Arnhem Metal Meeting II

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » za nov 26, 2005 4:20 pm

Ik ga ook maar ff snoeihard NIET. De line-up is wel okee enzo hoor, maar ik heb ff geen zin.

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 9:37 pm

weet iemand een tijdsschema? ik wil sugar daddy effe storen tijdens Candlemass hehe
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za nov 26, 2005 9:38 pm

Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 9:39 pm

ja ken ik niet vinden, staat enkel begintijd en eindtijd, of ik kijk niet goed, wat niet geheel ondenkbaar is.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 9:40 pm

ach godver laat maar, dat was het geval ik moet effe bellen dus

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 9:44 pm

stomme homo neemt niet eens op

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za nov 26, 2005 9:47 pm

Time Schedule is engels voor Tijden Schema :roll:

Last.fm

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 9:51 pm

gast dat weet ik, ik ben geen imbeciel, er staat nergens time schedule maar running order. hihi

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za nov 26, 2005 9:53 pm

Harvester Of Sorrow schreef:gast dat weet ik, ik ben geen imbeciel, er staat nergens time schedule maar running order. hihi
Komt op het zelfde neer :wink:

Last.fm

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 9:54 pm

dat merk ik.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za nov 26, 2005 9:54 pm

:lol:

Last.fm

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » za nov 26, 2005 10:34 pm

Harvester Of Sorrow schreef:gast dat weet ik, ik ben geen imbeciel, er staat nergens time schedule maar running order. hihi
:lol:
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za nov 26, 2005 10:54 pm

ja wát?

Oak

Bericht door Oak » zo nov 27, 2005 1:51 am

Hoe was Enslaved? Welke nummers speelde ze?

goddethroned

Bericht door goddethroned » zo nov 27, 2005 8:59 am

het was weer gaaf,alle bands waren top en heb me dan ok prima vermaakt
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Dragahl

Bericht door Dragahl » zo nov 27, 2005 12:13 pm

Oak schreef:Hoe was Enslaved? Welke nummers speelde ze?
Enslaved was absoluut de beste gig van de avond (vind ik dan).
Geluid was steengoed, evenals de set die ze speelden.
Oude en nieuwe nummers, helemaal goed.

Dismember, Callanish Circle en Ensiferum klonken beroerd, door wederom kutgeluid in de grote zaal.

Fluisterwoud zat er qua geluid ook weer vies naast, jammer.

Maargoed, het was een geslaagde avond.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo nov 27, 2005 12:18 pm

Was vrij sfeerloos en alles veels te duur....de metalsfeer ontbrak eenm beetje vanwege de mengelmoes aan stijlen door elkaar. Verder waren CANDLEMASS en DESTRUCTION wel goed.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

No_Remorse
Contacteer:

Bericht door No_Remorse » zo nov 27, 2005 12:30 pm

Dragahl schreef:[..]

Enslaved was absoluut de beste gig van de avond (vind ik dan).
Geluid was steengoed, evenals de set die ze speelden.
Oude en nieuwe nummers, helemaal goed.

Dismember, Callanish Circle en Ensiferum klonken beroerd, door wederom kutgeluid in de grote zaal.

Fluisterwoud zat er qua geluid ook weer vies naast, jammer.

Maargoed, het was een geslaagde avond.
Dat geluid in de grote zaal lag er dan grotendeels waar je stond denk ik. Wij stonden bij alle 3 de bands vrij vooraan en het geluid was daar absoluut niet beroerd te noemen,ben dan ook bij alle 3 de bands flink uit m'n dak gegaan. Vond het geluid in de zaal van fluisterwoud een stuk beroerder. Dismember was gaaf overigens. Altijd leuk om Pieces en Patrol17 live te horen! En sfeer..tja,ik heb ze gezelliger meegemaakt,maar sfeer creeer je zelf.

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo nov 27, 2005 12:41 pm

was absoluut een vette dag.

destruction was bruut!!!! echt super. alleen de vloer was zo nat en glibberig dat t net moshen op de ijsbaan was. :P. was wel jammer dat er nog maar weinig mensen over waren, er moesten zeker heel veel met het openbaasr vervoer

na destruction vond ik ensiferum het best. dit is echt al de vijfde keer dat ik ze zie :P. en wat echt leuk was dat ze voor t eeerst twee nummers speelden die ik niet kende: een nieuw nummer en een cover, geloof van amorphis, kan me vergissen.

thyrfing vond ik ook erg gaaf. leuk om dit bandje een keer live te zien :D

de weg terug van amm was echt wel een ramp, door de grote sneeuwval raakte een auto in de slip voor ons, gelukkig konden wij m net ontwijken, was wel schrikken zeg.
maar de sneeuw was verder wel heel leuk, sneeuwballengevechten :P. en van de loofbomen was elk takje bedekt met een laagje sneeuw. supermooi.

