Thrash/Speed Metal X

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 29, 2007 3:48 pm

enforcer schreef:[..]

Ik heb die promo van "the final sign of evil" ook, gelukkig is het niet de uiteindelijke versie, drums voor sommige nummers zijn opnieuw gedaan en de master is geheel anders uitgevallen. Ik schrok me rot dat ding klonk nergens naar. Duideljik is wel dat Witchunter niet erg strak meer is, maar goed dat draagt wel bij aan de authenticiteit, maar ik vond het vrij schrikbarend eigenlijk. nee van mij hadden ze het beter in de actuele line up mogen opnemen, alhoewel veel mensen het juist geweldig vinden dat het allemaal zo brak klinkt.
de productie is idd niet geweldig, ze mogen ook gitaarlijnen meer naar voren halen..of hebben ze die speciaal op achtergrond gezet omdat ze idd niet strak zijn?

tom zijn stem staat ook veel te hard in de mix vind ik

deze week zeg ik ook nog wel wat ik vind van de nieuwe Exodus
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo aug 29, 2007 4:36 pm

Kriestof schreef:[..]

de productie is idd niet geweldig, ze mogen ook gitaarlijnen meer naar voren halen..of hebben ze die speciaal op achtergrond gezet omdat ze idd niet strak zijn?

tom zijn stem staat ook veel te hard in de mix vind ik

deze week zeg ik ook nog wel wat ik vind van de nieuwe Exodus
productie hoeft natuurljik niet geweldig te zijn, dat was het bij het origineel ook niet, en dat is juist deel van de charme. Probleem is meneer Witchunter met zijn drumcapriolen. Die man is zaar alcoholverslaafd en dat is te horen, helaas want anno 1990 was hij een hele degelijke drummer. de promo klinkt overigens echt heel anders dan wat er straks op de echt release komt. Er zijn nog delen heropgenomen en het geheel is opnieuw gemastered, de kerel die d promo gedaan heeft is de laan uit gestuurd. Ik ken de producer van de plaat vandaar dat ik het weet.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 29, 2007 4:39 pm

productie hoeft natuurljik niet geweldig te zijn, dat was het bij het origineel ook niet, en dat is juist deel van de charme. Probleem is meneer Witchunter met zijn drumcapriolen. Die man is zaar alcoholverslaafd en dat is te horen, helaas want anno 1990 was hij een hele degelijke drummer. de promo klinkt overigens echt heel anders dan wat er straks op de echt release komt. Er zijn nog delen heropgenomen en het geheel is opnieuw gemastered, de kerel die d promo gedaan heeft is de laan uit gestuurd. Ik ken de producer van de plaat vandaar dat ik het weet.
de producer is de webmaster van sodom site?

op promobrieven staat overigens nergens te lezen dat promo niet defintieve versie is..dus jouw verhaal is sowieso nieuw voor me

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » wo aug 29, 2007 4:39 pm

Heeft er iemand hier al de box van Artilerry gekocht? Hoe is die en zouden er eventueel ook foto's geplaatst kunnen worden?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo aug 29, 2007 4:44 pm

de producer is de webmaster van sodom site?

op promobrieven staat overigens nergens te lezen dat promo niet defintieve versie is..dus jouw verhaal is sowieso nieuw voor me
klopt, hij heeft een paar door hem geproduceerde demo's aan Tom laten horen en die was schijnbaar onder de indruk. Bljift een feit dat het een tamelijke low budget onderneming was (maar wel een Andreas Marschall cover????). Het is echt zo, de promo was de deur al uit toen Tom en Toto hem hoorden, hij ging helemaal door ht lint omdat de gemasterde versie veel slechter klonk dan de ongemasterde, ze hebben van hetlabel nog wat respijt gehad. De promo zal dus wellicht later een collectors item worden.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo aug 29, 2007 4:45 pm

innuendo schreef:Heeft er iemand hier al de box van Artilerry gekocht? Hoe is die en zouden er eventueel ook foto's geplaatst kunnen worden?
wat ik zag van het artwork/hoes was onwijs lelijk, maar goed de bulldozer Box die ik van metal mind heb is zeer netjes verzorgd dus op zich het aanschaffen waard natuurlijk! ARTILLERY is zowiezo gaaf.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » wo aug 29, 2007 5:04 pm

