Het grote Judas Priest topic

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za okt 29, 2005 11:38 am

nou vooruit dan :P
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo okt 30, 2005 8:37 pm

Ik ben laatst alle Priest albums nagegaan om een top 10 Priest albums te maken. Alleen vergeten te plaatsen :silly:

Dus hier mijn top 10, voornamelijk gekozen door de laatste luister beurt :)

1. Painkiller
2. Angel Of Retribution
3. Screaming For Vengeance
4. Stained Class
5. Sad Wings Of Destiny
6. Point Of Entry
7. Sin After Sin
8. British Steel
9. Defenders Of The Faith
10.Killing Machine

En mijn vijf favoriete Priest nummers:

1. Painkiller
2. The Ripper
3. Dissident Aggressor
4. Heroes End
5. Fever
It's the end of time

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo nov 06, 2005 11:33 am

Dragonforce schreef:Ik ben laatst alle Priest albums nagegaan om een top 10 Priest albums te maken. Alleen vergeten te plaatsen :silly:

Dus hier mijn top 10, voornamelijk gekozen door de laatste luister beurt :)

1. Painkiller
2. Angel Of Retribution
3. Screaming For Vengeance
4. Stained Class
5. Sad Wings Of Destiny
6. Point Of Entry
7. Sin After Sin
8. British Steel
9. Defenders Of The Faith
10.Killing Machine

En mijn vijf favoriete Priest nummers:

1. Painkiller
2. The Ripper
3. Dissident Aggressor
4. Heroes End
5. Fever
Die zit heel dicht tegen mijn top 10 aan!

oh hier zijn 3 nummers van de nieuwe DVD in streaming the bekijken!

http://www.rhino.com/retrovid/VideoKeep ... s%20Priest
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » zo nov 06, 2005 11:40 am

Godverdekanker, wat een flikkerzooi is dat Priest live dan! Nou ja, ik ben toch geen fan van deze band.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo nov 06, 2005 11:42 am

Die bakken er live sinds te terugkomst van Halford helemaal niks meer van. Tijd om op pensioen te gaan? :)
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Die happy
Berichten: 239
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:08 pm

Bericht door Die happy » zo nov 06, 2005 12:30 pm

Judas Priest is juist nog steeds erg goed live. 8)

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo nov 06, 2005 2:45 pm

Ja ik wilde net zeggen, een van de beste live bands uberhaupt maar ja jonger zijn zeer niet op geworden, maar bedenk dan dat ze al vanaf 1968 bezig zijn!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Rene
Berichten: 5386
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo nov 06, 2005 3:16 pm

Ik vond ze live ook prima. Ik vind het altijd wel stoer als ze op de maat mee headbangen enzo. En het bespelen van hun instrumenten kunnen ze ook nog steeds!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25636
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo nov 06, 2005 4:43 pm

Ik vind de beelden er ook goed uitzien. Goed, de podiumpresentatie is nog steeds wat statisch, maar het spel is erg strak en de zang is zeker niet verkeerd
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » zo nov 06, 2005 6:39 pm

Absoluut het klinkt prima, beter dan ik had verwacht.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo nov 06, 2005 9:05 pm

Die happy schreef:Judas Priest is juist nog steeds erg goed live. 8)
Het ging mij eigenlijk ook in het bijzonder om Rob Halford. Ik vind die man geen goede indruk meer maken op het Podium. Qua zang moet'tie erg veel moeite doen en hij heeft de uitstraling van een gemiddelde discobal. Indruk op mij maken deed'tie overigens al tijdens de tour van Painkiller niet meer. Volgens de die-hardfans vloek ik als ik zeg dat Priest met Owens beter af was, maar ik denk het wel ;)
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo nov 06, 2005 9:11 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Het ging mij eigenlijk ook in het bijzonder om Rob Halford. Ik vind die man geen goede indruk meer maken op het Podium. Qua zang moet'tie erg veel moeite doen en hij heeft de uitstraling van een gemiddelde discobal. Indruk op mij maken deed'tie overigens al tijdens de tour van Painkiller niet meer. Volgens de die-hardfans vloek ik als ik zeg dat Priest met Owens beter af was, maar ik denk het wel ;)
Op het podium mss wel, maar in de studio ben je nog wel beter af met Rob.
It's the end of time