Ernst

Bericht door Ernst » zo nov 27, 2005 1:19 pm

enforcer schreef:Was vrij sfeerloos en alles veels te duur....de metalsfeer ontbrak eenm beetje vanwege de mengelmoes aan stijlen door elkaar. Verder waren CANDLEMASS en DESTRUCTION wel goed.
Godver, ik baal er zo van dat ik deze tour heb gemist nu van Candlemass en Destruction. Speelde Destruction nog iets speciaals van Release from agony ? Dat las ik op diverse andere forums wel, dat hun setlist erg sterk was deze tour....

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo nov 27, 2005 1:22 pm

als ik t goed heb speelden ze: unconscious ruins

oh en die gozer van candlemass kwam meezingen met alliance of hellhounds erg tof :D

Dragahl

Bericht door Dragahl » zo nov 27, 2005 1:23 pm

Ik vergat er trouwens bij te melden dat Thyrfing en Grave ook enorm strak speelde.

Hoe was Mercenary eigenlijk?
Die heb ik gemist.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo nov 27, 2005 1:26 pm

ik vond mercenary eigenlijk niet zo boeiend.

thyrfing was wel erg vet, geluid stond alleen een beetje vervelend, de keyboards waren bijna niet te horen. vond eigenlijk vooral in de grote zaal t geluid veels te hard staan, alleen bij destruction viel dat wel mee. geluid stont bij ensiferum stond ook slecht, erg jammer, de zang stond veels te zacht

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo nov 27, 2005 1:30 pm

Dat waren me toch een stel toffe bands!

Volbeat begon lekker. Goed geluid, de muziek lag lekker in het gehoor en de band had duidelijk plezier. Behoorlijk tof dus.

Daarna naar Callenish Circle geweest. Muzikaal vind ik het niet bijzonder, maar ze hebben wel een goede show neergezet en speelden behoorlijk strak.

Vervolgens kwam Fluisterwoud. Amper naar geluisterd eigenlijk, voornamelijk door het beroerde geluid, waardoor het net achtergrond muziek leek.

Op naar Ensiferum. Vind het sowieso een leuke band en naar mijn mening was dit één van de betere concerten van de avond.

Daarna naar Enslaved. Godsallejezus, dat was vet. In het begin was het geluid een beetje zwak, de gitaren hoorde je amper en de synth stond te hard, maar gelukkig werd dat snel verholpen. De setlist was erg goed naar mijn mening, vooral door de mix van nieuwe en oude nummers.

Dismember vond ik niets, dus daar ben ik niet lang gebleven.

Vervolgens naar Officium Triste. Was wel leuk, maar niets bijzonders.

Nu kwam voor mij het absolute hoogtepunt: Candlemass. Messiah was druk over het podium aan het lopen en zéér goed bij stem, jammer genoeg speelden ze te kort en speelden ze te weinig nummers van hun eerste (en mijn favoriete) cd. Verder was de setlist perfect, een goede mix van nummers van hun oude cd's en van hun nieuwe cd.

En na Candlemass ben ik naar huis gegaan, dus over Totenmond/Thyrfing en Destruction kan ik weinig vertellen.

Zorya

Bericht door Zorya » zo nov 27, 2005 2:03 pm

Haha ik werd gisteravond gebeld door Aminjar.

''krrrkrkrkrrkkr''

Yeah! Thyrfing heerste!
From their torment springs its delight.

AnnetS

Bericht door AnnetS » zo nov 27, 2005 2:07 pm

Wat baal ik nu dat ik er niet kon zijn... :cry: stomme kut sneeuw ook. Mijn ouders waren niet van plan om de auto mee te geven omdat het zo glad was.

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo nov 27, 2005 2:10 pm

valkyrian schreef:als ik t goed heb speelden ze: unconscious ruins

oh en die gozer van candlemass kwam meezingen met alliance of hellhounds erg tof :D
Dat vond ik dus helemaal niet tof, die kerel verkrachtte dat hele nummer met z'n klotestem. maar goed Candlemass is dan ook absoluut niet mijn ding.
not all those who wander are lost!