Ik ben sinds afgelopen zaterdag de gelukkige eigenaar van Artillery's 'Through The Years' box. Deze set heeft dezelfde opzet en formaat als de 'Dark Genesis'-box van Iced Earth. Het is een soort boekwerk, in de binnenkant van de 'kaft' zitten de cd's. Het boekwerkje bevat een redelijk uitvoerige geschiedenis van de band met mooie foto's en oude oldskool affisches. De bandleden komen zelf ook in deze geschiedenis aan het woord en speelden zelf ook een belangrijke rol in de totstandkoming van de Artillery-box. Daarnaast bevat het boekwerkje natuurlijk de lyrics. De studio-albums zijn geremasterd en hebben een behoorlijk up-to-date geluid.

innuendo; als je wilt kan ik vanavond wel foto's posten van de box.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo aug 29, 2007 5:10 pm

Ik wil die box ook hebben, nu er nog even voor zorgen dat ik geld heb :P.

Klinkt iig erg interessant.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » wo aug 29, 2007 11:05 pm

Eru Iluvatar schreef:
innuendo; als je wilt kan ik vanavond wel foto's posten van de box.
Graag! ik ben wel erg benieuwd.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 30, 2007 8:32 am

zal absoluut de moeite waard zijn, ik ben erg gecharmeerd van die metal mind reissues, ziet er allemaal erg goed uit. Alleen ik vond de coverart van die box niet zo. Maar goed dat is een detail. maar goed ik zal hem toch niet halen want ik heb alle albums zo al.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do aug 30, 2007 11:31 am

ja, alleen zegt metal mind soms dat ze de productie opnieuw hebben gemasterd en er uren tijd in gestoken hebben om cd's beter te laten klinken

maar meestal klinken ze even slecht of nog slechter als de oude cd's

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do aug 30, 2007 11:31 am

Ik vind het wel jammer dat het stuk voor stuk digipacks zijn. Ik ga binnenkort dan ook maar eens kijken of die dingen wel een beetje makkelijk om te bouwen zijn, zodat ze in een jewelcase passen.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 30, 2007 2:28 pm

Kriestof schreef:ja, alleen zegt metal mind soms dat ze de productie opnieuw hebben gemasterd en er uren tijd in gestoken hebben om cd's beter te laten klinken

maar meestal klinken ze even slecht of nog slechter als de oude cd's
er is niets mis met die oude CD's, beter dan die clippende en veel te harde producties/masters van tegenwoordig. Het lijkt wel of CD's steds "harder" gemastered worden modat bands bang zijn dat ze anders niet meer opvallen. Maar dat remasters vaak niet beter klinken dan het origineel ben ik met je eens. Ik moet zeggen dat de BULLDOZER box van MM prima klinkt maar heb geen originelen om ze mee te vergeljiken daar ze nooit eerder op CD verschenen zijn.

Metalheank

Bericht door Metalheank » do aug 30, 2007 2:35 pm

innuendo schreef:Ik vind het wel jammer dat het stuk voor stuk digipacks zijn. Ik ga binnenkort dan ook maar eens kijken of die dingen wel een beetje makkelijk om te bouwen zijn, zodat ze in een jewelcase passen.
Jep, het enige (grote) minpunt aan metalmind. Misschien wel een goed idee om ze om te bouwen!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 30, 2007 2:35 pm

innuendo schreef:Ik vind het wel jammer dat het stuk voor stuk digipacks zijn. Ik ga binnenkort dan ook maar eens kijken of die dingen wel een beetje makkelijk om te bouwen zijn, zodat ze in een jewelcase passen.
tja eens, heb altijd al een hekel gehad aan digipacks, hoe zuinig je ook bent ze beschadigen gewoon.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do aug 30, 2007 3:23 pm

er is niets mis met die oude CD's, beter dan die clippende en veel te harde producties/masters van tegenwoordig. Het lijkt wel of CD's steds "harder" gemastered worden modat bands bang zijn dat ze anders niet meer opvallen. Maar dat remasters vaak niet beter klinken dan het origineel ben ik met je eens. Ik moet zeggen dat de BULLDOZER box van MM prima klinkt maar heb geen originelen om ze mee te vergeljiken daar ze nooit eerder op CD verschenen zijn.
ik heb ook niets tegen de originele sound, maar ze moeten niet beweren dat ze er een half jaar aan bezig geweest zijn om het geluid op te poetsen als het blijkt dat het nergens naar klinkt...dat vind ik gewoon onzin

de harde mastering is idd een probleem, maar dat is elk muziekgenre las ik in een gespecalieerd geluidstechnische muziektijdschrift...ze masteren tegenwoordig alles keihard en zetten alle instrumenten vol in de mix...het zou een groter publiek aanspreken is de redenering erachter

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 30, 2007 4:39 pm

ik heb ook niets tegen de originele sound, maar ze moeten niet beweren dat ze er een half jaar aan bezig geweest zijn om het geluid op te poetsen als het blijkt dat het nergens naar klinkt...dat vind ik gewoon onzin

de harde mastering is idd een probleem, maar dat is elk muziekgenre las ik in een gespecalieerd geluidstechnische muziektijdschrift...ze masteren tegenwoordig alles keihard en zetten alle instrumenten vol in de mix...het zou een groter publiek aanspreken is de redenering erachter

hey er moet ook geld verdiend worden, maar we mogen allang blij zijn dat een bedrijf zich nog waagt aan het reuissuen van ouwe klassiekers. Anders moesten veen het doen met crappy MP3'tjes zonder hoesje van een torrent site.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » do aug 30, 2007 8:48 pm

Een dag later dan gepland, maar hier foto's - van een nogal slechte kwaliteit, maar goed - van de Artillery box:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do aug 30, 2007 9:35 pm

Gaaf ding. Voorkant ziet er inderdaad niet uit. Maar het is qua muziek uiteraard gewoonweg super. Draai de cd's met veel plezier.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do aug 30, 2007 9:58 pm

Niet zeuren jongens. De voorkant is uitstekend.

Bedankt voor de foto's, Iru Iluvatar!

Metalheank

Bericht door Metalheank » do aug 30, 2007 10:04 pm

Jeroen schreef:Gaaf ding. Voorkant ziet er inderdaad niet uit.
Je wilde toch niet zeggen dat die oude hoezen er veel beter uit zien? : ' )

Afbeelding
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 30, 2007 10:34 pm

Metalheank schreef:[..]

Je wilde toch niet zeggen dat die oude hoezen er veel beter uit zien? : ' )

Afbeelding

Tja toch wel...

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do aug 30, 2007 10:35 pm

Klopt, maar de muziek is uitstekend.

Trouwens, als je die Artillery box aanschaft kan je net zo goed ook gelijk die Defiance 3 cd box kopen. Monsterlijk goede cd's (tweede is ietsie minder dan) en een nette verzorging.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr aug 31, 2007 11:03 am

ik vind van Defiance alleen de eerste echt leuk, de rest een beetje gezichtsloos.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr aug 31, 2007 1:16 pm

dat hoor je wel vaker.
Qua composities is die ook het beste, dat ben ik met je eens.
Maar vooral de derde plaat is eveneens een pareltje. Tevens erg goed geproduceerd.

De tweede cd is wat matig, zowel in productie en composities. Het minste punt van dat album is ook de zang, die nog niet heel sterk is. Luistert verder wel aardig weg , maar wel de zwakke broeder.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr aug 31, 2007 4:07 pm

Jeroen schreef:dat hoor je wel vaker.
Qua composities is die ook het beste, dat ben ik met je eens.
Maar vooral de derde plaat is eveneens een pareltje. Tevens erg goed geproduceerd.

De tweede cd is wat matig, zowel in productie en composities. Het minste punt van dat album is ook de zang, die nog niet heel sterk is. Luistert verder wel aardig weg , maar wel de zwakke broeder.
productie zegt me niet zo heel veel, ik vind "in the sign of evil" ook geweldig klinken voor wat het is. of VENOM's "welcome to hell". Ik vind de songs gewoon niet blijven hangen, dat syndroom hebben veel van die US thrash bands uit de "tweede" generatie last van zo ook bijvoorbeeld ATROPHY. Klinkt allemaal goed, technisch goed gespeeld, gave coverart, eigenlijk alles goed, amar de nummers zijn gewoon doorsnee.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr aug 31, 2007 11:30 pm

dat zijn ze niet, dat vind jij.

Ik vind die Atrophy albums en dan met name de tweede, loeisterk en draai ze nog wekelijks een aantal keren.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » za sep 01, 2007 7:34 am

OK, zo kun je het stellen, maar die band is niet voor niets nu groter dan dat ze ooit geweest zijn, 80's worship....

Ik vind het altijd wel leuk om die ouwe aardschokken te lezen, destijds werd er veel objectiever tegen het hele thrash genre aangekeken, sommige klasiekers van nu (niet dat ik atrophy daar onder schaar trouwens, ondanks dat ik het best leuk vind) werden toen afgezeken.

