Black Metal Topic
Ik zag hem gisteren al staan.Draconian schreef:Onder het mom 'beter laat dan nooit' staat overigens nu de review van The Ultimate Death Worship op Metalfan:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1797

- Judas Iscariot
Wat zeik jij nu, fantastische EP.
Twee fantastische Industrial Metalnummers die aan Godflesh doen denken en drie goede Ambient-achtige nummers.
Nauwelijks nog BM te bespeuren dus in dit topic hoort het al niet meer.
En als je toch zo gaat zeiken, ga de titels van Axis Of Perdition CD's dan gaan vertalen, en ze posten op een ander forum.
Twee fantastische Industrial Metalnummers die aan Godflesh doen denken en drie goede Ambient-achtige nummers.
Nauwelijks nog BM te bespeuren dus in dit topic hoort het al niet meer.
En als je toch zo gaat zeiken, ga de titels van Axis Of Perdition CD's dan gaan vertalen, en ze posten op een ander forum.
- XnegativeX
- Contacteer:
Gehenna - WW
Gehenna maakt op dit album, moderne, smerige, duistere, dissonante black metal. Te vergelijken met Craft en Frost (UK).
Het ene moment tergend langzaam en het andere moment op blast snelheid. Maar altijd haatvol en bijtend als accu-zuur.
Mensen die nog overtuigd moeten worden moeten het nummer Werewolf eens checken.
Ik vind het in ieder geval een geweldig album. Ik ben ondertussen al helemaal verslaafd geraakt.
Gehenna maakt op dit album, moderne, smerige, duistere, dissonante black metal. Te vergelijken met Craft en Frost (UK).
Het ene moment tergend langzaam en het andere moment op blast snelheid. Maar altijd haatvol en bijtend als accu-zuur.
Ik vind het in ieder geval een geweldig album. Ik ben ondertussen al helemaal verslaafd geraakt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Leuk album, maar ik luister toch liever Craft en Frost afzonderlijk.XnegativeX schreef:Gehenna - WW
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
- the true Thorko
Staan in bestelling bij NED... maar heb ze helaas nog niet ontvangen.Othrys schreef:Ze zijn ongetwijfeld al besproken, maar wat zijn de meningen over de nieuwe albums van Deathspell Omega en Ondskapt? Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om ze in huis te halen maar ze staan bovenaan de verlanglijst.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- Chucknorris
Ik heb wel de weet dat DsO maar 35 minuten lang is, en het wat meer epischer is gewordenOthrys schreef:Ze zijn ongetwijfeld al besproken, maar wat zijn de meningen over de nieuwe albums van Deathspell Omega en Ondskapt? Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om ze in huis te halen maar ze staan bovenaan de verlanglijst.
- Chucknorris
- the true Thorko
“Kénôse” (...) is the immediate follow-up to “Si Monumentum Requires, Circumspice”, in the sense that it is a conceptual appendix to this release, and that it constitutes a preamble to the actual second chapter of the trilogy.”Chucknorris schreef:[..]
hij word een vol album genoemd volgens mij.. maarja ik zou ook zeggen een minicd.. dit heeft niet te maken met de trilogie trouwens waar si monumentum op wees.. dit is iets van een appendix ofzo..
I'm not sick... I'm evil!
- Chucknorris
- the true Thorko
- Chucknorris
- the true Thorko
- Chucknorris
Ok menschen, als iemand graag het pakketje "From the Entrails to Dirt" wat een pakket is bestaande uit: Antaeus Split 7” with Malicious Secrets, Deathspell Omega Split LP with Malicious Secrets and Mutiilation Split 10”-M-LP With Malicious Secrets. Allemaal in gatefold hoesje!
Wees dan niet zo gestoord om deze bij displeased te kopen.. Dit is namelijk pure naaierij van fans. Ze vragen hier het gestoorde bedrag "37.50" voor, ze zijn er al wel mee gestopt het pakket apart te verkopen:
Mutiilation Split 10”-M-LP 10”-M-LP
18.00 With Malicious Secrets, LIMITED !!!!!!!!!!!!
Deathspell Omega Split LP with Malicious Secrets LP 20.00
Antaeus
Split 7” with Malicious Secrets 7inchEP 5.00
wat een 43 euro maakt, wat nog erger is!
Nog steeds blijft dit pure naaierij.. Ik hoop mensen vroeg genoeg gewaarschuwd te hebben! Zoek even door als je slim bent.. heb hem bij perv. taste al voor 28.50 zien liggen..
Wees dan niet zo gestoord om deze bij displeased te kopen.. Dit is namelijk pure naaierij van fans. Ze vragen hier het gestoorde bedrag "37.50" voor, ze zijn er al wel mee gestopt het pakket apart te verkopen:
Antaeus
Nog steeds blijft dit pure naaierij.. Ik hoop mensen vroeg genoeg gewaarschuwd te hebben! Zoek even door als je slim bent.. heb hem bij perv. taste al voor 28.50 zien liggen..
