Graspop Metal Meeting 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » wo jun 27, 2007 3:53 pm

had Pain of Salvation meer publiek dan op fields of rock? (daar waren maar 200 mensen ofzo omdat: of mensen Dragonforce wilde zien of dat mensen een mooi plekje wilden voor Iron Maiden) vond het wel sneu voor ze, desondanks gaven ze een show alsof het helemaal vol stond \m/ !!
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Marcus
Berichten: 456
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:18 pm

Bericht door Marcus » wo jun 27, 2007 4:01 pm

Maze schreef:[..]


Heb dat nooit eerder gehoord. Wel hoeren etc. Vond timmy in ieder geval een stuk grappiger, dan hoeren. Na de WoW editie en nu met het geschreeuw op graspop is het een feit.
Southpark = metal.
Southpark is grappig, mensen die timmy of hoeren roepen vinden zichzelf vooral erg grappig.

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » wo jun 27, 2007 4:12 pm

5 euro ja.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18582
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jun 27, 2007 6:49 pm

Sargatanas schreef:5 euro ja.
:)
Als ze nou 'mindervalidekes!!' hadden geroepen was het allemaal een stuk beter geweest. Tenminste Belgs verantwoord. (Ja, Belgs.)

Iemand riep iets over Finntroll; Ik weet niet meer precies wat ze hebben gespeeld, maar in elk geval niets van Midnattens Widunder en wél Trollhammaren. (Vast ook wel 1 of 2 nieuwe nummers) Tot zo ver mijn herinneringen aan Finntroll. Het was gewoon gaaf mkah.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25616
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 27, 2007 6:57 pm

Had Blind Guardian overigens op Quest For Tanelorn na nog verrassingen? Ik vond ze de laatste keer dat ik ze zag erg tegen vallen qua setlist namelijk.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22671
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jun 27, 2007 6:59 pm

Ze speelden al mijn favorieten, dus ik had echt niks te klagen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jun 27, 2007 7:10 pm

hmm dubbele post.
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op wo jun 27, 2007 7:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jun 27, 2007 7:26 pm

king_pin schreef:had Pain of Salvation meer publiek dan op fields of rock? (daar waren maar 200 mensen ofzo omdat: of mensen Dragonforce wilde zien of dat mensen een mooi plekje wilden voor Iron Maiden) vond het wel sneu voor ze, desondanks gaven ze een show alsof het helemaal vol stond \m/ !!
Op z'n minst 10 keer zoveel. De marquee stond aardig vol.
200 mensen op FoR lijkt me zelfs nog aan de hoge kant, je kon zo tot vooraan lopen.
Marcus schreef:[..]
Southpark is grappig, mensen die timmy of hoeren roepen vinden zichzelf vooral erg grappig.
², na drie dagen was de puberale lol er wel vanaf
Krimhild schreef:[..]
Iemand riep iets over Finntroll; Ik weet niet meer precies wat ze hebben gespeeld, maar in elk geval niets van Midnattens Widunder en wél Trollhammaren. (Vast ook wel 1 of 2 nieuwe nummers) Tot zo ver mijn herinneringen aan Finntroll. Het was gewoon gaaf mkah.
Ik weet vrij zeker dat ze wel eentje van 't eerste album gespeeld hebben, maar ik weet niet meer zeker. Midnattens Widunder, RivFader en Svartberg waren 't in ieder geval niet, anders had ik 't nog wel geweten.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22671
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jun 27, 2007 7:29 pm

MetalTuupLimburg schreef:[..]

², na drie dagen was de puberale lol er wel vanaf

inderdaad, doe mij dan maar weer het oude vertrouwde Slayer.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 27, 2007 7:31 pm

Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb me aardig vermaak met 'Timmèh!'. Weer eens wat anders. Stelletje conservatievelingen. :wink:
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jun 27, 2007 7:34 pm

Old school bedoel je :P

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22671
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jun 27, 2007 7:34 pm

Mocht iemand nog een keer een schorre idioot Banaan!!! Lekkerrrrr!! hebben horen schreeuwen, dan was ik het 8)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18582
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jun 27, 2007 7:51 pm

Mocht iemand nog de gezellige tonen van de Vengaboys of Modern Talking voorbij hebben horen komen, dan was ik het. Eh, die de muziek meehad. Ik zing niet.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 27, 2007 8:08 pm

Ik was te herkennen aan het plat Gents.

