Inderdaad, maar er zijn er zat die zo beredeneren.NIBDEM schreef:[..]
tja, als je daarom al een band mooi gaat vinden ben je wel erg diep gezonken....
Black Metal Topic
- Samoht Slegov
Inderdaad. Je kankert een paar White Power's neer, dan val je bij een bepaald gedeelte al in de smaak. Vervolgens de bekende treue pentagrammen, om ook door de rest gerespecteerd te worden, en je logo is klaar. Vervolgens de garage in, potten en pannen neerzetten, elektrische gitaar lenen, microfoontje kaupen en rammelen maar!Samoht Slegov schreef:lelijk logo inderdaad, het ziet eruit alsof het door een kind van 10 met microsoft paint is gemaakt
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
Stomme vraag misschien, maar kan iemand me even uitleggen waar die White Powers nou voor staan? Falkenbach heeft er ook eentje achterop een verder bloedmooi shirt staan, maar als het iets nazistisch betekend betwijfel ik of ik ermee rond ga sjouwen. Al was het alleen al vanwege die kut Marokkaantjes die je al een Nazi vinden als je kisten draagt, en dat graag middels lomp geweld duidelijk maken. Nu betwijfel ik mijn stelling, want Falkenbach staat voor pure heidense vikingmetal en heeft niets met extremistisch rechts te maken. Zelfde geldt voor Cruachan, die zo'n ding op de hoes van hun eerste album hebben staan.
Voor de duidelijkheid, ik heb het over dit shirt:

Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Samoht Slegov
Noem anders ook de beste, hehe, Blut Aus Nord!NIBDEM schreef:[..]
Over deathspell omega zijn hier al de nodige discussies gevoerd, maar 't is en blijft een erg goede band (samen met o.a. Nehemäh, Crystalium, Ad Hominem) behoren ze tot de top van de franse black metal.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
bestellinkje gedaan bij Heidens Hart
Gauntlet's Sword/Stuthoff - Into the White Waters of Hellas (split tape)
Venedae - Venedae (tape)
Venedae - Czech .. (tape)
Velimor - Pyrn (tape)
Dark Inversion - Into the Pagan Depths (tape)
Keltoi - A Thunder (tape)
Branikald - Kveldulv (cd)
Achaemenid - As Night sets on Ariana (cd)
Aegir/Wikingsholm - Split tape (split tape)
Gauntlet's Sword/Stuthoff - Into the White Waters of Hellas (split tape)
Venedae - Venedae (tape)
Venedae - Czech .. (tape)
Velimor - Pyrn (tape)
Dark Inversion - Into the Pagan Depths (tape)
Keltoi - A Thunder (tape)
Branikald - Kveldulv (cd)
Achaemenid - As Night sets on Ariana (cd)
Aegir/Wikingsholm - Split tape (split tape)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Jij hebt echt altijd dezelfde posts, maar dan met een andere band.Samoht Slegov schreef:en death spell omega?
ik ben namelijk een split van ze aan het downloaden
"Weet iemand of .... goed is? Ik wil/ben er wat van downloaden maar alleen als het goed is"
Kijk smaken verschillen, dus als iemand anders het goed vindt, kun jij het nog net zo goed kut vinden... download gewoon een nummertje en kijk of je het goed vindt...en steun daarna de band door de cd te kopen.
Terug van weg geweest
Bitte?Meltdown schreef:Stomme vraag misschien, maar kan iemand me even uitleggen waar die White Powers nou voor staan? Falkenbach heeft er ook eentje achterop een verder bloedmooi shirt staan, maar als het iets nazistisch betekend betwijfel ik of ik ermee rond ga sjouwen. Al was het alleen al vanwege die kut Marokkaantjes die je al een Nazi vinden als je kisten draagt, en dat graag middels lomp geweld duidelijk maken. Nu betwijfel ik mijn stelling, want Falkenbach staat voor pure heidense vikingmetal en heeft niets met extremistisch rechts te maken. Zelfde geldt voor Cruachan, die zo'n ding op de hoes van hun eerste album hebben staan.
Knevelaer schreef:[..]
Jij hebt echt altijd dezelfde posts, maar dan met een andere band.
"Weet iemand of .... goed is? Ik wil/ben er wat van downloaden maar alleen als het goed is"
Kijk smaken verschillen, dus als iemand anders het goed vindt, kun jij het nog net zo goed kut vinden... download gewoon een nummertje en kijk of je het goed vindt...en steun daarna de band door de cd te kopen.
Juist!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Hij laat zijn smaak bepalen. Dus als jij bijvoorbeeld zegt dat "the gay project" goed is dan zal hij dat misschien ook wel vinden.Knevelaer schreef:[..]
Jij hebt echt altijd dezelfde posts, maar dan met een andere band.
[img]http://www.bonedaddy.net/ivo/masto.jpg[/img]
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
-
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UT ... istory&lr=Meltdown schreef:Bitte?
Dan laat je die kutmarokkaantjes dus bepalen wat jij aantrekt. Dat ze lekker de schijt krijgen, zou voor mij eerder een reden zijn om juist in m'n "Strength-Honour-Fatherland" shirtje van Graveland rond te banjeren.Meltdown schreef:Falkenbach heeft er ook eentje achterop een verder bloedmooi shirt staan, maar als het iets nazistisch betekend betwijfel ik of ik ermee rond ga sjouwen. Al was het alleen al vanwege die kut Marokkaantjes
The True North, Strong and Free
Je hebt zeker een punt, ik ben daar dus ook absoluut niet gelukkig mee. Echter, ik heb niet zo'n zin om die eencelligen op m'n dak te krijgen. Dat achterlijke volk vliegt je om de minste reden aan.Othrys schreef:[..]
Dan laat je die kutmarokkaantjes dus bepalen wat jij aantrekt. Dat ze lekker de schijt krijgen, zou voor mij eerder een reden zijn om juist in m'n "Strength-Honour-Fatherland" shirtje van Graveland rond te banjeren.
@Verwoesting: Dank.

