Ik heb hem net binnengehaald en beluisterd:Gr. Dracula schreef:Een tip voor diegenen die slam DM & co willen mijden:
Necroccultus - Encircling the Mysterious Necrorevelation
Ik kan maar geen genoeg van deze cd krijgen. Heerlijke old school Mexicaanse death metal. Rauw met een naargeestig sfeertje.
Naargeestig is inderdaad een zeer goede benaming hiervoor, rauw is het zeker.
De snare klinkt wat raar, maar dat is persoonlijk. Je merkt het vooral wanneer hij blast op zijn snare.
Nummer 6 klinkt alsof het een andere productie heeft. In the darkest region of death heet het nummer. Eigenlijk zou het hele album de productie van dat nummer moeten hebben (Let wel, het is een gedownloade versie, dus ik weet niet hoe het zich tot het origineel verhoud in termen van kwaliteit/productie)
Deze productie past beter bij de sinistere sfeer die men uitademt (of een poging daartoe waagt), want het heeft toch iets tams. Dat is mijn eerste impressie, de focus lijkt meer bij het obscure te liggen en niet zozeer het brute aspect.
Maar het label waar ze zitten volgens metal archives:
Hippieshredder Productions

Als je nog meer slam wilt mijden:
BRUTUS! Hij komt, hij komt, hij ramt zoveel verrot. Het nieuwe album gaat beuken! Wie het niet gelooft:
www.myspace.com/brutushakken
Verbolgen dames en heren! Blast, blast, blast! Snare, snare, snare!
![Tank [tank]](./images/smilies/tank.gif)
De studioversie is nu een live versie (al een tijd, maar weet niet meer wanneer ze het veranderden)
Ik heb alle vertrouwen erin! Tijd om ze weer eens live te zien, is te lang geleden!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Maandag 12 juli, dan is het zover!