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo nov 27, 2005 2:15 pm

Zorya schreef:Haha ik werd gisteravond gebeld door Aminjar.

''krrrkrkrkrrkkr''

Yeah! Thyrfing heerste!
Aminjar was niet zo blij met ons vanochtend. We lieten om 8 uur onze wekker afgaan om op tijd weer huiswaarts te kunnen keren. :twisted:

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » zo nov 27, 2005 2:18 pm

Kutzooi, ik geb weer gave optredens gemist. Nou moet ik korpiklaani ook nog eens missen omdat niemand met de trein durft te reizen vawege de sneeuw van afgelopen vrijdag.
Heerlijk Helder Taalloeder

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo nov 27, 2005 2:28 pm

De trein is dan ook wel een beetje eng.

Jesper

Bericht door Jesper » zo nov 27, 2005 2:42 pm

Mooi, zo te lezen weinig gemist.
Heus.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » zo nov 27, 2005 2:50 pm

Als je niet van razende duitse Thrash en slepende doom houdt, dan heb je idd weinig gemist.

Destruction was geweldig, gave setlist met een erg goede mix van klassiekers en nieuw spul. Ook Candlemass was erg goed bezig, alleen vond ik 2 nummertjes van de eerste cd wat karig.
Ook moet ik even zeggen dat ik me bij Officium Triste ook erg goed vermaakt heb!

De rest heb ik moeten missen ivm werk. Kwam pas bij Dismember binnen.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

bloeding

Bericht door bloeding » zo nov 27, 2005 3:02 pm

zonde dat je dismember niet geheel gezien hebt dan.
die waren weer fijn.
was erg gezellig allemaal, maar voor velen denk ik
dat er niet veel gemist is.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

IROn

Bericht door IROn » zo nov 27, 2005 3:05 pm

Zo, dat was me het dagje wel! Ik zal de sneeuw"pret"verhalen maar achterwege laten, ik heb allen tenslotte overleefd, ik was op de fiets.

Wel, gisterenochtend eerst vanuit Arnhem naar huis gebust/treint omdat ik de dag ervoor stuck was in Arnhem door gebrek aan OV. Na echt opgestaan te zijn gelijk weer op de fiets richting Arnheim, voor rendez-vous met vrienden voor de BK. En daar gelunched uiteraard, u kent me. Hierna wat Call of Duty gespeeld op de Xbox 360 in de FRS, daar we toch vroeg waren. Ondertussen moesten twee vrienden van me weer terug omdat ze hun kaartje vergeten waren, ook altijd fijn.

Richtig Musis gegaan maar we waren te vroeg, dus het was nog dicht en stonden we fijn druppend en wel buiten.

Wel, de bands dus.

Volbeat hebben we van afstand bekeken, was zeker niet slecht! Niet helemaal mijn genre maar ik kon het wel waarderen. Strakke drummer ook, en het enthousiasme van de band was ook een pluspunt. Leuke opener.

Callenish Circle: Even gekeken, was niks. Weggegaan, beetje met bekenden gepraat en bier gedronken

Fluiterwoud: Even gaan lachen op de corpsepaint/blekkiemuziek, altijd leuk. Wel moet ik toegeven, hoewel ik geen Black luister, dat het zowaar beter klonk als op cd, en dat het niet eens ruiste.

Mercenary: Niet gezien en ik heb niet het idee dat ik dat erg vindt.

Ensiferum: Gaaf, geweldig, geniaal! Een van de bands waar ik voor kwam, echt te gaaf. Vette setlist, Treacherous Gods hoezee! Into Battle was een geniale afsluiter, en ook lekker gemosht. Jammer alleen dat de zang vrijwel niet hoorbaar was, vooral in het begin. En inderdaad, ze zagen er net wat te jong uit om als brute vikingen over te komen... komt nog wel. Hoogtepunt van de dag voor mij.

Enslaved: Eetpauze. Voor de tweede keer die dag naar de Burger King, altijd fijn. Angus geproefd. Lekker. Jammer dat bepaalde mensen zo nodig sneeuwballen naar elkaar moesten gooien en daardoor onschuldige voetgangers lastig vielen en zich vervolgens niet veronschuldigden zodat ik dat maar deed. Heel jammer.

