ik kan er wel tegen, maar dat neemt niet weg dat het irritant is. En mij beuk je trouwens niet zo vlug omver.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di apr 18, 2006 4:29 pm

En mij beuk je trouwens niet zo vlug omver.
Saxon? :lol:

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Battle of the zwaargewichten.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » di apr 18, 2006 4:31 pm

KoenM schreef:[..]

Saxon? :lol:

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Battle of the zwaargewichten.
guguguguh. Lolbroek. Ik denk dat zelfs mij dat niet lukt nee.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

MadTinus

Bericht door MadTinus » di apr 18, 2006 4:32 pm

Het helemaal niet zo moeilijk om geen last van een pit te hebben, gewoon er iets naast of achter gaan staan, daarvoor hoef je echt niet helemaal naar achteren.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Amibor

Bericht door Amibor » di apr 18, 2006 4:32 pm

Als je tijdens een concert in de 013 niet de wildebras uit wil hangen, ga je lekker op de trappen staan idd. Dus Heidewolf, jij gaat beneden tussen het gespuis zijn en je vervolgens irriteren aan elke stootje dat je krijgt? Dan zou ik gewoon voortaan lekker thuis blijven.
Het is wel metal zeg, godverdomme geen Celine Dion.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » di apr 18, 2006 4:34 pm

Huilllleeennn...Huillleeennn
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » di apr 18, 2006 4:37 pm

Amibor schreef: Ik hoor overigens ook steeds vaker dat mensen tijdens concerten worden aangesproken over hun headbanggedrag. Dat is helemaal vreemd.
Ja, dat valt mij ook wel op ja, vreemde zaak is dat. Als je op een metalconcert al niet meer kunt bangen, WTF :?
Vigilance is, the order of the day.

Amibor

Bericht door Amibor » di apr 18, 2006 4:38 pm

AltarOfSacrifice schreef:[..]

Ja, dat valt mij ook wel op ja, vreemde zaak is dat. Als je op een metalconcert al niet meer kunt bangen, WTF :?

Steeds meer Heidewolven tegenwoordig, zonde. ;)
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 4:38 pm

Amibor schreef:Als je tijdens een concert in de 013 niet de wildebras uit wil hangen, ga je lekker op de trappen staan idd. Dus Heidewolf, jij gaat beneden tussen het gespuis zijn en je vervolgens irriteren aan elke stootje dat je krijgt? Dan zou ik gewoon voortaan lekker thuis blijven.
Het is wel metal zeg, godverdomme geen Celine Dion.
Het zijn geen stootjes en het zijn er een hoop. En er van weg gaan staan doe ik wel ja, maar af en toe sta je bij de rand.

Dus mensen, de volgende keer met z;n allen op mij! Dan zullen jullie grote pestkoppen en het huilebalke wel eens even een lesje leren.

p.s Ik vraag er toch ook niet om dat jullie er mee stoppen, ik zei alleen dat me er aan erger. We zijn er wel erg mee bezig met van een mug een olifant maken. Waar ik ook voor zorg daar op alles te rageren, dus stop ik er maar mee.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » di apr 18, 2006 4:42 pm

Afbeelding
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Amibor

Bericht door Amibor » di apr 18, 2006 4:44 pm

Hehehe
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di apr 18, 2006 4:45 pm

Het zijn geen stootjes en het zijn er een hoop. En er van weg gaan staan doe ik wel ja, maar af en toe sta je bij de rand.

Dus mensen, de volgende keer met z;n allen op mij! Dan zullen jullie grote pestkoppen en het huilebalke wel eens even een lesje leren.

p.s Ik vraag er toch ook niet om dat jullie er mee stoppen, ik zei alleen dat me er aan erger. We zijn er wel erg mee bezig met van een mug een olifant maken. Waar ik ook voor zorg daar op alles te rageren, dus stop ik er maar mee.
stop idd maar met al dit gezeik en praat over de optredens

en ook al dat gezeik dat no mercy elk jaar dezlefde bands heeft kennen we al hoor, het is een feit, leer er mee leven en klaar, staat het programma je niet aan, ga dan gewoon niet, maar lig niet steeds te lullen over de saaie progammering

wil je een echte vette line-up, ga dan zelf een festival in elkaar boksen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Geheim_502

Bericht door Geheim_502 » di apr 18, 2006 4:50 pm

AltarOfSacrifice schreef:[..]

