Death Metal VII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 11, 2007 3:56 pm

Ja leuk, zo'n review review, maar hoe klinkt ie in vergelijking met de vorige en wat is die groove dan precies? Ik heb namelijk al deze plaat ingecalculeerd als teleurstelling, die ecard van ze liet namelijk helemaal geen snelle passages horen of iets waarvan ik dacht 'TSJAKKAAAAAA'.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo jul 11, 2007 4:05 pm

Audiophile schreef:Ja leuk, zo'n review review, maar hoe klinkt ie in vergelijking met de vorige en wat is die groove dan precies? Ik heb namelijk al deze plaat ingecalculeerd als teleurstelling, die ecard van ze liet namelijk helemaal geen snelle passages horen of iets waarvan ik dacht 'TSJAKKAAAAAA'.
vergelijking met vorige?

hij klinkt BETER

wat is de groove?

de nieuwe SWINGT ALS ELVIS IN ZIJN BESTE TIJD

snel?

meestal wel, enkele trage passages zorgen voor spanning


gewoon luisteren die hap, liefst met een glasje rode wijn
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jul 11, 2007 5:56 pm

Zo. Zit nu aan de nieuwe Mucopus, waar ik al zo'n anderhalf jaar op zit te wachten, en ik moet zeggen dat ze me ook dit keer weer tevreden houden. Het vorige Mulch!?! was al erg vet, maar dit nieuwe Undimensional is toch in vele opzichten beter, zowel qua productie als qua songs. Alles komt gewoon beter uit de verf. Sterke release!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 11, 2007 9:06 pm

Kriestof schreef:[..]


vergelijking met vorige?

hij klinkt BETER

wat is de groove?

de nieuwe SWINGT ALS ELVIS IN ZIJN BESTE TIJD

snel?

meestal wel, enkele trage passages zorgen voor spanning


gewoon luisteren die hap, liefst met een glasje rode wijn
Ik vond hem zelf sneller dan Terrifyer. Maar ik mis de zieke sfeer van hun oudere werk wel een beetje. Neemt niet weg dat Pig destroyer weer een topper in het genre heeft neergezet.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 11, 2007 9:20 pm

XnegativeX schreef:[..]


Ik vond hem zelf sneller dan Terrifyer. Maar ik mis de zieke sfeer van hun oudere werk wel een beetje. Neemt niet weg dat Pig destroyer weer een topper in het genre heeft neergezet.
Hmmmm, sneller maar geen zieke sfeer, compenseren ze het met blastbeats?
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 11, 2007 9:22 pm

Ik heb geen idee wat ze doen. Ik zou hem eerst zelf maar eens gaan luisteren. Ik heb ook alleen maar een verzameling MP3's geluisterd dus ik kan ook geen definitieve omschrijving geven.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 11, 2007 9:23 pm

Mjah, ik wil em eens niet downloaden en kopen, maar ik ben bang voor een miskoop.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 11, 2007 9:25 pm

What's the big deal? Check eerst even wat losse MP3's voordat je blind het album aanschaft. Ik kan je trouwens verzekeren, als je een grote Pig destroyer fan bent dan ga je dit nieuwe album ook gewoon geweldig vinden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 11, 2007 9:32 pm

Je hebt me overgehaald :lol:

Trouwens onder het kader 'ik heb ook eens gave promo's binnengehad', Sikfuk, gestoorde brutal death metal, de melige usdm versie van Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis, one take muziek, met vocals die alleen bwiep bwruup en swieh doen... Ik weet nog niet wat ik ervan vind, het intereseert me en ik kan het niet afschrijven onder belachelijk.

http://www.myspace.com/sikfukband
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Bericht door Victor » do jul 12, 2007 9:39 am

Welke promo van Sikfuk? Toch niet van Teabagged at Birth want die is al een behoorlijke tijd uit. Goede band btw
Het was meer geluk dan mazzel

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » do jul 12, 2007 9:42 am

rotting corpse schreef:Welke promo van Sikfuk? Toch niet van Teabagged at Birth want die is al een behoorlijke tijd uit. Goede band btw
Zag het ja, gebeurt wel vaker. Teabagged At Birth is van 2006, man we lopen weer eens achter... :|
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma jul 16, 2007 9:32 pm

WTF???!!!!