Bij terugkomst Grave, Officium Triste en Dismember (Disember volgens dat bord in de hal?) niet gezien, maar gewoon wat met mensen rondgelopen en ons vermaakt.

Candlemass: Ook niet mijn muziek, maar een maat van me wilde het wel graag zien dus zijn we wel wezen kijken. Klonk best, leuk solootje af en toe, maar ik heb me mee vermaakt met het spotten van verschillende shirts die rondliepen.

Thyrfing: Oeh, gaaf zeg. Keyboard had wat harder mogen staan, maar ovberaal gezien was het een lekker optreden. Niet echt een band om volledig op loos te gaan, maar wel leuk om naar te kijken/luisteren. Alleen die vage verf op het gezicht van de toetsenist?

En daarna Vernietiging! Gaaf, ik kan niet anders zeggen, maar ik had het toch iets beter verwacht. Op albums spelen ze gewoon strakker en klinkt het wat minder rommelig. Echter, de nummers die ik niet kenden klonken ook erg vet, pluspuntje. Ben wel iets voor het einde weggegaan ivm drukte bij de "Garderob".

Kortom: Geslaagde dag! Fijn bier gedronken, bands gekeken, mensen gesproken, Irene op de grond gegooid (Sorry, ik kon er niets aan doen, je leunde echt TE ver naar achteren...), BK gegeten, Blaze poster en AMM poster gescoord.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

samson
zonder Gert

Bericht door samson » zo nov 27, 2005 3:09 pm

Lekker bandjes gekeken, pizza gebikt, veel mensen gesproken en weer kansloos halfzat naar huis. Leuke dag dus.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo nov 27, 2005 3:59 pm

Waarom hoor ik niemand over Grave en Leng Tch'e? Hoe speelde die bands?

Last.fm

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo nov 27, 2005 4:39 pm

fetuskiller schreef:Waarom hoor ik niemand over Grave en Leng Tch'e? Hoe speelde die bands?
Grave was erg gaaf. Leng Tch'e heb ik niet gezien, omdat ik de zaal waarin ze speelden nogal ruk vond qua geluid en aankleding. Heb daar alleen Fluisterwoud even gekeken wat overigens wel geinig was, maar heb ze beter aan het werk gezien.

Aminjar

Bericht door Aminjar » zo nov 27, 2005 4:45 pm

mardukfan schreef:[..]

Aminjar was niet zo blij met ons vanochtend. We lieten om 8 uur onze wekker afgaan om op tijd weer huiswaarts te kunnen keren. :twisted:
Whahaha inderdaad! Eikels!
Maar jullie waren niet zo blij met ons vannacht, toen jullie moesten slapen en wij nog even niet :P

Haha, wat was het allemaal extreem gaaf. Ben van hot naar her gerend en gesleept en heb me perfect vermaakt. Thyrfing vond ik wel het gaafste denk ik. Ik bekeek net mn jasje die ik aanhad en het zat onder het varkensbloed (toch?)! Gatver!

Wel een overdaad aan mf'ers, doch erg gezellig.
Foto's volgen nog.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo nov 27, 2005 5:05 pm

Aminjar schreef:[..]

Whahaha inderdaad! Eikels!
Maar jullie waren niet zo blij met ons vannacht, toen jullie moesten slapen en wij nog even niet :P

Haha, wat was het allemaal extreem gaaf. Ben van hot naar her gerend en gesleept en heb me perfect vermaakt. Thyrfing vond ik wel het gaafste denk ik. Ik bekeek net mn jasje die ik aanhad en het zat onder het varkensbloed (toch?)! Gatver!

Wel een overdaad aan mf'ers, doch erg gezellig.
Foto's volgen nog.

hahaha vooral John had er last van. Die hoorde ik vannacht nog roepen dat er ook mensen graag wilden slapen :lol:

SonOfTheDamned

Bericht door SonOfTheDamned » zo nov 27, 2005 5:07 pm

jup was zeer vet 8)

dismember en ensiferum vond ik toch t beste.....

destruction vond ik dit keer een beetje tegen vallen jammer genoeg....
geluid was niet helemaal goed

ik sta ook nog met een kameraad en Mike (gitarist van Destruction) op de foto 8)
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....

Richard

Bericht door Richard » zo nov 27, 2005 5:18 pm

en was het de 35 euro waard jongens?
HAHA neen.

Dennus

Bericht door Dennus » zo nov 27, 2005 5:19 pm

Ja, alle 35.

