Hoe is die nieuwe nu ...?the true Thorko schreef:[..]
ik=bandwagon
Black Metal
- the true Thorko
Laaiend enthousiast hehe.the true Thorko schreef:[..]
Mwa...
http://www.peaceville.com/darkthrone/foad/
RAWK'N ROLL
Hij heeft hier tot nu toe een keer rondjes gedraaid en toen was ik er niet van onder de indruk. Het is echter ook geen zooi. Maar bij een band als 'Striborg' kan je na een luistersessie nog niets zinngs zeggen. V.d. week gaat hij nog een paar keer mijn CD-spelert bezoeken. Daarna zal ik hier een wat nuttiger commentaar posten omtrent deze schijf.iscariah schreef:[..]
Hoe is die nieuwe nu ...?
[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
'Aye sergeant!
FEEL THE RAAAAAAWK!!!iscariah schreef:[..]
Laaiend enthousiast hehe.
RAWK'N ROLL
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Hellhammer
Vanochtend had ik dat Darkthrone nummer eens beluisterd, dit soort spul kan ik zeker waarderen. Cirith Ungol, Manilla Road, Borcas Helm of Omen hoor ik er zeker niet in, niet dat ze dat zelf beweren maar er wordt wel naar gerefereerd. Verder komt de openingsriff me wel erg bekend voor, ik kan even niet precies thuisbrengen waar ik het eerder gehoord heb maar het zal wel Hellhammer/Celtic Frost zijn. En Canadian Metal? Waar gaat dat nou weer over...
Ik denk niet dat het er van komt het ding in huis te halen, net zoals al hun andere albums na Panzerfaust.
Ik denk niet dat het er van komt het ding in huis te halen, net zoals al hun andere albums na Panzerfaust.
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
godver wat is en blijft Darkthrone toch een super stoere band
van de waanzin van sommige albums, tot het pure geniale van under a funeral moon tot de rock'n'roll heavy metal die ze nu spelen
én een BM band met veel humor, dat gebeurt ook niet vaak
van de waanzin van sommige albums, tot het pure geniale van under a funeral moon tot de rock'n'roll heavy metal die ze nu spelen
én een BM band met veel humor, dat gebeurt ook niet vaak
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Het nieuwe Make A Change...Kill Yourself album "II" is 28 juni uitgekomen op LP, uitgebracht door Black Hate records. De CD wordt dacht ik uitgebracht door THR - ik ben er erg benieuwd naar. Het s/t album draai ik nu toevallig en bevat vier uitstekende atmosferische, depressieve black metal nummers met een speelduur van zo'n zeventig minuten.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]
Klinkt erg gaaf! Ik vond Too Old, Too Cold al erg gaaf, hebben ze nu verbeterd...iscariah schreef:[..]
Laaiend enthousiast hehe.
RAWK'N ROLL
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.
- cataclysm child
- Mr.Antikrist
- Blood&Ashes
Ik luister nu de nieuwe Fear Of Eternity: Funeral Mass. Wat een saai album zeg. "Atmosferische" Black Metal, volgens het label, al is het mij een raadsel waarom dit het label Black Metal meegekregen heeft. Op de zang na, hoor ik er weinig black in.
Deze recensie had net zo goed voor dit album geschreven kunnen zijn: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2517.
Deze recensie had net zo goed voor dit album geschreven kunnen zijn: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2517.
Mooi. Weten we dat ook weer.Blood&Ashes schreef:Ik luister nu de nieuwe Fear Of Eternity: Funeral Mass. Wat een saai album zeg. "Atmosferische" Black Metal, volgens het label, al is het mij een raadsel waarom dit het label Black Metal meegekregen heeft. Op de zang na, hoor ik er weinig black in.
Kop dicht, Thorko
Ik heb net een mailtje gedaan naar het label.Plaag schreef:Om nog even op de Krohm-vraag terug te komen: er is nog geen releasedatum bekend voor de nieuwe, The Haunting Presence.
Edit: kijk dat is nou eens snelle beantwoording. Ik heb een mail terug van Debemur Morti Productions:
No official release date available so far.
Zie ik daar 'The Grudge' in de hoes?iscariah schreef:Iemand Arkha Sva - Gloria satanae al gehoord? Ben redelijk benieuwd, zou intens zijn volgens sommige mensen.
:' )
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- Draconian
- Lult over cdtjes
Zeker, een heerlijk snerpende solo in het openingsnummer The Cult of Goliath nog wel!Dimas schreef:ik dacht dat er nog ergens op The Cult Is Alive een solo kwam langsvliegen, maar ik kan het mis hebben
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik zat een paar uurtjes geleden in de auto stevig te genieten van Total soul rape van de zweedse band Craft. Uit puur enthousiasme heb ik thuis direkt Terror propaganda en Fuck the universe weer eens opgezet.
Ben ik de enige die dit een geweldig band vind of zijn er meer met mij?
Muzikaal is Craft overduidelijk Darkthrone worship. Maar dan wel met een geheel eigen draai. Vooral door de dissonante, verwrongen riffs. De sfeer die deze zweden keer op keer neerzetten is ernstig ziek en haatvol.
Ik weet dat de term "hateful black metal" vaak nonchelant in het rond wordt gestrooid maar bij Craft is het echt Hateful met een hoofdletter H. Als je in een bui zit waarbij de hele wereld van jou wel mag wegrotten aan een vleesetend virus dan is Craft de perfecte soundtrack. Alsof iemand inktzwarte teer gemixt heeft met puur gif en dat mengsel om heeft gezet naar muziek.
Van mij mogen ze wel weer eens met een nieuw album komen.
