Black Metal.

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Plaag

Bericht door Plaag » wo jul 06, 2005 7:05 pm

nuberus schreef:[..]

Que? Wie voorziet hier wie van nieuwe geluiden én doen er ook toe? Juist.
Narrowminded.....ik zal er maar niet over beginnen hier. Relnicht :D
Zie de ondertoon van sarcasme. Of hoe je het wil noemen.

Ik zie tot mijn genoegdoening dat de brute kracht en het gore kwaad die huizen in "Plague Angel" zolangzamerhand beginnen door te dringen..

Kijk niet gek op al het nog erger wordt met Marduk.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » wo jul 06, 2005 7:24 pm

XnegativeX schreef:Je kunt het ook anders bekijken...

Nieuwere bands wordt het licht in de ogen niet meer gegunt omdat ze niet meer "dezelfde sfeer als vroeger" weten neer te zetten. Ik zeg dan op mijn beurt, sta eens open voor wat nieuws.
Dat is wel een flink bekrompen visie als je enkel in het oude blijft hangen. Maar goed, voor sommigen is vroeger goud.
En de man zal heersen.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » wo jul 06, 2005 7:25 pm

Ik meen dat het hier met die vroeger was alles beter mentaliteit ook wel meevalt. Ik zie hier iig genoeg "nieuwe" bands voorbijkomen waar men best enthousiast over is.

nuberus

Bericht door nuberus » wo jul 06, 2005 7:32 pm

XnegativeX schreef:Zal best. Maar vaak is het zo dat het enige dat oudere bands voor hebben op nieuwe bands de sfeer is. En die is ook nog eens voor 70% van de tijd gebasseerd op nostalgie. Ofwel, het feit dat je het toen voor het eerst hoorde en er zo van ondersteboven was dat dat nooit meer overtroffen kan worden.
En dat geeft niet, ik heb dat zelf ook wel. Alleen is het zonde om daardoor niet open te staan voor nieuwe muziek.
Trouwens, volgens mij denkt iedereen dat ik een soort geflipte Craft groupie ben ofzo. Maar ik vind Terror propaganda gewoon een lekkere cd.

En als ik kijk naar de "legendarische kult bands" binnen de black metal...
Darkthrone: Kan me vaak niet langer dan een nummertje of 4 boeien.
Mayhem: Die gasten hebben echt een ongelovelijke lading bagger uitgebracht en het is een grof schandaal dat die band zo hoog aangeslagen wordt. Alleen De Mysteriis Dom Sathanas en Chimera zijn de moeite waard. Maar releases als Pure Fucking Armageddon en Deathcrush...laat me niet lachen.
Burzum: De eerste 3 albums vind ik geweldig!
Burzum is kut met peren man! Vergeet Wolfs Lair Abyss niet van Mayhem. Dat van die 70% wil ik ff counteren, want dat is geen feit. Het zou mee kunnen spelen, maar de kwaliteit van veel van de oudere bands heeft zichzelf bewezen. Die platen staan nog steeds als een huis (Satyricon, Marduk, Dissection, Morbid Angel, Carcass etc.) en hebben idd een dijk van een sfeer, en daar kan tot op heden maar weinig aan tippen. Of het moeten bands zijn als Portal, Rune, The Chasm, Lunar Aurora, Paysage d'Hiver, TROB en DSO to name a few. Die tippen er wel aan, en gaan in sommige gevallen écht verder met de genres. De meeste doen een poging en lijken in het beste geval op de meesters, maar eraan tippen? Neen, daarin slagen slechts enkelen. Het kaf van de koren en daar is er tegenwoordig niet zo heel veel van.
En de man zal heersen.

Plaag

Bericht door Plaag » wo jul 06, 2005 7:41 pm

Die zit.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » wo jul 06, 2005 7:44 pm

NecroNoud schreef:Ik meen dat het hier met die vroeger was alles beter mentaliteit ook wel meevalt. Ik zie hier iig genoeg "nieuwe" bands voorbijkomen waar men best enthousiast over is.
klopt als een bus.
En de man zal heersen.