Ja ik stond gister bij Cannibal Corpse, en met mij vele anderen, los te gaan. Staan er mensen achter je te zuchten en te kreunen omdat ze haar tegen zich aan krijgen. Nou, dan moet je niet naar een Metalconcert gaan want daar wordt wel eens met de haartjes gezwiept. Verder moet je niet in het midden vooraan gaan staan als je een pit niet leuk vind.
FACTA NON VERBA

Amibor

Bericht door Amibor » di apr 18, 2006 4:54 pm

Precies, als ik los wil gaan ga ik helemaal vooraan staan (zoals bij Opeth op Sziget, wat een chaos was dat bij Deliverance!) en als ik meer in een kijk-en-luister bui ben wat verder naar achter. Meest logische zaak van de wereld.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » di apr 18, 2006 4:56 pm

Exact. Dus Heidewolf; niet zo bitchen!

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » di apr 18, 2006 4:59 pm

Ik heb gisteren op Mayhem na eigenlijk niet echt een slechte band gezien (heb alleen van Norther en Mystica helemaal niets meegekregen).

Hoogtepunten waren toch wel Legion of the Damned, Pro-pain, Cannibal Corpse en als klapper toch wel 1349 (in mijn mening samen met CC veruit de beste band).

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di apr 18, 2006 4:59 pm

Amibor schreef:Precies, als ik los wil gaan ga ik helemaal vooraan staan (zoals bij Opeth op Sziget, wat een chaos was dat bij Deliverance!) en als ik meer in een kijk-en-luister bui ben wat verder naar achter. Meest logische zaak van de wereld.
Dat is logisch, mits ik me naar achter wil laten gaan omdat een of andere proleet graag wil debiel wil doen vooraan.

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » di apr 18, 2006 5:00 pm

wat is het leven van een metalhead toch zwaar
nooit jou muziek op tv, niet mogen headbangen, verplicht retro metalbands bekijken en dan ook nog es zeuren over hoe zwaar je leven wel niet is

wat naar allemaal

(is mayhem afzeiken de nieuwe trend? in antwerpen waren ze ieg heersch)
Mediteren kun je leren!

ketter

Bericht door ketter » di apr 18, 2006 5:01 pm

INTO - THE - PIT!

Een beetje moshen hoort er gewoon bij. :)
Amibor schreef: Ik hoor overigens ook steeds vaker dat mensen tijdens concerten worden aangesproken over hun headbanggedrag. Dat is helemaal vreemd.
Wtf, inderdaad. :shock:

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » di apr 18, 2006 5:01 pm

Krimhild schreef:wat is het leven van een metalhead toch zwaar
nooit jou muziek op tv, niet mogen headbangen, verplicht retro metalbands bekijken en dan ook nog es zeuren over hoe zwaar je leven wel niet is

wat naar allemaal

(is mayhem afzeiken de nieuwe trend? in antwerpen waren ze ieg heersch)
Ik zal een van de laatste zijn die Mayhem afzeikt. Het was zelfs de band waar ik het meest naar uitkeek om een keer te zien. Maar ze waren gisteren echt waardeloos.
Laatst gewijzigd door sanguis op di apr 18, 2006 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Zorya

Bericht door Zorya » di apr 18, 2006 5:01 pm

Flikker op met die pits. Headbangen tot je nek breekt.

Mystica: Gemist.
Ajattara: Aardige warm-up. Niet heel bijzonder. Aap van een bassist.
PD: Jammer genoeg slechts een klein stukje van gezien op het einde. Klonk best aangenaam, dus ik wil ze graag nog eens keertje zien.
LotD: Tof. Ik had ze liever in de kleine zaal gezien maar in The Choice kwam de muziek ook prima tot z'n recht. Kende de band nog niet dus moet er maar eens wat op cd van zien te vinden.
Sinister: Fijn maar hoor het liever op cd. Optreden kon me absoluut niet boeien, ze gaven een show van niks.
Psycroptic: Baggerherrie. Dacht in het begin dat dat Grimfist was want ik wist niet dat er een wijziging in de setlist had plaatsgevonden. Gelukkig was Grimfist een stuk beter, alhoewel ik er niet veel van heb gezien omdat ik zin kreeg in kebab. Zodoende heb ik dus ook niets van Pro-Pain gezien.
Mayhem: Wat is de waarheid hard. Ik kreeg spontaan zin om op het podium te klimmen en Atilla tegen z'n schenen te schoppen. Hoe slecht. Zelfs de klassiekers konden me niet bekoren. De mooie kleurtjes die uit de spotlights kwamen waren nog het interessantst. Doodzonde.
Norther: Als je je een weg baande tussen al de groupies door kon je wat fatsoenlijks meekrijgen van de band. Niet dat het optreden zo heel baanbrekend was, maar het was op dat moment een stuk beter aan te horen dan Mayhem. Had in de kleine zaal moeten blijven.
1349: Uitstekend.
CC: Fijna afsluiter. Ouderwets knuppelen en daarna lekker voldaan terugreizen naar Limboland.