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo nov 27, 2005 5:19 pm

IROn schreef:En daarna Vernietiging! Gaaf, ik kan niet anders zeggen, maar ik had het toch iets beter verwacht. Op albums spelen ze gewoon strakker en klinkt het wat minder rommelig. Echter, de nummers die ik niet kenden klonken ook erg vet, pluspuntje. Ben wel iets voor het einde weggegaan ivm drukte bij de "Garderob".
hum jij vind ze op cd beter dan in t echt? :S. hmm moet ik t toch echt met je oneens zijn, ze komen live veel beter over dan op cd, ach misschien op de nieuwste twee cds klinken ze erg gelikt, maar ik ben zelf meer fan van t ouderen werk, en the antichrist.

absoluut tot t einde gebleven en taotaal geen last gehad van drukte bij de graderobe... daar was bijna niemand hoor.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » zo nov 27, 2005 5:21 pm

valkyrian schreef:[..]

hum jij vind ze op cd beter dan in t echt? :S. hmm moet ik t toch echt met je oneens zijn, ze komen live veel beter over dan op cd, ach misschien op de nieuwste twee cds klinken ze erg gelikt, maar ik ben zelf meer fan van t ouderen werk, en the antichrist.

absoluut tot t einde gebleven en taotaal geen last gehad van drukte bij de graderobe... daar was bijna niemand hoor.
Destruction was gewoon gaaf.
En ik ben daar in pit een paar flink op mn smoel gegaan.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

nightwing

Bericht door nightwing » zo nov 27, 2005 5:23 pm

Volbeat: nou ja na 3 seconden had ik het wel gezien ja.

Callenish Circle: ik vind het live zoiezo niet veel aan, amar dit was toch wel een bombastische show, gaver als de vorige keer live dus.

Fluisterwoud: ja lag het aan mij of was het geluid neit zo geweldig,v erder wel gaaf.

Mercenary: nauwelijks gezien.

Ensiferum: joh dat was tof joh, iedereen kwam los op die feest muziek. gaaf dus!

Leng Tch'e: te weinig van gezien om een oordeel te kunnen geven.

Enslaved: Nou mij viel het een beetje tegen, had er veel meer van verwacht, wil neit zeggen dat ik het superslecht vond maar ben toen maar naar beneden gegaan.

jaja want deze grote man (:mrgreen:) moest natuurlijk vooraan staan bij Dismember. Heb een tijd staan wachten vooraan bij het hek, toen kwam de soundcheck, en zelfs die was gaaf! hehe. Ja tering gave show, voor mij de band van de dag!

Officium Triste: 1 van de heel erg weinige dom bands die mij wat kon boeien, maar gisteren niet.

Grave: beukte lekker weg zo na Dismember.

Candlemass: Heb er best een tijdje staan kijken, ook al is het niet mijn muziek. De show die ze neerzetten was toch wel gaaf hoor.

Totenmond: te weinig van geziaen, zie ik in Januari wel.

Thyrfing: Godverdomme, dit was toch wel erg gaaf hoor. Toffe band, en een erg goede zanger.

Destruction: gave afsluiter, toffe show!
Laatst gewijzigd door nightwing op zo nov 27, 2005 5:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
www.last.fm/user/robenroll

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo nov 27, 2005 5:23 pm

Sargatanas schreef:[..]

vertel mij wat, ik heb twee blauwe knieën. moshen op de ijsbaan zeg

SonOfTheDamned

Bericht door SonOfTheDamned » zo nov 27, 2005 5:31 pm

haha jah k stond vooraan bij t hek maar de was wel n flinke pit volgens mij :P
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » zo nov 27, 2005 5:32 pm

SonOfTheDamned schreef:[..]

haha jah k stond vooraan bij t hek maar de was wel n flinke pit volgens mij :P
Tja, volgens mij gewoon een paar flinke kerels, hehe.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo nov 27, 2005 5:34 pm

hmm de pit was wel groot, nouja de ruimte om de pit heen :P vreder waren er maar een paar mensen aan t moshen en de pit was niet eens echt hard

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » zo nov 27, 2005 5:34 pm

Idem, hehe, ben nog een keer hard over je heen gepleurd ook geloof ik :P Die vloer was echt te glad :D

Maare, gaaf feestje. Al was het geluid bij de meeste bands echt om te huilen. Zal zo ff de geslaagde foto's uit de meuk sorteren en posten alhier.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Gesloten