Black Metal Topic III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 2:57 pm

Vast wel, maar ik word die nutteloze kankerposts meer dan zat. Zeg wat over de band, hoe ze klinken, wat de albums zijn, of de bandleden nog meer bands hebben, etc. Elke dwaas kan wel continu bandnamen neer gaan kankeren, maar daar heeft uiteindelijk niemand boodschap aan.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 2:57 pm

Robgoroth schreef:Dat je muziek niet moet maken om bekend te worden, maar erin moet verwerken wat je wilt. Zij het een rechts-extremistische ideologie dan is daar alsnog niets mis mee.
Maar waarom zou je een ideologie zo extreem aan blijven hangen als daardoor je muziek gewoon niet aan de man komt? Ik bedoel, rechtsextremisme hoeft niet alleen in de rechtvoorzijnraap vorm voor te komen! Matig iets in de obscure tekens e.d en maak je teksten wat intelligenter in de vorm van metaforen e.d en je bedoelingen komen nog over én je hebt geen last meer van onintelligente aanhangers want die snappen het niet én meer mensen horen je shit terwijl je je ideeën nog steeds uit.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 3:02 pm

Svenson schreef:[..]

Maar waarom zou je een ideologie zo extreem aan blijven hangen als daardoor je muziek gewoon niet aan de man komt? Ik bedoel, rechtsextremisme hoeft niet alleen in de rechtvoorzijnraap vorm voor te komen! Matig iets in de obscure tekens e.d en maak je teksten wat intelligenter in de vorm van metaforen e.d en je bedoelingen komen nog over én je hebt geen last meer van onintelligente aanhangers want die snappen het niet én meer mensen horen je shit terwijl je je ideeën nog steeds uit.
Ik denk dat die keuze aan de muzikant zelf is. Niet iedereen is in staat dergelijke teksten tot stand te brengen, maar wél erg goede muziek te maken. Ofwel; om die teksten tóch te schrijven, ben je een heel groot deel van je kostbare tijd kwijt. Dan vind ik het prima als de mening wat ongenuanceerder, zwart/witter naar buiten komt, mits de muziek goed is. Als we dan naar Temnozor kijken, is er, op wat smaak berustende dingen na, weinig te klagen. Als er hierdoor minder aanhangers van de band zijn, of juist een stel hersenlozen, dan zij dat zo. Daar kies je als band met zo'n concept zelf voor. Ik denk, bovenal, dat je muziek niet moet maken voor de fans, maar vooral voor jezelf. Wat ik ook heel vaak lees in interviews is dat men niet te zwaar tilt aan datgene wat 'men' ervan denkt. Niet willende de muziek aan te passen, daar ze er zelf meer dan tevreden over zijn.
Dat standpunt ondersteun ik zeer zeker.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 3:07 pm

Robgoroth schreef:[..]

Ik denk dat die keuze aan de muzikant zelf is. Niet iedereen is in staat dergelijke teksten tot stand te brengen, maar wél erg goede muziek te maken. Ofwel; om die teksten tóch te schrijven, ben je een heel groot deel van je kostbare tijd kwijt. Dan vind ik het prima als de mening wat ongenuanceerder, zwart/witter naar buiten komt, mits de muziek goed is. Als we dan naar Temnozor kijken, is er, op wat smaak berustende dingen na, weinig te klagen. Als er hierdoor minder aanhangers van de band zijn, of juist een stel hersenlozen, dan zij dat zo. Daar kies je als band met zo'n concept zelf voor. Ik denk, bovenal, dat je muziek niet moet maken voor de fans, maar vooral voor jezelf. Wat ik ook heel vaak lees in interviews is dat men niet te zwaar tilt aan datgene wat 'men' ervan denkt. Niet willende de muziek aan te passen, daar ze er zelf meer dan tevreden over zijn.
Dat standpunt ondersteun ik zeer zeker.
Owh, zeker, daar ben ik het ook mee eens, dat een band muziek maakt voor zichzelf en niet de fans. Maar wat wil de band er voor zichzelf mee bereiken om over swastikas rond te strooien? Juist, helemaal niks. Dat doen ze niet voor zichzelf, maar dat doen ze voor anderen, de luisteraars. En weer: hetzelfde geldt voor de satanistische bands.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 3:09 pm