Onder de streep vind ik alle ouwe thrash wel mooi op de ene of andere manier, maar ik heb al veel platen gekocht die ik niet of nauwelijks luister na de eerste week.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za sep 01, 2007 4:09 pm

Hehe, zo kregen de platen van Razor steevast een 5 ofzo. Inderdaad leuk om te lezen. Meestal doe ik dat om 'nieuwe' bands te ontdekken.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za sep 01, 2007 9:03 pm

eens, veel bands stellen ook weinig voor, maar veel andere weer wel.
ik kan bijvoorbeeld niets met een Vio-lence, om maar een voorbeeld te noemen

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » za sep 01, 2007 9:30 pm

Over een band als Razor ben ik zelf ook niet razend enthousiast, hoewel 'Evil Invaders' er mee door kan.

Vio-lence daarentegen is vanuit mijn oogpunt één van de meest originele, energieke en aanstekelijkste thrashbands die er zijn. De band bevindt zich muzikaal in een schemergebied tussen Crossoverthrash (Nuclear Assault), technische thrash (Death Angel, Forbidden) en 'ragthrash' (Slayer, Exodus) en daarin ligt ook de kracht van de band.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za sep 01, 2007 9:44 pm

jammer van die afgrijselijke kutzanger

Edwynn

Bericht door Edwynn » za sep 01, 2007 9:45 pm

Die harcore feel maakt Vio-Lence inderdaad een te gekke band. Dit komt het best tot uiting op Eternal Nightmare. De overige Vio-Lence albums klinken een stuk bedeesder en zijn wat mij betreft ook minder boeiend.

Toch was Vio-Lence in zijn tijd naar mijn idee ook niet bijster populair hoor. Het werd wel gewaardeerd, maar opereerde toch in de marge. De interesse in Vio-Lence werd opnieuw groot gewekt toen Rob Flynn het veel succesvollere Machine Head startte.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Edwynn

Bericht door Edwynn » za sep 01, 2007 9:50 pm

Jeroen schreef:jammer van die afgrijselijke kutzanger
Dat hoor je wel vaker. Ik vind die vocalen de muziek wel een bepaalde intensiteit meegeven die je niet vaak hoort op thrashalbums.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » za sep 01, 2007 10:47 pm

Sean Killans zang is zang waarvan je houdt of die je haat; er is geen tussenweg. Zelf ben ik een behoorlijke fan van zijn stem, bovendien zijn z'n zanglijnen ook erg 'catchy'. Het is één van de sterkste punten van de band en ook een belangrijk element waardoor Vio-Lence zich onderscheidt van massa's andere Bay Area Thrashbands van de tweede Thrash-golf.

Metalheank

Bericht door Metalheank » za sep 01, 2007 11:52 pm

Jeroen schreef:jammer van die afgrijselijke kutzanger
1 van mijn favouriete zangers.

Had ik niet van je verwacht gezien we beiden Gerrit Mutz-fans zijn :wink:

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo sep 02, 2007 1:31 pm

Sean Killian is een geweldige zanger! Ik moest in den beginne wel aan hem wennen, maar mede vanwege zijn heel aparte stem vind ik hem erg tof.

Sentinel

Bericht door Sentinel » zo sep 02, 2007 1:56 pm

innuendo schreef:Hehe, zo kregen de platen van Razor steevast een 5 ofzo. Inderdaad leuk om te lezen. Meestal doe ik dat om 'nieuwe' bands te ontdekken.
Ik heb die Aardschoks ook allemaal gelezen, wat een mongolen, echt, schrijf dan over iets anders als je niet van metal houdt, lijkt me. Ook Fates Warning "Awaken the Guardian" een 6 geven, Manilla Road als een 15de rangs bandje afschilderen, Helstar's "Nosferatu" een 4 of zoiets geven en nog meer van zulke grappen. Nee, de Aardschok heb ik nooit als leidraad gebruikt in mijn zoektocht naar goeie metal, sorry, vond en vind het nog steeds een kutblad.

De eerste Vio-lence vind ik ook een regelrechte klassieker, die stem maakt het naar mijn mening helemaal af.
Laatst gewijzigd door Sentinel op zo sep 02, 2007 4:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Sentinel

Bericht door Sentinel » zo sep 02, 2007 4:30 pm

Hoe is trouwens de derde cd van Vio-lence "Nothing To Gain"?
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 02, 2007 4:55 pm

ik heb de nieuwe Exodus cd nu eenmaal geluisterd

eerste indrukken:
typische exodus sound, vette productie, het gaspedaal wordt wat meer ingedrukt, niet te lange songs, goede zang (en soms wat afwijkende gezongen cleane refreinen) en een heel aantal vette solo's

ja, het is toch wel een beukplaat geworden

maar goed, dit alles is eerste indruk, hoe goed ie echt is, zal ik komende week wel ontdekken

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo sep 02, 2007 7:16 pm

Eru Iluvatar schreef:Over een band als Razor ben ik zelf ook niet razend enthousiast, hoewel 'Evil Invaders' er mee door kan.

