Iron Maiden
- yesferro
- Contacteer:
luister naar intro's zoals die van murders in the rue morgue, zo maken ze die toch niet meer, vooral niet op dance of death. Brave new world is een van mn favorite maiden albums, ik denk vooral omdat het zo een catchy album is
Laatst gewijzigd door yesferro op ma dec 13, 2004 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- ruben somewhere online
Mee eens, ze klinken na al die jaren natuurlijk behoorlijk anders (Geen slecht punt in mijn ogen) maar dat wil nog niet zeggen dat ze de "groove" kwijt zijn, zoals je dat zo mooi verwoordde. Ze hebben het nog steeds, doch op een andere manier.luister naar intro's zoals die van murders in the rue morgue, zo maken ze die toch niet meer,
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- yesferro
- Contacteer:
dat was een vreselijk belachelijke typfout, excuseer mij daarvoor, zo erg is het nog niet met me gestelddako schreef:[..]
Nou mag je wel al dik twee jaar enkel Amerikaas lullen, maar dit is toch vrij jammer, haha.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- yesferro
- Contacteer:
yep, en ik kan niet beslissen welke stijl ik het liefste hoorIROn schreef:Mee eens, ze klinken na al die jaren natuurlijk behoorlijk anders (Geen slecht punt in mijn ogen) maar dat wil nog niet zeggen dat ze de "groove" kwijt zijn, zoals je dat zo mooi verwoordde. Ze hebben het nog steeds, doch op een andere manier.luister naar intro's zoals die van murders in the rue morgue, zo maken ze die toch niet meer,
Om het wat meer in het serieuze te trekken; ik neem aan dat je nu vrij weinig Nederlands meerlult. Merk je daar nog wat van, als je met je ouwelui belt/hier zit je forummen?yesferro schreef:[..]
dat was een vreselijk belachelijke typfout, excuseer mij daarvoor, zo erg is het nog niet met me gesteld
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- yesferro
- Contacteer:
ow ja, tuurlijk merk ik er iets van, ik moet op het forum constant de backspace gebruiken, die t bij denkt had ik echt niet gezien. En het duurt toch wel een tijdje om een deftige nederlandstalige converstatie te voeren, ik moet er terug inrollen. Zaterdag had ik op het werk een tafel met nederlanders, ze komen iedere3 maand langs en ze zeiden dat mn nederlands toch wel 'speciaal' begint te klinkendako schreef:[..]
Om het wat meer in het serieuze te trekken; ik neem aan dat je nu vrij weinig Nederlands meerlult. Merk je daar nog wat van, als je met je ouwelui belt/hier zit je forummen?

-
[quote="IROn]Mee eens, ze klinken na al die jaren natuurlijk behoorlijk anders [/quote]
Ik vind Iron Maiden toch een behoorlijk stijlvaste bands. Dance of death klinkt natuurlijk anders dan Killers, maar de band heeft lang niet zoveel verandering doorgemaakt als bijvoorbeeld Metallica, Slayer en Black Sabbath, om maar eens wat te noemen.
Dat vind ik trouwens ook wel okee; bij Maiden weet je wat je krijgt -een schijf goede heavy metal, niet meer en niet minder-, terwijl je bij Slayer nog wel eens onaangenaam verrast kan worden door foute samples en trage grooves.
Ik vind Iron Maiden toch een behoorlijk stijlvaste bands. Dance of death klinkt natuurlijk anders dan Killers, maar de band heeft lang niet zoveel verandering doorgemaakt als bijvoorbeeld Metallica, Slayer en Black Sabbath, om maar eens wat te noemen.
Dat vind ik trouwens ook wel okee; bij Maiden weet je wat je krijgt -een schijf goede heavy metal, niet meer en niet minder-, terwijl je bij Slayer nog wel eens onaangenaam verrast kan worden door foute samples en trage grooves.
- Daisycutter
haha, je krijgt al zo'n amerikaans kokhals accent, een goede straf voor niet meer in europa wonenyesferro schreef:[..]
ow ja, tuurlijk merk ik er iets van, ik moet op het forum constant de backspace gebruiken, die t bij denkt had ik echt niet gezien. En het duurt toch wel een tijdje om een deftige nederlandstalige converstatie te voeren, ik moet er terug inrollen. Zaterdag had ik op het werk een tafel met nederlanders, ze komen iedere3 maand langs en ze zeiden dat mn nederlands toch wel 'speciaal' begint te klinken
Sir Cliff Richard Front!
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Ik vind het wel best, mooi voor mijn Maiden verzameling. Er zitten de nodige extra's bij wat een aanschaf rechtvaardigd.wuzzer schreef:maar goed, back to topic, ik zie de toegevoegde waarde van het her-uitbrengen van the number of the beast niet echt, jullie?
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- Blikskaters
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ze hebben een nieuwe release dus ook een nieuwe single. Beter hebben ze er een mooie nieuwe cover voor gemaakt.wuzzer schreef:maar goed, back to topic, ik zie de toegevoegde waarde van het her-uitbrengen van the number of the beast niet echt, jullie?
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ruben somewhere online
Kijk eens wat ik hier heb:
Tokus schreef:goh, Number of the Beast komt begin januari opnieuw op single uit.... cd, 7" en 12" versies.
ENHANCED CD
1 - The Number Of The Beast (Original Version)
2 - The Number of The Beast - Live At Brixton - Recorded March 21st 2002 Brixton Academy
3 - Hallowed Be Thy Name - live At Brixton - Recorded March 20th 2002 Brixton Academy
Plus
4 - Enhanced Video - Original Number Of The Beast Promo Video 1982
5 - Enhanced Video - Number of The Beast - live At Brixton - Filmed and recorded March 21st 2002.
7 Inch Limited Edition Coloured Vinyl, with poster
Side A - The Number of The Beast (Original Version)
Side B - The Number Of The Beast - Live At Brixton 2002
12 Inch Limited Edition- Picture Disc
Side A
Track 1 - The Number of The Beast (Original Version)
Track 2 - The Number of The Beast - live At Brixton 2002
Side B
Track 1 - Remember Tomorrow - Live (Original B Side from 1982 single)
Nee alleen, de limited edition had dezelfde cover. En Ruben dat die single komt dat weet ik, daar ging het niet om.IROn schreef:Dat niet, maar het lijkt me logisch, aangezien dat met de Run to the Hills single ook zo was.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Dan heb ik het verkeerd gelezen, maar ga er maar vanuit dat de cover precies hetzelfde wordt behalve het logo. Ik vind die nieuwe bijgeschaafde logo van Maiden eigenlijk ruk, straalt niks meer uit.Djaser schreef:[..]
Nee om de cover/plaatje/voorkant van de single.
Oh, ik zie net op de Website van de band dat ze biju het bericht over de single een cover hebben geplaatst, het is in wezen dezelfde als de oude:

het enige verschil is dat de naam nu rechtonderin staat, bij de oude stond hij boven het hoofd van de duivel. Overigens ben ik nu nog niet zeker dat dit hem wordt, aangezien het nieuwe logo afgezaagde hoekjes heeft, en dat is hier nog niet het geval.

het enige verschil is dat de naam nu rechtonderin staat, bij de oude stond hij boven het hoofd van de duivel. Overigens ben ik nu nog niet zeker dat dit hem wordt, aangezien het nieuwe logo afgezaagde hoekjes heeft, en dat is hier nog niet het geval.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...