Othrys

Bericht door Othrys » do jul 07, 2005 1:11 pm

Burzum is kut met peren man! Vergeet Wolfs Lair Abyss niet van Mayhem. Dat van die 70% wil ik ff counteren, want dat is geen feit. Het zou mee kunnen spelen, maar de kwaliteit van veel van de oudere bands heeft zichzelf bewezen. Die platen staan nog steeds als een huis (Satyricon, Marduk, Dissection, Morbid Angel, Carcass etc.) en hebben idd een dijk van een sfeer, en daar kan tot op heden maar weinig aan tippen. Of het moeten bands zijn als Portal, Rune, The Chasm, Lunar Aurora, Paysage d'Hiver, TROB en DSO to name a few. Die tippen er wel aan, en gaan in sommige gevallen écht verder met de genres. De meeste doen een poging en lijken in het beste geval op de meesters, maar eraan tippen? Neen, daarin slagen slechts enkelen. Het kaf van de koren en daar is er tegenwoordig niet zo heel veel van.
My point exactly.
The True North, Strong and Free

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do jul 07, 2005 5:46 pm

ik heb eindelijk Arcturus-apera hiems symfonica paar keer kunnen beluisteren

uitstekend album
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Amibor

Bericht door Amibor » do jul 07, 2005 6:14 pm

Ik moet zeggen, het is eigelijk vrij logisch dat sommigen nieuwere BM gaver vinden dan de 'klassiekers'. De eersten leggen immers de basis en de rest borduurt er op voort. En als je de nostalgie van de klassiekers niet hebt meegekregen, vallen sommige dingen tegen (zo heb ik bijvoorbeeld totaal niets met Bathory, op enkele nummers na).
Bands als Nehemah en Nargaroth vind ik maar niets, die doen zelf te weinig met al bestaande muziek. Craft vind ik wel gaaf, behalve het Darkthrone aspect zit er ook nog iets black 'n roll-achtigs in, wat ook te vinden is in Disiplin en de nieuwe Satyricon.
Maar bands waarvan ik denk van 'ja, die doen echt iets origineels met het genre' zijn vooral Blut Aus Nord, Xasthur, Lunar Aurora en Nortt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Amibor

Bericht door Amibor » do jul 07, 2005 6:25 pm

En voor mij zijn overigens de 3 klassiekers niet Darkthrone, Mayhem en Burzum, maar eerder Emperor, Satyricon en Dissection.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » do jul 07, 2005 8:04 pm

Maar bands waarvan ik denk van 'ja, die doen echt iets origineels met het genre' zijn vooral Blut Aus Nord, Xasthur, Lunar Aurora, The Ruins of Beverast, Leviathan en Nortt.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

iscariah

Bericht door iscariah » do jul 07, 2005 8:12 pm

Amibor schreef: Maar bands waarvan ik denk van 'ja, die doen echt iets origineels met het genre' zijn vooral Blut Aus Nord, Xasthur, Lunar Aurora en Nortt.
Deze is al zo geevolueerd sinds The Work ... dat alleen nog de duistere sfeer over blijft. Thematic Emanation Of Archetypal Multiplicity EP is gewoon een industrial cd. Kille mid-tempo Industrial riffs die aan Godflesh doen denken. Geen screams meer, alleen gesproken stukken op de EP.

nuberus

Bericht door nuberus » do jul 07, 2005 8:47 pm

<Code> lijkt wel wat op nieuwere Satyricon, met name Volcano. Zelfs de frase "come on!" komt voorbij. Meer black 'n roll dan metal eigenlijk en eerlijk gezegd.....het doet me geen reet. Waarom? Sfeer! Die mist, het is te klinisch opgebouwd en daar heb ik een broertje dood aan. Als het black n roll zou moeten zijn, moet het daar ook naar ruiken zeg maar. Goor, ruig en vuig en deze jongens klinken me te schoon achter de oren.
En de man zal heersen.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr jul 08, 2005 11:22 am

