Was een katholieke groep trouwens. Maar wel een beestig goede.innuendo schreef:thrash/death metal band
Thrash/Speed metal VII
- Parabellum
- Dragonforce
- Dragonforce
- Destructor
Niks ervan! Die van Omen!!Dragonforce schreef:[..]
Satan & Pariah natuurlijk.
edit: Oh de volgorde is al geregeld.
Daarna Omen?innuendo schreef:Volgende week Agent Steel en Satan interviews!
De volgende weken zal ik interviews plaatsen van Sacred Reich, Death, Pestilence en Megadeth.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Hellhammer
- defenderofsteel
laat ik de topic maar weer even omhoog brengen.
aangezien we binnen korte tijd een demo gaan opnemen en gaan optreden wordt het misschien is tijd om naar buiten te treden met de band waar ik in drum. Sudden genaamd.
We gaan toch met aardige zekerheid voor het eerst optreden in de Juvenaat in Zevenaar. op 8 juli aan ons zal het in iedergeval niet liggen, meer aan de organisatie van die avond, maar was ons verteld dat dat allemaal goed liep. we spelen daar samen met zoiezo 2 andere bands. Wake up dying (death) en mortal form (death/thrash ?? )
voor ons zal het maar een korte set worden. optredens stonden namelijk nog niet gepland. aangezien we eerst ons demotje wouden opnemen. bestaande uit 4 eigen nummers. studio is al geregeld. prijs afspraken al gemaakt. volgende week donderdag komt een van die kerels van die studio voor de 2e keer langs. opnemen was gepland voor eind juni begin juli.
Zevenaar is niet de grootste en beste bereikbare stad van nederland. maar beetje reclame kan geen kwijt. en verder natuurlijk alvast een beetje reclame voor het bandje waar ik samen met ferdy (!slayer!) in speel aangezien we daar nooit echt mee naar buiten waren gekomen . we hadden dan ook nog niets te melden.
aangezien we binnen korte tijd een demo gaan opnemen en gaan optreden wordt het misschien is tijd om naar buiten te treden met de band waar ik in drum. Sudden genaamd.
We gaan toch met aardige zekerheid voor het eerst optreden in de Juvenaat in Zevenaar. op 8 juli aan ons zal het in iedergeval niet liggen, meer aan de organisatie van die avond, maar was ons verteld dat dat allemaal goed liep. we spelen daar samen met zoiezo 2 andere bands. Wake up dying (death) en mortal form (death/thrash ?? )
voor ons zal het maar een korte set worden. optredens stonden namelijk nog niet gepland. aangezien we eerst ons demotje wouden opnemen. bestaande uit 4 eigen nummers. studio is al geregeld. prijs afspraken al gemaakt. volgende week donderdag komt een van die kerels van die studio voor de 2e keer langs. opnemen was gepland voor eind juni begin juli.
Zevenaar is niet de grootste en beste bereikbare stad van nederland. maar beetje reclame kan geen kwijt. en verder natuurlijk alvast een beetje reclame voor het bandje waar ik samen met ferdy (!slayer!) in speel aangezien we daar nooit echt mee naar buiten waren gekomen . we hadden dan ook nog niets te melden.
www.myspace.com/suddenthrash
- Destructor
- defenderofsteel
-
Gaaf. Ik ben benieuwd naar jullie muziek.defenderofsteel schreef:laat ik de topic maar weer even omhoog brengen.
- Hellhammer
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Klopt ja, alleen denk ik dat de trein verbinding makkelijker is vanuit velp. Vanaf Velp kun je dan overstappen op Arnhem Velperpoort. Twee stations verder en je bent er. Gaaf als je zou komen !Hellhammer schreef:Zevenaar is een half uurtje met de bus vanuit Velp. Ik ben waarschijnlijk wel aanwezig.
@stillborn
http://forum.powerweb.nl/messages/14119 ... OST1287986
Deze link kwam ik zojuist op google tegen.. da's lang geleden!

Hehe, inderdaad!Ketter schreef:@stillborn
"Maya subjects you..."
Godverdomme, wat een ziekelijke line-up dan..
Dat Coroner was me trouwens nog niet bekend, maar dit klinkt zeer gaaf. Technische Thrash hè? Nu vat ik die hele term niet zo, maar het steekt inderdaad wel wat ingewikkelder inelkaar dan een Kreator. En als je dan die solo ziet....fuck. Foutloos. Hoe krijgen zulke lui dat toch uit hun vingers?
Híer wil ik in ieder geval wel wat meer van horen.