Denk ik: "Hoera! Even een nieuw nummertje van Malevolent Creation luisteren..."

Hoera? Not.

Wat klinkt dit saai, simpel, inspiratieloos en ontdaan van alle kracht. Ik vind er echt geen ene moer aan.

Wat een deceptie :(.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » ma jul 16, 2007 9:40 pm

Gr. Dracula schreef:WTF???!!!!

Denk ik: "Hoera! Even een nieuw nummertje van Malevolent Creation luisteren..."

Hoera? Not.

Wat klinkt dit saai, simpel, inspiratieloos en ontdaan van alle kracht. Ik vind er echt geen ene moer aan.

Wat een deceptie :(.

gaat dit over de nieuwe cd? doomsday x.

want daar kijk ik namelijk al een tijdje naar uit.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 16, 2007 9:41 pm

Gr. Dracula schreef:WTF???!!!!

Denk ik: "Hoera! Even een nieuw nummertje van Malevolent Creation luisteren..."

Hoera? Not.

Wat klinkt dit saai, simpel, inspiratieloos en ontdaan van alle kracht. Ik vind er echt geen ene moer aan.

Wat een deceptie :(.
Dat is verrekte jammer. Ik had juist zulke hoge verwachtingen van het nieuwe MC album. Waar kun je dat nummer luisteren?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma jul 16, 2007 11:54 pm

Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » di jul 17, 2007 12:12 am

:?

dit heeft de potentie om de tegenvaller van het jaar te worden.



ik kwam dit nog tegen, voor de morbid angel fans.

http://www.myspace.com/domainofmithras

check vooral even into black holes......
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jul 17, 2007 7:00 am

Gr. Dracula schreef:Check ende huiver:

http://www.myspace.com/malevolentcreation

Mwoah, mwoah, mwoah, het is inderdaad geen super spannend nummer. Als de blastbeats halverwege invallen word ik wel even blij maar als het refrein daarna weer invalt dan zijn ze mij weer kwijt. Wel een geinige solo...dat wel.

Ik heb het geval dat ze iets teveel naar metalcore bands hebben geluisterd de laatste tijd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » di jul 17, 2007 3:36 pm

Ik snap de kritiek op de nieuwe Nile niet.

Hij is bruut, snel en afwisselend. Voldoende Egyptische riedeltjes, hetzij nu veelal ook door de gitaren gespeeld.

Wat ik ook geweldig vind is dat ze een soort Sarcophagus pt. 2 hebben gemaakt. Hoe het nummer heet weet ik zo niet maar de slepende gitaren met daaronder een dubbele bass van 300bpm is zoooooo lekkerrrr... Kollias is lekker op dreef.

Wat mij betreft de beste Nile tot nu toe.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » di jul 17, 2007 7:17 pm

Ik vind er nog minder aan dan de vorige en die was al matig.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di jul 17, 2007 8:55 pm

vertigo schreef:Ik snap de kritiek op de nieuwe Nile niet.
Tja, de nieuwe Nile is wat mij betreft een zeer grote smaakkwestie. Het is maar net wat je wilt horen en wat je van NILE wilt horen.

Persoonlijk vind ik dit zeer zeker niet hun beste album. Wel erg goed gespeeld, beste productie, alles leuk op elkaar afgestemd, maar Nile gaat voor mijn gevoel meer de technische kant met een basic sound op terwijl ik juist de donkere sferen in combinatie met puike deathmetal helemaal het einde vind.

Dit is allemaal erg leuk maar van een band als Nile had ik gewoon veel meer verwacht, hoewel ik het mij ook wel kan voorstellen dat mensen met deze cd weglopen vanwege de rossende speeltechnieken en de woeste muur van bruut geluid.