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo nov 06, 2005 9:12 pm

NOu gelukkig is die gozer weg, hij mag 30 jaar jonger geweest zijn maar hij paste toch echt niet bij priest, zijn podium presentatie leek af en toe meer op PanterA voor armen.

Tuurlijk is Rob wat ouder maar in Den Bosch was ie behoorlijk dynamisch (voor zijn doen), ik vind het respect afdwingen op die leeftiijd nog zulke wanzinnige tourneen te doen, ik bedoel Priest is al bijna een jaar "ön the road" dat zie ik de meeste jonge bandjes niet volhouden, dat is een weekje hier, 2 weekjes daar en that's it!

Maiden heeft ook niet voor niets aangekondigd te stoppen met de giga tourneen.....tja de rockers van weleer komen op leeftijd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo nov 06, 2005 9:13 pm

enforcer schreef:NOu gelukkig is die gozer weg, hij mag 30 jaar jonger geweest zijn maar hij paste toch echt niet bij priest, zijn podium presentatie leek af en toe meer op PanterA voor armen.

Tuurlijk is Rob wat ouder maar in Den Bosch was ie behoorlijk dynamisch (voor zijn doen), ik vind het respect afdwingen op die leeftiijd nog zulke wanzinnige tourneen te doen, ik bedoel Priest is al bijna een jaar "ön the road" dat zie ik de meeste jonge bandjes niet volhouden, dat is een weekje hier, 2 weekjes daar en that's it!

Maiden heeft ook niet voor niets aangekondigd te stoppen met de giga tourneen.....tja de rockers van weleer komen op leeftijd.
Die paar weekjes van de jonge bandjes komt door de luiheid in deze generatie...
It's the end of time

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo nov 06, 2005 9:19 pm

Ach het zal veel redenen hebben, ik vind "angel of retribution" echter een van de beste Priest platen uberhaupt (OK Painkiller en Defenders blijven ongenaakbaar) en ik vond de aanlsuitende tour dik OK!

Sterker ik heb menigeen horen eggen dat Rob beter zong dan op de "painkiller" tour, maar moet zeggen dat ik het optreden op graspop in het kader van de korte reunie tour (voor de release van AOR) niet echt top vond wel OK, maar Rob was duidelijk nog niet echt in vorm, maar wat mij betreft heeft ie zich herpakt en gerevancheerd in den Bosch!

Ik heb priest 3 keer met Ripper gezien maar had steeds het gevoel naar een veredelde coverband te staan kijken, wel goed maar gewoon niet "the real thing" en met name "demolition" vond ik baggerslecht.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo nov 06, 2005 9:25 pm

Ik vind Demolition een lekker album, niet een Priest album, maar wel lekker :P Maar ik vind alle Priest albums lekker 8)
It's the end of time

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo nov 06, 2005 9:32 pm

Ik denk dat ze met Demolition compleet doorgeslagen waren naar een vreemdsoortige richting waarop een gemiddelde Priest-fan niet op zit te wachten, mij kan het album best bekoren eigenlijk.

Wat 'Angel Of Retribution' betreft. Ik vind het helemaal niet zo'n sterk album.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo nov 06, 2005 9:33 pm

Ik wel
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo nov 06, 2005 9:48 pm

enforcer schreef:Ik wel
Ik ook. Maar de eerste paar luister beurten viel het met wat tegen. Maar ik vind m steeds beter :)
It's the end of time

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma nov 07, 2005 7:13 am

Ik vind alleen "revolutrion" en "worth fighting for" wat minder maar zeker niet slecht! "Hellrider", "demonizer", "judas Rising" en "Angel" zijn wat mij betreft instant classics en 4 op een LP is niet verkeerd!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » ma nov 07, 2005 9:48 am

Judas Rising, wat een fucking gaaf nummer is dat!