Het laatste nieuws van hun MySpace:
We are currently in the process of writing the material for our fourth full-length album. We are not split up as some rumors have indicated. (We might even have seriously considered it ourselves and that's probably the origin of the rumor to begin with.) The problems are all solved, or will be solved, and we will definitely release another album. When exactly is not yet decided, but we know for a fact it won't be until 2008 as there is still a lot of work to be done.
Ben ik de enige die dit een geweldig band vind of zijn er meer met mij?
Muzikaal is Craft overduidelijk Darkthrone worship. Maar dan wel met een geheel eigen draai. Vooral door de dissonante, verwrongen riffs. De sfeer die deze zweden keer op keer neerzetten is ernstig ziek en haatvol.
Ik weet dat de term "hateful black metal" vaak nonchelant in het rond wordt gestrooid maar bij Craft is het echt Hateful met een hoofdletter H. Als je in een bui zit waarbij de hele wereld van jou wel mag wegrotten aan een vleesetend virus dan is Craft de perfecte soundtrack. Alsof iemand inktzwarte teer gemixt heeft met puur gif en dat mengsel om heeft gezet naar muziek.
Van mij mogen ze wel weer eens met een nieuw album komen.
Het laatste nieuws van hun MySpace:
We are currently in the process of writing the material for our fourth full-length album. We are not split up as some rumors have indicated. (We might even have seriously considered it ourselves and that's probably the origin of the rumor to begin with.) The problems are all solved, or will be solved, and we will definitely release another album. When exactly is not yet decided, but we know for a fact it won't be until 2008 as there is still a lot of work to be done.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb na lange tijd Nehemah - Shadows from the Past nog eens uit de kast getrokken, en ik moet toch zeggen dat het een verdomd lekker schijfje is. Ik heb daar destijds iets te weinig aandacht aan besteed, maar ik denk toch dat ik hem wat regelmatiger ga draaien.
Ik las trouwens dat ze in 2007/2008 met nieuw plaatwerk komen. Weet iemand hier meer van?
Ik las trouwens dat ze in 2007/2008 met nieuw plaatwerk komen. Weet iemand hier meer van?
Ik snap die vergelijking tussen Transilvanian Hunger en Terror Propaganda niet. Je bent ook niet de enige die ik 'm heb horen maken, dus misschien ligt het aan mij, maar beide platen zijn qua sfeer totaal anders.AmnesJAn schreef:Ik heb Terror Propaganda en toendertijd vond ik die helemaal geweldig.
Tijdje geleden nog eens opgezet en toen vond ik eht eigenlijk maar een zeer matige en vooral saaie Darkthrone kopie. Dan zet ik liever Transilvanian Hunger weer eens op.
Ik zet net de nieuwe van The Ruins of Beverast, "Rain Upon The Impure" op, en dat is echt een vette CD geworden. Veel beter uitgewerkte composities dan op Unlock The Shrine. Je krijgt nog waar voor je geld ook, want de CD duurt 79 minuten en 56 seconden, en dat zit wel heel dicht tegen de 80 minuten die er maximaal op een CD passen aan. :' )
Vánboy. :' )K. schreef:[..]
Ik snap die vergelijking tussen Transilvanian Hunger en Terror Propaganda niet. Je bent ook niet de enige die ik 'm heb horen maken, dus misschien ligt het aan mij, maar beide platen zijn qua sfeer totaal anders.
Ik zet net de nieuwe van The Ruins of Beverast, "Rain Upon The Impure" op, en dat is echt een vette CD geworden. Veel beter uitgewerkte composities dan op Unlock The Shrine. Je krijgt nog waar voor je geld ook, want de CD duurt 79 minuten en 56 seconden, en dat zit wel heel dicht tegen de 80 minuten die er maximaal op een CD passen aan. :' )
En nu ik hier toch zit:
Luister eens naar Negative Plane als je dat nog niet gedaan hebt. Ik doe het nu voor het eerst na het voor ongeveer een jaar genegeerd te hebben en moet me echt inhouden om het niet direct aan te schaffen. Het doet me direct denken aan het al eerder door mij aangeprezen "LVX Occulta" van Martyrium (is daar ondertussen al naar geluisterd?) maar hoor verder wat vreemde invloeden. Iets dat me jaren '70 doom en duistere jaren '80 trad metal lijkt, verder wat oude Samael en Necromantia, moeilijk te plaatsen en onmogelijk uit te leggen. Gewoon luisteren, erg origineel en duister.
Ze komen trouwens uit Amerika, het album heet "Et In Saecula Saeculorum" en is ongeveer een jaar geleden door Ajna uitgebracht.
- the true Thorko
- the true Thorko
Zomercollectie 2009 heeft voor ons Kaatje geen geheimen... :' )D. schreef:Het is inderdaad wel een beetje jammer dat je een dik half jaar achterloopt. Ik hoop voor je dat je de laatste ontwikkelingen in modeland beter in de gaten houdt.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Het erge is dat ik die CD al een maand of anderhalf hier had liggen en ik 'm vandaag voor het eerst op heb gezet.D. schreef:Het is inderdaad wel een beetje jammer dat je een dik half jaar achterloopt. Ik hoop voor je dat je de laatste ontwikkelingen in modeland beter in de gaten houdt.
Hij staat daareentegen wel al bijna drie uur aan, ik heb nog wat aan speeltijd in te halen. :' )
Och, ik weet niet wanneer je morgen je nest uit moet maar je moet er voor die tijd toch minstens acht keer naar kunnen luisteren.K. schreef:[..]
Het erge is dat ik die CD al een maand of anderhalf hier had liggen en ik 'm vandaag voor het eerst op heb gezet.
Hij staat daareentegen wel al bijna drie uur aan, ik heb nog wat aan speeltijd in te halen. :' )
Het enige 'nadeel' aan het album vind ik het lage volume. Op zich geen probleem maar ik erger me eraan, vooral bij mobiel luisteren.