"Allé, maat, weet wel, tis waar, niet waar, allé ja, ca va, keer muilen en al, weet wel."

"Ik è ne kilo bananneuh, kilo bananneuh" (op het deuntje van Guantanamera)

"Boeretangeeuh"
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo jun 27, 2007 8:21 pm

dom zeg.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jun 27, 2007 8:26 pm

EmptySkies schreef:dom zeg.
I CAN'T FUCKING HEAR YOOOOUUU!
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Mortukai
Berichten: 786
Lid geworden op: za jul 30, 2005 8:20 pm
Locatie: hoogvliet

Bericht door Mortukai » wo jun 27, 2007 8:41 pm

metalmachine schreef:Hoe was Finntroll??? nog nieuwe nummer gespeeld
van Ur Jordens Djup:
Gryning
Sang
Korpens saga
En maktig har
Nedergang

verder:
Urvsamp
Det iskalla Trolblod
Fiskarens Fiende
Trollhammeren
Jaktens tid

en nog 2 nummers van jaktens tid en Midnattens Widunder
De rest ben ik vergeten
Http://www.myspace.com/mortukai

[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » wo jun 27, 2007 8:45 pm

heeft er iemand brutal truth gezien? ben wel benieuwd hoe die het er vanaf brachten
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » wo jun 27, 2007 8:50 pm

Ja, die heb ik nog gezien. Kende ze daarvoor alleen van naam eigenlijk. Roste wel behoorlijk zeg.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24893
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo jun 27, 2007 8:54 pm

KoenM schreef:Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb me aardig vermaak met 'Timmèh!'. Weer eens wat anders. Stelletje conservatievelingen. :wink:
je bent toch geen 16 meer?

dat soort onzin is toch niet grappig? heeft niets met conservatief te maken, eerder met puberaal
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23064
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo jun 27, 2007 8:56 pm

Stel je voor, een beetje hersenloos vermaak. Dat zou me toch wat zijn.

Ga jij anders lekker op je trancefeesten kijken of er nog lui op een intellectueel verantwoorde manier drugs in je cola willen pleuren.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo jun 27, 2007 8:58 pm

dako schreef:Stel je voor, een beetje hersenloos vermaak. Dat zou me toch wat zijn.

Ga jij anders lekker op je trancefeesten kijken of er nog lui op een intellectueel verantwoorde manier drugs in je cola willen pleuren.
jezus, de meest kansloze reply ooit.
"Nou, jouw muziek is het domst".
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 27, 2007 9:02 pm

:' )

Jongens toch. Het zal me werkelijk worst wezen, ik heb me vermaakt.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » wo jun 27, 2007 9:10 pm

juist, that's the spirit!
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo jun 27, 2007 9:19 pm

Jaja, ik heb graspop ook overleefd. Ik vond het zeer geslaagd, op misschien wat nattigheid na (gelukkig niet in de tent) Wat heb ik gezien? Nou, veel. Dus als je lui bent, vooral niet verder lezen :lol:

Vrijdag:
Helaas had de NS ons opgelicht (via Weert naar Belgie? Wat?) en dus heb ik 1349, Static-X en Vader moeten missen :cry: Het eerste wat ik zag was Belphegor. Kende de hele band niet, maar vond het wel leuk ^-^ Within Temptation was wel aardig, maar niet meer dan dat. Nog mensen uit de buurt tegen het lijf gelopen die al 15 minuten 50 cm voor ons stonden.
Pain of Salvation was erg gaaf. Dansen op Disco Queen, te leuk. Type O was erg goed vond ik, al schijnen de meningen daar over verdeeld te zijn. Aerosmith is gewoon niks voor mij heb ik ontdekt, desondanks was het wel een aardig optreden. En Therion was erg vet! Alleen jammer dat mn voeten te dood waren om het uit te houden tot het einde...en ok, ik was niet helemaal nuchter meer :wink:

Zaterdag:
Eerst Lamb of God gezien, maar dat heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt, want er is niks van blijven hangen. Sirenia daarentegen vond ik erg leuk, ondanks dat het gedrag van de zangeres me enorm stoorde. Ze was in ieder geval aardig bij stem...Stone Sour vond ik leuker dan verwacht. Atheist was prima te verteren. (Mother man, whoo!) Life of Agony boeide me niet zo, dus maar weg gegaan. Cannibal Corps ben ik wat tweestrijdig over. De muziek was erg dik en cool, alleen...verveeld het zo snel. Ook niet afgezien dus, maar terug gegaan naar de tent. Net optijd (of telaat) want nauwelijks waren we op het campingterrein of de grootste hoosbui brak los compleet met onweer. Drowning Pool maar ff laten varen toen. Korn voor de tweede keer op een festival gezien, was wel aardig. Dimmu Borgir vond ik behoorlijk heerschen en Iron Maiden? Meh, kan je net zo goed een cd opzetten. Niet mijn ding.

Zondag:
Begon onverwacht erg vet met het mij onbekende Devil Driver. Zo! Dat roste! In This Moment nog een klein stukje gezien. Bleek ook geinig te zijn. Klein zangeresje in schattig jurkje met stem a la Angela Gossow. Toen Chimaira, die me echt wegblies, zoooo wat een optreden zeg! Me schor geschreeuwt voornamelijk op Power Trip. Black Label was ook leuk, ondanks dat ik het slechts vaagjes kende. De laatste nummers van Asrai ook meegepikt. Wel geinig, het nieuwe nummer kon me echter niet zo boeien met die keyboard muts op zang erbij. Cynic viel me bar tegen. De zanger kwam amper boven de muziek uit (waar ik stond tenminste) en de tweede zanger was er niet eens maar kwam van tape. Hmm...The Veil of Maya was wel cool om live gespeeld te zien worden. Moonsorrow ook een stukje van gezien, beviel ook niet helemaal, draai liever de cd's. Korpiklaani was wel onwijs goed, heb me prima vermaakt daar. Children of Bodom kende ik amper, maar ben nu om, dit ga ik zeker meer luisteren! Finntroll was als vanouds weer een feest. De zanger was een stuk spraakzamer dan de vorige keer dat ik ze zag. Zag KoenM nog staan, maar was er niet zeker genoeg van of het hem ook was :P Sorry jongen! Slayer leek er ook zowaar zin in te hebben. De zanger glimlachte zelfs, en praatte ook nog eens :shock: Vervolgens bij Amon Amarth mn handen beurs geklapt, damn, dat was echt gaaf. Ozzy viel me daarbij vergeleken erg tegen. En na 5 keer weet je wel dat hij je niet verstaat...Maar jij hem ook amper, dus ja.

+
Mensen kijken!
Kriek!
Gebakken ei bij ontbijt 8)
Behemoth shirt!
Bands bands bands!

-
Opgelicht worden door de NS (duh)
Niet aangeven dat het kaartje omgewisseld moet worden aan de poort
Scheurende blauwe smurfen poncho
Niet meewerkende campinggas bus...
Nare mensen zien >.<
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo jun 27, 2007 9:51 pm

DORSTIG schreef:heeft er iemand brutal truth gezien? ben wel benieuwd hoe die het er vanaf brachten
Ik denk dat jij ze wel goed had gevonden, maar mijn ding is het niet.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » wo jun 27, 2007 9:55 pm

Ik had ze helaas gemist door allerlei administratief geklungel om die crew bandjes op te halen.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo jun 27, 2007 9:57 pm

Sander schreef:Ik had ze helaas gemist door allerlei administratief geklungel om die crew bandjes op te halen.
Is dat nog steeds zo'n gekloot ja?