Dit is misschien ook nog een nuttige uitleg voor je:
"The sunwheel has ancient Indo-European roots; as a result, it appears in the traditional symbology of many countries and cultures around the world, including Old Norse and Celtic cultures. There are many variations of the sunwheel; the swastika (and similar rounded variants) are actually sunwheel forms, as is the Celtic Cross. In Nazi Germany, the Nazi Party, the SA, and the Waffen SS all used sunwheel symbology at times, which has led neo-Nazis and other white supremacists today to adopt sunwheel images such as the one shown above. In Europe, this is often done to get around bans on other Nazi imagery. Because of the wide use of sunwheel imagery in many cultures around the world, one should not assume that a sunwheel image necessarily denotes racism or white supremacy, but should rather analyze the symbol in the context in which it appears."
(http://www.adl.org/hate_symbols/Sunwheel.asp)
"The sunwheel has ancient Indo-European roots; as a result, it appears in the traditional symbology of many countries and cultures around the world, including Old Norse and Celtic cultures. There are many variations of the sunwheel; the swastika (and similar rounded variants) are actually sunwheel forms, as is the Celtic Cross. In Nazi Germany, the Nazi Party, the SA, and the Waffen SS all used sunwheel symbology at times, which has led neo-Nazis and other white supremacists today to adopt sunwheel images such as the one shown above. In Europe, this is often done to get around bans on other Nazi imagery. Because of the wide use of sunwheel imagery in many cultures around the world, one should not assume that a sunwheel image necessarily denotes racism or white supremacy, but should rather analyze the symbol in the context in which it appears."
Het mooie is dat sommige van die ondermensen het Celtische Kruis niet eens kennen, hooguit eens gezien, maar de betekenis kennen ze niet.Meltdown schreef:[..]
Je hebt zeker een punt, ik ben daar dus ook absoluut niet gelukkig mee. Echter, ik heb niet zo'n zin om die eencelligen op m'n dak te krijgen. Dat achterlijke volk vliegt je om de minste reden aan.
Ik loop ook rond in Burzum shirts, waar geen enkel White Power teken op te bespeuren is, maar toch ben ik verschillende keren aangesproken door mensen met kale hoofden (skinheads dus, niks tegen) die mij vroegen of ik wist waar Burzum voor stond (zijn ideologie dus). Bij iemand met een Graveland shirt bv. zul je dat nooit krijgen denk ik.
- Ktulu
- Contacteer:
Hehe, idem hier.Mausoleum schreef:[..]
Het mooie is dat sommige van die ondermensen het Celtische Kruis niet eens kennen, hooguit eens gezien, maar de betekenis kennen ze niet.
Ik loop ook rond in Burzum shirts, waar geen enkel White Power teken op te bespeuren is, maar toch ben ik verschillende keren aangesproken door mensen met kale hoofden (skinheads dus, niks tegen) die mij vroegen of ik wist waar Burzum voor stond (zijn ideologie dus). Bij iemand met een Graveland shirt bv. zul je dat nooit krijgen denk ik.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
- Samoht Slegov
- Ktulu
- Contacteer:
Joh?! Echt waar?!Samoht Slegov schreef:Varg (burzum) is toevallig wel een racist
Niet dat het er toe doet maar ja
O, nu ga ik mijn beide burzum-shirts ritueel verbranden!