Owh, zeker, daar ben ik het ook mee eens, dat een band muziek maakt voor zichzelf en niet de fans. Maar wat wil de band er voor zichzelf mee bereiken om over swastikas rond te strooien? Juist, helemaal niks. Dat doen ze niet voor zichzelf, maar dat doen ze voor anderen, de luisteraars. En weer: hetzelfde geldt voor de satanistische bands.
Geef mij dan eens een goede reden de swastika's weg te laten, als dat heel goed het lyrische aspect in de muziek symboliseert?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 3:12 pm

Geef mij dan eens een goede reden de swastika's weg te laten, als dat heel goed het lyrische aspect in de muziek symboliseert?
Kijk, een cdhoes, en artwork maakt een band niet voor zichzelf, maar om hun album te presenteren. Als jij besluit om als band swastika's of zonnewielen of wat dan ook op je cd hoes doet, dan doe je dat om een bepaalde groep mensen te bereiken, mensen voor wie dat een pluspunt is om een cd te kopen. Dan kan je wel zeggen dat ze het voor zichzelf doen, maar dat is dan gewoon grote onzin.
Ik zeg trouwens niet dat ik er tegen ben hoor, want zo is het nou eenmaal, en vaak is het gewoon konte gaaf.
Laatst gewijzigd door Svenson op do okt 14, 2004 3:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 3:12 pm

Over Bethlehem trouwens, gave band inderdaad.

Ken enkel het debuutalbum en de opvolger hiervan. Dark Metal en Dictius Te Necare dus. Ik vind dat zij met de drie stijlen waardoor ze zich kenmerken, Death, Black & Doom, een hele gave manier van 'Dark Metal' neerzetten. Met sfeervolle intermezzo's, clean gezang, meeslepende stukken, snel roswerk, diepe grunts en licht gekrijs hebben ze een heel divers geluid. Ik ben een niet al te grote fan van Doom, maar op deze manier wordt er door eenvoud een heel melancholische sfeer opgewekt, dan heb ik het dus over de langzame stukken. Dat maakt de muziek wel erg interessant, het lijkt me live niks, maar als achtergrondmuziek is het uitermate geschikt.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 3:16 pm

Kijk, een cdhoes, en artwork maakt een band niet voor zichzelf, maar om hun album te presenteren. Als jij besluit om als band swastika's of zonnewielen of wat dan ook op je cd hoes doet, dan doe je dat om een bepaalde groep mensen te bereiken, mensen voor wie dat een pluspunt is om een cd te kopen. Dan kan je wel zeggen dat ze het voor zichzelf doen, maar dat is dan gewoon grote onzin.
Ik snap wat je bedoelt, maar kan me er niet volledig in vinden. Daar er ook een aantal bands is die onder 'concept' niet alleen de songteksten en de muziek zien, maar ook het artwork, wordt het al een ander verhaal. Sommige bands geven net zo erg (bij wijze van spreken) om de cover, als om de muziek en de songteksten. Meer als een totaalplaatje dus. Ik weet niet of het in Temnozor's geval zo is dat ze het doen om meer aandacht te krijgen. Het kan tevens fungeren als een aanduiding voor hetgeen er op de cd staat. Rechts-extremistische teksten dus. Ik zie het eigenlijke probleem hier niet van in. Ik snap echter wel heel goed dat niet iedereen hakenkruizen wilt zien staan bij een blik op de platenkast.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 3:19 pm

Ik snap wat je bedoelt, maar kan me er niet volledig in vinden. Daar er ook een aantal bands is die onder 'concept' niet alleen de songteksten en de muziek zien, maar ook het artwork, wordt het al een ander verhaal. Sommige bands geven net zo erg (bij wijze van spreken) om de cover, als om de muziek en de songteksten. Meer als een totaalplaatje dus. Ik weet niet of het in Temnozor's geval zo is dat ze het doen om meer aandacht te krijgen. Het kan tevens fungeren als een aanduiding voor hetgeen er op de cd staat. Rechts-extremistische teksten dus. Ik zie het eigenlijke probleem hier niet van in. Ik snap echter wel heel goed dat niet iedereen hakenkruizen wilt zien staan bij een blik op de platenkast.
Ja dat ook, maar het is en blijft marketing van die bands. Kijk, als het echt om de muziek zou draaien zouden ze een blanco of geheel anoniem, nergens aan relaterend hoesje maken. Dat lijkt mij ook niks, maar het is en blijft marketing van zo'n band, hoe underground of kvlt het nou ook is.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 3:23 pm