Dat Coroner was me trouwens nog niet bekend, maar dit klinkt zeer gaaf. Technische Thrash hè? Nu vat ik die hele term niet zo, maar het steekt inderdaad wel wat ingewikkelder inelkaar dan een Kreator. En als je dan die solo ziet....fuck. Foutloos. Hoe krijgen zulke lui dat toch uit hun vingers?
Híer wil ik in ieder geval wel wat meer van horen.
Laatst gewijzigd door Meltdown op di mei 30, 2006 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
De term technische thrash is ook niet zo heel duidelijk de defineren, Coroner heeft gewoon wat meer loopjes, wat meer virtuoze solo's en wat meer riffs in 1 nummer dan bijvoorbeeld een Kreator of een Destruction.Meltdown schreef:Mij best, maar wanneer valt iets nou onder technisch? Want afgaande op die speelstijl van Coroner kan ik er nog wel een paar noemen die er dan volgens mij weer níet onder vallen.
Hehe, maar ik ben een n00b enzo.
"Maya subjects you..."
- Metalheank
Ah man, Toxik is wel zo overgewaardeerd.Rattlehead schreef:Check ook Nasty Savage, Realm, Toxik. Dat zijn wel de bekendere, betere, thrash bands die je het labeltje technisch zou kunnen meegeven.
Arcane is ook een goeie (checken mensen!), en natúúrlijk Watchtower en Juggernaut.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Destructor
- The Horseman
Dat op dit forum meerdere mensen het waarderen wil toch niet zeggen dat het overgewaardeerd is.Metalheank schreef:[..]
Ah man, Toxik is wel zo overgewaardeerd.
Maar Toxik vulde in de jaren 80 toch ook geen arena's?
Het is Slayer niet...
En zelfs die vind ik niet overgewaardeerd, heb een beetje een hekel aan dat woord.
Nu vraag ik mezelf op dit moment zelfs af wat concreet 'overgewaardeerd' is, als jij de naam van een relatieve underground band als Toxik erbij haalt.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Metalheank
Ik bedoel dan ook specifiek op dit forum.
Om even terug te komen op Arcane, ik heb een myspace-site gevonden van ze: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... 43&Mytoken
Ik vind het een aanrader.
Om even terug te komen op Arcane, ik heb een myspace-site gevonden van ze: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... 43&Mytoken
Ik vind het een aanrader.
- Metalheank
Het zal ook eens niet heh 

- innuendo
- Lult over cdtjes
Annihilator tour afgelast
Geplaatst op 30-05-2006 om 11:58
Onderwerp: Festivals en concerten
Annihilator heeft de komende tour afgelast. Deze zomer zouden de Canadezen door Europa rondtrekken, maar omdat de opnames van de nieuwe cd langer duren dan ze van plan waren komen ze tijd te kort, en moet de tour worden afgeblazen. Dit houdt in dat de optredens eind juli in Vosselaar, Helmond en Zaandam niet doorgaan.
Jammer natuurlijk voor degenen die een kaartje hadden, maar ik hoop stiekem dat ze wat later in het jar terug komen. Eind juli kwam namelijk slecht voor me uit aangezien mijn ovkaart dan voor 40% geldig is
Annihilator heeft de komende tour afgelast. Deze zomer zouden de Canadezen door Europa rondtrekken, maar omdat de opnames van de nieuwe cd langer duren dan ze van plan waren komen ze tijd te kort, en moet de tour worden afgeblazen. Dit houdt in dat de optredens eind juli in Vosselaar, Helmond en Zaandam niet doorgaan.
Jammer natuurlijk voor degenen die een kaartje hadden, maar ik hoop stiekem dat ze wat later in het jar terug komen. Eind juli kwam namelijk slecht voor me uit aangezien mijn ovkaart dan voor 40% geldig is
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Bestial Lust
- Contacteer:
Als het ff kan zou het ook wel fijn zijn als ze dan ook gelijk ergens anders optreden, gezien ik er erg graag heen wil maar die plaatsen zijn gewoon niet bereikbaar voor mij.innuendo schreef:Annihilator tour afgelast
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
- Parabellum
Gepikt van een ander forum:
FYI, Sacrifice has not approved whatsoever with the re-issues of their albums via Displeased and they are very pissed off about this. Marquee Records holds the worldwide rights to issue these albums (in which Sacrifice granted), and in which they did a fabulous job in doing, the way re-issues should be treated and presented.
FYI, Sacrifice has not approved whatsoever with the re-issues of their albums via Displeased and they are very pissed off about this. Marquee Records holds the worldwide rights to issue these albums (in which Sacrifice granted), and in which they did a fabulous job in doing, the way re-issues should be treated and presented.
- Dragonforce