Neurotic Deathfest 2012
Re: Neurotic Deathfest 2012
gorod zeker wel, alleen weer die shawn whitaker weer..... zie bovenstaand punt by de graaf...
Tullepetoanum Metallius
Putrid pile, nice!!
- fetuskiller
- Contacteer:
Beide leuke toevoegingen.
Hoeveel bands komen er nu nog in totaal bij, Ruud ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Seventh King of Edom
Portal zou erg mooi zijn ja. Verder zou Disma uitstekend zijn! Azarath zegt me vaag iets en de rest ken ik niet.Gr. Dracula schreef:Liever heb ik bands als Azarath, Portal, Darkness Eternal, Iperyt, Disma, Mitochondrion, Weapon en Hacavitz, (ijdele hoop).
Maar goed, dit zijn bands die geen volle zalen trekken, dat snap ik ook wel. Ik blijf het alleen jammer vinden dat de meeste programmeurs maar op safe blijven spelen. De knip hoeft natuurlijk niet lek, maar voor de liefhebber is het wel zo leuk als 'ie weer eens iets nieuws ziet.
Dus idd, op naar Merleyn, vrijdag.
En als er al dezelfde bands als vorig jaar op NDF geboekt moeten worden, dan had Aeon wel weer mogen spelen.
Bestial? Daarvoor moet je naar Duitsland wil je dat soort bands zien. In Nederland is er weinig animo voor heb ik het idee.Gr. Dracula schreef:Niet per se Braziliaans, maar bands uit die contreien weten idd vaak de juiste snaar te raken.Cranial schreef:maar wat ik uit haar eerdere posts haal het braziliaanse werk
Mijn voorkeur gaat doorgaans uit naar donkere of blekkerige 'bestial' death metal en dat zie je helaas zelden optreden. Meestal moet je het dan van Impiety hebben.
Ik loop hier eerlijk gezegd niet erg warm voor. Gorod is best leuk maar ik hoef ze nu niet percé te zien. Putrid Pile vind ik helemaal niks. Hopelijk komt er inderdaad nog iets bij in de aard van Azarath of Disma ja... of Vallenfyre natuurlijk 

The key of joy is disobedience.
Of Nasum natuurlijk !!
- fetuskiller
- Contacteer:
A B O M I N A B L E P U T R I D I T Y ! ! !
-
Ik ben het met een hoop reacties eens. Sonne Adam is de enige verrassing tot nu toe voor wat betreft een 3! daags festival. Er wordt voorbij gegaan aan de hele old school opleving wat ik een zeer trieste zaak vind. Ik heb mijn kaartje voor vrijdag en zaterdag binnen.
Sonne Adam vond ik vorig jaar in Hoogeveen het beste wat ik in jaren op live gebied gezien heb dus dat komt wel goed. (hoop alleen niet dat ze al tering vroeg in een volgepropte kleine zaal staan!)
Verder zal ik me ook dit jaar wel weer vermaken alleen zal er voor volgend jaar toch wel een wat "andere" line-up gepresenteerd moeten worden. Namen heb ik in vorige posts al genoeg gegeven.
Sonne Adam vond ik vorig jaar in Hoogeveen het beste wat ik in jaren op live gebied gezien heb dus dat komt wel goed. (hoop alleen niet dat ze al tering vroeg in een volgepropte kleine zaal staan!)
Verder zal ik me ook dit jaar wel weer vermaken alleen zal er voor volgend jaar toch wel een wat "andere" line-up gepresenteerd moeten worden. Namen heb ik in vorige posts al genoeg gegeven.
Dominion of Darkness.
- Soulcollector
- Contacteer:
Och, line-up kan je misschien wat commentaar op hebben. Ik kom naar Neurotic voor m'n plezier en ik kan me in ieder geval weer een weekend onderdompelen in ingewanden en herrie.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
3 dagen lang stofzuigers.
Eén van de weinig slambands die mij echt kan bekoren. Dus, voor mij van hetzelfde!fetuskiller schreef:A B O M I N A B L E P U T R I D I T Y ! ! !

The key of joy is disobedience.
vandaar dat bij de recente tour van revenge en aanverwanten arnhem was afgeladen en driekwart van de mensen in oberhausen nederlands was....Seventh King of Edom schreef:Portal zou erg mooi zijn ja. Verder zou Disma uitstekend zijn! Azarath zegt me vaag iets en de rest ken ik niet.Gr. Dracula schreef:Liever heb ik bands als Azarath, Portal, Darkness Eternal, Iperyt, Disma, Mitochondrion, Weapon en Hacavitz, (ijdele hoop).
Maar goed, dit zijn bands die geen volle zalen trekken, dat snap ik ook wel. Ik blijf het alleen jammer vinden dat de meeste programmeurs maar op safe blijven spelen. De knip hoeft natuurlijk niet lek, maar voor de liefhebber is het wel zo leuk als 'ie weer eens iets nieuws ziet.
Dus idd, op naar Merleyn, vrijdag.
En als er al dezelfde bands als vorig jaar op NDF geboekt moeten worden, dan had Aeon wel weer mogen spelen.
Bestial? Daarvoor moet je naar Duitsland wil je dat soort bands zien. In Nederland is er weinig animo voor heb ik het idee.Gr. Dracula schreef:Niet per se Braziliaans, maar bands uit die contreien weten idd vaak de juiste snaar te raken.Cranial schreef:maar wat ik uit haar eerdere posts haal het braziliaanse werk
Mijn voorkeur gaat doorgaans uit naar donkere of blekkerige 'bestial' death metal en dat zie je helaas zelden optreden. Meestal moet je het dan van Impiety hebben.
er moet juist meer gepland worden in deze stroom... een keertje dichter bij huis is toch leuker dan de auto naar oberhausen

Tullepetoanum Metallius
Uhm, Shawn Whitaker speelt niet in Putrid Pile hoor (als je daar op doelt)Cranial schreef:gorod zeker wel, alleen weer die shawn whitaker weer..... zie bovenstaand punt by de graaf...

- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Cranial heeft een andere avatar
. It's the end of the world as we know it!
Ben benieuwd naar de definitieve complete dagindeling, misschien er een dagje uitpikken maar ik denk dat het dit jaar overslaan wordt.

Ben benieuwd naar de definitieve complete dagindeling, misschien er een dagje uitpikken maar ik denk dat het dit jaar overslaan wordt.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
klopt ja, zie het ook pas net, met al die one man acts met mensen die shaun of shawm heten is een fout gauw gemaakt, mijn excuses.MetalJan schreef:Uhm, Shawn Whitaker speelt niet in Putrid Pile hoor (als je daar op doelt)Cranial schreef:gorod zeker wel, alleen weer die shawn whitaker weer..... zie bovenstaand punt by de graaf...
neemt nog steeds niet weg dat ik niet zo'n grote putrid pile fan ben

Tullepetoanum Metallius
-
Nog 27 dagen en nog niet eens alles bekend.
Kom op met die Running Order, dan kan ik de tickets gaan kopen!!!!!!
Kom op met die Running Order, dan kan ik de tickets gaan kopen!!!!!!
- fetuskiller
- Contacteer:
De dag indeling is al bekend hoor...
Hij zal het over het tijdschema hebben, en die zou ik op zich ook al wel graag willen weten. Ben erg benieuwd hoeveel bands die ik wil gaan zien weer overlappen namelijk... Kaartje heb ik allang overigens. (3-days)fetuskiller schreef:De dag indeling is al bekend hoor...
It is my job as a human being to let my ignorance take control
Ik hoop dat de complete line-up snel bekend word gemaakt, want zit nog steeds te twijfelen over een 3-dagenkaart of dat ik alleen de zaterdag en zodag ga.
Op welke dagen spelen Gorod en Putrid Pile eigenlijk?
kun je voor die 9 euro extra dan niet gewoon beter een 3dagenkaart kopen?MetalJan schreef:Ik hoop dat de complete line-up snel bekend word gemaakt, want zit nog steeds te twijfelen over een 3-dagenkaart of dat ik alleen de zaterdag en zodag ga.
19 euro toch?
- fetuskiller
- Contacteer:
Zie net dat Shining (nor) de dag voor NDF in Paradox, Tilburg speelt... Misschien boeken we er nog een nachtje hotel bij en gaan we eerst Shining kijken 