Gezellige dag met z'n muzikale hoogtepunten en ..tja, afgronden.
From their torment springs its delight.

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » di apr 18, 2006 5:08 pm

MYSTICA :niet gezien

AJATARA: nooit van gehoord maar wat ik te horen kreeg viel nog niet eens tegen

SINISTER: muzikaal vond ik dit dik in orde alleen jammer dat de performance de laatste jaren er op achter uit gaat ze missen een die het publiek kan opfokken

PRO PAIN:in een woord geweldig goeie nummers goed geluid hier kun je me snachts voor wakker maken

GRIMFIST:niet gezien

NORTHER:niet gezien

PROSTITUTE DISFIGUREMENT:zeer leuk jammer dat het geluid i het begin niet mee wilde werken

LEGION OF THE DAMNED:op de eerste drie nummers na niks van meegekregen omdat en of andere belhamel me op mn bakkes sloeg met als gevolg een tand door mijn lip

MAYHEM:wat een kutband had er veel van verwacht met attilla. wat viel dit zwaar tegen

1349:niet gezien

KATAKLYSM:was gewoon goed heb alleen ze weleens beter gezien.

CANNIBAL CORPSE:gaat er altijd wel in maar ook hier geld weer .heb ze weleens beter gezien. zoals eerder is aangehaald zie ik ze de volgende keer liever in een kleinere zaal

al met al was het de 30 pleuro meer dan waard
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Meltdown

Bericht door Meltdown » di apr 18, 2006 5:22 pm

Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Godver, wat was Mayhem hilarisch!
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Nog nooit zoiets slechts gezien!
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Wat een stom gebrabbel tussen de nummers.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.

Kan iemand mij nu ook eens vertellen WAT er precies zo kut was?
Hêhêh, vishandel Berekoek.

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » di apr 18, 2006 5:25 pm

Meltdown schreef:Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Godver, wat was Mayhem hilarisch!
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Nog nooit zoiets slechts gezien!
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Wat een stom gebrabbel tussen de nummers.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.
Mayhem was kut.

Kan iemand mij nu ook eens vertellen WAT er precies zo kut was?
Zang was nauwlijks te verstaan/volgen en er werd gewoon slecht gespeeld. En als dan het geluid ook nog eens niet meezit.
Ze begonnen met Funeral Fog (wat ik een geniaal nummer vind), maar herkende het pas toen ze er bijna mee klaar waren.

Slurp
Contacteer:

Bericht door Slurp » di apr 18, 2006 5:52 pm

Bestial Lust schreef:[..]

Idd strontirritant, ze stonden nog niet of ze vielen alweer om. Vooral zo'n klein kaal ventje in een bloes, die hoefde niet eens een duuw te krijgen of hij ging al op zn bek, erg storend.

Daarnaast waren de pits van Kataklysm en CC dermate glad (of juist tering plakkerig) dat staande blijven erg lastig werd.
Die kleine kale stond daarna bij het station wel ineens recht overeind en "helder" uit ze ogen te kijken.

En aan die vloer moeten ze zeker wat doen want dat is al jaren een irritatiepunt van me..
Do something useful commit suicide

nightwing

Bericht door nightwing » di apr 18, 2006 6:01 pm

Mystica: Nou niet mijn ding, maar vond het niet echt slecht om eerlijk te zijn.

Prostitute Disfigurement: gave zooi! Wat een brute band is het toch.

Grimfist: Even gekeken, en was puur kut. Waar was Frediablo dan?

Psycroptic: In het begin was het goed kut, later werd het wel wat beter.

Norther: Even gezien, puur kut.

Belphegor: Viel wederom tegen.

Ajatarra: eentonig en niet veel aan.

Sinister: Ja dat klonk wel weer goed, tof dat ik ze eindelijk eens live zag. Alleen toch heh.....ik wil een vrouw op zang hehe

Legion Of The Damned: Godver dat was een gave show, net alsof je Occult zat te kijken gewoon (goh hoe zou dat kunnen toch) Maar echt gave show. Terecht op het grote podium.