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » wo jun 27, 2007 10:10 pm

Mwoah, ze geloofden het gewoon niet aan de ingang, na veel gezeik hebben ze Bob (hoofdorganisator) zelf maar even gebeld.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo jun 27, 2007 10:11 pm

Sander schreef:Mwoah, ze geloofden het gewoon niet aan de ingang, na veel gezeik hebben ze Bob (hoofdorganisator) zelf maar even gebeld.
Ah okee, 2 jaar terug was er ook al veel gezeik om. Bij bandjes ophalen, niemand kon vertellen waar je moest zijn en overal heen worden gestuurd, behalve naar de juiste persoon.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » wo jun 27, 2007 10:24 pm

MMayo schreef: Ah okee, 2 jaar terug was er ook al veel gezeik om. Bij bandjes ophalen, niemand kon vertellen waar je moest zijn en overal heen worden gestuurd, behalve naar de juiste persoon.
Dat klinkt erg bekend, wij waren ook een paar keer heen en weer gestuurd tussen de hoofdingang en de achteringang. En nergens hadden ze lijsten wat dat betreft, gelukkig kwam Atheist toevallig ongeveer tegelijk aan.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » wo jun 27, 2007 10:32 pm

Dragahl schreef:[..]

Dat ge-ijl over z'n moeder en de kerk bedoel je?
Hoe heet dat nummer van Celtic Frost dan?

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 27, 2007 10:33 pm

Metall schreef:[..]


Hoe heet dat nummer van Celtic Frost dan?
Synagoga Satanae.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » wo jun 27, 2007 10:34 pm

Met dank, KoenM.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » wo jun 27, 2007 10:48 pm

Geen gepreek over de kerk en/of zn moeder deze keer. De soort van preek in het duits die hij deed hoord bij het nummer.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jun 27, 2007 10:58 pm

Sander schreef:Geen gepreek over de kerk en/of zn moeder deze keer. De soort van preek in het duits die hij deed hoord bij het nummer.
pfffff :roll:

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » do jun 28, 2007 12:50 pm

KoenM schreef:Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb me aardig vermaak met 'Timmèh!'. Weer eens wat anders. Stelletje conservatievelingen. :wink:
Inderdoad.

@Krimhild/mortukai:
van Midnattens Widunder speelden ze Blodnatt. Wat vrij geniaal was.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za jun 30, 2007 2:10 am

Graspop was de max ! Veel regen wel maar dat maakte niks uit. Overzichtje van wat ik gezien heb:

Vrijdag:

1349: Tja, eigenlijk de enige echte black metalgroep op de affiche. Het optreden was wel energiek en hevig, maar iets te chaotisch naar m’n zin.

Vader: Geniaal strak death metaloptreden ! Na 25 jaar kunnen ze het toch nog steeds. Vooral This is the War was super.

Belphegor: Goed optreden, alleen was het geluid allesbehalve optimaal. En ook het ontbreken van Necrodaemon Terrorsathan was een minpuntje. Helmut z’n Engels was daarentegen wel hilarisch :p.

Grave Digger: Klonk bij momenten wel interessant, maar is toch niet echt m’n ding.

Type O Negative: Kende ze niet echt goed, maar daar ga ik nu wel verandering in brengen. Zeer speciale muziek toch en heel sfeervol optreden.

Therion: Wat ben ik blij dat ik die live heb kunnen zien. Schitterend was het gewoon. Vooral dat ze Ginnungagap live hebben gespeeld maakte m’n dag helemaal goed. Een van de absolute hoogtepunten van mijn GMM.


Zaterdag:

Sirenia: Helemaal m’n ding niet. Ook veel te luide, irritante basdrum.

Cannibal Corpse: Typisch CC-optreden. Niets meer en niets minder. Heb er best weer van genoten.

Dimmu Borgir: De eerste keer dat ik ze live heb mogen aanschouwen en het was dik in orde. Natuurlijk mijn hoogtepunt van het festival. Alleen jammer dat ze Sorgens Kammer Del II hebben gespeeld, wat een waardeloos nummer.


Zondag:

Eluveitie: Een groep die ik zeker beter ga checken. Heel fijn en energiek folk metaloptreden.

Hammerfall: Viel me toch wat tegen en het kwam niet door de regen. Vond het gewoon nogal saai en inspiratieloos.