Ja dat ook, maar het is en blijft marketing van die bands. Kijk, als het echt om de muziek zou draaien zouden ze een blanco of geheel anoniem, nergens aan relaterend hoesje maken. Dat lijkt mij ook niks, maar het is en blijft marketing van zo'n band, hoe underground of kvlt het nou ook is.
Nou, dat weet ik niet. Ik denk niet dat je kunt suggereren dat een band enkel hoesjes maakt bij wijze van propoganda. Ik denk dat er een hele hoop bands zijn die dat ook als erg belangrijk facet zien.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 3:30 pm

Nou, dat weet ik niet. Ik denk niet dat je kunt suggereren dat een band enkel hoesjes maakt bij wijze van propoganda. Ik denk dat er een hele hoop bands zijn die dat ook als erg belangrijk facet zien.
Ja, dat ontken ik toch ook niet, maar een cover is nou eenmaal bedoelt om de plaat te presenteren, en dus is het marketing.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 3:40 pm

Ja, dat ontken ik toch ook niet, maar een cover is nou eenmaal bedoelt om de plaat te presenteren, en dus is het marketing.
Waar van mij best dergelijke symbolen op mogen staan, weet je gelijk wat voor iets het is.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 3:58 pm

Waar van mij best dergelijke symbolen op mogen staan, weet je gelijk wat voor iets het is.
Gast, kijk nou even goed wat ik typ, dat maakt mij ook niet uit, mijn punt is alleen dat ze het wel degelijk doen voor een image, klaar.

Meltdown

Bericht door Meltdown » do okt 14, 2004 4:52 pm

Ik ga me niet in deze discussie mengen, daar alles eigenlijk al gezegd is en ik geen zin heb in het typen van ellenlange teksten.
Dus, Rob: Als je je stoorde aan die Oi! zang in die nummers, probeer dan eens What The Burial Mounds Might Whisper. Dat nummer is anders dan de twee 'drukkere' nummers die je nu hebt. Rustig, haast ballad achtig, met veel gebruik van bas en een sfeervolle akoestische gitaar en geen Oi! vocalen maar enkel de cleane. Erg mooi stukje muziek. Doet me denken aan een open plek in een besneeuwd bos. :)
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 5:18 pm

Meltdown schreef:Ik ga me niet in deze discussie mengen, daar alles eigenlijk al gezegd is en ik geen zin heb in het typen van ellenlange teksten.
Dus, Rob: Als je je stoorde aan die Oi! zang in die nummers, probeer dan eens What The Burial Mounds Might Whisper. Dat nummer is anders dan de twee 'drukkere' nummers die je nu hebt. Rustig, haast ballad achtig, met veel gebruik van bas en een sfeervolle akoestische gitaar en geen Oi! vocalen maar enkel de cleane. Erg mooi stukje muziek. Doet me denken aan een open plek in een besneeuwd bos. :)
Dan ga ik maar weer even vragen of je MSN kunt aanslingern...haha. Ben er rond 6 uur wel, ga zo eten.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 5:19 pm

Gast, kijk nou even goed wat ik typ, dat maakt mij ook niet uit, mijn punt is alleen dat ze het wel degelijk doen voor een image, klaar.
Kijk dan ook goed wat ik typ, hehe. Ik denk dus dat niet alle, Temnozor in dit geval ook niet, bands het doen voor image.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do okt 14, 2004 6:42 pm

Kijk dan ook goed wat ik typ, hehe. Ik denk dus dat niet alle, Temnozor in dit geval ook niet, bands het doen voor image.

jij weet er ook alles van heh
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 6:44 pm

Hou je bek. Ik suggereer niet dat ik het weet. Als jíj eens goed zou lezen, meneer de rechts-extremistische modern Satanistische bomenknuffelende Nationalist, zou je zien dat ik dat denk.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do okt 14, 2004 6:45 pm

Oorspronkelijk gepost door Robgoroth:
Dat je muziek niet moet maken om bekend te worden, maar erin moet verwerken wat je wilt. Zij het een rechts-extremistische ideologie dan is daar alsnog niets mis mee.

sorry, maar die term is voor jou beter geschikt

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 6:46 pm

Godverdomme, wat is het nummer I Am What They Fear van de EP Blood Of Heroes toch moddervet. Is dat zo'n bijzonder Graveland-nummer dan? Neen. Wat het zo speciaal maakt is de werkelijk waar fascinerende drums. Zelden kom ik een nummer tegen wat qua drums, voor mij, beter aansluit op de muziek dan dit nummer. Alles het laatste Blut Aus Nord-album buiten beschouwing gelaten is dit toch wel een hoogtepunt wat dat betreft. Tering, wat is dat gaaf gedaan. Niet eens technisch, ingewikkeld, hoogstaand of iets dergelijks. Toch retebruut.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do okt 14, 2004 6:48 pm

dat waren toch digitale drums, aangezien Capricornus als laatst meewerkte aan Thousand Swords
kan me vergissen..maar samen met Immortal Pride klinkt die EP vrij digitaal..(gezien de drums)