Ik weet heus wel waar ik mee aanloop hoor.
[/quote]
[/quote]
- Samoht Slegov
- Ktulu
- Contacteer:
Stam + t.Samoht Slegov schreef:Mischien moet je de tweede zin ook lezen...
Je reageerd net als mn zusje die net in de puberteit is
Als het er niets toe doet, waarom post je dat dan? Alleen maar om te laten merken dat je dat weet?
[/quote]
[/quote]
Dat van die variaties op en misbruik van het zonnewiel wist ik al. Echter niet dat de Celtic Cross er ook een vatiatie op was. Bedankt.Othrys schreef:Dit is misschien ook nog een nuttige uitleg voor je:

- Samoht Slegov
Ik heb de tekst over het zonnewiel gekopieerd (bij die tekst plaatsen ze trouwens een foto van een Zwarte Zon, die vaak door de SS gebruikt werd en volgens mij niet hetzelfde is), maar over deze:Meltdown schreef:[..]
Dat van die variaties op en misbruik van het zonnewiel wist ik al. Echter niet dat de Celtic Cross er ook een vatiatie op was. Bedankt.

schrijven ze bijna hetzelfde:
"This is one of the most popular symbols for neo-Nazis and white supremacists. First popularized by the Ku Klux Klan, the symbol was later adopted by the National Front in England and other racists such as Don Black on his Web site, Stormfront, and the racist band Skrewdriver to represent international "white pride." It is also known as Odin’s Cross. It is important to note that the Celtic Cross is used widely today in many mainstream and cultural contexts. No one should assume that a Celtic Cross, divorced from other trappings of extremism, automatically denotes use as a hate symbol."
- Samoht Slegov
- Ktulu
- Contacteer:
Ik moet al niet eens meer antwoord geven. Je hebt zelf gezien waarom het handig is om te quoten. Althans, dat hoop ik toch.
[/quote]
[/quote]
Nu kunnen ze wel heel leuk uit gaan leggen dat de associatie tussen dat ferme symbool en racisme (en consorten) niet per definitie opgaat, maar leg dat diegenen die dat wèl zo opvatten maar eens uit.Othrys schreef:[..]
Ik heb de tekst over het zonnewiel gekopieerd (bij die tekst plaatsen ze trouwens een foto van een Zwarte Zon, die vaak door de SS gebruikt werd en volgens mij niet hetzelfde is), maar over deze:
"This is one of the most popular symbols for neo-Nazis and white supremacists. First popularized by the Ku Klux Klan, the symbol was later adopted by the National Front in England and other racists such as Don Black on his Web site, Stormfront, and the racist band Skrewdriver to represent international "white pride." It is also known as Odin’s Cross. It is important to note that the Celtic Cross is used widely today in many mainstream and cultural contexts. No one should assume that a Celtic Cross, divorced from other trappings of extremism, automatically denotes use as a hate symbol."
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Samoht Slegov
Precies. Ik zelf begrijp ook dat dit soort symbolen misbruikt zijn en dus niets met extreem-rechtse ideologie te maken hebben, maar de vraag is dus of de gemiddelde medemens dit ook weet. Ik denk dat het antwoord nee is. Zodoende zullen veel mensen je vreemd aankijken (of erger) als je zoiets draagt, hoe belachelijk dit eigenlijk ook is, en ik weet niet of ik wel voldoende lef heb om het te dragen en daarmee de risico's te aanvaarden.Othrys schreef:[..]
maar over deze:
Dat is - zoals ik in m'n vorige post al liet blijken - het grote punt inderdaad.Meltdown schreef:[..]
Precies. Ik zelf begrijp ook dat dit soort symbolen misbruikt zijn en dus niets met extreem-rechtse ideologie te maken hebben, maar de vraag is dus of de gemiddelde medemens dit ook weet. Ik denk dat het antwoord nee is. Zodoende zullen veel mensen je vreemd aankijken (of erger) als je zoiets draagt, hoe belachelijk dit eigenlijk ook is, en ik weet niet of ik wel voldoende lef heb om het te dragen en daarmee de risico's te aanvaarden.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Dat is exact wat ik bedoel. En dan heb ik het vooral over de iets agressievere medelanders onder ons.Robgoroth schreef:[..]
Nu kunnen ze wel heel leuk uit gaan leggen dat de associatie tussen dat ferme symbool en racisme (en consorten) niet per definitie opgaat, maar leg dat diegenen die dat wèl zo opvatten maar eens uit.