Ik heb dit al vaker gezegd, ik heb niet het gevoel dat Nile ooit een slecht album zal maken, maar je voorkeuren blijf je toch altijd houden.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jul 17, 2007 9:45 pm

Gewoon een smaak kwestie. Ieder mens hoort iets anders in muziek. Ikzelf vind dit laatste album bijvoorbeeld geweldig en ook weer stukken donkerder dan Annihilation of the Wicked. Ik vind het nieuwe album juist weer ernstig in de richting gaan van Amongst the Catacombs of Nephren-Ka.

Maar zoals ik al zei, dat is wat ik er in hoor.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di jul 17, 2007 10:49 pm

Toch is dat best leuk om te horen van iemand die altijd geroepen heeft geen groot Nile-liefhebber te zijn :).

Ik geloof dat je de laatste jaren aardig aan het bijdraaien bent.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jul 17, 2007 10:53 pm

Hahaha, klopt. Ik vind Annihilation of the Wicked en vooral Ithyphallic echt super vette albums. In Their Darkened Shrines ook nog wel maar die is af en toe iets te massief.

Amongst the Catacombs of Nephren-Ka en Black Seeds of Vengeance vind ik ook wel goed maar gewoon wat minder opvallend.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di jul 17, 2007 11:22 pm

Ik heb overigens ook wel weer eens zin in Nile live. Ik durf te wedden dat de nieuwe nummers, ALS ze met dezelfde kwaliteit vanaf de planken gerold kunnen worden, uitstekende smaakmakers zullen zijn voor een gezellige avond smullie death.

Live moet deathmetal vooral goed rossen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » di jul 17, 2007 11:31 pm

DORSTIG schreef: ik kwam dit nog tegen, voor de morbid angel fans.

http://www.myspace.com/domainofmithras

check vooral even into black holes......
Mithrasss! geweldig! :D
NOT MY FUCKING TEMPO

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » di jul 17, 2007 11:36 pm

Gr. Dracula schreef: Live moet deathmetal vooral goed rossen.
En dat is hetgene wat Nile voor mij live nog nooit bereikt heeft. Tis is een aardige kluif om zoveel sfeer-aspecten live voort te brengen, en daar valt Nile bij mij nog wel eens door de mand.

Overigens heb ik ook verhalen gehoord dat men tijdens het 'Amongst..'' tijdperk wel de zaal omver kreeg, dus alles kan wat dat betreft.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo jul 18, 2007 1:52 am

Ik heb ze 1 keer live gezien, vorig jaar op Graspop.

En het kwam idd veel minder goed over dan op CD. Maar misschien lag dat ook aan de te grote marquee voor deze band, dat ze maar 45 min. konden spelen en dat het volop dag was en 30 graden ...
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo jul 18, 2007 8:29 am

Daeminion schreef:[..]


En dat is hetgene wat Nile voor mij live nog nooit bereikt heeft. Tis is een aardige kluif om zoveel sfeer-aspecten live voort te brengen, en daar valt Nile bij mij nog wel eens door de mand.
Nou, sterker nog, live brengen ze zowaar geen sfeer-aspecten ten gehore. Ik heb ze een enkele keer met samples horen werken, maar c`est tout en meestal laten ze ook die nog achterwege. Live heeft Nile nooit de sfeer die de cd`s wel hebben, het is dan gewoon een zeer brute, technische deathmetal.

Dat is ook de reden waarom er al-tijd veel kritiek is op de live-prestaties van Nile. Echt, zoalng het mij al kan heugen zeggen mensen al precies wat jij zegt.

Maar ik heb die scheiding altijd wel aardig gevonden. Sfeervol op cd en gruwelijk hard rossend live. En wat dat betreft heb ik een aantal prachtige optredens bijgewoond.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do jul 19, 2007 12:24 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Nou, sterker nog, live brengen ze zowaar geen sfeer-aspecten ten gehore. Ik heb ze een enkele keer met samples horen werken, maar c`est tout en meestal laten ze ook die nog achterwege. Live heeft Nile nooit de sfeer die de cd`s wel hebben, het is dan gewoon een zeer brute, technische deathmetal.