Doe mij maar Heaven Shall Burn, een album dat bezeten en fel klinkt. Die twee zaken mis ik tegenwoordig een beetje.
Ik heb Heaven shall burn nog eens aan een paar luisterbeurten onderworpen en ik moet zeggen dat die felheid en bezetenheid zeker te horen is. Alleen merk ik dat het album zowat niet te vergelijken is met Plague Angel, de atmosfeer, klank en ook productie is van een totaal ander kaliber.
Heaven shall burn klinkt als een wilde supersonische tank die zijn weg naar de vijand baant en met dodelijke precisie dood en vernietiging zaait. Plague Angel daarentegen lijkt een wat roestiger model met liters opgedroogd bloed dat zich moeizaam maar toch doeltreffend naar zijn doel toewerkt.
Heaven shall burn is bezeten, Plague Angel is de dood zelf. Ook de productie van beide albums onderstreept dit vind ik. HsB is veel gelikter en Plague Angel veel rauwer. Beide albums vind ik geweldige werken, alleen heeft Plague angel bij mij toch een streepje voor door de doodssfeer die de band op HsB nu eenmaal niet aanstreeft.
לֹא אעבוד

Plaag

Bericht door Plaag » vr jul 08, 2005 12:15 pm

AmnesJAn schreef:[..]

Ik heb Heaven shall burn nog eens aan een paar luisterbeurten onderworpen en ik moet zeggen dat die felheid en bezetenheid zeker te horen is. Alleen merk ik dat het album zowat niet te vergelijken is met Plague Angel, de atmosfeer, klank en ook productie is van een totaal ander kaliber.
Heaven shall burn klinkt als een wilde supersonische tank die zijn weg naar de vijand baant en met dodelijke precisie dood en vernietiging zaait. Plague Angel daarentegen lijkt een wat roestiger model met liters opgedroogd bloed dat zich moeizaam maar toch doeltreffend naar zijn doel toewerkt.
Heaven shall burn is bezeten, Plague Angel is de dood zelf. Ook de productie van beide albums onderstreept dit vind ik. HsB is veel gelikter en Plague Angel veel rauwer. Beide albums vind ik geweldige werken, alleen heeft Plague angel bij mij toch een streepje voor door de doodssfeer die de band op HsB nu eenmaal niet aanstreeft.
Wat het Plague Angel-deel betreft ben ik het met je eens. Je hebt 'm door, duidelijk, maar hoe komt het dan toch dat je Heaven Shall Burn.. niet hoort als evenredig? Die sferen die jij op Heaven Shall Burn.. mist, hoor ik namelijk wel. En hoe! En ook op Nightwing, maar dat is weer een ander verhaal.
Kop dicht, Thorko

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr jul 08, 2005 12:21 pm

Plaag schreef:[..]

Wat het Plague Angel-deel betreft ben ik het met je eens. Je hebt 'm door, duidelijk, maar hoe komt het dan toch dat je Heaven Shall Burn.. niet hoort als evenredig? Die sferen die jij op Heaven Shall Burn.. mist, hoor ik namelijk wel. En hoe! En ook op Nightwing, maar dat is weer een ander verhaal.
Ergens vind ik dat de kracht bij Heaven shall burn op een ander gebied ligt. Plague Angel vind ik kapotter klinken en duisterder. HsB vind ik ook een ontzettend overtuigend album, maar de vernietiging lijkt veel moderner, zoals ik al zei een supersonische tank. Plague angel lijkt een oudere sfeer uit te ademen (moeilijk te omschrijven) alsof je door een middeleeuwse, door de pest uitgeroeide stad rijdt.
Nogmaals; ik vind HsB een ontzettend sterk album, alleen vind ik toch dat de sfeer anders is. HsB is inderdaad fel en bezeten, bij Plague Angel is de verrotting al toegeslagen.
לֹא אעבוד

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » vr jul 08, 2005 4:52 pm

Zijn er al meningen over de nieuwe Satanic Warmaster?

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » vr jul 08, 2005 5:53 pm

Heaven shall burn is bezeten, Plague Angel is de dood zelf. Ook de productie van beide albums onderstreept dit vind ik. HsB is veel gelikter en Plague Angel veel rauwer.
Mooi verwoord!

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » vr jul 08, 2005 5:54 pm

Hellhammer schreef:Zijn er al meningen over de nieuwe Satanic Warmaster?
Ik ga 'm dadelijk eens luisteren. Heb al een preview mp3 gehoord, klonk stukken rauwer. Ben benieuwd hoe de rest van het album is.

nuberus

Bericht door nuberus » vr jul 08, 2005 8:48 pm

Ergens vind ik dat de kracht bij Heaven shall burn op een ander gebied ligt. Plague Angel vind ik kapotter klinken en duisterder. HsB vind ik ook een ontzettend overtuigend album, maar de vernietiging lijkt veel moderner, zoals ik al zei een supersonische tank. Plague angel lijkt een oudere sfeer uit te ademen (moeilijk te omschrijven) alsof je door een middeleeuwse, door de pest uitgeroeide stad rijdt.
Nogmaals; ik vind HsB een ontzettend sterk album, alleen vind ik toch dat de sfeer anders is. HsB is inderdaad fel en bezeten, bij Plague Angel is de verrotting al toegeslagen.
Luister eens naar Glorior Belli......
En de man zal heersen.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr jul 08, 2005 8:51 pm

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1935

Hier overigens een review van de nieuwe Disiplin-plaat, Anti-Life, voor de geïnteresseerden...
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Othrys

Bericht door Othrys » vr jul 08, 2005 8:57 pm

Branikald - Rausch der Misanthropie (Blazebirth Hall / Ewiges Eis Rec. 2005)

Er zal wel weer het gebruikelijke gezeik van komen, maar dit nieuwe werkje van Branikald klinkt op het eerste gehoor erg lekker, voor wie de "tochtige stacaravan-productie" geen probleem vindt en vooral veel atmosfeer wil.
De riffing is in elk geval dik in orde en hoewel ik hem pas een keer gedraaid heb, denk ik dat dit me goed gaat bevallen.
Ook voor degenen die niets van NS moeten hebben lijkt me dit prima te verhapstukken, het artwork (dat trouwens erg mooi is) is geheel van verdachte symboliek gevrijwaard en de Russische teksten lijken meer over standaard BM thema's te verhandelen.

Afbeelding

Meltdown

Bericht door Meltdown » vr jul 08, 2005 9:08 pm

Dat klinkt wel als iets voor mij. Ik meen ooit ouder materiaal van Branikald gehoord te hebben, wat me dan weer niet zo trok, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » vr jul 08, 2005 9:15 pm

De Valaskjalf & Hrodvitnir - Under The Banner Of Vinlandic Heathen Might split klinkt ook erg lekker.
Pantheon stijl maar dan met wat meer folk achtige riffs.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Othrys

Bericht door Othrys » vr jul 08, 2005 10:23 pm

Die had ik eventueel ook nog willen kopen, vooral naar Hrodvitnir ben ik erg benieuwd. Maar aangezien ik over de afgelopen twee weken zo'n 14 CDs heb gekocht en ook nog tijd moet vinden om ze allemaal te beluisteren, die maar even laten schieten.
Enfin, vertel er eens wat meer over?

Nu ik Branikald nog eens helemaal beluisterd heb, besef ik dat ik het album met m'n vorige post toch iets te kort deed. De productie valt eigenlijk best mee, het is niet slechter dan pak hem beet Strenght & Honour van Satanic Warmaster of het gemiddelde Darkthrone of Gorgoroth album.
Als ik een indicatie moet geven van wat voor muziek Branikald hier speelt, zou ik de eerste drie albums van Burzum, Strength & Honour van Satanic Warmaster, Darkthrone (Under a Funeral Moon / Transilvanian Hunger) en Thor's Hammer noemen.
Ik zag dat het her en der op het net als 'raw Black Metal with folky parts' wordt bestempeld, maar die folk kun je wel achterwege laten, daar hoor ik in elk geval niets van terug. Hier en daar misschien een Bilskirnir / Frostkrieg achtig riffje, verder is het pure Black.

samson
zonder Gert

Bericht door samson » za jul 09, 2005 12:51 am

Ik heb nu Thyrane opstaan. Ik had de CD Symphonies Of Infernality's een keer van Falkh gekregen, maar luister hem nu pas echt goed voor het eerst. Klinkt erg gaaf!
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Plaag

Bericht door Plaag » za jul 09, 2005 12:47 pm

samson schreef:Ik heb nu Thyrane opstaan. Ik had de CD Symphonies Of Infernality's een keer van Falkh gekregen, maar luister hem nu pas echt goed voor het eerst. Klinkt erg gaaf!
Je moet Black Harmony dan ook maar eens proberen. Erg sfeervol, niet erg origineel, maar toch voorzien van de nodige spanning en momenten die maken dat je met kippenvel over je hele lijf rechtop gaat staan, in de houding. Een soort appèl zeg maar. Je kent het wel, van die plechtstatige instrumentale stukken.
Kop dicht, Thorko

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » za jul 09, 2005 9:12 pm

Is de split van Decayed met Urn enigzins de moeite waard?

Plaag

Bericht door Plaag » za jul 09, 2005 9:16 pm

ruben somewhere online schreef:Is de split van Decayed met Urn enigzins de moeite waard?
Ja, die rost de brokken uit je hol, Ruben.
Kop dicht, Thorko

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » za jul 09, 2005 9:19 pm

Goede zaak, heb namelijk last van een darmopstopping.

nuberus

Bericht door nuberus » za jul 09, 2005 9:41 pm

Met name het Urn gedeelte maalt je ballen tot pulp.
En de man zal heersen.

Othrys

Bericht door Othrys » zo jul 10, 2005 6:03 pm

Meltdown schreef:Dat klinkt wel als iets voor mij. Ik meen ooit ouder materiaal van Branikald gehoord te hebben, wat me dan weer niet zo trok, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Aangezien je bijv. Vampires of Black Imperial Blood ook goed vindt, kan ik je zeker aanbevelen om Rausch der Misanthropie een kans te geven.

Plaag noemde hier Nocternity al eerder en vergeleek het toen als ik me niet vergis met o.a. Emperor, Abigor en Lunar Aurora. Op Onyx hoor ik ook invloeden van het oude Absu terug, met name van The Sun of Tipareth, en laat dat nou net het enige album van Absu zijn dat ik echt heel goed vind.
Puike band dit in elk geval, nu ik Onyx eindelijk heb zal A Fallen Unicorn niet lang meer op zich laten wachten.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo jul 10, 2005 6:08 pm

Onyx is inderdaad een gave plaat!

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » zo jul 10, 2005 6:50 pm

Heeft iemand hier Sterbend - Einsamkeit Tape?
Ik heb 'm na lang zoeken op mp3 gevonden maar ik wil 'm graag origineel.

Meltdown

Bericht door Meltdown » zo jul 10, 2005 8:38 pm

Aangezien je bijv. Vampires of Black Imperial Blood ook goed vindt, kan ik je zeker aanbevelen om Rausch der Misanthropie een kans te geven.
Al goed, ik zal 'm een kans geven. Wel vreemd hoe die kerel al z'n demo's opnieuw uit loopt te brengen, zonder verder nieuw materiaal te schrijven, althans zo lijkt het.

Nocternity klinkt veelbelovend. Ik heb bij Heidens Hart de tapeversie van de Crucify Him EP besteld, waar als extraatje wat rehearsalnummers op staan. Ken één mp3 van die tape, en dat klonk lekker snel en beklemmend, zonder teveel in chaos te vervallen. Goed synthgebruik ook.

Plaag

Bericht door Plaag » zo jul 10, 2005 9:23 pm

Othrys schreef:[..]

Plaag noemde hier Nocternity al eerder en vergeleek het toen als ik me niet vergis met o.a. Emperor, Abigor en Lunar Aurora. Op Onyx hoor ik ook invloeden van het oude Absu terug, met name van The Sun of Tipareth, en laat dat nou net het enige album van Absu zijn dat ik echt heel goed vind.
Puike band dit in elk geval, nu ik Onyx eindelijk heb zal A Fallen Unicorn niet lang meer op zich laten wachten.
Ja, nu je het zegt: The Sun of Tiphareth. Inderdaad. Die hoor ik er ook wel wat in, ja.
Kop dicht, Thorko

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma jul 11, 2005 5:41 pm

Even een vraagje.