lekker handig met ndf een dag later en op dezelfde dag tsjuder in eindhoven.....
Tullepetoanum Metallius
Ik was normaal echt wel naar Shining gegaan, echter het feit dat we donderdagnacht pas om 2:30 uur op Schiphol landen maakt dat wat lastig....
- fetuskiller
- Contacteer:
Jammer Joan, dat ga je net niet redden dan inderdaad 
@Cranial: Ja, beetje jammer. Ik moet kiezen tussen Tsjuder en Shining. Beide nooit gezien, maar hoog op de 'to see list'. Feit dat Shining in Tilburg is maakt de keuze wat makkelijker...

@Cranial: Ja, beetje jammer. Ik moet kiezen tussen Tsjuder en Shining. Beide nooit gezien, maar hoog op de 'to see list'. Feit dat Shining in Tilburg is maakt de keuze wat makkelijker...
kan ik me voorstellen, het is tenslotte makkelijker om het hotel een nachtje door te trekken 
voor mij word het toch waarschijnlijk tsjuder en een dagje ndf, beter komen die laatste bands eens tevoorschijn

voor mij word het toch waarschijnlijk tsjuder en een dagje ndf, beter komen die laatste bands eens tevoorschijn

Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
Nou inderdaad!
Was wel tof geweest als Tsjuder gewoon op NDF gestaan had... Gewoon voor de afwisseling
Was wel tof geweest als Tsjuder gewoon op NDF gestaan had... Gewoon voor de afwisseling

weet je wat ik niet snap, dat niemand op elkaar lijkt te letten met het plannen van concerten, de laatste tijd merk ik wel vaker dat er wrede bands komen op de zelfde dag op nog geen 20 kilometer van elkaar, ik bedoel... zo maximalizeer je je opkomst toch niet als organisator?!
ik bedoel, doe dat dan een week later ofzo.... het is voor de metalhead niet handig dat dan tsjuder de dag voor NDF komt, maar dan ook nog shining op dezelfde dag is gewoon asociaal dom...
trouwens, waarom niet een BM zaaltje tijdens NDF? schijnt op maryland deathfest ook prima te werken
ik bedoel, doe dat dan een week later ofzo.... het is voor de metalhead niet handig dat dan tsjuder de dag voor NDF komt, maar dan ook nog shining op dezelfde dag is gewoon asociaal dom...
trouwens, waarom niet een BM zaaltje tijdens NDF? schijnt op maryland deathfest ook prima te werken

Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
Daar zijn vrij logische verklaringen voor. Het betreft meestal tours, dus dan valt er weinig te schuiven met data. Ik dit geval gaat het ook nog eens om drie evenementen die qua stijl zeer ver uit elkaar liggen. Dat jij/wij alle drie die stijlen leuk vinden is ons probleem, daar kunnen zalen natuurlijk geen rekening mee gaan houden...Cranial schreef:weet je wat ik niet snap, dat niemand op elkaar lijkt te letten met het plannen van concerten, de laatste tijd merk ik wel vaker dat er wrede bands komen op de zelfde dag op nog geen 20 kilometer van elkaar, ik bedoel... zo maximalizeer je je opkomst toch niet als organisator?!
Wat fetus zegt. Op het moment is het Maart/April/Mei club shows dan festivals dan oktober/november/december weer club shows. En dan komen ze het liefst elke keer terug. Er is dus nogal een overkill, maar daar kunnen de zalen niet veel aan doen.
da's waar, maar dan kom ik weer op een ander dilemma, in de zomers komt er weinig tot niks deze kant op en in de wintermaanden word je ermee doodgegooid....
Tullepetoanum Metallius
in de zomer richt zich hier (Europa) alles op de festivals. De clubshows die dan worden gegeven zijn vaak maar opvulling van de data tussen de festivals door.
klopt, maar ik snap niet waarom dat dan meteen genre technisch vastligt...in de zomers de deathbands en s'winters de bM.... in de zomer zou ik ook wel eens een leuke bm band willen zien.... het blijft moeilijk hierin...
Tullepetoanum Metallius
aah op zo een manier. Geen idee, hoe dat zit. Misschien denken promoters dat black metal beter in de winter tot hun recht komt? Misschien denken de bands dat zelf wel.
Maar je heb in Duitsland toch een black metal festival? Under the black sun? of bestaat dat niet meer?
Maar je heb in Duitsland toch een black metal festival? Under the black sun? of bestaat dat niet meer?
jawel, maar dat is in september/oktober... 
er zijn er wel meer hoor, maar alles begin van de winter...

er zijn er wel meer hoor, maar alles begin van de winter...
Tullepetoanum Metallius
komen we dit jaar op de dag zelf te horen wat de laatste bands zijn?
- fetuskiller
- Contacteer:
Ja, blijft een verassing! Net als het tijdschema...
Nee, serieus. Ik geloof echt wel dat het oneindig veel werk is zo'n festival, maar het begint nu toch wel weer op het laatste moment aan te komen allemaal.
Nee, serieus. Ik geloof echt wel dat het oneindig veel werk is zo'n festival, maar het begint nu toch wel weer op het laatste moment aan te komen allemaal.
Wat kunnen jullie toch zeuren, het is nog bijna een maand.
Zal vast wel goed komen !!
Zal vast wel goed komen !!
- Goreaholic
Line up is voor mij niet echt boeiend op putrid pile na dan... maar goed die zie ik dan wel weer eens een ander keertje.
Snorting The Lines Of Cremated Remains
Kaarten voor de zondag zijn binnen.
sorry dat ik het zeg dan hoor, maar elk zelfrespecterend festival heeft nu allang z'n complete line up bekend gemaakt, voor mij maakt het niet zoveel uit aangezien ik hier een half uur vanaf woon, maar kan me voorstellen als je uit het buitenland wilt komen en je er nog niet zo zeker van bent met de huidige line up dat je dan nu best zit te balen thuis met minder dan een maand te gaan....
Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat ook. Maar ook ondanks het feit dat ik mijn kaartje al een half jaar in huis heb zou ik nu al graag alle bands willen weten en me onder hand willen kunnen voorbereiden met een tijdschema...
Ik denk dat ze het moeilijk hebben om nog wat fatsoenlijke bands te boeken. De line-up dit jaar is niet echt geweldig. Ben wel gewoon 3 dagen van de partij, zin in Putrid Pile, Suffocation, Morgoth, Cannibal Corpse en Napalm Death. Verder wat bier naar binnen gieten en ouwehoeren met bekende, ik vermaak me wel.
Ik vind dit beter dan zoals het gaat met de grotere festivals. Denk aan bijv. Lowlands, dat binnen no time is uitverkocht terwijl er misschien 1 naam is vrijgegeven... Ik denk dat we hier een beetje verwend beginnen te raken.Cranial schreef:sorry dat ik het zeg dan hoor, maar elk zelfrespecterend festival heeft nu allang z'n complete line up bekend gemaakt, voor mij maakt het niet zoveel uit aangezien ik hier een half uur vanaf woon, maar kan me voorstellen als je uit het buitenland wilt komen en je er nog niet zo zeker van bent met de huidige line up dat je dan nu best zit te balen thuis met minder dan een maand te gaan....

It is my job as a human being to let my ignorance take control
Niet echt geweldig? Ieder z'n mening, maar de line-up mag er toch echt wel zijn hoor!Warmaster schreef:Ik denk dat ze het moeilijk hebben om nog wat fatsoenlijke bands te boeken. De line-up dit jaar is niet echt geweldig. Ben wel gewoon 3 dagen van de partij, zin in Putrid Pile, Suffocation, Morgoth, Cannibal Corpse en Napalm Death. Verder wat bier naar binnen gieten en ouwehoeren met bekende, ik vermaak me wel.