Wel Chuck, zo snugger is dat niet als je weet wat de posttarieven vanuit Duitsland zijn. Voor 1 LP betaal je al 7,90 Euro, dus reken maar uit wat het voor 3 stuks vinyl kost. Bij Noevdia (Frankrijk) komt het geheel uit op 42 Euro en bij PT (Duitsland) zal dat er niet veel naast zitten. Laat je bij PT niet misleiden door het lage tarief wat ze noemen, want dat stellen ze achteraf met een mail bij..... Displeased rekent een prijs incl. verzending......Ergo, waar je het bestelt maakt niet zoveel uit. Het ligt ongeveer rond hetzelfde bedrag.Chucknorris schreef:Ok menschen, als iemand graag het pakketje "From the Entrails to Dirt" wat een pakket is bestaande uit: Antaeus Split 7” with Malicious Secrets, Deathspell Omega Split LP with Malicious Secrets and Mutiilation Split 10”-M-LP With Malicious Secrets. Allemaal in gatefold hoesje!
Antaeus
En de man zal heersen.
- Chucknorris
- Chucknorris
- Chucknorris
Het was niet eens de bedoeling om die vinyl set los te verkopen, maar van een joods label als Displeased sta ik hier niet eens van te kijken. Ik doe er dan ook geen zaken mee, schijtlabel.
Overigens kreeg ik vandaag LP's binnen van Tenebrae in Perpetuum en Beatrik. Beide bands bestaan uit twee leden, sterker nog, beide bands bestaan uit dezelfde twee leden, dus wel vreemd dat de bands muzikaal behoorlijk verschillen. Tot nu toe geniet Tenebrae in Perpetuum de voorkeur, ik vind de vocals bij Beatrik een beetje irritant.
Overigens kreeg ik vandaag LP's binnen van Tenebrae in Perpetuum en Beatrik. Beide bands bestaan uit twee leden, sterker nog, beide bands bestaan uit dezelfde twee leden, dus wel vreemd dat de bands muzikaal behoorlijk verschillen. Tot nu toe geniet Tenebrae in Perpetuum de voorkeur, ik vind de vocals bij Beatrik een beetje irritant.
- Chucknorris
Precies!!K. schreef:Het was niet eens de bedoeling om die vinyl set los te verkopen, maar van een joods label als Displeased sta ik hier niet eens van te kijken. Ik doe er dan ook geen zaken mee, schijtlabel.
en kerel.. ga dan naar perv. taste!!
Beatrik heb ik wel wat goeds over gehoord.. zitten die niet op avantgarde records?
Temnozor!
http://www.thepaganfront.com/brangolf/M ... 0LAZUR.mp3
http://musica.mustdie.ru/samples/t/temn ... 5_1561.mp3

At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
Dat album is ontzettend gaaf. Hij evenaart Horizons en overtreft logischerwijs Sorcery Is Strenghtening, dat is namelijk een ontzettende kankerplaat.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Ik zal zo eens luisteren. Heb je het hele album overigens al gehoord, Rob? Tenminste, we hebben het hier toch over het zogenaamde "Folkstorm", vanwege de Russische dus onverklaarbare titel op die cover?
Zelf heb ik maanden geleden al het halve album onder die naam binnengehaald op mp3, maar dat moeten op de een of andere manier uitgelekte, zeer vroege versies zijn, daar alle nummers titelloos zijn en instrumentaal. En saai ook, geen folk te bekennen, alleen wat tig minuten durende gitaarloopjes. Vreemde zaak allemaal.
Maar Horizons was op zijn beurt heel goed te verteren, dus ik verwacht dat dit eindresultaat niets te maken heeft met die onwaardige brol die ik hier op m'n harde schijf heb staan. Ik weet dus niet eens zeker of het wel Folkstorm is, maar het kan nooit het album zijn dat hier staat.
Afijn, opzetten dan maar.
edit: Ja, gave zooi weer. Afgaande op dat eerste nummer dan. Weer zo'n akoestische ballad, zoals Burial Mounds.. dat was op Horizons. Ligt lekker in het gehoor. Ook hier weer die theatrale cleane zang, die er bij mij altijd wel in gaat. Hoor ik trouwens een andere vocalist? De stijl komt overeen, maar ik hoor toch echt verschillen. Begrijpelijk verder, Temnozor heeft een instabiele line-up.
Hoe dan ook, dit heeft gelukkig niets meer weg van dat kutterige prototype, goed nummer. Zal morgen de tweede eens aanzetten.