Korpiklaani: Feest ! Voila, meer uitleg hoeft daar niet bij :p

Finntroll: Dit optreden viel totaal niet te vergelijken met hun optreden in Hof Ter Loo vorig jaar in December. De setlist was totaal anders. Ik vond het ook iets minder goed dan toen, maar dat komt vooral omdat het in kleinere zaal gezelliger is denk ik. Leuk dat ze Ursvamp en Blodnatt gespeeld hebben. Jammer dat ze Krigsmjöd, Midnattens Widunder, Rivfader en Eliytres deze keer achterwege lieten.

Amon Amarth: Een van de strakste en bruutste optredens van het weekend en ook 1 van m’n hoogtepunten. Alleen jammer dat ze The Sound of Eight Hooves niet gespeeld hebben.


Dingen die ik gemist heb:

Amorphis (wegens Grave Digger pffff :p)
Celtic Frost (wegens doorweekte tent en mensen die daar dringend naar wilden naartoe gaan :p)
Legion of the Damned (niet zo erg, heb ze toch al 2 keer mogen aanschouwen)
Children of Bodom (tja, geen ramp)
Turisas (wegens eten :p)
Moonsorrow (wegens overvolle marquee tijdens regen)


Dingen die ik van ver even bekeken heb:

Life of Agony (ben maar snel weggegaan :p)
Heaven and Hell (Goed optreden leek me, jammer van de stortbui toen)
Korn (Leek me wel ok, Davis was toch serieus vermagerd :p)
Iron Maiden (Kon me niet echt meer interesseren na Dimmu)
Tiamat (zegt me absoluut niks live)
Devildriver (best ok wel)
Slayer (leek me wel goed, alleen zat ik te wachten op Amon Amarth)
Ozzy (Heb ik paar nummers van meegepikt en het was een beetje pijnlijk om te zien hoe erg die man afgetakeld is)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za jun 30, 2007 11:28 am

Ik las gisteren op de website van Graspop dat Devildriver Bloodsimple heeft vervangen in de metaldome, zaterdag. Mensen die hier iets van meegekregen hebben, het is mij helaas ontgaan.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » za jun 30, 2007 12:54 pm

Het stond op het infobord aangekondigd.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za jun 30, 2007 1:39 pm

Dus die hebben 2 keer gespeeld??

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » za jun 30, 2007 2:06 pm

MetalJan schreef:Dus die hebben 2 keer gespeeld??
Jep.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18582
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » ma jul 02, 2007 2:49 pm

sanguis schreef:Ik las gisteren op de website van Graspop dat Devildriver Bloodsimple heeft vervangen in de metaldome, zaterdag. Mensen die hier iets van meegekregen hebben, het is mij helaas ontgaan.
Ja, je moest goed op dat ene bord op het festivalterrein letten. Wij hoorden het toevallig via via. Ik ben niet geweest, maar een vriend van me zei dat het geniaal was.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » di jul 03, 2007 2:10 am

Krimhild schreef:[..]

Ja, je moest goed op dat ene bord op het festivalterrein letten. Wij hoorden het toevallig via via. Ik ben niet geweest, maar een vriend van me zei dat het geniaal was.

Dat scherm dat het meerdere malen begaf door de regen :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » di jul 03, 2007 11:26 am

Whah, ja, dat deed ie zeker. Op een gegeven moment was gewoon een heel blok lampjes uitgevallen toen het bord vermeldde wanneer de laatste trein vertrok enzo :lol:
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo jul 04, 2007 2:01 am

Maar voor de rest was het wel handig ;) :P
Faustian Spirit of the Earth

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24893
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jul 27, 2007 3:01 pm

ik heb het boek '10 jaar graspop' van de bibliotheek geleend

en het is een zeer fijn boek die veel herinneringen aan oude graspops voor mij naar boven heeft gehaald

naast leuke foto's, staat er veel informatie over de organisatie van het festival, worden alle bands besproken die tussen 95 en 2005 op het podium stonden en staatn er ook wat leuke anekdotes in

niet om te kopen, maar wel de moeite om eens te lenen van iemand
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22671
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr jul 27, 2007 6:44 pm

hahaha, oftewel: laat het kopen aan iemand anders over :)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie