Black Metal Topic
- Sturmblast
en ook de walm van alcohol laat z,n zwarte hand over ,t blekkie topic glijden.
Ben best benieuwd of er nog wat nieuws van Nibdem gaat komen in ,t nieuwe jaar, misschien een full length of is dat nu wishfull thinking?
Ben best benieuwd of er nog wat nieuws van Nibdem gaat komen in ,t nieuwe jaar, misschien een full length of is dat nu wishfull thinking?
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
Bij mij duurt het meestal een week. Van punt van bestellen tot ontvangst. Dus het verzenden zelf zal 2 a 3 dagen duren.Robgoroth schreef:Ik heb Zarathustra - Dogma Antichrist LP vanuit Finland besteld, hoelang na het op de post doen zou hij hier aankomen?
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Er komt als het goed is een full-length, plus een split.Sturmblast schreef:en ook de walm van alcohol laat z,n zwarte hand over ,t blekkie topic glijden.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- ruben somewhere online
Tijdje geleden in het NIBDEM topic gepost:
ruben somewhere online schreef:Binnenkort zal er een split 7" verschijnen met Marblebog, via het Hongaarse label Turanian Honour. Deze split zal een nieuw Nibdem nummer bevatten en ingedrumt worden door Joe (hij is de huidige drummer van Krieg en Open Grave). Ook staat er een split 7" met het Zweedse Scorched op de planning voor begin volgend jaar.
Bron
http://www.scorched.cjb.net
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Weathering the curse van Draugar is wel even een pitte brok black metal. Daar bijt je niet zomaar doorheen. Zo in de eerste instantie mis ik wel een beetje die sfeer die ik bij Xasthur (Nocturnal poisoning en The Funeral of being) wel hoorde. Maar toch zuigen songs als I come as a curse en Through the dark until you die echt elk beetje levenslust uit je. Ik verwacht dat het nog wel wat luisterbeurten gaat kosten voordat ik de essentie van de hele cd kan doorgronden maar lekker vind ik het nu al.
Nachtmystium zit, als je het mij vraagt, toch op een iets ander spoor. Demise is een stuk meer straight-forward en minder depressief. Hier druipt de haat vanaf. Het enige minpunt aan deze cd is de korte duur. Ik zou zeggen, had dat irritante kut outro weggelaten en had er nog een paar extra songs op gezet.
Trouwens, ligt het aan mij of is de voorkant van Demise behoorlijk gejat van Hvis lyset tar oss?
Nachtmystium zit, als je het mij vraagt, toch op een iets ander spoor. Demise is een stuk meer straight-forward en minder depressief. Hier druipt de haat vanaf. Het enige minpunt aan deze cd is de korte duur. Ik zou zeggen, had dat irritante kut outro weggelaten en had er nog een paar extra songs op gezet.
Trouwens, ligt het aan mij of is de voorkant van Demise behoorlijk gejat van Hvis lyset tar oss?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- ruben somewhere online
Wat is er van Burzum niet gejat?XnegativeX schreef: Trouwens, ligt het aan mij of is de voorkant van Demise behoorlijk gejat van Hvis lyset tar oss?
Wat ik nu al een flink aantal keren rondjes laat draaien: Mørkekunst - Mørkekunst 7". Twee black metal nummers zoals ik ze graag hoor, en ik ben niet de enige. Noors. Zo klinkt het, zo ziet ook de hoes eruit. Standaard black metal dus? Nee. Van standaard black krijg ik geen kippenvel of de neiging om een stoel door mijn raam te gooien.
500 Stuks zijn er van deze 7" en de band schijnt ook niet meer te bestaan.
Ze doen het expres. Een black metal parel maken, mysterieus zijn, gelimiteerd vinyl. Cultstatus.
Het zal mij aan mijn reet roesten. Als de muziek me van binnen maar in stukken scheurt.
Meer mensen hiermee bekend?
Kop dicht, Thorko
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
-
verre van black metal.verwoesting schreef:Iemand bekend met Count Nosferatu Komando - Ultraviolence Uber Alles ?
Hoe klinkt het?
maar erg gaaf, vooral als je je agressie kwijt moet of hard wilt rijden.
een review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=s ... ent&id=491
Hehe, ik luister hem iedere dag, nog altijd 1 van de betere Post-Black releases in mijn mening.Sater schreef:ZWAAR beukend. Beukende drums met een industrieel randje. Harde gitaren hoop geschreeuw en gescheld, best wel lekker boos, maar geen cd om iedere dag te luisteren.
De Soleil Noir demo mag er trouwens ook zijn, Black Metal met soms wat electrostukjes, maar meer rauwe Black.
EwiGes Reich ja.Falkh schreef:Kent iemand hier Ewiches Reich? zo ja, welk album. Ik heb Zeit der Erwachens en die is best te pruimen, alleen jammer van de productie.
Gave band, alhoewel ik de laaste "Throne aus Eis" toch wel de minste vindt. De andere 2 zijn wat meer "straighforwarded" dan deze. Heerlijke destructieve nihilistische razernij.
Ik zou ze graag eens live zien. Heb ze ooit nog eens proberen te benaderen voor een optreden maar volgensmij doen ze niet echt veel meer.
Dude, ik word er al hard op als je nog maar Post zegt.Sater schreef:Zo kan je alles wel postblack noemen. Jij gaat echt hard op die term he?
Maar als je naar hun ouder werk kijkt, de Soleil Noir demo uit 1999 dan hoor je duidelijk dat men Black Metal speelt met soms een Industrial stukje, aangezien er op Ultraviolence Über Alles ook nog Black Metal Riffs voorbijkomen en door de screams kun je het Post-Black noemen. Industrial Metal zou je het ook kunnen noemen maar daarvoor zitten er teveel stukken van Extremere Metaltypes in.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik meen laatst ergens gelezen te hebben dat er waarschijnlijk geen nieuw album meer komt (of het was in de Aardschok, of in het interview met Anorexia Nervosa op metalfaniscariah schreef:[..]
Vraag Hreidmarr eens wanneer een nieuwe The Count Nosferatu Kommando cd uitkomt.

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Dus dan zou Bomberos ook Post Black moeten zijn. Een punkband (of Post BlachTokus schreef:[..]
blijkbaar is het een term voor muziek die niks met black metal te maken heeft, behalve dat er in de band wat mensen zitten die normaal in black metal bands zitten

Terug van weg geweest