Devil Driver en Killing Machine zijn trouwens vandaag toegevoegd.
pardon?KoenM schreef:79 euro geloof ik.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Twwe jaar terug stonden ze daar ook.yowannuzz schreef:Mainstage ? Daar zou ik dan weer niet op rekenen.
yowannuzz schreef:Ga jij nou ook al mekkeren over Twisted Sister ?!
Nee.EricMaiden schreef:yowannuzz schreef:Ga jij nou ook al mekkeren over Twisted Sister ?!
Mekkeren?
ben goddomme geen schaap!
Dat weerhield de organisatie er vorig jaar ook niet van om Mötley Crüe op een headlinerpositie te zetten, boven o.a. Heaven & Hell en Dream Theater. Er wordt ook gekeken naar de status van de band in het buitenland (d.w.z. in de VS) en wat voor show ze neerzetten. Al denk ik niet dat Twisted Sister de derde headliner is van Graspop hoor. Voor liefhebbers van Twisted Sister en andere oude rockers is er bovendien toch al het Bospop festival?yowannuzz schreef:Zonder flauw te zijn en te verwijzen naar `Als er één schaap over de dam is, volgen er meer`, vind ik Twisted Sister zeker geen headlinerpositie waardig.
En afgezien van mijn eigen smaak en voorkeur baseer ik me dan op het feit dat TS in Nederland en Belgie bar weinig platen heeft verkocht.
Je hebt een goed punt hoor, maar qua populariteit is het nog geeneens zo slecht gesteld met TS als je zag hoe ze na een afwezigheid van 25 jaar op Waldrock met gemak het hele veld meekregen.yowannuzz schreef:Nee.EricMaiden schreef:yowannuzz schreef:Ga jij nou ook al mekkeren over Twisted Sister ?!
Mekkeren?
ben goddomme geen schaap!
Want een schaap blaat.
Een geit mekkert.
Ik gebruikte het woord `mekkeren`echter in de betekenis van zeuren, zeiken en dat soort zaken.
En dat kwam dan weer voort uit het feit dat ik al eerder een forumgebruiker had zien posten over Twisted Sister.
Zonder flauw te zijn en te verwijzen naar `Als er één schaap over de dam is, volgen er meer`, vind ik Twisted Sister zeker geen headlinerpositie waardig.
En afgezien van mijn eigen smaak en voorkeur baseer ik me dan op het feit dat TS in Nederland en Belgie bar weinig platen heeft verkocht.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ik geloof best dat de band populair is en een veld kan meekrijgen.Lennert schreef: Je hebt een goed punt hoor, maar qua populariteit is het nog geeneens zo slecht gesteld met TS als je zag hoe ze na een afwezigheid van 25 jaar op Waldrock met gemak het hele veld meekregen.
Als de derde headliner Ozzy Osbourne is, zal het de komende week hoogstwaarschijnlijk worden bekendgemaakt. Er zijn nu eindelijk twee optredens van Ozzy officieel op zijn website bevestigd (begin juli in Italië en Finland) en deze week zou er een grote aankondiging van zijn aanstaande wereld- en Ozzfest tour moeten komen. Niet dat ik op Ozzy zit te wachten, maar het zou wel enigszins verklaren waarom het zo lang heeft geduurd voor ze de derde headliner bekend (mochten) maken.cataclysm child schreef:Neen, het begint nu idd wel belachelijk lang te duren. Op gebied van promotie e.d. zal dat wel een grote streep door hun rekening zijn.
Dat is geen officiële Graspop-site, en een bronvermelding van dat tourschema ontbreekt. Dus ik geloof er vooralsnog weinig van.dennis p schreef:op de duitse graspop site
staat ook een foto van guns n roses bij
dus ga er toch echt masar vanuit dat het zo is