Waldrock 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 09, 2007 3:34 pm

Antonio Montana schreef:[..]

Das toch onzinnig? Bij Testament stond ik best wel ver naar voren en dan gaan een paar van die lange Friese boeren voor me staan, waarvan er een nog een sombrero op had ook. Ze hebben de hele tijd met hun rug naar de band gestaan. Waarom ga je dan zo ver naar voren, vraag ik mij af? Ik kan dan wel om ze heen gaan en verder naar voren, dat heb ik ook gedaan anders zou ik geen flikker meer zien, maar het is toch onzinnig dat ze daar überhaupt staan?! Oh en groeihormonen...ik ben 1.90. Dat vind ik lang genoeg.
Het boeit toch niet waarom zij er staan. Met je 1.90m zou je in principe bijna overal overheen moeten kunnen kijken. Waarom ga jij je in satansnaam irriteren aan van die lui, terwijl Testament een geweldige set weg gaf? Donders joh, ik zou niet weten wie er naast of voor mij hebben gestaan.. ik was veels te druk met genieten van die band.

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » ma jul 09, 2007 3:35 pm

Antonio Montana schreef:[..]

Das toch onzinnig? Bij Testament stond ik best wel ver naar voren en dan gaan een paar van die lange Friese boeren voor me staan, waarvan er een nog een sombrero op had ook. Ze hebben de hele tijd met hun rug naar de band gestaan. Waarom ga je dan zo ver naar voren, vraag ik mij af? Ik kan dan wel om ze heen gaan en verder naar voren, dat heb ik ook gedaan anders zou ik geen flikker meer zien, maar het is toch onzinnig dat ze daar überhaupt staan?! Oh en groeihormonen...ik ben 1.90. Dat vind ik lang genoeg.
Ik ben het wel met je eens. Ik heb er met mijn 1.65 altijd last van. Maakt niet uit hoe lang ze zijn. Ik ga bij voorbaat dan ook meestal aan de zijkant staan. Maar ik vind het onnozel om bij een band vooraan te gaan staan die ik toch niet wil zien. Net als mensen die vooraan gaan staan en zich halverwege bedenken weg te willen en zich weer tussen iedereen door moeten wurmen naar achteren.
"What is it with you and banging monsters"

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 09, 2007 3:38 pm

Orphe schreef:[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik heb er met mijn 1.65 altijd last van. Maakt niet uit hoe lang ze zijn. Ik ga bij voorbaat dan ook meestal aan de zijkant staan. Maar ik vind het onnozel om bij een band vooraan te gaan staan die ik toch niet wil zien. Net als mensen die vooraan gaan staan en zich halverwege bedenken weg te willen en zich weer tussen iedereen door moeten wurmen naar achteren.
Het kan wel eens vervelend zijn ja, maar bij Waldrock.. je kon met gemak helemaal vooraan komen als je dat zou willen. Zo druk was het er niet.

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » ma jul 09, 2007 3:40 pm

Dat is ook weer waar. Ik heb vrijwel bij elke band zowat vooraan gestaan. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen zich er aan kunnen irriteren.
"What is it with you and banging monsters"

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 09, 2007 3:51 pm

Orphe schreef:Dat is ook weer waar. Ik heb vrijwel bij elke band zowat vooraan gestaan. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen zich er aan kunnen irriteren.
Sja je kunt mensen nu eenmaal niet dwingen vrolijk te kijken, dwingen ze uit hun dak te laten gaan of ze te wijzen op waar ze moeten gaan staan.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma jul 09, 2007 5:52 pm

Antonio Montana schreef:[..]

Das toch onzinnig? Bij Testament stond ik best wel ver naar voren en dan gaan een paar van die lange Friese boeren voor me staan, waarvan er een nog een sombrero op had ook. Ze hebben de hele tijd met hun rug naar de band gestaan. Waarom ga je dan zo ver naar voren, vraag ik mij af? Ik kan dan wel om ze heen gaan en verder naar voren, dat heb ik ook gedaan anders zou ik geen flikker meer zien, maar het is toch onzinnig dat ze daar überhaupt staan?! Oh en groeihormonen...ik ben 1.90. Dat vind ik lang genoeg.
had je een tent? ja?

BEK HOUDEN DAN

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma jul 09, 2007 5:56 pm

Kimzel schreef:[..]


had je een tent? ja?

