Hahaha, wat heb je er soms rare snuiters bij lopen, geweldig.goatworshipper schreef:[..]
dan zal ik maar niet gaan vertellen dat er op wacken een zweed een maïskolf in zijn hol aan het duwen was.
Graspop 2005
- ruben somewhere online
nieuwe namen:
Slayer, Within Temptation, Yngwie Malmsteen, Madball, Primal Fear, Metal Church, Caliban, Immolation, Chimaira, H20, Dark Tranquillity en Murphy´s Law
De voorlopig totale bandlist is nu:
Accept, Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Behemoth, Bullet for my Valentine, Caliban, Chimaira, Dark Tranquillity, Dio, Dream Theater, Enslaved, Grave Digger, H20, Immolation, In Flames, Iron Maiden, Lacuna Coil, Madball, Metal Church, Murphy´s Law, Nevermore, Nuclear Assault, Oceans of Sadness, Primal Fear, Samael, Slayer, Soilwork, Suicidal Tendencies, System of a Down, Yngwie Malmsteen en Within Temptation.
het zal vast al wel bekend zijn bij de meesten, maar ik wist sommige namen nog niet.
Slayer, Within Temptation, Yngwie Malmsteen, Madball, Primal Fear, Metal Church, Caliban, Immolation, Chimaira, H20, Dark Tranquillity en Murphy´s Law
De voorlopig totale bandlist is nu:
Accept, Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Behemoth, Bullet for my Valentine, Caliban, Chimaira, Dark Tranquillity, Dio, Dream Theater, Enslaved, Grave Digger, H20, Immolation, In Flames, Iron Maiden, Lacuna Coil, Madball, Metal Church, Murphy´s Law, Nevermore, Nuclear Assault, Oceans of Sadness, Primal Fear, Samael, Slayer, Soilwork, Suicidal Tendencies, System of a Down, Yngwie Malmsteen en Within Temptation.
het zal vast al wel bekend zijn bij de meesten, maar ik wist sommige namen nog niet.
www.last.fm/user/robenroll
- fetuskiller
- Contacteer:
Er zijn weer wat nieuwe bands bevestigd voor de Graspop Metal Meeting, die van 24-26 juni in het Belgische Dessel plaats vindt.
Alter Bridge, Kreator, Helmet en Papa Roach zullen op de vrijdag spelen, voor zaterdag zijn nu ook Rose Tattoo, Sick Of It All en Slipknot bevestigd, en Arch Enemy en Mastodon versterken de zondag.
Het complete overzicht tot dusver:
Vrijdag 24 juni:
Alter Bridge
Caliban
Chimaira
Enslaved
Grave Digger
Helmet
Immolation
Kreator
Metal Church
Nevermore
Papa Roach
System Of A Down
Within Temptation
Zaterdag 25 juni:
Accept
Amon Amarth
Behemoth
Bullet For My Valentine
In Flames
Mastodon
Oceans Of Sadness
Rose Tattoo
Samael
Sick Of It All
Slayer
Slipknot
Soilwork
Zondag 26 juni:
Arch Enemy
Axel Rudi Pell
Dark Tranquillity
Dream Theater
Dio
H20
Iron Maiden
Lacuna Coil
Murphy's Law
Nuclear Assault
Primal Fear
Suicidal Tendencies
Yngwie Malmsteen
Alter Bridge, Kreator, Helmet en Papa Roach zullen op de vrijdag spelen, voor zaterdag zijn nu ook Rose Tattoo, Sick Of It All en Slipknot bevestigd, en Arch Enemy en Mastodon versterken de zondag.
Vrijdag 24 juni:
Alter Bridge
Caliban
Chimaira
Enslaved
Grave Digger
Helmet
Immolation
Kreator
Metal Church
Nevermore
Papa Roach
System Of A Down
Within Temptation
Zaterdag 25 juni:
Accept
Amon Amarth
Behemoth
Bullet For My Valentine
In Flames
Mastodon
Oceans Of Sadness
Rose Tattoo
Samael
Sick Of It All
Slayer
Slipknot
Soilwork
Zondag 26 juni:
Arch Enemy
Axel Rudi Pell
Dark Tranquillity
Dream Theater
Dio
H20
Iron Maiden
Lacuna Coil
Murphy's Law
Nuclear Assault
Primal Fear
Suicidal Tendencies
Yngwie Malmsteen
Laatst gewijzigd door Took op di mar 15, 2005 9:24 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
helmet was vroeger leuk, ze hebben een paar ijzersterke nummers gecomponeerdTokus schreef:[..]
nee
Het zit meer tussen rock en metal in, eigenlijk. Past wel goed bij Alter Bridge denk ik.
ik ga wel ff kijkje nemen
alter bridge ga ik ook ff kijken, bij gebrek aan beters
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Ktulu
- Contacteer:
Pff... voor elke gave naam die ze bekend maken moeten ze 2 kutnamen bekend maken lijkt het wel.
Programma is grotendeels kut met peren als je het mij vraagt. Op die paar gave bands na.