Die happy
Berichten: 239
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:08 pm

Bericht door Die happy » ma nov 07, 2005 1:29 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Het ging mij eigenlijk ook in het bijzonder om Rob Halford. Ik vind die man geen goede indruk meer maken op het Podium. Qua zang moet'tie erg veel moeite doen en hij heeft de uitstraling van een gemiddelde discobal. Indruk op mij maken deed'tie overigens al tijdens de tour van Painkiller niet meer. Volgens de die-hardfans vloek ik als ik zeg dat Priest met Owens beter af was, maar ik denk het wel ;)
Ok, Halford beweegt vrij statisch en zingt minder hoog dan vroeger. Maar ik was altijd al een fan geweest van zijn diepere stem die hij vooral op de jaren 70's albums gebruikte. En dat beheerst hij tegenwoordig nog steeds. Ik vind bijvoorbeeld de hogere vocalen op een aantal nummers op Ram It Down afschuwelijk. Tevens was ik meer onder de indruk van Halford zijn vocalen op de Angel Of Retribution bonus dvd en een paar actuele bootlegs dan van de vocalen op het door velen hoog aangescheven concert van Memphis '83.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma nov 07, 2005 1:30 pm

enforcer schreef:Ik vind alleen "revolutrion" en "worth fighting for" wat minder maar zeker niet slecht! "Hellrider", "demonizer", "judas Rising" en "Angel" zijn wat mij betreft instant classics en 4 op een LP is niet verkeerd!
Eulogy is ook schitterend :)
It's the end of time

Rene
Berichten: 5386
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma nov 07, 2005 5:04 pm

Lochness is daarentegen weer vreselijk.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma nov 07, 2005 5:11 pm

Rene schreef:Lochness is daarentegen weer vreselijk.
Ja, maar die had wel geweldig kunnen zijn... jammer van de uitwerking :(
It's the end of time

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 6:21 pm

Rene schreef:Lochness is daarentegen weer vreselijk.
Hoe ze er uberhaubt op zijn gekomen dat nummer op het album te pleuren. Het haalt in mijn bescheiden mening het geheel nogal naar beneden.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma nov 07, 2005 6:22 pm

Lochness hadden ze veel korter moeten maken. Het zijn best lekkere riffs, maar het duurt allemaal maar en het duurt maar.
Laatst gewijzigd door Saxon 747 op ma nov 07, 2005 6:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 6:23 pm

JUIST! ;)
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Rene
Berichten: 5386
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma nov 07, 2005 6:27 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Hoe ze er uberhaubt op zijn gekomen dat nummer op het album te pleuren. Het haalt in mijn bescheiden mening het geheel nogal naar beneden.
Dat vind ik dus ook. Hetzelfde geld voor Worth Fighting For, Angel en Revolution. het zijn wel leuke nummers, maar naast de echte metal-nummers als oa Judas Rising en Hellrider verbleken ze toch een beetje.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 6:29 pm

Nu het toch ook over de duur gaat. Collegaband Iron Maiden maakt zich er ook nogal eens schuldig aan langdurende nikszeggende stukken in nummers te gooien. 'The Nomad' is zo'n voorbeeld. Zonder dat verschrikkelijke saaie middenstukje was het nummer compacter en vetter overgekomen.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma nov 07, 2005 6:32 pm