BEK HOUDEN DAN
Wat zou je zonder tent moeten op een festival? :' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma jul 09, 2007 5:57 pm

Band leuk vinden = vooraan staan = geinteresseerd kijken

Lijkt mij logisch. Friezen zijn echter wel sterren in het ongeinteresseerd kijken, wie weet vonden ze het wel leuk. Bij Dokk'em vorig jaar genoeg suffe Friezen gezien, maar ze betaalden tóch voor de entree :lol:
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 09, 2007 6:19 pm

Metalheank schreef:Band leuk vinden = vooraan staan = geinteresseerd kijken

Lijkt mij logisch. Friezen zijn echter wel sterren in het ongeinteresseerd kijken, wie weet vonden ze het wel leuk. Bij Dokk'em vorig jaar genoeg suffe Friezen gezien, maar ze betaalden tóch voor de entree :lol:
Ja precies, misschien was zijn enigste goudvis wel zojuist overleden en wilde hij toch bij zijn favo band kijken. Beetje meer respect en medeleven mag best.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » ma jul 09, 2007 6:36 pm

Klinkt wel als een leuk festival, als ik de reacties hier lees.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma jul 09, 2007 9:40 pm

MMayo schreef:[..]


Ja precies, misschien was zijn enigste goudvis wel zojuist overleden en wilde hij toch bij zijn favo band kijken. Beetje meer respect en medeleven mag best.
Als ik telkens aan mijn dode goudvis moet denken heb ik geen behoefte vooraan bij Testament te staan.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma jul 09, 2007 9:43 pm

the true Thorko schreef:[..]

Wat zou je zonder tent moeten op een festival? :' )

daarom gingen we naar huis

we hadden in wel 30 tenten kunnen slapen maar ja, wat staat daar tegenover?

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » ma jul 09, 2007 9:45 pm

Kimzel schreef:[..]



daarom gingen we naar huis

we hadden in wel 30 tenten kunnen slapen maar ja, wat staat daar tegenover?
Je was je vriend toch al beu, niet zo kieskeurig dus.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma jul 09, 2007 9:48 pm

Alwin schreef:[..]

Je was je vriend toch al beu, niet zo kieskeurig dus.
zo ben ik niet
zo was ik

anders had ik wel in een hotelkamer geslapen die nacht

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 09, 2007 9:55 pm

Metalheank schreef:[..]
Als ik telkens aan mijn dode goudvis moet denken heb ik geen behoefte vooraan bij Testament te staan.
Huilen in een hoekje was geen optie ivm de modderbende.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » ma jul 09, 2007 9:58 pm

Kimzel schreef:[..]


zo ben ik niet
zo was ik

anders had ik wel in een hotelkamer geslapen die nacht
:lol:

Je bent een aparte.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » ma jul 09, 2007 10:37 pm

Mijn punt wordt een beetje opgeblazen, maar ik blijf erbij dat het irritant is als mensen vooraan gaan staan als ze niet geinteresseerd zijn. Het is ook niet zo irritant dat ik me niet meer op de muziek kan concentreren, maar als er ineens een stompzinnig kijkende Fries voor met een sombrero voor me komt staan die met zn rug naar Testament gaat staan vraag ik me toch serieus af waarom hij daar in hemelsnaam moet staan. Als ik niets meer zie had ik net zo goed niet naar het concert kunnen gaan.

Maargoed: zoals ik als zei: mijn punt wordt een beetje uit proportie getrokken. Mijn grootste ergernis op Waldrock was nog altijd de soundchecks die door andere optredens liepen en Moonspell die door Testament heen moesten spelen.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 09, 2007 10:39 pm

Antonio Montana schreef:Mijn punt wordt een beetje opgeblazen, maar ik blijf erbij dat het irritant is als mensen vooraan gaan staan als ze niet geinteresseerd zijn. Het is ook niet zo irritant dat ik me niet meer op de muziek kan concentreren, maar als er ineens een stompzinnig kijkende Fries voor met een sombrero voor me komt staan die met zn rug naar Testament gaat staan vraag ik me toch serieus af waarom hij daar in hemelsnaam moet staan. Als ik niets meer zie had ik net zo goed niet naar het concert kunnen gaan.

Maargoed: zoals ik als zei: mijn punt wordt een beetje uit proportie getrokken. Mijn grootste ergernis op Waldrock was nog altijd de soundchecks die door andere optredens liepen en Moonspell die door Testament heen moesten spelen.
Zowieso raar, 2 podia naast elkaar en dan Moonspell door de geweldige set van Testament heen knallen. Bluh!

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » ma jul 09, 2007 10:41 pm

Precies. Daar kan ik me nou écht aan ergeren. Dat andere was meer bijzaak. Desalnietemin was Testament zoals altijd overweldigend fantastisch! Hail Alex Skolnik. Wat een gitarist!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma jul 09, 2007 10:41 pm

Was weer gezellig, en qua modder haalde het het niet bij Wacken 2005. Ik ben dit keer althans niet tot mijn knieën weggezakt.