Zelf heb ik maanden geleden al het halve album onder die naam binnengehaald op mp3, maar dat moeten op de een of andere manier uitgelekte, zeer vroege versies zijn, daar alle nummers titelloos zijn en instrumentaal. En saai ook, geen folk te bekennen, alleen wat tig minuten durende gitaarloopjes. Vreemde zaak allemaal.
Maar Horizons was op zijn beurt heel goed te verteren, dus ik verwacht dat dit eindresultaat niets te maken heeft met die onwaardige brol die ik hier op m'n harde schijf heb staan. Ik weet dus niet eens zeker of het wel Folkstorm is, maar het kan nooit het album zijn dat hier staat.
Afijn, opzetten dan maar.
edit: Ja, gave zooi weer. Afgaande op dat eerste nummer dan. Weer zo'n akoestische ballad, zoals Burial Mounds.. dat was op Horizons. Ligt lekker in het gehoor. Ook hier weer die theatrale cleane zang, die er bij mij altijd wel in gaat. Hoor ik trouwens een andere vocalist? De stijl komt overeen, maar ik hoor toch echt verschillen. Begrijpelijk verder, Temnozor heeft een instabiele line-up.
Hoe dan ook, dit heeft gelukkig niets meer weg van dat kutterige prototype, goed nummer. Zal morgen de tweede eens aanzetten.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
"Het prototype" is een rehearsal tape die ik hier origineel heb liggen.
Helaas ooit geript naar mp3 en in een gedeelde map gezet.
Helaas ooit geript naar mp3 en in een gedeelde map gezet.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
Nee, iets met blauwe tinten in de nacht kan ik eruit halen.
Ik zal het eens vragen aan Gorruth.
Ik zal het eens vragen aan Gorruth.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Dat ziet er veelbelovend uit! Wanneer verschijnt ie?ThorWulf schreef:Temnozor!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- zwarte krijser
Geil artwork weer! Ik ben benieuwd.ThorWulf schreef:Temnozor!
Edit: Klinkt veelbelovend!
Laatst gewijzigd door Zorya op za mei 21, 2005 3:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
From their torment springs its delight.
- Hellhammer
Godver, wanneer komt 'ie uit?ThorWulf schreef:Temnozor!

- Hellhammer
- Judas Iscariot
Ik heb m nog niet zo lang geleden ook gekocht. Ik denk dat je de bootleg versie hebt gezien. Is het een witte digipack cd met zwarte 'plaatjes'?arnibes schreef:Ik zag vandaag hellhammer-triumph of death
Is die de moeite waard?
Ik vind m trouwens wel gaaf, maar ik ben ook een liefhebber van Celtic Frost. Het is dus net als Zwarte Krijser net zei. Maar aangezien je zelf een Celtic Frost topic hebt geopend (en je het dus waarschijnlijk wel gaaf zal vinden) zal je die Triumph of Death ook wel gaaf vinden.
- arnibes
- Contacteer:
Judas Iscariot schreef:[..]
Ik heb m nog niet zo lang geleden ook gekocht. Ik denk dat je de bootleg versie hebt gezien. Is het een witte digipack cd met zwarte 'plaatjes'?
Ik vind m trouwens wel gaaf, maar ik ben ook een liefhebber van Celtic Frost. Het is dus net als Zwarte Krijser net zei. Maar aangezien je zelf een Celtic Frost topic hebt geopend zal je die Triumph of Death wel gaaf vinden.
http://www.metalpesado.com.br/GRAFICOS/ ... fdeath.jpg
Dit was de voorkant.
@meltdown
slet

Hij ligt in een 2e hands zaak in r'dam.
- Judas Iscariot
Inderdaad zeg. Een half jaartje geleden heb ik een aantal t-shirts besteld daar. De de verzendkosten en alles wat er nog meer bij kwam kijken was bijna nog meer dan de t-shirts zelf. Dat is het nadeel van in het buitenland bestellen...nuberus schreef:[..]
Wel Chuck, zo snugger is dat niet als je weet wat de posttarieven vanuit Duitsland zijn. Voor 1 LP betaal je al 7,90 Euro, dus reken maar uit wat het voor 3 stuks vinyl kost. Bij Noevdia (Frankrijk) komt het geheel uit op 42 Euro en bij PT (Duitsland) zal dat er niet veel naast zitten. Laat je bij PT niet misleiden door het lage tarief wat ze noemen, want dat stellen ze achteraf met een mail bij..... Displeased rekent een prijs incl. verzending......Ergo, waar je het bestelt maakt niet zoveel uit. Het ligt ongeveer rond hetzelfde bedrag.
- Judas Iscariot
- Hellhammer
Hoe vaker ik ernaar luister, hoe beter ik het vind.ThorWulf schreef:Temnozor!
From their torment springs its delight.