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 6:49 pm

Drumt Darken zelf niet?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do okt 14, 2004 6:50 pm

nee, op alle platen zijn er al digitale drums geweest..na Thousand Swords

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do okt 14, 2004 6:52 pm

Dat heeft hij dan nog aardig mooi weten te camoufleren vind ik. Het is me nooit heel erg opgevallen dat het nep is. Komt misschien omdat heel veel bands van een drumcomputer misbruik maken.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do okt 14, 2004 7:53 pm

Volgens mij heeft Darken na Thousand Swords gewoon de drums ingespeeld, lees het interview maar eens op de website, als ie er nog op staat in ieder geval.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » do okt 14, 2004 8:14 pm

Ik vind dat je juist erg goed kunt horen dat Graveland op de laatste albums een drumcomputer gebruikt, maar het is idd niet storend.

Svenson

Bericht door Svenson » do okt 14, 2004 8:24 pm

Mag ik hier even Deströyer666 noemen? Gezellig toch, vandaag weer eens uit de kast geplukt! Goeie scheit.

Othrys

Bericht door Othrys » do okt 14, 2004 11:09 pm

Jeroen schreef:nee, op alle platen zijn er al digitale drums geweest..na Thousand Swords
Krijg nou wat, is het tegenwoordig een trend om je obscure nick te veranderen in je voornaam?
Anyway, op Following the voice of blood is er in elk geval nog een echte drummer aan het werk, volgens mij begon het drumcomputer-gebeuren pas op Immortal Pride of zelfs nog later. Ik moet zeggen dat ik die klikkende drumsound in het begin wel enigszins storend vond maar op The fire of awakening is dat geluid aanzienlijk verbeterd.
The True North, Strong and Free

nightwing

Bericht door nightwing » do okt 14, 2004 11:11 pm

Svenson schreef:Mag ik hier even Deströyer666 noemen? Gezellig toch, vandaag weer eens uit de kast geplukt! Goeie scheit.
ja, gave zooi ik heb alleen die eerste cd.

ken je Slaughter Lord? had pas op de gok een cd ervan gekocht, was toch erg goedkoop. ik vond het nog gaaf klinken ook! ( het is dan wel geen black maar goed)
www.last.fm/user/robenroll

The Collector of Souls

Bericht door The Collector of Souls » do okt 14, 2004 11:48 pm

Robgoroth schreef:Godverdomme, wat is het nummer I Am What They Fear van de EP Blood Of Heroes toch moddervet. Is dat zo'n bijzonder Graveland-nummer dan? Neen. Wat het zo speciaal maakt is de werkelijk waar fascinerende drums. Zelden kom ik een nummer tegen wat qua drums, voor mij, beter aansluit op de muziek dan dit nummer. Alles het laatste Blut Aus Nord-album buiten beschouwing gelaten is dit toch wel een hoogtepunt wat dat betreft. Tering, wat is dat gaaf gedaan. Niet eens technisch, ingewikkeld, hoogstaand of iets dergelijks. Toch retebruut.
een geweldig nummer

en zelfs al is het een drumcomputer.. kennelijk sluit een drumcomputer beter aan bij Graveland dan een echte drummer

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » vr okt 15, 2004 1:19 am

Nu wil ik weten of het een echte drummer is of niet. Eens vragen.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Amibor

Bericht door Amibor » vr okt 15, 2004 6:12 am

Keep of Kalessin - Come Damnation! Echt, verdomme wat heerscht dit nummer! Zorg dat je het in huis haalt!
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr okt 15, 2004 6:50 am

Trouwens binnenkort is er weer metalmarket in Hengelo, daar zal New Era Productions ook wel staan, zal eens kijken of er nog meer graveland stuff is, moet wel mijn collectie op pijl houden.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Aeolus

Bericht door Aeolus » vr okt 15, 2004 10:21 am

Svenson schreef:Mag ik hier even Deströyer666 noemen? Gezellig toch, vandaag weer eens uit de kast geplukt! Goeie scheit.
Dat mag je zeker! Luister het niet al te vaak meer, maar als ik het luister doet het me elke keer weer goed. Wat een band. [headbang]
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]

[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]

Othrys

Bericht door Othrys » vr okt 15, 2004 6:01 pm

Amibor schreef:Keep of Kalessin - Come Damnation! Echt, verdomme wat heerscht dit nummer! Zorg dat je het in huis haalt!
Haal alles van deze band maar gewoon in huis.
The True North, Strong and Free

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » vr okt 15, 2004 7:22 pm

Dawn is goed :)
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » vr okt 15, 2004 7:23 pm

welke dawn?
alcohol in my veins...

