Maar Blut und Eisen zei ik weer niet. Die eer komt jou toe.K. schreef:O!
Verrot handig af en toe hè? Dat metal-archives.
Jij wordt echt geil van deze band he?Plaag schreef:Een interview met Orlog, de Duitse black/pagan metalband waar ik hier de laatste tijd wel eens iets over gezegd heb:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=346
waar is die cd eigenlijk te koop ??Plaag schreef:Een interview met Orlog, de Duitse black/pagan metalband waar ik hier de laatste tijd wel eens iets over gezegd heb:
Soleil Noir is tevens een EP die is uitgebracht door Akitsa, kerel. Ik denk dat de link daar vandaan komt.Taart schreef:Nou aangezien Akitsa uit Canada komt en Soleil Noir uit Duitsland lijkt het me onwaarschijnlijk. (Of ben ik nou in de war met een andere Soleil Noir?)
Oh wacht, ik zie het al. Soleil Noir is een release van Akitsa. Die staat niet op die democompilatie.
Daar word je nogal geil van, ja.nuberus schreef:[..]
Het is WÓD-VÀN, een label dat de ene na de andere pracht black metal plaat brengt. Het label roert zich en dat valt te merken, wacht maar tot je Kermania hoort. Dat wordt de bekroning van dit black metal jaar tot nu toe.
Sterk interview! Ik kan niet wachten tot ik dit album in huis heb.Plaag schreef:Een interview met Orlog, de Duitse black/pagan metalband waar ik hier de laatste tijd wel eens iets over gezegd heb:
Rattenkönig is wel iets anders. Ik zou er maar eens naar luisteren. De meningen zijn er over verdeeld, maar ik vind Rattenkönig een krachtig, goed en duister album. Over krochten gesproken.nuberus schreef:Na de vele luistersessies en reviews van weldoordachte en overdonderende composities is het godvergeten goed luisteren naar Mutiilation - Majestas Leprosus. Het brengt je weer terug naar de werkelijke krochten dezer wereld.
Ligt Rattenkonig in dezelfde lijn als dit album?
Ik heb hem gelukkig niet gehoord.Jeroen schreef:het ging toch om het feit dat die naam bij hun hoorde.
Sinds ik die EP hoorde heb ik weinig zin in een gehele compilatie aan Akitsa rommel.
1992-2002 Ten Years of Depressive Destruction, zegt metal-archives.Jeroen schreef: Ik blijf dat compilatie album (naam even kwijt) nog altijd erg gaaf vinden. Het is compleet onstrak, haast Vlad Tepes-achtig, maar in riffs en drumwerk zit zo'n heerlijk primitieve sfeer.
K. schreef:Haha, probeer toch niet zulke poëtische omschrijvingen te geven, dat werkt alleen maar op m'n lachspieren.
EDIT: @ Meltdown dus
Haha,dat denk ik er ook van.Jeroen schreef:het ging toch om het feit dat die naam bij hun hoorde.
Sinds ik die EP hoorde heb ik weinig zin in een gehele compilatie aan Akitsa rommel.
'Wel aardig', noemt ie dat. Heb je 'm op mp3 gevonden of de mcd?arnibes schreef:Ik kwam vandaag tegen
Dawn - Sorgh på Svarte Vingar Fløgh
Dat klonk wel aardig. En welk album van ze is het 'best'?
Onmiddelijk aanschaffen, die mcd. Jat desnoods geld van je moeder. Of vraag het aan haar, 'voor een nieuwe schooltas'.arnibes schreef:[..]
Op cd heb ik hem gevonden, maar had geen geld tot m'n beschikking.
En altijd gematigd positief blijven.
Ik zal eens kijken voor dat cd'tje. Bedankt.