Pro-Pain: Niet mijn muziek, maar was eigenlijk verdomd gaaf. Maar was het na een half uur wel weer zat.

Mayhem: boh ja, stond Atila daar opeens emt kornuiten. Het geluid was te vaag voor woorden, en wat die gozer voor geluiden uitbrengt ook. Maar toch gave nummers, en blij dat ik ze gezien heb.

Kataklysm: Had het nooit zo erg op deze band, maar toch een gave show hoor. netjes van de heern, lekker rossend ook wel. Viel me niets tegen.

1349: Helaas moeten missen door me plekje bij CC vooraan. Baal er wel van, maar hoorde dat het er zo asociaal druk was dat ik er zoiezo niet meer was ingekomen.

Cannibal Corpse: Rossen, Rammen, Beuken. Godverdomme een gave show hoor. Veel gave nummers, miste er toch uiteraard wel wat. Maar viel me niets tegen. En spectaculair was HAMMER SMASHED FACE. TE GEK!

Al met al een zeer mooie dag. En ook dat ik er gratis inkwam doordat ik op de gastenlijst stond. Jammer dat ik nog ziek was dus me niet totaal vaak uit kon leven, maar prima vermaakt! Gave bands.
www.last.fm/user/robenroll

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 18, 2006 6:09 pm

MYSTICA: best een leuke band, viel zeker niet tegen.

AJATARA: saai en de zanger beschikte niet over enige vorm van communicatie

PROSTITUTE DISFIGUREMENT: bruuuut, veel meer valt er niet over te zeggen.

SINISTER: voor mijn smaak wat saai en belegen.

PRO PAIN: gaaf en bruut, maar het geluid begon hier echt te hard te worden.

GRIMFIST: een stuk beter dat wat ik van cd van ze ken, lekkere beuk band

LEGION OF THE DAMNED: net als bij Occult snap ik niet dat men hier vaak zo lyrisch over is.

MAYHEM: Marilyn Manson zingt tegenwoordig bij Mayhem geloof ik.

KATAKLYSM: erg strak.

1349: het absolute hoogtepunt van de dag, bruutheid en ongekende sfeer. De paar foutjes vielen in het niet bij wat er gepresenteerd werd.

CANNIBAL CORPSE: na 1349 was het een beetje naborrelen en ik had barstende hoofdpijn. De band leek wat uitgeblust en ze namen wel erg lange pauzes tussen de nummers, maarja het blijft natuurlijk altijd degelijk.
לֹא אעבוד

Jesper

Bericht door Jesper » di apr 18, 2006 6:16 pm

Was Psycroptic nog wat? Dat zou voor mij de enige reden zijn om te gaan.
Heus.

nightwing

Bericht door nightwing » di apr 18, 2006 6:19 pm

AmnesJAn schreef:MAYHEM: Marilyn Manson zingt tegenwoordig bij Mayhem geloof ik.

hahaha dat was ook het enigste wat me zus uit kon brengen.

nightwing

Bericht door nightwing » di apr 18, 2006 6:20 pm

Gods Puke schreef:Was Psycroptic nog wat? Dat zou voor mij de enige reden zijn om te gaan.
Nou in het begin was het geluid kloten, en dat kan zo band neit echt gebruiken. Later werd het al een stuk beter. Ik kende zoiezo bijna niets van de band, maar het was goed aan te zien. Maar geweldig en geniaal is anders.

Plaag

Bericht door Plaag » di apr 18, 2006 6:32 pm

nightwing schreef: Belphegor: Viel wederom tegen.
Waarom vond je dat?
Kop dicht, Thorko

nightwing

Bericht door nightwing » di apr 18, 2006 6:35 pm

Plaag schreef:[..]

Waarom vond je dat?
Nou op cd vind ik het goed aan te horen. Maar ik weet niet, live pakt het me gewoon niet zo. Het komt op ''mij'' veel minder bruut over, en sterk. Had ik toen in Harderberg ook al.

Plaag

Bericht door Plaag » di apr 18, 2006 6:36 pm

nightwing schreef:[..]

Nou op cd vind ik het goed aan te horen. Maar ik weet niet, live pakt het me gewoon niet zo. Het komt op ''mij'' veel minder bruut over, en sterk. Had ik toen in Harderberg ook al.
Ik vond het gisteravond een stuk leuker dan in Hardenberg. Een typisch voorbeeld van een band die in een kleine zaal veel beter overkomt. Ruiger.
Kop dicht, Thorko

Plaats reactie