Marduk was voor mij het hoogtepunt, verder heerschte Testament en was Terror een heerlijke teringzooi.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jul 09, 2007 10:42 pm

Dat met Testament en Moonspell vond ik inderdaad ook raar. (die soundchecks tussen de andere optredens door was zoals eerder al genoemd ook wel een puntje van ergernis), Alleen had ik bij Moonspell dan weer geen hinder van Testament.

Dit was inderdaad wel een puntje voor de orgamisatie om eens bij stil te staan.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » di jul 10, 2007 7:16 pm

Misschien is het dan ook wel handig dat de organisatie stro neer legt in verband met de modder. Dat hielp op Wacken bijvoorbeeld ook erg goed.

Voor de rest een top weekend gehad. Vooral met Testament en Destruction. Beide gaven een lekkere vibe waardoor ik lekker kon hakken. Verder te druk gehad om op ongeintresseerde Friezen te letten.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 10, 2007 8:12 pm

Zo ook eens een verhaaltje

Vrijdag avond kwamen we eindelijk aan na een lange trein reis, gelukkig was het met het opzetten van de tent droog en hadden we alleen last van de wind.
Na aan de baggerzooi gewend te zijn geraakt naar de pre-party geweest. Ik heb alleen Melechesch en Delain gezien, maar ik vond beide niet echt interessant.

Op zaterdag was het gelukkig goed weer, alleen de modder bleef. Gelukkig lag er voor de podia houtsnippers, waardoor het daar niet te modderig was. Ik ben eerst wezen kijken bij Aborted en ik moet zeggen het is een leuke band, maar na een tijdje gaan ze me wel vervelen. Verder vind ik hun oude werk eigenlijk ook beter dan wat ze nu uitbrengen. Daarna een stukje Moonsorrow gezien wat wel aardig klonk.
Toen kijken naar Marduk, of iig ik dacht dat Marduk zou komen, maar bij de soundcheck zag ik al dat het de gasten van Gorerotted waren. Hier was ik wel blij mee, omdat ik Gorerotted toch graag wilde zien en ze tegelijk met Celtic Frost geprogrammeerd stonden. Was een leuke show, jammer dat ze 1 gitarist miste, want dat merk je wel.
Na Gorerotted was het tijd voor Vader, die ik een erg goede show vond geven alleen jammer dat het publiek nogal tam was. Die gastzanger was dat die gozer van Autumnal Reaper? Vond het een beetje jammer, had toch liever de vocalen van Piotr gehad.
Obituary gaf ook weer een gave show weg. Ben erg benieuwd geworden naar de nieuwe plaat.
Na Obituary gelijk door naar Celtic Frost die ook weer een erg gave show weg gaven en hierna gelijk weer door gegaan naar Destruction en dat was gaaf! Helaas geen WASP, maar toch een degelijke vervanger.
Stukje Meshuggah gezien en dit is toch niet mijn muziek, ze brengen het goed, maar mij doet het niks.
Testament daarna was ook erg gaaf, ik ken nog niet veel van ze :oops:, maar damn wat een super show geven die weg!
Daarna heb ik niet echt meer iets gekeken, meer rond gehangen.

Voor mijn eerste keer Waldrock vond ik het erg gaaf, wel modderig, maar goed je moet toch het gevoel hebben in het boeren land te zitten :P Verder veel mensen gesproken en ik denk volgend jaar wel weer aanwezig.

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » di jul 10, 2007 8:19 pm

Die gastzanger was dat die gozer van Autumnal Reaper?
:shock: :shock:

Please tell me this isn't true :cry:

Ik hoop dat je ernaast zit, maar we kunnen dat wel in 1 van de 600 myspace sites terug vinden denk ik :lol:
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 10, 2007 8:20 pm

Het zou me niks verbazen, hij deed dat toch ook bij Malevolent Creation dit jaar?

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » di jul 10, 2007 8:52 pm

Dat klopt idd.
na lang aandringen mocht ie een nummer doen tijdens de nederlandse optreden van MC.
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » wo jul 11, 2007 12:11 am

Trouwens, voor de Testament kenners onder ons.

Naast The Legacy speelden ze nog een vrij rustig nummer, weet iemand toevallig hoe dat nummer heet?
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » wo jul 11, 2007 12:19 am

Return to serenity of the ballad wellicht.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 05, 2007 5:41 pm

het is helemaal mijn schuld, dat ons Waldrock verslag later is dan eigenlijk de bedoeling was.

Maar het is er dan toch:

http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=332


Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie