Kwart over 4 kwamen wij (ik + 5 vrienden) binnen. Gelijk maar wat muntjes en ons 1e biertje gescoord. Daarna wilden we
Prostitute Disfigurement gaan kijken, maar de kleine zaal zat propvol en we hadden ook geen zin om ons door die mensenmassa heen te wurmen.
Toen maar naar de grote zaal gelopen, waar
Sinister begon. Ken ze eigenlijk niet zo goed, maar het klonk wel goed. Toch maar eens hun nieuwe cd aanschaffen.
Legion of the Damned vond ik erg goed spelen. Ook van deze band had ik nog nooit gehoord en kende dus Occult ook niet echt. Lekkere thrash dus.
Pro-Painwas nog vetter! Tering, dt rostte alles en iedereen omver. Ook vette setlist zeg. Eén van de hoogtepunten van de dag!
Mayhem niet gezien ivm eetpauze. Maar aan de reacties hier te zien, heb ik niet zoveel gemist, geloof ik.
Kataklysm vond ik ook vrij vet. Jammer dat ze The Awakener niet speelden, voor de rest lekkere set.
Cannibal Corpse daarna was ook wel goed, maar had er iets meer van verwacht. Kwam denk omdat Kataklysm en Pro-Pain me daarvoor al omver hadden geblazen, hehe. Toch speelden ze wel een lekkere setlist. Bij Hammer Smashed Face maar weggegaan. We waren iets van 12 uur thuis. Al met al een lekker dagje gehad!