Ik heb wel meerdere nummertjesBob schreef:[..]
Lees er eens een boek van. Nummertjes en reten tot ze je strot uitkomen.
bijvoorbeeld 1740 - 1814
Jep jep jep!Orklord schreef:Gaaf, even het interview met Raven gelezen en daar staat dat er een dvd en een cd uitkomt dit jaar en dat ze wat festivals aan doen.
Check het nummer Silver Bullet van Deep Switch!jeffrey schreef:http://www.dragonight.de/nwobhm.htm staan wel een paar leuke dingetjes op.
Voorradig NEEjeffrey schreef:http://www.nlstore.nl/shop3/shopdisplay ... search=yes
Hmm, das best moeilijk. Welcome to Hell zou voor een deel onder NWoBHM kunnen vallen. Op Black Metal spelen ze zeer ruige Heavy Metal/Speed Metal met sporadisch wat NWoBHM trekjes en weet ik veel wat nog meer.metalnelis schreef:ja is goed ik zal eraan blijven denken maar ik zit ook nog behoorlijk in de thrash vind thrash is namelijk ook 1 van mijn lievelings stijlen net als N.W.O.B.H.M. wara valt Venom eigenlijk onder daar heb ik 2 albums van.. maar ik zie allemaal nog wel zet ze iedergeval in me lijstje met nog aan te schaffen albums.
Wat een verschrikkelijke schande! Ik ben Saxon vergeten, maar ik ga ervan uit dat je die wel ken.jeffrey schreef:Probeer deze albums maar eens te pakken te krijgen: Diamond Head - Lightning to the Nations, Chateaux - Highly Strung, Avenger - Bloodsports, Cloven Hoof - maakt niet uit, Satan - maakt ook niet uit en Tank - Filth Hounds of Hades, Blitzkrieg - maak ook niet veel uit, al zijn de eerste het best, Iron Maiden - s/t, Fist - Turn the Hell On. Vrij standaard lijstje maar perfect om je erin te verdiepen. En check Sparta, pas op dat je wel de goede Sparta neemt (die van de Fast Lane en Tonight/Angel of Death 7").
Tweede hands, via marktplaats. Perfecte staat, alsof die nieuw uit het folie kwam. Ook leuk om te vermelden: A II Z was de duurste NWoBHM plaat, 7,5 euro. Het kan dus wel, voor een leuk prijsje NWoBHM platen kopen.Orklord schreef:@ Jeffrey Waar heb je die Satan vandaan?
Hehehe.Dragonforce schreef:[..]
Weet ik niet meer
Ze moeten echt de andere Satan & Blitzkrieg platen rereleasen.
Maar wij kunnen in ieder geval wel zeggen dat we een album met Michael Jackson hebben
De cd is jaren na de LP pas uitgegeven zo ver ik weet. Dat zie ik dan al als rerelease.jeffrey schreef:[..]
Hehehe.
Maar die Satan - Into the Future/Suspended Sentenced is geen rerelease (ja ok van lp naar cd). Bij mij iig niet, ik heb gewoon die orginele cd versie van Steamhammer.
Ja zeer zeker weten van wel. Verzendprijzen zijn ook vaak te hoog (5.50, lp's laat ik niet uit het buitenland komen), dus meestal wacht ik tot ik meerdere dingen ziet of laat ik het vast houden.Orklord schreef:Dat heb je wel geluk gehad.![]()
Op Ebay zie ik hem vaak voor 30 en meer weg gaan. A II Z kom ik ook wel tegen op ebay en dat valt meestal wel mee qua prijs, alleen de verzendkosten zijn vaak hoog.
Ja, dat is bij mij ook zo, maar 7/8 seconden uitloop komt op zoveel albums voor dat ik er niet meer bij stil sta.jeffrey schreef:Zoals Fuck You bijvoorbeeld. Die duurt volgens het boekje 2.44 maar gaat echt door tot 3.17. En de rest loop allemaal een seconde of 7/8 uit. Niet iets ergs, maar het viel me gewoon op.
Dat is me nog nooit eerder opgevallen.Dragonforce schreef:[..]
Ja, dat is bij mij ook zo, maar 7/8 seconden uitloop komt op zoveel albums voor dat ik er niet meer bij stil sta.
Ha ... Tysondog ... Die heb ik ooit nog es een keer live gezien in VERA. Inderdaad niet echt een topper. Heb em ooit op een tape gehad, maar nooit de behoefte gehad om die nog es op LP of CD te gaan kopen, maar wel geinig dat ie ff "langs" komtjeffrey schreef:[..]
Dat is me nog nooit eerder opgevallen.
Maar weer terug naar de NWoBHM. Nog liefhebbers van Tysondog? Ik heb hier Beware of the Dog, maar een topper is het niet. Komt waarschijnlijk omdat er teveel mid-tempo nummers opstaan en laat dat nou net niet hun sterkste punt zijn.