Meltdown schreef:Schopf!
Rob, is je cd al afgelopen?
Ja, net afgelopen, hehe.
Ik heb Werewolf nog eens goed beluisterd, en ik moet zeggen; da's een vet nummer! Al hou ik meer van goede opbouw in plaats van gelijk rossen kan het bij dit nummer wel. Die zang vind ik erg vet, zeker gezien de taal waarin het gezongen wordt. Er ontstaat een perfecte sfeer door dat fluitje op de achtergrond, me dunkt. De leuke passages houden het in ieder geval wel interessant, maar gaan af en toe wat moeizaam over in het normale nummer. Ik vind overigens niet alle vocalen die de man gebruikt even goed. Zo vind ik het Oi!-achtige geschreeuw een stuk minder dan het clean gezang. Ik denk dat het met echte krijs wat beter over had gekomen.
Van ons aller ThorWulf heb ik ook het nummer White Thunder Roars ontvangen. Daar waar ik bij Werewolf klaagde over het snelle begin, hebben ze hier wel een ferme intro. Jammer dat het niet overvloeit in het normale nummer, maar dat terzijde. Weer dat Oi!-achtige geschreeuw dat in dit nummer wat agressiever is, maar, wel weer dat heersende schone gezang, al is het niet altijd even zuiver. Die stukjes 'Whiteee Thunderrr Roaaarrss' doen me wel aan een aantal heel foute, niet nader te noemen bands denken, maar dat buiten beschouwing gelaten is het zeer zeker gaaf.
Beide nummers gaan mij redelijk snel vergeten, maar gaaf is het voor af en toe zeker.