Rebellion666 schreef:Nu het toch ook over de duur gaat. Collegaband Iron Maiden maakt zich er ook nogal eens schuldig aan langdurende nikszeggende stukken in nummers te gooien. 'The Nomad' is zo'n voorbeeld. Zonder dat verschrikkelijke saaie middenstukje was het nummer compacter en vetter overgekomen.
Dat nummer zegt me niks, maar je hebt wel gelijk, voor veel bands geldt dit.
Maar aan de andere kant, sommige lange nummers zijn juist wel weer extreem gaaf. Maar een minuut of 8 vind ik altijd wel weer lang zat. Nummers van Cauldron Born zijn wel altijd een feest, die 8 minuten zitten dan helemaal volgepropt met de vetste tempowisselingen, shred solo's en epic stukken. Briljant.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 6:35 pm

Ik vind dat weinig bands in staat zijn goed lange nummers te schrijven. Nummers van Dream Theater is zo het enigste dat in me opkomt dat mij van het begin tot het eind kan boeien.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma nov 07, 2005 6:37 pm

Rebellion666 schreef:Ik vind dat weinig bands in staat zijn goed lange nummers te schrijven. Nummers van Dream Theater is zo het enigste dat in me opkomt dat mij van het begin tot het eind kan boeien.
Van dat soort nummers krijg ik dan weer spontaan de neiging mijn pik er af te hakken. Nee, nummers van Virgin Steele, Doomsword, Cauldron Born, maar dan niet langer dan een minuut of 8-10. Ohja, Manilla Road, heeft wel een supergaaf lied dat een minuut of 12 duurt, Dreams of Aschaton, als ik het goed heb. Maargoed, lange epics vind ik zowiezo vaak gaaf.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 6:45 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Van dat soort nummers krijg ik dan weer spontaan de neiging mijn pik er af te hakken. Nee, nummers van Virgin Steele, Doomsword, Cauldron Born, maar dan niet langer dan een minuut of 8-10. Ohja, Manilla Road, heeft wel een supergaaf lied dat een minuut of 12 duurt, Dreams of Aschaton, als ik het goed heb. Maargoed, lange epics vind ik zowiezo vaak gaaf.
Hahaha, Heavy Metal man dus. Ach ja, het is ook een kwestie van smaak. Ik kan me ook wel voorstellen dat niet iedereen op gedweep en gepiel van DT zit te wachten.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma nov 07, 2005 6:54 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Hahaha, Heavy Metal man dus. Ach ja, het is ook een kwestie van smaak. Ik kan me ook wel voorstellen dat niet iedereen op gedweep en gepiel van DT zit te wachten.
Inderdaad, lange nummers moeten bij mij uit een hoop instrumentale delen bestaan, niet louter geshred en gedrum. Het moet een vaste (doch simpele) structuur hebben.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Rene
Berichten: 5386
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma nov 07, 2005 6:55 pm

Rebellion666 schreef:Nu het toch ook over de duur gaat. Collegaband Iron Maiden maakt zich er ook nogal eens schuldig aan langdurende nikszeggende stukken in nummers te gooien. 'The Nomad' is zo'n voorbeeld. Zonder dat verschrikkelijke saaie middenstukje was het nummer compacter en vetter overgekomen.
Lekker voorbeeld geef jij, want dat vind ik juist één van de hoogtepunten van die cd :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma nov 07, 2005 6:58 pm

Ik vind "Ängel" een van de hoogtepunten van de CD, "Loch ness" is niet het sterkste nummer maar afgezien van de vrij ludieke tekst vind ik het absoluut niet slcht, vette zware sabbath achtige riffs, zeker niet slecht.

Worth Fighting For is idd IMO een van de mindere stukken.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 6:58 pm

Rene schreef:[..]


Lekker voorbeeld geef jij, want dat vind ik juist één van de hoogtepunten van die cd :P
Nou, dat is ook niet echt verrassend. In het verleden is wel meer gebleken dat we niet echt dezelfde smaak delen! :P
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma nov 07, 2005 7:00 pm

enforcer schreef:Ik vind "Ängel" een van de hoogtepunten van de CD, "Loch ness" is niet het sterkste nummer maar afgezien van de vrij ludieke tekst vind ik het absoluut niet slcht, vette zware sabbath achtige riffs, zeker niet slecht.