Vio-lence daarentegen is vanuit mijn oogpunt één van de meest originele, energieke en aanstekelijkste thrashbands die er zijn. De band bevindt zich muzikaal in een schemergebied tussen Crossoverthrash (Nuclear Assault), technische thrash (Death Angel, Forbidden) en 'ragthrash' (Slayer, Exodus) en daarin ligt ook de kracht van de band.
Tja ik kan het wel begrijpen, maar RAZOR vind ik juist door hun eendimesionale monotome geram zo gaaf. "evil invaders" is natuurlijk wel erg priitief (maar heeft zeker charme). "Violent restitution" and "shotgun justice" zijn mijn favorieten.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo sep 02, 2007 7:17 pm

Sentinel schreef:Hoe is trouwens de derde cd van Vio-lence "Nothing To Gain"?
veruit de minste, ik vind het zelfs vrij belabberd. vage productie ook, ondanks dat Michael Rosen aan de knoppen zat.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo sep 02, 2007 7:23 pm

Eru Iluvatar schreef:Sean Killans zang is zang waarvan je houdt of die je haat; er is geen tussenweg. Zelf ben ik een behoorlijke fan van zijn stem, bovendien zijn z'n zanglijnen ook erg 'catchy'. Het is één van de sterkste punten van de band en ook een belangrijk element waardoor Vio-Lence zich onderscheidt van massa's andere Bay Area Thrashbands van de tweede Thrash-golf.
vind Vio-Lence zeker een van de betere tweede generatie bands, veel beter dan bijvoorbeeld een Atrophy of Defiance.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo sep 02, 2007 8:01 pm

vind ze qua stijl niet echt vergelijkbaar

Edwynn

Bericht door Edwynn » zo sep 02, 2007 8:16 pm

Qua stijl niet, maar qua originaliteit en intensiteit moeten bands als Atrophy en Defiance wat mij betreft diep buigen voor Vio-Lence.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo sep 02, 2007 9:01 pm

dat bedoel ik, Viol-Lence heeft gewoon een behoorlijk uniek geluid, daar hou ik wel van. Niet adt eht mijn favoriete band is maar ik mag graag naar hun eerste twee platen luisteren. Ik vind Atrophy en Defiance ook best tof hoor, maar dat is toch wat gezichtslozer allemaal IMO.

Zelfde geldt voor nasty Savage, ook een supervette band met een uniek geluid. Maar ook Holy Moses of Protector vind ik geweldig.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma sep 03, 2007 8:11 pm

Nasty Savage vind ik muzikaal gezien ook erg gaaf. Waarom er dan zo'n irritante kutzanger overheen moet schreeuwen snap ik dan weer niet. Het had zo gaaf kunnen zijn

Sentinel

Bericht door Sentinel » ma sep 03, 2007 9:06 pm

Jeroen schreef:Nasty Savage vind ik muzikaal gezien ook erg gaaf. Waarom er dan zo'n irritante kutzanger overheen moet schreeuwen snap ik dan weer niet. Het had zo gaaf kunnen zijn
Echt? Die zanger is naar mijn mening NASTY SAVAGE, die King Diamond-achtige uithalen vind ik ronduit geweldig en perfect bij hun sound passen. Mijn favoriet is "Indulgence", wat een brute schijf is dat, een perfecte muzikale adaptatie van surrealistische waanzin, staat niet voor niks een surrealistisch schilderij op de voorkant.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma sep 03, 2007 9:13 pm

Ik vind die vocalen per nummer verschillend, bij het ene nummer stoor ik me er meer aan dan bij het andere nummer.

Indulgence is trouwens de enige plaat die ik van ze ken.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma sep 03, 2007 9:20 pm

Sentinel schreef:[..]

Echt? Die zanger is naar mijn mening NASTY SAVAGE, die King Diamond-achtige uithalen vind ik ronduit geweldig en perfect bij hun sound passen. Mijn favoriet is "Indulgence", wat een brute schijf is dat, een perfecte muzikale adaptatie van surrealistische waanzin, staat niet voor niks een surrealistisch schilderij op de voorkant.
ja van mij hoeft het niet allemaal zo supergelikt te klinken, hou juist wel van dat rauwe en ruige

Gesloten