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr okt 15, 2004 7:31 pm

Wat vinden we hier van Ildjarn? Ik ken alleen Forest Poetry en dat is me toch even een partij gaaf!! Welke albums kunnen jullie me nog meer aanraden (dus wel de 'black metal-Ildjarn')?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Nynke
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr okt 15, 2004 7:35 pm

Draconian schreef:Wat vinden we hier van Ildjarn? Ik ken alleen Forest Poetry en dat is me toch even een partij gaaf!! Welke albums kunnen jullie me nog meer aanraden (dus wel de 'black metal-Ildjarn')?
Ik vind het ook gaaf, naast Forest Poetry ken ik alleen Det Frisende Nordariket, die is ook goed.

Bambix

Bericht door Bambix » vr okt 15, 2004 7:40 pm

Nog Abazagorath-liefhebbers hier?
Natural Born Negative

Amibor

Bericht door Amibor » vr okt 15, 2004 7:40 pm

Ik heb Det Frisende Nordariket en Hardangervidda, allebei totaal anders, maar erg goed.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » vr okt 15, 2004 7:40 pm

goatworshipper schreef:welke dawn?

http://www.dawnband.com
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

puist

Bericht door puist » vr okt 15, 2004 7:43 pm

Draconian schreef:Wat vinden we hier van Ildjarn? Ik ken alleen Forest Poetry en dat is me toch even een partij gaaf!! Welke albums kunnen jullie me nog meer aanraden (dus wel de 'black metal-Ildjarn')?
Persoonlijk vind ik Strenght & Anger Ildjarn's sterkte release.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr okt 15, 2004 7:48 pm

Toch eens de moeite waard om me wat meer in te verdiepen dan.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

puist

Bericht door puist » vr okt 15, 2004 7:52 pm

Bambix schreef:Nog Abazagorath-liefhebbers hier?
Liefhebber is een groot woord maar ik het zeker waarderen. Hun optreden heeft een dermate indruk achtergelaten dat ik er 'Enshrined Blasphemer' heb gekocht. Ik moet toch bekenen dat het helemaal geen slechte cd is.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » vr okt 15, 2004 8:54 pm

Vandaag weer eens "Towards the Skullthrone of Satan" opgezet van Enthroned. En dit keer kan deze cd mij veel meer boeien dan andere keren! Heerschende riffs met heerschende solo's, lekker snel, zoals het hoort!
Terug van weg geweest

iscariah

Bericht door iscariah » vr okt 15, 2004 9:17 pm

Violence Is The Prince Of The World en Cold Steel .... For An Iron Age [headbang]

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » vr okt 15, 2004 9:22 pm

Bambix schreef:Nog Abazagorath-liefhebbers hier?
Van Abazagorath heb ik Channeling the Etherial Moon en dat is verre van indrukwekkend te noemen. Veel te boring muziek, en overbodig herhalend zonder sfeeropbouw. De zang is slecht en iets te veel op de voorgrond.

Ook Sacraments of the final Atrocity wist me niet echt te imponeren. Wel zijn ze in 8 jaar veel verbeterd, en dat is ze geraden ook, maar echt goed is het zeker niet te noemen.
Laatst gewijzigd door zwarte krijser op vr okt 15, 2004 9:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » vr okt 15, 2004 9:23 pm

Knevelaer schreef:Vandaag weer eens "Towards the Skullthrone of Satan" opgezet van Enthroned. En dit keer kan deze cd mij veel meer boeien dan andere keren! Heerschende riffs met heerschende solo's, lekker snel, zoals het hoort!
Bij mij vanavond Kampen van Arckanum, sfeervolle plaat die je in het bos hoort te draaien.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Kimzel

Bericht door Kimzel » vr okt 15, 2004 9:42 pm

ThorWulf schreef:[..]

Bij gewone metal JA
Bij black metal en substromingen NEE
en daar gaat het om?
als je naar een concert gaat, welke dan ook gaat het toch om een gezellige avond?
muziek luisteren moet je thuis doen, het kan best gaaf klinken maar echt luisteren moet je gewoon thuis doen

Gesloten