Worth Fighting For is idd IMO een van de mindere stukken.
Angel is inderdaad een supernummer ja.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 7:07 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Angel is inderdaad een supernummer ja.
mwah...
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma nov 07, 2005 7:13 pm

Rebellion666 schreef:Ik vind dat weinig bands in staat zijn goed lange nummers te schrijven. Nummers van Dream Theater is zo het enigste dat in me opkomt dat mij van het begin tot het eind kan boeien.
kuch Pink kuch Floyd
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 7:14 pm

The Horseman schreef:[..]


kuch Pink kuch Floyd
Okee, dat is ook waar
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma nov 07, 2005 7:17 pm

Rebellion666 schreef:[..]


mwah...
toch wel een redelijk nummer, ik kan er nog wel van genieten in ieder geval :)

Maar echt geweldig vind ik m ook niet.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma nov 07, 2005 7:19 pm

Dragonforce schreef:[..]
toch wel een redelijk nummer, ik kan er nog wel van genieten in ieder geval :)

Maar echt geweldig vind ik m ook niet.
mwah dus.... :D
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma nov 07, 2005 7:37 pm

Rebellion666 schreef:[..]


mwah dus.... :D
komt het eigenlijk wel op neer ja :D
It's the end of time

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma nov 07, 2005 8:13 pm

enforcer schreef:Worth Fighting For is idd IMO een van de mindere stukken.
Welnee, dat is juist een heerlijk warm en behaaglijk nummer, geweldig. Mooie tekst ook, het nummer is een mooie variatie tegen de hardere nummers op het album.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » ma nov 07, 2005 8:20 pm

vind hem helemaal geweldig ja,
eigenlijk deal with the devil en hellrider zijn mijn enige skippers die soms verdwijnen uit de playlist, en soms zet ik hem wel voor eulogy en lochness af ok, als ik eerlijk ben.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » ma nov 07, 2005 8:35 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Het ging mij eigenlijk ook in het bijzonder om Rob Halford. Ik vind die man geen goede indruk meer maken op het Podium. Qua zang moet'tie erg veel moeite doen en hij heeft de uitstraling van een gemiddelde discobal. Indruk op mij maken deed'tie overigens al tijdens de tour van Painkiller niet meer. Volgens de die-hardfans vloek ik als ik zeg dat Priest met Owens beter af was, maar ik denk het wel ;)
Alsjeblieft zeg, alles waar die man op zing is verdoemt te mislukken. Ok hij zingt technisch erg goed maar ik vind het resultaat vreselijk irritant. Ik moet de eerste goede cd met Ripper op zang dan ook nog tegenkomen.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma nov 07, 2005 9:22 pm

IROn schreef:[..]


Welnee, dat is juist een heerlijk warm en behaaglijk nummer, geweldig. Mooie tekst ook, het nummer is een mooie variatie tegen de hardere nummers op het album.
Zo zie je maar dat iedereen toch wel zijn hoogtepunten op het album heeft en ieder nummer dus wel iemand aanspreekt, dus onder de streep toch een heel goed album!

Angel vind ik persoonlijk een van de beste metalballads ever, en laat de vocale klasse van Halford horen, zelfs Eulogy vind ik een hele sfeervol intermezzo dat zo op "sad wings of destiny" had kunnen staan.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » wo nov 09, 2005 5:12 pm

Djaser schreef:[..]


Alsjeblieft zeg, alles waar die man op zing is verdoemt te mislukken. Ok hij zingt technisch erg goed maar ik vind het resultaat vreselijk irritant. Ik moet de eerste goede cd met Ripper op zang dan ook nog tegenkomen.
smaakkwestie, ik zal in ieder geval niet degene zijn die dat zal tegenspreken :)
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gesloten