Dat is ook de reden waarom er al-tijd veel kritiek is op de live-prestaties van Nile. Echt, zoalng het mij al kan heugen zeggen mensen al precies wat jij zegt.

Maar ik heb die scheiding altijd wel aardig gevonden. Sfeervol op cd en gruwelijk hard rossend live. En wat dat betreft heb ik een aantal prachtige optredens bijgewoond.
ik kan me de Nile concerten van een jaar of zeven geleden nog wel herinneren

toen zat iedereen aan de grond genageld van bruutheid én was het een hele uitdaging om een song te herkennen! het was gewoon een geluidsmuur van een uur

toen vind ik ze gaaf live, nu vind ik het wel leuk om te aanhoren, maar zeker ook niet meer, én op festivals hebben ze meestal vrij belabberd geluid
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » vr jul 20, 2007 4:57 pm

Beste release voor 2007 tot nu toe vind ik Kronos - The Hellenic Terror. Frankrijk timmert prima aan de weg op het gebied van deathmetal.
Dit is hoe deathmetal moet klinken aldus mijn zieke geest...
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » zo jul 22, 2007 9:19 pm

vertigo schreef:Beste release voor 2007 tot nu toe vind ik Kronos - The Hellenic Terror.
Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad ontzettend de moeite waard. Van de week heb ik vernomen dat deze cd mijn kant op komt, eerdaags, dus ik ben ontzettend benieuwd.

Wat vindt men hier btw van de laatste Suhrim?
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » zo jul 22, 2007 9:23 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Wat ik ervan gehoord heb is inderdaad ontzettend de moeite waard. Van de week heb ik vernomen dat deze cd mijn kant op komt, eerdaags, dus ik ben ontzettend benieuwd.

Wat vindt men hier btw van de laatste Suhrim?
Hmmm....vindt ze nogal last hebben van het Six feet under syndroom...drie nummers is aardig, maar daarna is de lol er erg snel vanaf..De nieuwe plaat heb ik niet geluisterd...
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » zo jul 22, 2007 9:38 pm

de laatse suhrim vind ik erg sterk. misschien wel het beste wat ze hebben uigebracht.

maar ik mis het gory sfeertje dat er op de eerdere releases wel was.


iemand verder nog bekend met laethora? die hebben dit jaar nog de meer dan uitstekende cd , march of the parasite, uitgebracht.


zeker de moeite waard om ff te checken:


http://www.myspace.com/laethora
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » ma jul 23, 2007 7:26 pm

Mr Brownstone schreef:[..]


Hmmm....vindt ze nogal last hebben van het Six feet under syndroom...drie nummers is aardig, maar daarna is de lol er erg snel vanaf..De nieuwe plaat heb ik niet geluisterd...
Six Feet Under is niet te vergelijken met deze tjap. Enige overeenkomst is de zang. SFU is pretentieloze-drie-akkoorden-metal. Zit af en toe een leuk nummertje tussen maar daar heb je alles mee gezegd. Luister de nieuwe maar eens. Ik krijg er i.i.g. een klein stijfje van...
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do jul 26, 2007 7:16 pm

de beste death cd van het jaar tot nu toe voor mij persoonlijk:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3855
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Sobiur
Berichten: 1150
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 6:06 pm
Locatie: Huizen

Bericht door Sobiur » do jul 26, 2007 7:25 pm

Je maakt me ontzettend nieuwsgierig met die review van je :lol:
RAISER -- Thrash Metal from Amsterdam
http://www.raiserband.nl
http://www.facebook.com/raiserband

Gebruikersavatar
Metalhead
Berichten: 908
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 2:50 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Metalhead » do jul 26, 2007 8:09 pm

Blind kopen, het is echt de moeite.

Sobiur
Berichten: 1150
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 6:06 pm
Locatie: Huizen

Bericht door Sobiur » vr jul 27, 2007 11:24 am

Is er niet ergens een voorproefje van te vinden?
RAISER -- Thrash Metal from Amsterdam
http://www.raiserband.nl
http://www.facebook.com/raiserband

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr jul 27, 2007 1:27 pm

De nieuwe Entombed is voor mij tot nu toe ook zeker een van de Death metal hoogtepunten van dit jaar, tot nu toe. Daarnaast ben ik ook nog steeds weg van Cephalotripsy en Condemned, die platen vervelen mij nog steeds niet.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » zo jul 29, 2007 8:23 pm

geniale plaat en het lange wachten MEER DAN WAARD !!
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo jul 29, 2007 8:27 pm

Juist. Erg gave cd. meerdere keren beluisterd, hij wordt elke keer gaver.

recente ontdekking van mij is Blood Red Throne. ik kende het al een beetje van naam, maar ben me maar eens in de band gaan verdiepen. Alterned Genesis is een gave plaat, verdomd!
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Bericht door Magic666 » zo jul 29, 2007 8:38 pm

Net de nieuwe Obituary geluisterd.... over verplichte aankopen gesproken! Stukken beter dan de nieuwe Entombed vind ik!
Open the door jehovah you whore!

Gebruikersavatar
Death
Berichten: 958
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 12:56 pm
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Death » zo jul 29, 2007 9:37 pm

Ik vind dat het geluid wat 'vetter' had gemogen bij de nieuwe Entombed.Zoals de early days van ze.Maar.. ondanks dat is het echt een vette plaat geworden :)
http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » zo jul 29, 2007 10:44 pm

Magic666 schreef:Net de nieuwe Obituary geluisterd.... over verplichte aankopen gesproken! Stukken beter dan de nieuwe Entombed vind ik!
ik wacht persoonlijk even met dat roepen tot ik em ook daadwerkelijk gehoord heb :wink:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » zo jul 29, 2007 10:46 pm

EmptySkies schreef:recente ontdekking van mij is Blood Red Throne. ik kende het al een beetje van naam, maar ben me maar eens in de band gaan verdiepen. Alterned Genesis is een gave plaat, verdomd!
dan moet je zeker die andere platen ook eens checken, Monument of Death en Affiliated with the Suffering zijn ook erg goed te luisteren!
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » zo jul 29, 2007 10:59 pm

Sobiur schreef:Is er niet ergens een voorproefje van te vinden?
Filmpje van het titelnummer. Geen briljante kwaliteit maar nog wel ok: http://www.youtube.com/watch?v=NiG8LI-p4T4

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Bericht door Magic666 » ma jul 30, 2007 7:11 am

Cranial schreef:[..]
ik wacht persoonlijk even met dat roepen tot ik em ook daadwerkelijk gehoord heb :wink:
Ik heb beide, weliswaar via de minder legale manier, geluisterd maar de enige die ge-preorderd is, is die van Obituary.
Entombed ligt al lang en breed weer in de prullenbak. Die hebben het oude niveau nooit meer weten te evenaren (IMHO)
Open the door jehovah you whore!

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jul 30, 2007 1:22 pm

Magic666 schreef:Net de nieuwe Obituary geluisterd.... over verplichte aankopen gesproken! Stukken beter dan de nieuwe Entombed vind ik!
Absoluut niet! Nieuwe Entombed vind ik vele malen beter, Obituary weer vrij saai, net als Frozen In Time.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Bericht door Magic666 » ma jul 30, 2007 5:33 pm

Ieder zijn smaak hè ;)

Entombed was na Clandestine de weg kwijt! (let wel: IMHO)
Open the door jehovah you whore!

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » ma jul 30, 2007 5:36 pm

Magic666 schreef:Ieder zijn smaak hè ;)

Entombed was na Clandestine de weg kwijt! (let wel: IMHO)

Hmmm..ik kan de death n' roll approach bij vlagen best waarderen...
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Gesloten