Programma is grotendeels kut met peren als je het mij vraagt. Op die paar gave bands na.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
dit wil ik wel zien eigenlijkTokus schreef:Er zijn weer wat nieuwe bands bevestigd voor de Graspop Metal Meeting, die van 24-26 juni in het Belgische Dessel plaats vindt.
Vrijdag 24 juni:
Enslaved
Immolation
Kreator
Zaterdag 25 juni:
Amon Amarth
Behemoth
Slayer
Zondag 26 juni:
Iron Maiden
Suicidal Tendencies ( I SAW YOUR MOMMY!!!)
www.last.fm/user/robenroll
- Soulcollector
- Contacteer:
Mee eens, zeker omdat het ook nog eens Slipknot is... horen meer thuis op Lowlands ofzo, bij de rest van de zooi.Soulcollector schreef:jammer van slipknot. die hoefde ik vorig jaar al niet te zien. 2 jaar achter elkaar dezelfde band vind ik nogal hoerig.
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- Audiophile
- Soulcollector
- Contacteer:
- Audiophile
- fetuskiller
- Contacteer:
Iedereen heeft altijd commentaar over slipknot (ik ook) maar als er 1 band weet hoe ze een erg gave show neer moeten zetten is het Slipknot wel, ik heb ze in de Arena gezien en behalve dat de snellere nummers wel oke zijn is de show echt geweldig om een keer te zienAudiophile schreef:nou vooruit... ik ben wel te spreken over de hele lijst... Ik wou slipknot toch nog een keertje live zien...
Dit wil ik wel zien, maar sommige niet eens echt per sé (eigenlijk alleen mastadon, soilwork, Maiden en primal fear, maar goed zal die anderen ook wel ff checken, ben dan ook zeker aanwezigTokus schreef:
Vrijdag 24 juni:
Caliban
Chimaira
Kreator
Zaterdag 25 juni:
Amon Amarth
In Flames
Mastodon
Samael
Sick Of It All
Slayer
Soilwork
Zondag 26 juni:
Arch Enemy
Dark Tranquillity
Dream Theater
Dio
Iron Maiden
Primal Fear
Yngwie Malmsteen
en ach de line-up is zeker niet de beste die ik weleens heb gezien, maar goed het zij zo
Born to live forever more!!!
Oh, weer bij dat uitkijktorentje waar ik vorige keer per toeval naast stond? Die lui die toen ik uit mijn tent kroop houtskool op de bbq zag gooien en prompt de zak in de hens lieten vliegen?WhiplashWimpie schreef:Tof, metalfan kampementje. Dan moet er natuurlijk wel wat te beleven zijn inderdaad.
Aldus mijn herinneringen van het Metalfan Kamp.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Hieronimus
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
het programma is echt geweldig. al mn goden.
Ik mis alleen nog een Helloween reunie ofzo...
Ik mis alleen nog een Helloween reunie ofzo...
Laatst gewijzigd door Laus op di mar 15, 2005 12:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Audiophile
mijn punt inderdaad ook, net zoals rammstein, die weten ook altijd een leuke show te geven...fetuskiller schreef:[..]
Iedereen heeft altijd commentaar over slipknot (ik ook) maar als er 1 band weet hoe ze een erg gave show neer moeten zetten is het Slipknot wel, ik heb ze in de Arena gezien en behalve dat de snellere nummers wel oke zijn is de show echt geweldig om een keer te zien
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Slipknot is nou net een band die me qua show helemaal niet boeit. Die eerste singels van ze waren wel aardig maar nu een beetje doodgebloed. Had liever een andere band in hun plek gezien.
Ik vraag me ook af wat Papa Roach bij dit publiek te zoeken heeft. Wel een goede en gave live band, maar toch wat te soft vrees ik.
Ik vraag me ook af wat Papa Roach bij dit publiek te zoeken heeft. Wel een goede en gave live band, maar toch wat te soft vrees ik.
papa roach, echt te sneu dat zij komen
ten eerste omdat ze naar mijn idee kloteherrie maken
ten tweede omdat zij enkele jaren geleden enkele hits hebben gehad, maar daarna bar weinig hebben gepresteerd (niet dat het hebben van hits noodzaak is, maar teren op vergane 'glorie' is beetje sneu)
ten derde; zij waren vorig jaar op lowlands de vervangers van the lost prophets, van kwaad naar erger, kunnen die gasten niet op iets als pinkpop ofzo gaan staan in plaats van op GMM?
ten eerste omdat ze naar mijn idee kloteherrie maken
ten tweede omdat zij enkele jaren geleden enkele hits hebben gehad, maar daarna bar weinig hebben gepresteerd (niet dat het hebben van hits noodzaak is, maar teren op vergane 'glorie' is beetje sneu)
ten derde; zij waren vorig jaar op lowlands de vervangers van the lost prophets, van kwaad naar erger, kunnen die gasten niet op iets als pinkpop ofzo gaan staan in plaats van op GMM?
Born to live forever more!!!
- Motörheadbanger1988
- Motörheadbanger1988
- Motörheadbanger1988