Wat is een redelijke prijs voor de digi pack van
Dissection-Storm Of The Light's Bane

Plaag

Bericht door Plaag » ma jul 11, 2005 5:42 pm

arnibes schreef:Even een vraagje.

Wat is een redelijke prijs voor de digi pack van
Dissection-Storm Of The Light's Bane
Niet veel.. Ik denk rond de 15 euro op ebay. Hoewel je nooit kunt weten, natuurlijk. Heb je er een gevonden? En wat kost ie?
Kop dicht, Thorko

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma jul 11, 2005 5:44 pm

Plaag schreef:[..]

Niet veel.. Ik denk rond de 15 euro op ebay. Hoewel je nooit kunt weten, natuurlijk. Heb je er een gevonden? En wat kost ie?
Ik heb hem voor 8.50 2e hands zien liggen :roll:

Plaag

Bericht door Plaag » ma jul 11, 2005 5:45 pm

arnibes schreef:[..]

Ik heb hem voor 8.50 2e hands zien liggen :roll:
Meteen doen. Koopje.
Kop dicht, Thorko

Sater

Bericht door Sater » ma jul 11, 2005 6:57 pm

Digipak?

De originele is een hele mooie uitvouwdigi, de rerelease is een lelijke digi (met bonusnrs)

Dus hangt er vanaf over welke je het hebt.

Voor beiden is 8,50 een faire prijs. Maar 15 2ehands te veel.
Dictius Te Necare

Plaag

Bericht door Plaag » ma jul 11, 2005 7:00 pm

Sater schreef:Digipak?

De originele is een hele mooie uitvouwdigi, de rerelease is een lelijke digi (met bonusnrs)

Ja, verrek :D Er is ook een rerelease in digipak!

De first-press voor 15 is inderdaad wat overdreven, hoewel ik hem voor meer heb zien verpatst worden.

Maar ik ging er dus vanuit dat we het over de uitvouw-digi hadden.
Kop dicht, Thorko

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma jul 11, 2005 7:53 pm

Sater schreef:Digipak?

Dat weet ik nou weer niet. Maar ik ga in deze komende dagen toch wel weer naar de stad.
Hopen dat hij niet is verkocht. :roll:

Plaag

Bericht door Plaag » ma jul 11, 2005 7:58 pm

arnibes schreef:[..]

Dat weet ik nou weer niet. Maar ik ga in deze komende dagen toch wel weer naar de stad.
Hopen dat hij niet is verkocht. :roll:
Die rerelease is heel herkenbaar. "Where Dead Angels Lie" staat er ook op. De EP dan.
Kop dicht, Thorko

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma jul 11, 2005 8:13 pm

Wat ook nog eens vermeld staat op de voorkant, ik heb 'm ook.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jul 11, 2005 11:59 pm

Jongens en meisjes, blekkie volk, ik zeg het nog maar een keer: ZORG DAT JE DIT BANDJE IN HUIS KRIJGT!
Geen enkele Black Metal verzameling is compleet, zonder deze tape. Geen enkele. Ook al heb je niks met bandjes, maak dat je dit in huis haalt!

Afbeelding
Kop dicht, Thorko

K.

Bericht door K. » di jul 12, 2005 12:01 am

Ja, dat was nog eens een ontdekking. Goede tape is dat.

Plaag

Bericht door Plaag » di jul 12, 2005 12:05 am

K. schreef:Ja, dat was nog eens een ontdekking. Goede tape is dat.
Droogkloot! Ik wil je zien janken, als je dit hoort!
Kop dicht, Thorko

K.

Bericht door K. » di jul 12, 2005 12:07 am

Aap, ik heb het je gestuurd, ik weet dus wel wat ik ervan kan verwachten :lol:

Nu die tape nog ergens zien te vinden.

Plaag

Bericht door Plaag » di jul 12, 2005 12:08 am

K. schreef:Aap, ik heb het je gestuurd, ik weet dus wel wat ik ervan kan verwachten :lol:

Nu die tape nog ergens zien te vinden.
Dat ene nummer, ja. Maar als je het openingsnummer hoort. En de rest. Haal die tape, ja.
Kop dicht, Thorko

Gesloten